ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 10

Kategori: Allmänt

tiv

 

Allt blev svart… Jag hör hur Zayn får panik och sedan gick jag upp och började asgarva! JA alt var fejk det här var mitt prank till Zayn han fick visst panik och nästan började gråta

-          WTF?!?!!? Sa han och blev chockad och arg

-          I tolt you i would prank you sa jag och började gapskratta

-          That was so not nice sa han och la armarna i kors

-          Love ya too, sa jag och skrattade, Han hjälpte mig upp och tvättade bort fake blodet ifrån mitt huvud sen så gick vi och satt oss igen, tänk att tiden gick så fort det är bara 1 timme kvar av flygresan, och resten sov vi

-          Melanie? Hörde jag någon säga och skaka mig samtidigt, jag öppnar ögonen sakta och ser att Zayn försöker väcka mig

-          We’re here sa han och log, jag vaknade upp och sprang runt överallt

-          OMG WE’RE HERE!!!!! Sa jag och då tog Zayn tag i mig och försökte lugna ner mig

 

Hotellet

 

När vi äntligen hade bokat rum så blev Zayn lite sur för att jag delade rum med Louis och inte honom men han får väl gå över det, det är inget så stort vi ska bara vara här i 1 månad sedan återvända hem

 

Zayn perspektiv

 

JAG borde få samma rum som Melanie det är orättvist :( men jag är iaf glad at hon inte delar rum med Harry!

Alla gick till sitt rum och packade upp, när alla var klara knackade jag på hos Louis och Melanie, jag öppnade dörren försiktigt och såg att de var klara

-          VAS HAPPENIN sa jag och skrattade, de skrattade med mig

-          Yo Zayn there is a party tonight me and Melanie where just talking about it talk to the others and tell them that where going sa han och log stort

-          Okay, sa jag och lämna rummet, Jag gick in till de andra och berättade om festen, alla nickade och fixade sig, det var 1 timme kvar tills festen skulle börja så jag började också fixa mig, jag hade på mig det här: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/408781_10150662282276177_199562716176_11418816_1409072253_n.jpg och fixade mitt hår som vanligt, när jag var klar så kom alla killar ut och vi väntade på att Melanie skulle komma ut, Jag undrar vad hon har på sig, vad hon än har på sig kommer hon se vacker ut

-          Finally sa Louis och då såg jag henne lika vacker som alltid hon hade på sig det här: http://weheartit.com/entry/19082461

-          Wooooooooow, sa jag och kollade på henne ”Head to toe”

-          You look great sa Harry och blinkade åt henne, jag ville bara slå till honom just nu!

-          Yeah sa alla och höll med honom, hon kom fram till mig och log mot mig

-          You look Beautiful sa jag och lok mot henne

-          And so do you sa hon och log mot mig

-          Lets go sa jag, vi gick till beach partyit och när vi kom dit så spelades en långsam låt, precis när jag skulle fråga Melanie ifall hon ville dansa så kom harry fram till henne och frågade henne ifall hon ville dansa

-          Wanna dance sa han och tog fram handen och väntade på att hon skulle ta emot den, hon kollade bak mot mig och sedans tillbaks till Harry

-          Yeah, sa hon tyst och la sin arm runt hans hals och hans händer på hennes höft, de dansade tryckare, och det gjorde mig arg/irriterad, jag kollade bort för att inte se de tillsammans

 

Melanies perspektiv

 

När vi äntligen var framme vid partyt så väntade jag på at Zayn skulle fråga om han ville dansa med mig, men nej det gjorde han aldrig utan då kom Harry och frågade ifall jag ville dansa , jag kollade bak på Zayn sedan på Harry

-          Yeah, sa jag tyst och försökte låta glad, jag la mina armar runt Harrys hals och han la sina händer på min höft och vi började dansa tryckare, jag kollade lite då och då på Zayn, jag försökte göra allt för att inte få ögonkontakt med Harry, när jag kollade ännu en gång på Zayn så var han inte där, jag kollade runt och slutade dansa med Harry han kollade på mig lite konstigt

-          Whats wrong sa han och kollade på mig

-          Where did Zayn go? Sa jag och kollade på honom och fortsatte leta runt folkmassan

-          I don’t know who cares lets just dance sa han och tag i mina höfter och drog fram mig till honom, jag började bli lite irriterad så jag bakade ifrån honom

-          What do you mean by ” who cares”? sa jag och kollade lite chockat på honom

-          I mean he always makes you Sad and disappointed why do you care about him after all he said to you? Sa han och blev lite sur

-          He might have made me feel like shit but he also made me happy, I do care about him a lot and I like him a lot sa jag och blev irriterad på honom

-          Why do you like him, he’s a jerk sa han och blev arg

-          Don’t ever call him Jerk again, if someones a Jerk here it’s You, sa jag och gick ifrån honom, han drog tillbaka mig med hårt grepp, jag började skrika…

Zayns perspektiv

 

Jag kunde inte stå ut med att se de så jag gick och tog en Cola, sedan gick jag runt lite och då såg jag Niall bjuda ut en tjej, han kollar över till mitt håll och ser mig, han börjar le jätte stort, och jag blinkade åt honom, de dansade, wow vad söta de såg ut tillsamman, jag log åt mig själv, sen hörde jag ett skrik…och det var inte vilket skrik som helts utan det var Melanies, jag sprang igenom folkmassan och letade som en galning tillslut såg jag hur Harry tvingade henne att dansa med han, han skrek åt henne och höll hennes arm jätte hårt

-          Let her go, sa jag och sprang fram till Melanie och kramade om henne

-          Don’t tell me what to do, sa han kaxigt, jag började spänna mina muskler och var redo och slå till honom men Melanie stoppade mig

-          Zayn..please let’s just go, sa hon och kollade på mig

-          Fine, sa jag och tog tag i hennes hand och, skulle precis ut ur folkmassan, fast då hörde jag en sak som gjorde mig rasande

-          Melanie he’s going to brake your heart as always sa han och lät kaxig, jag släppte taget om hennes hand, och vände mig mot honom

-          What did you just say? Sa jag och gick fram mot honom

-          Zayn please let’s just go, sa Melanie och tog tag i min arm, jag ryckte bort min arm ifrån hennes grepp och skulle precis slå till Harry när Louis, Niall och Liam kom och höll om mig och Harry så vi inte började slås

-          What The F*ck is going on? Sa de och kollade argt på mig och Harry

-          Nothing sa jag och gick iväg…

 

Melanies perspektiv

Jag började bli rädd, allt hände helt plötsligt, jag försökte få bort honom ifrån Harry så jag sa åt honom att vi skulle gå men han ryckte bort sin arm ifrån mitt grepp och skulle precis slå till Harry, jag kollade bort för jag ville inte se när allt hände, jag hörde Niall, Louis och Liams röst, jag öppnade ögonen och såg att de försökte stoppa de ifrån att bråka

Zayn gick bort ifrån deras grepp och gick iväg, jag sprang iväg ifrån honom

-          Zayn sa jag och han stannade till och vände sig om

-          What? Sa han lite surt, jag sprang fram till honom och kramade om honom hårt, han kramade tillbaka och där stog vi och kramades, jag såg några blixtar, jag släppte direkt och täckte för mitt ansikte, vi började bli omringade av Paparazzin, Zayn tog tag i min hand och vi sprang in i hotellet till hans rum, jag hoppade på hans säng och försökte hitta andan, vi sprang som fan!

-          Are you okay? Sa han och satt sig bredvid mig, jag satt mig upp och försökte andas

-          Yeah… sa jag och kollade på honom

-          I’m sorry for what Harry did…He acts all weird now that you live with me..sa han argt

-          It’s okay I guess… sa jag och kollade ner

-          No it’s not i don’t want him to hurt you, sa han och vänded på mitt huvud, vi kollade in i varandras ögon ett tag, han började komma närmare med ansiktet…

___________________________________________________________________________

Dindindiiiiin...HAHA skojja Enjoy sorry att det tog långt tid:* <3

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • gyty säger:

    MEEEEEEEEEEEER!!!!

    2012-02-03 | 18:15:01
  • Anonym säger:

    Haha så irriterande! Skriv nästa del snälla haha!

    2012-02-03 | 18:26:11
  • Sanna säger:

    Jätte bra!!:)

    jag behöver del 11 fort!<3

    2012-02-03 | 18:26:32
  • Filippa säger:

    Jättebra!! MER ( Asså om du orkar såklart ) ;)

    2012-02-03 | 18:30:17
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Så bra ;) snälla skriv del 11 idag :D <3

    2012-02-03 | 18:38:03
  • Linnéa säger:

    Jag bara älskar den här novellen! Säg att du sitter och skriver på del 11 snälla

    2012-02-03 | 18:58:49
  • Jennie säger:

    Herregud va bra!

    Jag vill bara sätta mig ner och läsa resten också!

    Det är så sjukt spännande, och jobbigt att man måste vänta på varje ny del! Jag läser dom om och om igen hela tiden haha!

    Skynda på att skriva 11:an !! <3

    2012-02-03 | 20:14:06

Kommentera inlägget här: