ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 60

Kategori: Allmänt

Tidigare:
Melanies perspektiv
Jag var tyst.
-Please say something. Please. Han kom och satte sig bredvid mig på soffan. Jag satt och kollade på den avstängda tvn. Jag såg i ögonvrån att Zayn kollade på mig och väntade på ett svar. Vad skulle jag säga?
-Melanie, I promise, i'll never drink again just for u. i love u please. I don't wanna lose u again.
-Zayn...I don't know
-I love you Melanie...Look at me!
Jag kollade in i hans ögon och jag såg hur hans vackra ögon fylldes av tårar. Jag fick tårar och kollade ner.
Han kramade om mig. Hårt väldigt hårt. Vi satt och grät i varandras famn.
-I love u Melanie, please forgive me...
Dagen efter:
Jag vaknade upp från soffan i Zayns famn. Vi hade visst somnat  på soffan. Jag bestämde mig för att förlåta honom. Men om det hände igen var det slut mellan oss. För jag vill inte få mitt hjärta krossat flera ggr. Han lovade mig att sluta dricka, och han röker inte lika mkt som förrut. Han har ändrats på sig och jag är stolt över honom. Jag älskar honom mer än allt och han älskar mig lika mycket.
___________________________________________________________________________
Zayns perspektiv:
Idag ska jag och killarna uppträda på MSG. Vi har varit här i Usa i mindre än en månad. Varje dag har vi haft fullt upp så jag har inte haft tid med Melanie och dom andra har inte haft tid med deras tjejer så vi bestämde att flyga dom hit, för att träffa oss och uppleva den här händelsen. Vi är backstage och byter och. Allt är så stressigt runt omkring. Dansare springer runt, make up artister, frisörer, scen fixare, folk från vår manegement och massor av andra. Idag gäller det. Jag är nervös. Väldigt nervös. Flera tusen människor.
-Man are you sure you want to do this? Frågade Liam
-Yes im 100% sure.
-Good luck! Sa Liam
Nu var vi killar ensamma i vår loge, snart kommer tjejerna. Jag hann inte ens tänka klart och där stog min vackra Melanie. Hon hade det här på sig
Alla förrutom Danielle, Eleanor, Melissa & Melanie, visste vad som skulle hända på konserten.  Vi alla hälsade på tjejerna och satt och prata en stund om hur excited alla var. Efter några minuter kom en kille in.
-COMON YOU GUYS HAVE THREE MINUTES!
-OKAY OKAY... Alla sprang ut och stod på sina platser. Man hörde hur fansen skrek utanför. Snart skulle vi hissas upp. Efter att vi sjungit ''More than this'' ska jag göra den där saken. Harry kollade på mig och sa
-It's going to be okay, i promise.
Jag hoppades. Vi kom upp på scenen och alla började skrika, hoppa coh gråta!
-ARE YOU GUYS READYYYYY!! Och så började konserten.
-Now we're gonna sing ''More than this'' sa Liam, han kollade på mig och blinkade.
Innan det kom till min solo så stoppades allt. Ljuset var på mig. Alla fans undrade vad som hände.
-Don't worrie. I need to tell you something. Well there is this girl that i love, ALOT. We have been laughing, crying and just been thru so much together. It doesn't go a minute without me thinking of her.
Niall och Harry går med Melanie upp på scenen. Hon ser helt chockad ut.
Melanies perspektiv:
Killarna sjöng ''More than this'' mitt i låten avbröts allt och ljuset lysste bara på Zayn. Jag kollade på tjejerna bredvid mig och undrade vad dom höll på mig. Jag kännder två personer ta mig på axlarna och gå med mig upp på scenen. Mitt hjärta började slå hårdaren någonsin. Det var Harry och Louis som tog mig upp.
-What the hell are u guys doing?
-Just come and you'll see!
-Don't worrie. I need to tell you something. Well there is this girl that i love, ALOT. We have been laughing, crying and just been thru so much together. It doesn't go a minute without me thinking of her. Säger Zayn
Jag är uppe på scen och jag går sakta fram till Zayn medans han fortsätter prata
-I wanna spend the rest of my life with this girl. I love you Melanie.
Jag börja nästan gråta när han sa det för jag kände exakt likadant. Han tog sin hand in i fickan och tog upp en svart ask. VÄNTA omg vad ska han göra? Tänkte jag. Han gick ner på sina knän, HELA publiken började skrika, sen blev alla tysta.
-Melanie Rose, do you wanna marry me?
Jag stog där med händerna framför mitt ansikte och kollade på den stora diamant ringen. Jag kollade in i Zayns ögon och tog mikrofonen ifrån honom och sa.
-Yes, i do. Han satte ringen på mitt finger och kramade om mig. HELA publiken jublade och skrek. Jag gick ner och killarna fortsatte konserten. Jag kan inte fatta att Zayn och jag ska gifta mig. Jag ska gifta mig med min kärlek, min pojkvän min bästavän. Mitt allt.
Tre månader senare:
Melanies perspektiv
Idag gäller det. Jag ska gå ut med min vita klänning. Idag ska jag gifta mig med Zayn Javaad Malik. Det knackade på dörren och där kom mina fina brudtärnor in. Eleanor, Danielle och Melissa.
Tidigare:

Melanies perspektiv

Jag var tyst.
-Please say something. Please. Han kom och satte sig bredvid mig på soffan. Jag satt och kollade på den avstängda tvn. Jag såg i ögonvrån att Zayn kollade på mig och väntade på ett svar. Vad skulle jag säga?
-Melanie, I promise, i'll never drink again just for u. i love u please. I don't wanna lose u again.
-Zayn...I don't know
-I love you Melanie...Look at me!
Jag kollade in i hans ögon och jag såg hur hans vackra ögon fylldes av tårar. Jag fick tårar och kollade ner.
Han kramade om mig. Hårt väldigt hårt. Vi satt och grät i varandras famn.
-I love u Melanie, please forgive me...
Dagen efter:
Jag vaknade upp från soffan i Zayns famn. Vi hade visst somnat  på soffan. Jag bestämde mig för att förlåta honom. Men om det hände igen var det slut mellan oss. För jag vill inte få mitt hjärta krossat flera ggr. Han lovade mig att sluta dricka, och han röker inte lika mkt som förrut. Han har ändrats på sig och jag är stolt över honom. Jag älskar honom mer än allt och han älskar mig lika mycket.

Facebook
A Life Lover Wannabe
glamourdaysGia Canali Photography : Image 19415 : Style Me Pretty
(Bröllopet)

Zayns perspektiv:
Idag ska jag och killarna uppträda på MSG. Vi har varit här i Usa i mindre än en månad. Varje dag har vi haft fullt upp så jag har inte haft tid med Melanie och dom andra har inte haft tid med deras tjejer så vi bestämde att flyga dom hit, för att träffa oss och uppleva den här händelsen. Vi är backstage och byter och. Allt är så stressigt runt omkring. Dansare springer runt, make up artister, frisörer, scen fixare, folk från vår manegement och massor av andra. Idag gäller det. Jag är nervös. Väldigt nervös. Flera tusen människor.
-Man are you sure you want to do this? Frågade Liam
-Yes im 100% sure.
-Good luck! Sa Liam
Nu var vi killar ensamma i vår loge, snart kommer tjejerna. Jag hann inte ens tänka klart och där stog min vackra Melanie.
Alla förrutom Danielle, Eleanor, Melissa & Melanie, visste vad som skulle hända på konserten.  Vi alla hälsade på tjejerna och satt och prata en stund om hur excited alla var. Efter några minuter kom en kille in.
-COMON YOU GUYS HAVE THREE MINUTES!
-OKAY OKAY... Alla sprang ut och stod på sina platser. Man hörde hur fansen skrek utanför. Snart skulle vi hissas upp. Efter att vi sjungit ''More than this'' ska jag göra den där saken. Harry kollade på mig och sa
-It's going to be okay, i promise.
Jag hoppades. Vi kom upp på scenen och alla började skrika, hoppa coh gråta!
-ARE YOU GUYS READYYYYY!! Och så började konserten.
-Now we're gonna sing ''More than this'' sa Liam, han kollade på mig och blinkade.
Innan det kom till min solo så stoppades allt. Ljuset var på mig. Alla fans undrade vad som hände.
-Don't worrie. I need to tell you something. Well there is this girl that i love, ALOT. We have been laughing, crying and just been thru so much together. It doesn't go a minute without me thinking of her.
Niall och Harry går med Melanie upp på scenen. Hon ser helt chockad ut.

Melanies perspektiv:
Killarna sjöng ''More than this'' mitt i låten avbröts allt och ljuset lysste bara på Zayn. Jag kollade på tjejerna bredvid mig och undrade vad dom höll på mig. Jag kännder två personer ta mig på axlarna och gå med mig upp på scenen. Mitt hjärta började slå hårdaren någonsin. Det var Harry och Louis som tog mig upp.
-What the hell are u guys doing?
-Just come and you'll see!
-Don't worrie. I need to tell you something. Well there is this girl that i love, ALOT. We have been laughing, crying and just been thru so much together. It doesn't go a minute without me thinking of her. Säger Zayn
Jag är uppe på scen och jag går sakta fram till Zayn medans han fortsätter prata
-I wanna spend the rest of my life with this girl. I love you Melanie.
Jag börja nästan gråta när han sa det för jag kände exakt likadant. Han tog sin hand in i fickan och tog upp en svart ask. VÄNTA omg vad ska han göra? Tänkte jag. Han gick ner på sina knän, HELA publiken började skrika, sen blev alla tysta.
-Melanie Rose, do you wanna marry me?
Jag stog där med händerna framför mitt ansikte och kollade på den stora diamant ringen. Jag kollade in i Zayns ögon och tog mikrofonen ifrån honom och sa.
-Yes, i do. Han satte ringen på mitt finger och kramade om mig. HELA publiken jublade och skrek. Jag gick ner och killarna fortsatte konserten. Jag kan inte fatta att Zayn och jag ska gifta mig. Jag ska gifta mig med min kärlek, min pojkvän min bästavän. Mitt allt.
Tre månader senare:
Melanies perspektiv
Idag gäller det. Jag ska gå ut med min vita klänning. Idag ska jag gifta mig med Zayn Javaad Malik. Det knackade på dörren och där kom mina fina brudtärnor in. Eleanor, Danielle och Melissa. De fick mig o bli lite mindre nervös- Fast nervösiteten gick inte bort helt. Det var fem minuter kvar. Brudtärnorna gick ut, och när dom gick ut så kom Trisha in.
-Woow you look beautiful!
-Thank you so much.
-Zayn is lucky to have you. I wish u guys luck. And i hope u live happely ever after.
- You have a beautiful son, and i'll take care of him. I promise.
-Thanks Mel. Sa hon sen gick jag fram och kramade henne.
-Now it's time, sa Trisha. Hon gick ut och jag skulle gå ensam, med Melissa och Niall, Louis & Eleanor, Danielle & Liam och Harry fick gå med Zayns andra kusin Sarah.
Det var så magiskt tänkte jag för mig själv. Hela stället var perfekt. En solig dag med alla nära o Kära på stranden.
Zayns perspektiv:
Hon är så vacker tänkte jag för mig själv. Hon är den perfekta tjejen för mig. Jag ska göra henne så lycklig. Snart är hon min fru. Jag kan inte fatta det. Efter allt vi gått igenom.
Prästen:
.....
-Zayn Malik do you take Melanie Rose to your spouse?
-I do. Sa hon och kollade rakt in i mina ögon.
-Melanie Rose do you take Zayn Javaad Malik to be your husbund ?
-I do.
- Now you can kiss the bride.
Jag kysste henne och då började alla klappa och vissla.
Nu var jag gift med Melanie Malik.
Tre år senare:
-ZAYN WAKE UP!
-WHAT?!
-MY WATER JUST BROKE.

Snart skulle jag föda. Omg tur att jag har allt packat och klart. Zayn gick sanbbt upp och bytte om. Han ringde killarna och vi skulle möta dom på sjukhuset. Zayn körde mig till sjukhuset och där träffade jag sjuksystrar som skulle hjälpa. Tänk att det redan gått nio månader. Snart ska jag föda. Va nervös jag är, och rädd. Som tur är Zayn med mig. Vi visste inte om barnet var en kille eller tjej
Några timmar senare
-PUSH PUSH
-Breathe like this hi hu hi hu, com'on Zayn hold her legs.
Wäää wääää
-It's a girl, congratulations.
Vi fick en liten flicka. Ögonblicket var helt obeskrivlig. Både jag och Zayn grät. Vi fick en liten flicka som vi döpte till Rosie, Rosie Malik.

Rosie Malik efter några år
Wall Photos


HOPPAS NI GILLADE SLUTET!  Jag har tänkt och börja på en ny. Vi får se. kommentera vad ni tyckte och kom med ideér om vad den andra novellen ska handla om och jag kommer ha en tävling där en av er läsare får vara huvudpersonen (om det blir en ny novell)

XX Dilan

Kommentarer

  • ellie säger:

    Du måste göra en ny!! den här var asbra :D

    2012-05-12 | 15:33:34
  • Anonym säger:

    Gör del 2 på denna supppeeeeer dupppeeer braaaaaaaa

    2012-05-12 | 15:46:11
  • Lina säger:

    fan va dålig?

    2012-05-12 | 20:33:55
  • Kattson säger:

    Neeeej. Den var ju inte så bra alls :(((

    Jag gillar att du dilan gör ditt bästa, men sana skrev i världsklass, och melanie är så mesig...

    2012-05-12 | 21:48:37
    Bloggadress: http://http:/
  • Anonym säger:

    Allihopa som tkr den var dålig, håll mun. Det här var det bästa slutet ever! Var glada att ni iaf fick ett slut! Men jag undrar vad som hände med de andra killarna, fick nt de några flickvänner? Tack så mkt för det asbra slutet ;) :DD

    2012-05-13 | 10:07:37
  • Tanja säger:

    åå den var bäst! Asså ord kan inte beskriva hur bra den var!om du ska göra en ny så låt den handla om Zayn igen för bloggen heter ju zaynmalikstory hahah :D

    2012-05-13 | 13:56:11
    Bloggadress: http://twitter.com/Zayniiee_Torres
  • Anonym säger:

    okej, den var okej men det var mer som om du bara hade skrivit och bara satt ihop det som en förkortning. Och alla ska vara glada att dem fick sitt slut men man ska ju få säga sin åsikt när man kommenterar? Aja den var okej.

    2012-05-14 | 18:36:28

Kommentera inlägget här: