ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 51

Kategori: Allmänt

Tidigare:

Vi alla hade bestämt att åka vattenskooter idag. Vi hade en egen guide som visade oss om hur man gjorde. Zayn och Liam åkte tillsammans, Harry & Louis och Niall & Melissa så jag åkte ensam med gudien. Skulle Zayn låta mig åka ensam? Omg. Aja skit i, tänkte jag. Jag njöt inte av stunden. När vi var klara gick jag snabbt till bungalowen. Ikväll skulle vi äta allihopa. När jag gick dit satt alla och skrattade och när jag kom blev alla tysta.
-What are you guys talking about? Sa jag snällt.
-Nothing much. Sa Niall och fortsatte hålla på med Melissa. Alla snackade med henne och hade kul. Jag kände mig utanför....

Melanies perspektiv:

Jag kollade runt och drack från min dricka lite då och då. Alla hade kul, skrattade och pratade. Jag förstog inte. Såg dom inte mig? Säkert för att Melissa har kommit så har alla börjat strunta i mig och tröttnat på mig.
-You guys im gonna go. Jag gick upp från stolen. Jag gick därifrån och gick till min bungalow.
Jag stängde dörren efter mig och kände hur en tår kom. Varför måste allt skit hända mig. Jag bytte om till shorts och linne och gick o la mig. Efter en halvtimme hör jag hur dörren öppnas och Zayn kommer in.
-Babe are you awake? Han puttar lite på min arm. Jag låtsas sova. Men han märkte det.
-What do you want... Sa jag lite tyst och kallt.
-What has gotten into you? Why are you so sad all the time? YOu never say anything and you're never happy?
-Well you know what! You should know the answer! I feel like....Började jag säga. Ska jag berätta hur jag känner? Ska jag säga att jag känner mig utanför? Jag gör det bara!!
-I feel like you and the boys don't care about me anymore. You always talk and laugh with Melissa.I feel left out, like you and the other boys don't even want to be with me.
-No no! Don't even think about it that way Mel! She is new in our group that's why! You have to think about her to, not only yourself!
-ARE YOU KIDDING WITH ME? SINCE WE'VE BEEN HERE YOU'VE IGNORED ME AND YOU HAVEN'T EVEN THOUGHT ABOUT HOW I FEEL!
-STOP SCREAMING YOU'RE NOT MAKING IT BETTER! MAYBE IT'S BECAUSE YOU ARE LIKE THIS THAT'S WHY NO ONE TALKS TO YOU!
Jag blev tyst för en stund och kollade ner på mina händer. Jag kände klumpen i halsen.
-Well maybe i should go then... Sa jag lite tyst och kollade rakt in i Zayns ögon, jag fick tårar. Jag kunde inte hålla mig. Jag gick upp från sängen och började packa.
-STOP MELANIE STOP!! Don't do this!! Sa Zayn samtidigt som han försöker ta bort mina händer från väskan och kläderna som jag försöker packa. Jag brydde mig inte och fortsatte packa. Han tog tag i båda mina armar hårt och drog mig bort från sängen till soffan.
-Please Melanie stop! Im not letting you do this! If you go i'll...
-You will what Zayn WHAT?? Im tired of being left out.
-I'm sorry. Im so so soryy. Tomorrow you and me are going to be alone together the whole day! Please don't go.
-If this happens again i will..
Jag hann inte prata klart och jag kände hur hans läppar rörde sig mot mina. Han kysste mig länge. Efter ett tag var vi i sängen med täcket över oss....
Dagen efter

Zayns perspektiv:
Jag vaknade och såg Melanies vackra ansikte. Hon var så vacker när hon sov. Jag kysste henne mjukt på läppen och gick upp från sängen. Jag tänkte göra frukost på sängen för Melanie. Idag är jag bara hennes. JAg gick och ringde till receptionen och beställde frukost. DOm kom efter en halvtimme. Melanie sov ffortfarande. Jag gick in i rummet och säger
-Breakfest is here Meeeels!
-Oh my god thank you! Säger hon med hennes sexiga hesiga morgon röst. Vi sitter i sängen och äter frukost.
-Im sorry for yesterday. I had so many emotions i just had to get it out. Sa Melanie.
-It's okay. It's better if you say than hold it in you. Im sorry to babe. I love you so much.
-I love you to honey! Efter ett tag gick vi upp och bestämde för att dyka under havet idag. Det skulle bli så kul! Jag pratade med killarna och Melissa igår innan jag somna om att jag och Melanie skulle vara ensamma hela dagen. Jag bad Niall ta hand om Melissa. Jag tror dom oxå skulle göra något ensamma idag. Eller jag vet inte. Jag bytte om till ljusblåa shorts och en vit t-shirt. Melanie var på toa och byte om.
-Comon Melanie! Hurry up.
-Im coming im coming!!
MElanie öppnar dörren och hon kommer ut. Jag gapar stort och kollar på henne. Omg hon ser så vacker ut i den där bikinin!
Vintage Diary
-YOU LOOK SO HOT! Säger jag och går fram och ger henne en lång kyss.
Vi kom fram till bryggan där en guide skulle hämta upp oss med en mellanstor båt. VI åkte lite längre bort från stranden och stannade vid några klippor.
Melanies perspektiv:

Båten stannade och vi fick lite info om hur vi skulle göra. Zayn var lite rädd i början men rädslan gick över.
-Im here with you baby! Sa jag så han skulle må bättre. Vi dök i vattnet och såg alla fina fiskar och massor av grejer. VI tog kort oxå.
Efter några timmar åkte vi tillbaka till våra bungalows och duschade.
-This was so fun! Sa jag medans jag bestämde kläder att ha på mig för resten av dagen.
-Yea i love it. You wanna take a shour with me?
-Sure. Jag gick in i duschen Zayn kom efter mig. VI var där inne ett bra tag. När vi kom ut bytte jag om till det här
Tumblr_lmu3oaods31qctjnko1_500_large
Med ett par svarta ballerina.
Tumblr_ltufugg68a1r3zfqdo1_500_large
Zayn hade på sig det han har på bilden.
Zayns perspektiv:

Jag tänkte överraska Melanie med middag på stranden.
-Let's go and eat Mel.
-Okay im coming.
VI gick och gick Melanie trodde vi skulle till resturangen.
-Where are we going.
-Just wait and see.
Såhhär såg det ut!
-ohmygosh Zayn this is so freaking amazing!
-I thought you'd like it.
Det var bra att hon tyckte att det va fint.
Vi åt och pratade ganska länge. Vi bestämde att gå på fest senare.

Hope you liked this! Kommentera mycket nu!
x Dilan :)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Gryymm!

    2012-03-31 | 14:42:15
  • Lina säger:

    fattar inget, varför känner hon sig utanför? allt kan inte handla om henne hela tiden? shit asså vilken Diva

    2012-03-31 | 15:37:17
  • Sabrin säger:

    Wow ;) Jätte bra kapitel ;) !

    2012-03-31 | 15:43:34
  • Anonym säger:

    grymt kapitel ;)

    2012-03-31 | 16:05:56
  • Anonym säger:

    Såååååååå jävla bra skriv en lång till snällllaaa älskar dettA!

    2012-03-31 | 16:06:10
  • Anonym säger:

    Såååååååå jävla bra skriv en lång till snällllaaa älskar dettA!

    2012-03-31 | 16:11:00
  • Anonym säger:

    Ja skriv långa , bra fan ju

    2012-03-31 | 16:44:17
  • Leila säger:

    Den va fan as bra längtar till nästa <333

    2012-03-31 | 17:10:04
  • Zeynab säger:

    världens bästa, meeer !

    2012-03-31 | 20:48:26
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Anonym säger:

    omg skit skit bra kapitel......längtar till nästa kapitel ;)

    2012-03-31 | 21:12:37
  • ...... säger:

    .......... The best part ever :D

    2012-04-01 | 09:22:15
  • Katarina säger:

    LOVE IT! :D <3

    2012-04-01 | 16:45:03
  • Anonym säger:

    Den var grym men vill ha längre delar till nästa gång XD

    2012-04-01 | 17:23:43
  • .....,,,,, säger:

    SKIT BRA!!!!

    2012-04-01 | 22:55:48
  • Anonym säger:

    Dilan o Sana kom igen en till :P

    2012-04-02 | 12:36:16
  • :) säger:

    ni borde lägga bilder på typ på alla kapitel man blir såhär mer intresserad av att läsa annars ser det tråkigt ut men det är vad jag tycker :))

    2012-04-02 | 20:50:56
  • Anonym säger:

    håller med hon över mig

    2012-04-02 | 22:02:39
  • Choviii säger:

    När ska ni skriva nästa då?

    2012-04-02 | 22:24:39
  • Choviii säger:

    ORKAR INTE VÄNTAAAAAAAAA :((

    2012-04-02 | 22:25:07
  • Anonym säger:

    Asså ska man gå kolla om ni har sskrivit ngt 10gnr om dagen så skriver ni inte :/

    2012-04-03 | 05:31:26
  • Anonym säger:

    Kom igen idag dåå!!:)

    2012-04-03 | 20:20:21

Kommentera inlägget här: