ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 11

Kategori: Allmänt

Zayns perspektiv

Jag kollade in i hennes ögon och jag började känna att jag kom närmare henne med ansiktet, min hjärna ville stoppa mig men mitt hjärta höll inte med, vi var några centimeter ifrån varandra tills dörren öppnades jag ramlade på marken och satt mig upp snabbt

-          Whats going on with you and Harry? Sa Liam och kom in I rummet

-          He made Melanie do something that she didn’t want to, so i heard her scream and i ran over and told him to let her go and then i told me to not tell him what to do, so i got mad and walked away and then he told Melanie that i’m going to braker her heart…sa jag och kollade argt/irriterat bort ifrån hans blick

-          He really said that sa liam och blev chockad

-          Mmh…sa jag och ställde mig upp

-          He’s changed, where did that sweet flirty Harry go? Sa liam och började bli lite sur på Harry

-          He’s the same just to flirty and different…Love make you crazy, sa jag och gick runt I rummet

-          I’m going to sleep, hörde jag Melanie säga, hon gick ut ur rummet innan vi hann säga något,

Jag slog till väggen hårt och satt mig på sängen och gömde mitt ansikte i mina händer, jag är så trött på att dölja allt det här hon måste få reda på att vi är bästisar, jag kan inte dölja det här längre…men jag är rädd, rädd för att hon ska hata mig,FÖR ALLTID…

 

Nästa dag

 

Allt var så dåligt igår kväll, jag undrar hur Melanie mår efter allt, det måste varit svårt för henne…Jag gick upp och fixade mig och satte på mig det här: http://weheartit.com/entry/21932613

Jag gick ut ur mitt rum och gick ner till lobbyn och jag såg Melanie där hon hade det här på sig: http://weheartit.com/entry/22357014 hon var på väg någonstans

-          Melanie, sa jag och gick fram till henne

-          Yeah? Sa hon och vände sig om

-          Where are you going, sa jag och gick fram till henne

-          I’m just going for a walk to clear my mind, sa hon och log svagt åt mig

-          Can I come? Sa jag och log mot henne

-          If you want to, sa hon och log mot mig, vi gick runt lite, sen så kom vi till ett sånt här ställe : http://weheartit.com/entry/21288497 vi satt oss på kanten och doppade våra fötter i vattnet

-          About yesterday- jag hann inte prata klart förrän hon avbröt mig

-          Let’s just forget it okay? Sa hon och log mot mig, jag log tillbaka, hon lutade sitt huvud på min axel och vi satt där en stund, hon stog upp nu och jag ställde mig också upp

-          Whats wrong? Sa jag och kollade på henne

-          I’m sorry for this, sa hon och puttade i mig i vattnet, men innan jag ramlade grepp jag tag i henne så hon ramlade in med mig

-          AAAHHH, skrek vi båda, sedan skrattade vi, hon hoppade på min rygg och jag började simma runt med henne på ryggen, sen så dränkte hon mig i vattnet, jag började få panik, för hon visste att jag var rädd för vatten

-          Oh you just made the wrong decision, sa jag och började simma efter henne, hon simmade verkligen snabbt så jag började öka farten, hon simmade mot land och började springa jag sprang efter henne och hoppade på henne, hon landade på mig, hon såg så vacker ut i solskenet, våra läppar var några centimeter ifrån varandra

-          Got’cha sa jag och kollade in i hennes ögon

-          Yes you did…viskade hon tillbaka

 

Melanies perspektiv

Jag ville kyssa honom RIGHT THERE! Jag visste att han också ville det så jag ville retas med honom, jag drog honom närmare mig och jag kunde känna hans andetag på mina läppar, jag märkte att han hade stäng sina ögon

-          Forget it viskade jag åt honom och pussade honom på kinden, och jag började springa

-          Thats so not nice Mels, sa han och började springa efter mig, FAN att han var snabbaren mig, jag försökte öka farten men han hade redan sina händer runt min midja, han snurrade runt med mig i sin famn, när han hade släppt ner mig, pussade han mig på kinden

-          Let’s go back, sa han och tog tag i min hand

-          Uhm..Zayn paparazzi everywhere remember, sa jag och kollade mot honom men han brydde sig inte han svarade inte han höll fortfarande min hand enda tills hotellet, han öppnade dörren åt mig som en gentleman,  när vi var uppe vid våra rum så gav jag honom en kram och puss på kinden och sedan gick vi båda in till vårt rum

Direkt när jag kom in hoppade Louis på mig

-          So whats going on with you and Zayn sa han och blev helt överlycklig

-          Nothing..? sa jag och skrattade och kollade konstigt på honom

-          Don’t lie to me girl your IN LOVE, sa han och lät som en fjortis

-          Dude that is so GAAY, sa jag och började skratta

-          No seriously do you like him?

-          Uhm..Yeah I think I really do like him, but I’m not sure if he likes me back :/ sa jag och blev osäker

-          Not sure? Baby girl you’re the only thing he talks about everyday, he wrote a whole e-mail about you when you guys had a fight!

-          Naaaw he really did? Sa jag och blev helt överlycklig

-          Daaah? Sa han och lät som en Gay

-          Okey dude stop talking like that it’s getting creepy sa jag och bakade ifrån honom

Han började jaga mig runt rummet och pratade sådär i typ en kvart, tillslut ramlade jag och han ramlade över mig, och innan vi hann gå upp så öppnades dörren och Zayn står där, han blev sur och gick argt iväg

-          Oh no, sa louis och gick bort ifrån mig

-          Oh my gosh, sa jag och sprang ut

Jag springer ner till lobbyn och letar efter honom, men han var inte där, jag springer fram till en av de som jobbar på hotellet och frågar honom

-          Hey excuse me have you seen Zayn Malik ?

-          OH my lord you are a fan right, sa han och kollade seriöst/irriterat på dig

-          No i’m not can you just tell me where he is? Sa jag irriterat

-          He just walked out, sa han, jag sprang ut och letade efter honom, där såg jag honom… Med en cigarette… Jag hatar killer som röker och speciellt när Zayn gör det, jag sprang fram till honom innan och kastade iväg ciggaretten innan han hann ta ett bloss

-          What the hell?!?! Sa han argt och skrek åt mig

-          Zayn please you don’t understand what you saw-

-          I get it you used me all the time just to get closer to Louis sa han och började gå ifrån mig

-          No Zayn its not like that sa jag och stoppade honom

-          Then what is it? Sa han och nästan skrek

-          I LIKE YOU ZAYN OKAY?! Sa jag och skrek jag började få tårar

-          You What? Sa han och blev chockad

-          Just forget it, sa jag och sprang iväg, jag visste inte vart jag tog vägen jag sprang och sprang, allt blev suddigt på grund av mina tårar, jag ville bara bort…bort härifrån…

___________________________________________________________________________________

Sorry att den blev så kort och att det tog långt tid men alla skrev till mig, och folk busringde och jag var tvungen och äta och bla bla bla men här är del 11 <333

Loads of Love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Omg miiin favorit deel!! Älskar den skriiv mer snälla! <3

    2012-02-03 | 20:55:30
  • Filippa säger:

    OMG !!! Sjukt bra MER !!! :) (Y) för dig ;)

    2012-02-03 | 21:13:16
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Sarah säger:

    Jag behöver verkligen del 12!! Haha sjukt bra! :)

    2012-02-03 | 21:17:28
  • maria säger:

    superbra

    snälla skriv del 12 imorn orkar inte vänta

    2012-02-03 | 21:24:59

Kommentera inlägget här: