ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 53

Kategori: Allmänt

Tidigare:

Jag går upp för trappan och knackar på Zayns dörr. Jag får inget svar så jag öppnar
-Zayn baby are you awake.... Jag gick in och jag ser ingen Zayn. Jag går in i hans badrum, där finns ingen Zayn heller. Jag går nerför trappan och skriker
-ZAYN ARE YOU HOME??! Jag får inget svar och jag börjar att få panik.
-Harry can you call Zayn?
-I'll call him now. Han ringer och jag hör Zayns mobil ringa i köket. Han har lämnat mobilen där.
-Call liam, or louis.
Vi ringde runt alla och ingen svarar. Jag får ett sms där står det
''Melanie im at the hospital with Zayn, something really bad happened-
Eu nunca disse adeusim nicole ♥
Melanies perspektiv:

''Melanie im at the hospital with Zayn, something really bad happened- Liam''
Jag springer snabbt fram till Harry och skriker ut massa saker.
-RELAX MELANIE!! GIVE ME YOU PHONE
Harry såg att jag hade panik så han tog min mobil och läste vad som stog. Han sprang ut åch sa
-Wait here im gonna go and get my car.
Jag tog snabbt på mig mina ballerina och gick ut från huset. Jag hoppar snabbt in i bilen och åker iväg med Harry. I bilen försöker han lugna ner mig. Jag hade ändå panik. Vi parkerade bilen och gick in på sjukhuset.
Jag gick fram till en kvinna som satt bakom ett bord.
-Hi im looking for Zayn Malik.
-He is in room 58.
Jag och Harry sprang snabbt till hans rum. Jag såg Liam i väntrummet.
-Liam can you tell me what happened?
-I went to Zayn to borrow some stuff. When i walked into is room i saw him sleeping, or i thought he was sleeping. I tried to wake him up but he didnt. So i called Paul to drive us to the doctor. Now they're trying to take som blood tests and stuff like that.
-Omg everything is my fault... Jag började få tårar
-No it's not why are you saying that!? Sa Liam
-Because he told me that he was tired before i went out and i should've stayed home not go out..
-No Melanie it's so not your fault. Han gav mig en stor bamse kram. Jag kände att det kom ner några tårar.


Doktorerna sa att vi var tvugna att vänta i väntrummet. Jag sa till killarna att dom kunde gå, jag visste att dom var trötta. Men dom ville till slut gick dom.
Jag skulle precis stänga mina ögon
-Excuse me are you here for Zayn Malik? Jag öppnade ögon snabbt och stog upp.
-Yes yes, im his girlfriend. Is he alright?
-Well we took som samples and it seems like he has a problem with his heart.
För en stund så stannades allting runt omkring mig. Jag tänkte inte. Allt tog stop. Efter en stund sa doktorn
-Are you alright?
-omg is he going to be okay? Sa jag medans jag kände tårar rinna ner för min kind.
-Right now, i think he will. He smokes, if he doesn't stop smoking then he will get more hurt. We have to see what we can do. He had low bloodpressure that's why he  But right now you can go check on him. I'll come back later with more information.
Jag gick till hans dörr. Jag öppnade dörren sakta och gick in. Han låg i sängen med massa slangar runt omkirng sig. Han fick blod i sig och någon slags vätska. Stackars Zayn.
Jag satte mig på stolen bredvid hans säng. Jag höll om hans hand och jag kände klumpen i min hals.
-Zayn i know you can't hear me but i love you so much and im sorry i went out. I knew you were tired i shouldnt go out. Jag la mitt huvud på hans hand medans jag höll om den med båda mina händer och jag grät.
-Melanie... Hörde jag Zayn viska.
-Omgash youre awake. Jag kramade honom direkt. Man såg att han var jätte trött.
-I love you Melanie, and it's not your fault.
-Im gonna go and get the doctor.
Doktorn kom in och berättade för Zayn vad som hänt.

Zayns perspektiv:

När doktorn berättade för mig att jag hade problem med hjärtat blev jag inte så chockad. Jag hade hört det förrut men jag brydde mig inte. Det gjorde ont att se Melanie så ledsen. Jag ska sluta röka, för min egen skull, för mina fans och speciellt för Melanie. Hon har bett mig att sluta flera gånger men jag har inte lyssnat. Det är inte så lätt.
Doktorn sa att jag kunde gå hem om några timmar. Men jag måste vara hemma och ta det lugnt. Så det betyder att jag missar morgondagens intervju.

Hemma:

Jag bytte om till en stor t-shirt och mjukisbyxor. Jag gick och satte mig i vardagsrummet och kollade på tv.
-Baby are you hungry? Sa Melanie.
-Yes im so hungry.
-Im gonna call and delivery some pizza okay?
-Sure babe.
Efter ett tag undrar jag var Melissa är.
-Mel!!!! Skrek jag
-What!!? Sa hon och sprang in till vardagsrummet.
-hahahha you look so funny, i was just wondering where Melissa are?
-Omg you scared me, she is outside with Niall, i think.
-Okey, can you come and sit with me.
-Ofcourse my love.
Vi satt i soffan och myste tillsammans framför tvn. Det ringer på dörren och Melanie går upp och öppnar där står pizzakillen med två pizzor i handen.
Melanie kommer in i varagsrummet med pizza i handen.
-Can you get some coke?
-Yea i was about to go and get some
Vi satt en stund och åt. Plötsligt ringer det på min telefon, på displayen står det ''Melissa''

Hoppas ni gillade den här delen, kommentera vad ni tycker ska hända så jag får lite insperation!
Följ mig på instagram om ni har det, jag heter @dilush

Dilan :) x

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Awsuum!

    2012-04-03 | 20:48:25
  • Anonym säger:

    Aww så gulliga dem är!!!!!!!!

    Okej ska följa.dig.men kan du följa tbx??

    2012-04-03 | 21:40:04
  • Maria säger:

    amaZAYN <3

    2012-04-03 | 22:32:32
  • Zeynab säger:

    GRYM ! Mer, please !!

    2012-04-03 | 22:48:13
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Sabrina säger:

    LOVE IT!

    2012-04-03 | 23:03:08
    Bloggadress: http://memorydays.blogg.se/
  • Choviii säger:

    skiiiiiiiiiiit bra skriv mer :D följa tbx ;)) @choviiiis

    2012-04-03 | 23:15:18
  • Anonym säger:

    Thats what i'm talking about!!! Love it

    2012-04-03 | 23:23:17
  • Leila säger:

    Omg vart får ni allt från? Det e ju fan amazayn hahah jag älskar den <3

    2012-04-03 | 23:44:40
  • Anonym säger:

    Följer dig följ tbx danja98

    2012-04-04 | 09:09:22
  • Anonym säger:

    Jätte bra!

    2012-04-04 | 18:42:22
  • Emmy säger:

    jättebra, snälla mer ! Ni äger totalt! :)!

    2012-04-04 | 20:26:55
  • Katarina säger:

    HELL YEAH! LOVE IT!

    2012-04-04 | 23:10:41
  • Anonym säger:

    Vf skriver ni nt oftare? Det är så dåligt att det ska behöva vara så!

    2012-04-07 | 21:17:05
  • noura säger:

    2012-04-07 | 23:51:34
    Bloggadress: http://noura
  • noura säger:

    OMG NÄR KOMMER den 54 kapitlet jag har läst alla och jag bara dörrrr!!!<3

    2012-04-07 | 23:52:45
  • Anonym säger:

    hej, jag behöver hjälp med att fixa design och sånt till min novell, snälla hjälp? :)

    2012-04-08 | 10:21:45
    Bloggadress: http://myjustindrewbieberstory.blogg.se/
  • Anonym säger:

    bra! men varför så dålig uppdatering? :(

    2012-04-08 | 11:58:14
  • Anonym säger:

    När kommer nästa del ?

    2012-04-09 | 00:19:29
  • Anonym säger:

    Asså eran novell är jättebra men seriöst ni har inte skrivet på ung en vecka! Och jag älskar verkligen novellen och jag förstår att ni kanske inte har tid men ni tappat läsare #justsaying# <3

    2012-04-10 | 13:43:55
  • Anonym säger:

    när kommer nästa del ??

    2012-04-10 | 14:54:32
  • Anonym säger:

    Följ tbx Mmaalaak xD

    När kommer nästa del xD

    2012-04-10 | 15:19:04
  • Anonym säger:

    när kommer nästa del !? :)

    2012-04-10 | 15:28:19
  • Desirée säger:

    OMG BÄSTA ! Loveeeeee it, totally !

    2012-04-10 | 17:29:05
  • EnTjej säger:

    Nästa del ?.. väntat skit länge

    2012-04-10 | 21:08:32
  • Hajrija säger:

    Ahhhhh LÖV IT!!!!! Såååååå braaa! hahah Längtar tills nästa del ;)

    2012-04-10 | 21:31:18
    Bloggadress: http://trefantastiska.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Snälla kan ni skriva del 54 snart. Jag har väntat i en veckan nu och jag går alltid in på bloggen och tittar men nu har inte skivit en ny del. Lite irreternade men hoppas att det inte är påträngande. Grymt bra story förresten!

    2012-04-10 | 23:41:38
  • Anonym säger:

    Glömmt novellen haha :D

    2012-04-12 | 00:06:11
  • laldlsdkjladk säger:

    omg sååååå braaaaa! jag lovar att jag fick några tårar när jag läste den!

    2012-04-12 | 19:25:56
  • Anonym säger:

    Ojj vad ni tappar läsare eftersom ni inte uppdaterar och jag tycker det är ganska töntigt att be om kommentarer, visst gillar jag er novell men den har blivit skit tråkig nu och jag kan säga att ni nu har förlorat en till läsare:( nämligen jag! Har följt bloggen sen typ 10 delen men ajja nu orkar jag inte längre tål verkligen inte personer som måste tigga om kommentarer istället för att bara låta det vara! Och sorry för att jag inte är som dom andra som kommenterat men jag fattar verkligen inte måste ni ha beröm HELA tiden?? Trött som fan på er nu så hejdå bloggen för alltid :P men hejdå orkar inte skriva mer och om ni tar bort kommentaren bevisar det att ni är ett par fega jävlar lite negativt ska ni väll ha också

    2012-04-12 | 22:47:18
  • Anonym säger:

    jag med slutar läsa är ledsen :( ni skriver inte är ledsen :(

    2012-04-13 | 19:21:46
  • Choviii säger:

    När ska ni skriva nästa del om jag får veta???

    2012-04-13 | 21:14:37
  • Anonym säger:

    Håller med den som skrev den långa texten lite längre upp.. ni ber om kommentarer men ändå så kan ni inte ge tillbaka till läsarna. Visst, ni har ju annat för mer men kom igen, det har gått 2 veckor nästan. Det finns så många andra noveller som jag skulle kunna läsa men skippade dem för den här. Men det var väl meningslöst för det verkar som att novellen slutar här och man får vänta flera dagar innan andra delen kommer. Det finns så många andra noveller som uppdaterar varenda dag och jag tror jag ska börja läsa dem nu. Men den var skitbra iallafall, men den skulle vara så mycket bättre om ni var mer engagerade.♥

    2012-04-13 | 22:43:53
  • Anonym säger:

    om ni inte orkar skriva mer så kan ni bara skriva ett slut ....

    2012-04-13 | 22:51:17
  • Anonym säger:

    ni har nog glömt att ni har en novell....det är vad jag tror iallafall

    2012-04-13 | 23:59:56
  • Anonym säger:

    Hallå när ska ni fortsätta vi vänta länge nu

    2012-04-14 | 00:57:50
  • Lusie säger:

    Asså ni kan i alla fall säga om ni ska skriva mer eller inte. Ni har tappat en läsare här med.

    2012-04-14 | 09:53:02
  • Anonym säger:

    Hallå???? När blir det del 54???? Vi har väntat i typ 2 veckor? Ledsen men ni förlotar bara mer och mer läsare och nu har även jag det... Sorry men om ni inte vill skriv mer så kan vi väl skriva ett slut??

    #just saying#

    2012-04-14 | 13:26:02
  • zippo säger:

    Exakt!! Skriv åtmistone ett slut, snälla! :'( annars kmr jag sluta läsa nu trorja... Den har ändå börjat bli lite tjatig, fast ändå ganska bra ;)

    2012-04-14 | 19:30:23
  • Sabrin säger:

    Haha Guys det finns en jätte bra bloggare som lägger ut nästan varje dag och hon har redan även en novell om zayn som har ett SLUT !! :) http://directionnovell.webblogg.se/2012/february/

    2012-04-15 | 14:10:22
  • Choviii säger:

    Vi väntar fortfarande!!!!

    2012-04-17 | 22:31:05
  • ellui säger:

    har ni lagt ner bloggen eller?

    2012-04-17 | 22:50:59

Kommentera inlägget här: