ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 57

Kategori: Allmänt

Melanies perspektiv:
Mitt förhållande med Zayn var bättre än någonsin. Min kariär som model var väldigt lyckande. Varje dag hade jag en photoshoot, imorgon skulle jag posera med victoria secret underkläder. Hur häftigt är inte det? Jag och Melissa ska åka till USA med killarna på måndag om fyra dagar. Dom ska vara med i ''Ellen Degeners Show''
Jag har alltid velat träffa henne, och det ska jag. iihh hon är bäst.
Dagen efter:
-Zayn!! Where are my shoes, im gonna be late for the photoshoot!
-Haha i don't know babe. Maybe in your closet?
-Oh right..
Jag var så excited för idag. Danielle, Liams flickvän, skulle följa med mig till photoshoten. Jag, Melissa, Eleanor och Danielle hade blivit jätte bra vänner när killarna åkte till Usa. Vi brukade chilla med varandra, fika, ha filmkväll och skypa med killarna då och då.
Jag gick ut och träffade Danielle, sen fick vi skjuts av Paul och gick in i byggnaden.
När jag kom fram fick jag massor av instruktioner. Jag ick sätta mig ner och vänta på att make-up artisten skulle komma och börja sminka mig.
-Hi Melanie!! How are you darling! Säger Bob och kommer fram och pussar mig på båda kinderna. Han är så gullig.
-Hi Bob, im good how are u.
-Im great, are you excited!!
-Yeaah im really excited!! Sa jag med ett stort leénde på läpparna.
-So i just have to tell you that youre gonna pose with some boys.
-Oh really. Det var första gången, jag har aldrig poserat med killar. Undra hur Zayn skulle reagera när han får se bilderna. Hoppas han inte blir arg på mig, jag menar det här är mitt jobb och om han gör en musikvideo med någon tjej skulle jag inte bli arg så...
Jag blev sminkad och klar nu skulle vi ta kort. Danielle tog kort och la ut det på twitter.
''So beautiful Melanie''
När jag var klar gick jag och Danielle hem till mig.
-You were great MElanie.
-Thanks sweetie.
Telefonen ringer
-Hi beautiful hör jag i telefonen, mitt hjärta smälter. Varje gång jag hör den rösten får jag rysningar.
-Hi amazayn!
-How was the photoshoot?
-It was so fun.
-Did you pose with guys?
-Haha yeah..
-Oh okey... Jag hörde hur han blev lite ledsen
-Baby don't be jelly hahaha
-Im so noot jeellly.
-Okey youre not, lets just say that. Where are you?
-Look back.
Där ser jag Zayn, min pojkvän, min själsfrände den jag älskar mest.
Jag kunde bara inte hålla mig, jag sprang och hoppade in i hans famn.
-I love you Zayn
-I love you Melanie....
Måndag:
Klockan 5 på morgonen står vi i kö på flygplatsen. Melissa, jag och killarna.
Efter att vi lämnat vårt bagage gick vi till det stället man väntar på innan man går in i flyget. Det tog inte så lång tid, efter en timme satt vi på flyget. Jag satt bredvid Zayn på flyget. Dom första timmarna sov vi sen väcktes vi eftersom det va dags att äta. Jag och Zayn pratade och tog kort resten av resan.
När vi kom fram var det flera fans utanför så vi fick gå ut bakvägen. Vi kom till ett hotel. Där bytte vi om, vi skulle promenera runt California. Min outfit:
552914_365522060154771_184683444905301_1033324_1187544207_n_large
Zayn på sig det här
Tumblr_lqhpmabdab1qe35iro1_500_large
Vi gick runt i California, paparazzin var överallt. Jag och Zayn gick hand i hand, Melissa och Niall gick hand i hand resten gick bakom bredvid varandra. Juste, när Niall kom tillbaka från Irland frågade han Melissa om hon ville vara hans tjej. Hon sa ja. SÅ dom är ett par. Melissa fick mycket hat efter att det kom ut, men som tur var klarade hon sig. Några gånger kom det fans som ville ta kort med mig och Zayn. Ibland ville vissa ta kort bara med mig och ville ha autografer, jag blev jätte glad!
Zayns perspektiv:
Imorgon har vi en intervju hos Ellen Degeneres, såg verkligen framemot det.
Vi gick runt i flera timmar, tog kort och sånt. Sen bestämde vi oss för att äta på någon resturang. Senare åkte vi tillbaka till hotellet.
Dagen efter:
Vi alla gjorde oss redo för Ellen show. Paul skrek på oss att vi var tvungna att gå ut för bilen var nere och väntade på oss.
När vi kom fram träffade vi Ellen och hälsade på henne. Hon berättade hur showen skulle vara o.s.v
Ellen Degeneres show:
-Hello everybody and welcome! Today we have five beautiful guys from Irland and England. ARE YOU GUYS READY!?
-Yeaahhh!! Publiken skriker och klappar.
-So here we have One Direction, Zayn, Liam, Harry, Niall and Louis!
* publiken skriker, klappar*
-Hi guys, Welcome to the US
-Thank you ellen svarar alla.
-So tell me, how did you guys get this big so fast?
-Well.....
Och så fortsatte Ellen fråga oss massor av frågor.
-Who is single and who's not single?
-Im not single, Niall isn't single not Liam and Louis either. Harry is the only one single. Sa jag (Zayn)
-Okey, well yesterday i saw a picture of you Zayn. It's from when u were here the last time, of you and a girl kissing. Is that your girl?

Hmm vad menar Ellen? Är det sant? VAd komer hända?
Wait and see ;)
Följ mig på insta @dilush
xx Dilan

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Awwsssöömmee ! <3

    2012-04-22 | 22:29:27
  • Anonym säger:

    omg haha <3

    2012-04-23 | 19:11:01
  • Lina säger:

    är jag den ändå som tycker att du bara skriver för att du blir tvingad till det..

    2012-04-23 | 20:49:42
  • Anonym säger:

    Ne du e nt ensam, håller med tänkte precis säga samma sak, jag tkr sana e bättre som har slutat skriva verkar det som...

    2012-04-23 | 21:31:22
  • Anonym säger:

    Asså seriöst sluta klaga!

    Skriver hon ska ni klaga skriver hon inte klagar ni ändå Asså seriöst skaffa ett liv själv tycker jag att novellen är jätte bra visst den var bra med sana men hon kanske inte kan skriva just nu så sluta klaga!

    2012-04-23 | 21:59:20
  • Hajrija säger:

    Asså det där är bara oförskämt! Hon tar sin tid och skriver ett klockrent kapitel, och bara klagar? No Lifers -.- Dilan du skriver as bra, sluta inte!! :)) <3

    2012-04-24 | 16:35:02
    Bloggadress: http://onedirectionnovelsbyhajrija.blogg.se/

Kommentera inlägget här: