ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 56

Kategori: Allmänt

Tidigare:

Zayn, jag och Melissa åt frukost. Efter det gick vi alla till vårar rum och började fixa oss. Zayn gick, han gav mig en kyss och gick ut från huset. Jag gick ner och sätte på "What makes you beautiful" högsta volymen så hela huset dunkade med musik, medans fixade jag mig och Melissa fixade sig. Vi hade bestämt att gå ut i London och shoppa. Plötsligt får jag ett samtal.
-hello this is Bob Carley
-hi who Is this?
-I'm from next model management and I called to talk with you, youre Melissa right?
-Yes I'm Melissa.
-well I saw some pictures of you and your friend, you're Zayn maliks girlfriend, and it was in a celebagazine. I think you should come and take....
Omg jag och Bob snackade i mer än en timme. Han ville att jag skulle till deras studio och ta kort. Han vill att jag ska vara model för hans nya klädkollektion. Jag kan inte fatta det!! Jag älskar fashion och nu vill han att jag ska var model för hans bolag? Det är en av Londons största Modell agenturer (Säger vi, haha jag(Dilan) hittar på det här). Men vad ska jag säga ska jag säga ja. Är det rätt val? Jag vet inte jag kanske borde snacka med Zayn


Två veckor senare

Melanies perspektiv:

Jag kan inte fatta att jag står här på flygplatsen och säger hejdå till killarna. Först ska dom vara i USA i sex veckor, sen åker dom till Australien...
-Bye Melanie, I love you my everything.. Jag kollade djupt in i Zayns ögon när han sa dom orden och det bara strömmade ner tårar. Jag hoppade snabbt in i hans armar och kramade honom.
-I love you to my bradford badboy, viskade jag i hans öra.
-Im gonna text you every morning and before i go to sleep. Jag släppte sakta taget om honom och våra händer gled sakta ifrån varandra och jag såg hur det kom tårar från hans vackra ögon. Jag kramade resten av killarna. Där stog jag och Melissa, i varandras famn och kollade på killarna medans dom gick in i gaten. Jag såg hur det kom en tår från Melissas ögon..
-Are you okey?
-Yes sa han snabbt men jag visste att hon inte var okey, hon va ledsen att Niall lämnade henne utan att ta första steget innan han och grabbarna åkte till Usa. Vi pratade igår kväll, det verkade som att Melissa verkligen fallit för Niall.
VI gick ut från flygplatsen och gick till Next Model studion. Jag tackade ja till erbjudandet, Zayn tyckte att det skulle vara bra om jag tog jobbet som model, jag har alltid haft ett intresse för mode.

Senare på dagen:

Jag ringde Melissa, hon gick hem när jag tog kort tidigare eftersom hon inte mådde så bra.
-Hi Melissa, im going to McDonalds to buy us some food. What do you want?
-Uhm i take.....
Och så sa hon massor av grejer som vanligt haha
När jag kom hem satt Melissa i vardagsrummet. Jag gick in där och vi började äta.
-So Mel, did Zayn text you?
-Uhm no, i think he is sleeping, it's different time zone shit.
-Oh right. it's been one day without them and i already miss them..:(

Två månader senare:

Zayn kommer tillbaka idag. yeeey! Är så glad. Jag gick upp från sängen, borstade tänderna sminkade mig och gick ner för att äta frukost. Melissa
var redan vaken och hon hade gjort frukost. Snart skulle vi till flygplatsen.
-Melanie we're not going to the airport
-Why?
-Cuz.. Hon hann inte säga klart meningen, dörren öppnades och där står Zayn och Niall!
-OMG ZAAAYN! Jag springer till honom & hoppar på honom.
-I missed you to!

Resten av dagen var jag och Zayn och chillade hemma. Han visade vilka fina presenter han hämtat till mig. Jag fick flera snygga klänningar, tröjor. Jag fick en diamant ring! Åhh vad jag älskar honom.
Melissa var inte med Niall eftersom han var i Irland och hälsade på släkten. Han kommer hem imorgon.


Sorry för kort del, hann inte! Hoppas ni gillade den. Hur vill ni att storyn ska sluta? Lyckligt/olyckligt? berätta vad ni tycker!

xx Dilan :)

Kommentarer

  • Zaaaaynfaaaan säger:

    Du får ju bestämma slutet men jag vill att den ska sluta lyckligt annars kommer jag typ döö!! Denna berättelse är riktigt bra och vill att den ska sluta så bra som möjligt, ser fram emot nästa del! Ska bli spännande att läsa den, hoppas den kommer snart! :) x

    2012-04-20 | 20:05:18
  • SOPHIE säger:

    LYCKLIGT ANNARS DÖR JAG!!!!!!!111

    2012-04-20 | 21:14:59
  • bibbibi säger:

    NEEEEJ! den ska inte sluta :(

    2012-04-20 | 21:30:56
  • Lina säger:

    faaan, 2 månader senare redan? men skriv lite om hennes modell saken.. hon kanske typ någon kille hon kom nära med. eller zayn håglade med någon. DRAMA. inte 2 månader senare redan! :) MEN GRYMT BRA!

    2012-04-21 | 16:26:27
  • Josse säger:

    Lyckligt!!!håller med hon lina lite också men jag förstår att ni inte har tid att skriva så mycket men ta den tiden ni behöver för att skriva så det inte blir nå konstigt slut som ni sedan kommer ångra....

    gillar verkligen denna story ^^

    2012-04-21 | 17:43:50
  • noura säger:

    JAG VILL INTE ATT DEN SKA SLUTTTTTAAA :'(((((((((((((SNÄLLA

    2012-04-22 | 08:31:52
  • Sabrin säger:

    Tycker exakt så som Lina tycker :),Typ att Melanie Träffar en kille,Och zayn får sedan reda på det genom Melissa

    2012-04-22 | 09:50:18
  • sanna :D säger:

    det står att zayn och niall stod vid dörren och sen står det att niall var i irland?

    2012-04-24 | 18:56:48
    Bloggadress: http://lifeofonedirection.devote.se

Kommentera inlägget här: