ZaynMalikStory

I hate that i love you! Del 58

Kategori: Allmänt

Tidigare:

När vi kom fram träffade vi Ellen och hälsade på henne. Hon berättade hur showen skulle vara o.s.v
Ellen Degeneres show:
-Hello everybody and welcome! Today we have five beautiful guys from Irland and England. ARE YOU GUYS READY!?
-Yeaahhh!! Publiken skriker och klappar.
-So here we have One Direction, Zayn, Liam, Harry, Niall and Louis!
* publiken skriker, klappar*
-Hi guys, Welcome to the US
-Thank you ellen svarar alla.
-So tell me, how did you guys get this big so fast?
-Well.....
Och så fortsatte Ellen fråga oss massor av frågor.
-Who is single and who's not single?
-Im not single, Niall isn't single not Liam and Louis either. Harry is the only one single. Sa jag (Zayn)
-Okey, well yesterday i saw a picture of you Zayn. It's from when u were here the last time, of you and a girl kissing. Is that your girl?


Zayns perspektiv:
Det var den bilden där jag hade ryggen mot kameran medans jag kysste en tjej, eller vänta är det jag ens? Nej det där är inte jag.
-No thats not me.
-This pic is from when u were in Austrailia.
-Oh well but thats not me or my girlfriend.
-Okey. So u guys i have speciel gifts to all of you and i everyone in the audience gets the Up all night album.
Alla i publiken klappade och skrek. När vi blev klara med intervjuen åkte vi tillbaka till hotellet. Jag stog framför spegeln och bytte om. Hela vägen hem var det ganska tyst i bilen. Melanie satt på sängen och iakttog mina rörelser. Efter en stund sa hon:
-So that picture...
-What about it? Sa jag lite snabbt
-I just...was that you or not?
-No i said it!
-Why do u get so mad when i ask u something gosh!! Hon blev sur och gick ut från rummet.
-Melanie stop. Jag vet inte, jag var själv inte säker på om det var jag eller inte. Jag var så full den natten jag smög ut med Harry. Jag kommer inte ihåg någonting!
Jag går och letar efter Melanie och hon är inte kvar i rummet.

Melanies perspektiv:
Jag vill tro på Zayn, fast när han reagerar så starkt så misstänker man saker. JAg orkade inte bråka så jag gick ut med Melissa. Vi gick runt i stan. Jag hörde att min mobil pep, jag såg ett sms från Zayn ''Come back, i need you! xx'' Jag fick ett leende på läpparna. Jag och Melissa gick tillbaka till hotellet. När jag kommer in i rummet ser jag Zayn sitta på sängen med händerna framför ansiktet. Jag blev orolig.
-Zayn, are you okay?
Jag går fram till honom och tar sakta bort hans händer. Han tar mig runt midjan och bär upp mig på sängen och dör av garv. omg han lura mig
-Zaaayn!!! Ahh i got so scared, dont u ever do that again, i will kill you.
-hahahhaha!
Han la ner mig i sängen och började kickla(stavning haha) mig.
-Stop it Zayn stooop! Jag garvade ihjäl mig, till slut slutade han och kollade in i mina ögon.
-I love you Melanie...
Och så kysste han mig
Dagen Efter
Idag skulle vi åka tillbaka till London. Jag längtade hem. Jag ville hem till min underbara säng. Imorgon hade jag en photoshoot, jag skulle vara med i ELLE magazine. Det var verkligen jätte stort för mig. Längtade faktiskt.
Hemma:
När vi kom hem gick Zayn ut med killarna Melissa kom fram till mig, jag satt och kollade på Pretty little liars.
-Melanie i think im pregnant...
-Omg are you serious? No you're not. Stop joking around.
-No seriosly. I havent tell Niall. Omg I have panic. I bought a pregnancy test and it was positive
Melissas perspektiv:
Den här veckan har jag känt mig väldigt dåligt. Jag spydde, gillade inte lukten av parfymer längre. Jag misstänkte att vara gravid så jag gick till apoteket och köpte pregnancy test utan att berätta för någon. När jag såg flera streck fick jag panik. Jag är gravid med Nialls barn. Vad ska jag göra. vad ska jag ta mig till . Jag är för ung, jag är inte redo för att ta hand om ett barn och jag vill inte göra abort.
Jag måste berätta för Niall.
Calling Niall:
-Hi beautiful
-hello, sa jag lite ledset.
-Melissa whats wrong?
-Can you come to me, i need to tell you something really important!
-I'll be there!
Niall kom in i mitt rum. Jag satt på min sängkant och kollade ner på mina händer. Han kom fram och satte sig bredvid mig.
-Melissa tell me...
-Niall I don't know how youre gonna take this, but im pregnant.
Han kollade in i mina ögon. Han var chockad, vad skulle han säga? Jag fick panik. Jag sprang ut från rummet till badrummet och låste dörren efter mig. Jag lutade mig mot dörren och gled sakta ner medans det föll tårar ner för min kind. Hur kunde allt bli såhär!?

Förlåt för sen del! Har verkligen haft mycket att göra! Men vad tror ni Niall säger? Kommer Melissa göra abort?
Snart kommer slutet att komma. Jag har planerat hur den här storyn kommer att sluta. Jag tror ni verkligen kommer att gilla den. Hoppas ni gillade denna del!
xx Dilan :)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    jag älskade den här delen som alla andra delar med! jag önskar typ att ni skrev för alltid för jag vill inte att den här historien ska ta slut ^^

    2012-04-30 | 08:22:28
  • Anonym säger:

    Mer bilder!

    2012-04-30 | 11:45:45
  • säger säger:

    nej! fortsätt med novellen snälla! :(

    ps. det skulle vara bättre om du skulle kunna skriva lite längre :)

    2012-04-30 | 13:02:44
  • säger säger:

    nej! fortsätt med novellen snälla! :(

    ps. det skulle vara bättre om du skulle kunna skriva lite längre :)

    2012-04-30 | 13:03:00
  • Sofia säger:

    Gryymt!!

    2012-04-30 | 15:29:42
    Bloggadress: http://onedlove.blogg.se/
  • Sabrin säger:

    Aucch Grym del :),Är stolt över dig :),Som bestämde att ha kvar novellen istället för att den skulle bort <3

    2012-04-30 | 17:04:44
  • Anonym säger:

    Älskar denna novell gör inte ett slut än snälla...<3 kommer du göra en till efter denna? I hope so cuz This is amazing love it so mutch

    2012-04-30 | 22:06:57
  • Anonym säger:

    Kan du skriva idag? Btw skit bra

    2012-04-30 | 22:31:51
  • Ida säger:

    hejsan, är du sugen på en ny design?

    om du är kan du kommentera på min blogg eller mejla mig :)

    Den designen på min blogg har jag inte gjort själv men jag är ganska bra :)

    2012-05-01 | 19:59:37
    Bloggadress: http://justindbstoriees.blogg.se/
  • Katarina säger:

    LOVE IT! <3 :D

    2012-05-02 | 17:10:06
  • Anonym säger:

    När ska ni skriva det har gått en vecka?!

    2012-05-05 | 22:32:30
  • Anonym säger:

    Blire någon mer eller? Asså skärp er antigen skriv eller säg att ni inte ska skriva mer....

    2012-05-06 | 10:39:29

Kommentera inlägget här: