ZaynMalikStory

I hate that I love you! Part 55

Kategori: Allmänt

Tidigare:
________________________________
-Zayn listen to me, im going to move to Bradford, my work is there now i'm not even here anymore.
-Are you serious? Are me and Melissa and Melanie going to live here? Alone? Am i going to take care of two girls?
How!?
-They are grown ups, they can take care of themselves.
-Yea but if something happens...
Jag kunde inte hålla mig. Ser Zayn mig som ett barn? en som han måste ta hand om?
-Zayn you don't have to worry about me. Sa jag
-I'm sorry Trisha, i couldnt stand not hearing you two. But anyways. If you move out it's okay for me. You don't have to stick around just for me. I can get my own place.
-NO Melanie! I didn't mean it like that. Sa Zayn.
-Then how did you mean it? You don't have to take care of me..
-Stop Mel, i didn't mean it i just sad it cuz...
-Cuz what? Sa jag
-Zayn im gonna leave you guys alone, you should tell her...sa Trisha innan hon gick.
-Tell me what Zayn...?
________________________________

Melanies perspektiv:

Vad var det Zayn skulle berätta för mig? Jag blev nervös. Skulle han göra slut? Men varför!! Eller ville han inte bo med mig!??
-Listen Melanie, I didn't want you to know it at this moment but now I have to tell you.
Omg jag blev bara ännu mer nervös.
-I'm going on tour in the US for six weeks...
-what...sa jag ledset. Jag menar det är hans jobb och så. Men skulle han lämna mig i sex veckor? Hur skulle jag klara mig?
-I wasn't expecting this. Why didn't you tell me?
-I wanted to tell you but not right now. We are going in two weeks.
-So you're going to leave me in two weeks. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. zayn kom fram och kramade mig så hårt han kunde.
-Please don't cry baby. I don't want to leave you but I have to.
-I know Zayn, I know that this is your job. But I'm just going to miss you so much!!
-I'll miss you more. Han kolla mig i ögonen. Han tog sakta fram sitt ansikte till mitt, jag kände hans mjuka läppar röra sig mot mina. Fyfan vad jag kommer sakna honom.
-Zayn where am I and Melissa going to live?
-I decided that we are going to keep this house. So when I'm gone you and Melissa are going to be here. This is our house.
-Okay baby..

Nästa dag.

Jag vaknade med värsta huvudvärken. Jag gick ner till köket öppnade kylen och tog ut en Alvedon. Jag svalde den och drack mitt vatten. Plötsligt känner jag lukten av Zayns parfym och hans armar runt omkring min midja.
-Good morning gorgeous.
-Haha are you calling this gorgeous? Sa jag och pekade på mig.
-Yea cuz you are sa Han och blinkade åt mig.
-Did Melissa come back yesterday?
-I don't know.
Jag hör hur dörren öppnas och Melissa försöker smyga på tårna, hon tror att vi inte ser henne.
-MELISSA MALIK WERE HAVE YOU BEEN?! Skrek Zayn med en tillgjord mörk röst så att Melissa hoppa till och blev jätte rädd.
-Omg Zayn you scared me. Omg hahaha..
-Where were you ?
-I was at Nialls..
-Why didn't you call!? Next time you have to call!!
-okay I'm sorry..
Stackars Melissa haha. Det verkar som att det börjar att bli seriöst mellan Niall och Melissa. Måste snacka med henne senare.
-Zayn are you going to the interview?
-I thought I wouldn't but I think I'm going to.
-Okay.
Zayn, jag och Melissa åt frukost. Efter det gick vi alla till vårar rum och började fixa oss. Zayn gick, han gav mig en kyss och gick ut från huset. Jag gick ner och sätte på "What makes you beautiful" högsta volymen så hela huset dunkade med musik, medans fixade jag mig och Melissa fixade sig. Vi hade bestämt att gå ut i London och shoppa. Plötsligt får jag ett samtal.
-hello this is Bob Carley
-hi who Is this?
-I'm from next model management and I called to talk with you, youre Melissa right?
-Yes I'm Melissa.
-well I saw some pictures of you and your friend, you're Zayn maliks girlfriend, and it was in a celebagazine. I think you should come and take....
Omg jag och Bob snackade i mer än en timme. Han ville att jag skulle till deras studio och ta kort. Han vill att jag ska vara model för hans nya klädkollektion. Jag kan inte fatta det!! Jag älskar fashion och nu vill han att jag ska var model för hans bolag? Det är en av Londons största Modell agenturer (Säger vi, haha jag(Dilan) hittar på det här). Men vad ska jag säga ska jag säga ja. Är det rätt val? Jag vet inte jag kanske borde snacka med Zayn
________________________________
Så nu har jag skrivit två delar idag hoppas ni gillar dom! Vad tror ni Melanie väljer att göra?

Jag hittade på lite om att det är Londons största modell agenturer och lite till haha. Glöm inte följ mig på insta @dilush

xx Dilan :)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    YEEEEYYYYY!!!!!!!!

    2012-04-18 | 21:37:23
  • Choviii säger:

    (Y)

    2012-04-18 | 22:37:14
  • Anonym säger:

    JA!..vilken bra :D

    2012-04-19 | 14:23:52
  • Anonym säger:

    bra del :)

    2012-04-19 | 14:24:23
  • Anonym säger:

    Följ mig jag heter roaa1d:)

    2012-04-19 | 19:34:16
  • Sabrina säger:

    GRYMMMMT!

    2012-04-19 | 22:30:35
    Bloggadress: http://memorydays.blogg.se/
  • Sabrina säger:

    GRYMMMMT!

    2012-04-19 | 22:30:35
    Bloggadress: http://memorydays.blogg.se/
  • Sabrina säger:

    GRYMMMMT!

    2012-04-19 | 22:30:35
    Bloggadress: http://memorydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här: