ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 12

Kategori: Allmänt

Jag sprang in till en park och ramlade på gräset, jag orkade inte resa mig och jag hade jätte ont i benet jag hade nog stukat den eller något, jag la mig på gräset och grät för mig själv, varför ska livet vara så F*cked up, jag grät mig till sömns ute i någon Weird park,

 

Nästa dag

 

Jag öppnar ögonen Försiktigt och ser ett vitt rum, jag hade jätte ont i huvet och kollade runt lite, jag ser att 4 pojkar sitter runt mig

-          Doctor she’s awake hörde jag en kill röst säga,

Jag ser att en lång man med vita kläder på sig kommer mot mig, jag blinkade några gånger och såg allt tydligare, jag var i sjukhuset med Alla One directioners bredvid mig…Föruom Zayn

Mina ögon började bli våta och en varm tår åker ner ifrån mina ögon, jag kommer ihåg allt nu, jag skrek på Zayn att jag gillade honom och sedan sprang jag iväg…Jag rörde lite på mig och skrek av smärta, de hade lindat bandage runt mitt ben

-          What happened sa jag med svag röst

-          I found you in the park nearby the hotel, sa Niall nervöst och kollade på mig oroligt

-          Oh..sa jag och torkade bort alla tårar som fortsatte och komma

Jag log svagt mot killarna och vi alla var tysta, tystnaden bröts av Louis telefon, jag gick upp och svarade, när han kom tillbaka så log han stort mot oss och viskade något till killarna, alla började le och pratade med doktorn

-          You’re free to leave the hospital sa Louis och hjälpte mig upp ifrån sängen, de gav mig några kryckor innan jag lämnade stället

Hotellet

 

När vi är uppe vid vårt rum så står alla och stor ler mot mig och väntade på att jag skulle öppna dörren, Jag öppnade dörren och allt jag såg var: http://www.google.se/imgres?q=valentines+day+Room&um=1&hl=sv&sa=N&biw=1366&bih=624&tbm=isch&tbnid=jjUNrgWOsKI3tM:&imgrefurl=http://www.familysecuritymatters.org/publications/id.2530/pub_detail.asp&docid=DK2kPZ5-dbRCWM&imgurl=http://www.familysecuritymatters.org/imgLib/20090214_valentines_day_islam.jpg&w=320&h=240&ei=CDssT4CzEIyQ4gTewqW_Dg&zoom=1&iact=hc&vpx=180&vpy=291&dur=1308&hovh=192&hovw=256&tx=171&ty=81&sig=110911482760991734950&page=1&tbnh=131&tbnw=175&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:6,s:0 Jag kollar på alla ballonger kuddar blommor som fanns i hotellrummet jag började få glädje tårar och kollade bak på killarna

-          Who did this? Sa jag och log mot de

-          Zayn sa Louis och log mot mig, jag log ännu mer när han sa Zayn, jag såg en lapp och det stog

 

See Ya Upstairs – Zayn ;) xxx

 

Jag kollade på killarna och de började bara le ännu mer, de gav mig en klänning som Zayn hade valt ut åt mig och tvingade mig att sätta på mig den, den såg ut såhär: http://weheartit.com/entry/22371463 jag gick upp till taket där det såg ut så här http://www.google.se/imgres?q=Romantic+dinner&um=1&hl=sv&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=YG8xANc5zlBJBM:&imgrefurl=http://www.yourrecipes.net/&docid=Tg0JlwQdrL7uOM&imgurl=http://www.yourrecipes.net/wp-content/uploads/17_5_featured_orig.jpg&w=775&h=620&ei=-DssT9igKend4QTkkbT-DQ&zoom=1&iact=hc&vpx=708&vpy=205&dur=667&hovh=201&hovw=251&tx=115&ty=109&sig=110911482760991734950&page=1&tbnh=130&tbnw=163&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:3,s:0

Jag kollade på honom och var helt chockad, han hade Kostym på sig, han såg så stilig ut

Han kom fram till mig och kollade in i mina ögon, han hade röda ögon och lite svullna

-          Have you been crying sa jag och smekte hans kind med ena handen

Han svarade inte utan han nickade bara, han bet sig på läppen och kollade på klänningen jag hade på mig

-          I’m sorry for being a jerk, Harry where right i only brake your hea- han hann inte förklara för än jag avbröt honom

-          It’s alright Zayn sa jag och log mot honom

-          How could you say that, you where laying on the cold ground thanks to me, how could you say that it’s alright? You have every right to hate me, sa han och kollade på marken

-          You’re right, but I don’t hate you, i can’t hate you..sa jag och tog upp hans ansikte så vi kollade in I varandras ögon

-          Let’s sit down sa han och hjälpte mig att sätta mig ner på stolen, han gick över till sin stol och satt sig

-          Have you done this all by you’re self? Sa jag och såg chockad ut

-          Yeah..it took a while but you deserve it sa han och log mot mig

-          It’s beautiful..sa jag och kollade runt

-          So are you, sa han och kollade på dig drömmande

-          Haha what? Sa jag och skrattade lite, han var så gullig…

 

Zayns perspektiv

 

-          It’s beautiful..sa hon och kollade runt

-          So are you…sa jag och kollade på henne, OMG…sa jag just det där högt, omg dumma dumma Zayn nu skämde jag ut mig!...

-          Haha What? Sa hon och skrattade lite, jag kände hur jag blev röd om ansiktet så jag kollade bort

-          Blush, sa hon och pekade mot mig

-          No, sa jag och försökte tänka på något annat

-          It’s cute tho, sa hon och kollade på mig, jag log mot henne och sen satt vi där och pratade, vi åt lite pizza medans, vi hade en massa kul och snackade om gamla tider…Jag ville verkligen berätta till henne att jag är Zayn hennes bästis som lämnade henne för 10 år sedan, men jag vågar nt, jag kan inte säga det även om jag vill hon kommer hata mig men jag måste i alla fall berätta någon gång hon har rätt att veta vad som hände, trots allt är hon ju min bästis…

-          This was so fun sa hon och avbröt mina tankar

-          Yeah sa jag och log mot henne, hon gäspade, fast försökte dölja det

-          Your tired let’s go, sa jag och tog fram min hand så hon inte skulle ramla på grund av hennes stukan fot, när hon stog upp så tappade hon balansen och nästan ramlade, jag fångade henne i min famn och hon höll om mig hårt, jag kunde känna hur hennes hjärta dunkade hårt  jag kollade på henne och log svagt

-          Got’cha viskade jag åt henne

Hon kramade om mig hårt och släppte inte taget, jag bärde henne så här: http://weheartit.com/entry/22304813 (när jag skriver bärde henne så menar jag på det sättet) jag bärde ner henne till hennes hytt och öppnade dörren till henne och la henne på sängen och precis när jag skulle gå så tog han tag i min hand

-          Sleep next to me, sa hon och log medans hon hade stänga ögon, jag nickade och tog av mig tröjan och la mig bredvid henne, hon kramade om mig och somnade direkt, jag höll om henne och somnade också…

 

Nästa dag

 

Jag blir väckt av en massa oväsen så jag öppnar ögonen och ser att killarna står och stirrar på mig och Mels, jag hoppade till och blev sur på killarna

-          Shhh shes sleeping, sa jag och gick försiktigt ifrån sängen så jag inte väckte henne

-          What did you guy’s do last night sa Liam och blinkade åt mig, jag kollade på honom lite surt och puttade ut alla ut ur rummet och jag stängde dörren efter mig och satte på mig tröjan jag skulle precis öppna dörren sen ramlar alla på marken

-          I wonder what you guy’s are doing? Sa jag och höjde ena ögonbrynet

-          Uhm.. Nothing sa de samtidigt och undvek ögonkontakt med mig

-          You guy’s are werid  sa jag och gick till min hytt och bytte om till det här: http://weheartit.com/entry/22374436 jag gick in till Melanie och såg att hon redan var vaken och på klädd hon hade det här på sig : http://weheartit.com/entry/22375723

-          Looking beautiful as always sa jag och log mot henne

-          Back’atcha Handsome sa hon och nöp mig på kinderna, hon gick till sin Macbook och gick in på en massa sidor, tillslut stannade hon till och höll för munnen, jag sprang fram till datorn och kollade på vad hon kollade på, jag såg att det var en massa foton på mig och henne pppå stranden, på taket och när vi skrek åt varandra, det var en massa inlägg om oss, jag började få panik och tog datorn ifrån henne och loggade in i twitter och kollade mina ”mentions” det var en massa hat kommentarer

I en av de stog det: ”Who does she think she is Yelling on Zayn, bitch :@”

Och på en annan stog det: “ I’m going to kill this bitch, and take Zayn for my own”

Jag började få panic och skrev ett inlägg: ”Whats with the Hate comments? Where only friends”

Jag loggade ut och la datorn på sängen, jag stog upp och började gå runt i cirklar

-          I knew this would happen sa jag och satt mig bredvid Melanie, jag gömde mitt ansikte i mina händer och tänkte för en stund

-          Zayn? Sa Melanie och kollade oroligt på mig

-          Yes? Sa jag och kollade på henne

-          I’m sorry, sa hon och ställde sig upp

-          No, No don’t be everything will be fine sa jag och gick upp och kramade om henne, hon kramade om mig hårdare

-          What should we do, everyone hates me for taking you away from them, even tho where ONLY friends

Det där gjorde mig förkrossad, jag ville inte bara vara hennes vän jag har älskat henne I flera år, jag kan inte dölja mina känslor för henne, hon förtjänar bättre, jag kan inte förstå att jag utsatte henne för något sånt här, mina fans dötts hotar henne och kallar henne en massa saker, jag kan inte tillåta det, jag måste göra något åt det…

 

Melanies perspektiv

 

Det gjorde ont att säga ordet ONLY friends, men jag var tvungen, jag har redan sagt åt han eller snarare skrikit åt honom att jag BARA gillade honom och ingen annan, men han har kanske inte förstått det än…Det kanske bara är meningen att vi bara ska vara vänner det är nog bäst om jag släpper taget...

__________________________________________________________________________________

I <3 MY READERS

tusen tack att ni läser älskar er verkligen ni är min inspiration till att fortsätta

Loads of love!<3

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Leila säger:

    BÄÄÄSSSTTTTAAAAA jag älskar dom <3333

    2012-02-03 | 22:10:37
  • Filippa säger:

    Asså herregud jag tror att jag dör !!! gör en bok :) alla kommer köpa den och du kommer ju att bli rik (Y) Asså fortsätt med det du gör och sluta aldrig. Om du fortsätter så kommer det bli något och det kan jag lova :) MER :)

    2012-02-03 | 22:17:40
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Anonym säger:

    När kommer NÄSTA? Längtaaar!

    2012-02-03 | 22:19:51
  • Ellie säger:

    Asså, gud vad braaa. Håller med, gör en bok! Jag hoppas att de blir ihop, de passar ju så bra! :D <3 När kommer nästa, I can't wait... <3

    2012-02-03 | 22:23:07
  • Sofia säger:

    Såå sjukt begåvad är du! Fortsätt skriv jag längtar redan till nästa kapitel! <3 :D

    2012-02-03 | 22:32:09
  • Choviii säger:

    jag är helt beroende av dina noveller ♥

    Älskar dom <3 längtar efter Del 13 .......mm

    /chovan ♥

    2012-02-03 | 22:56:18

Kommentera inlägget här: