ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 13

Kategori: Allmänt

Jag kollade på marken och tänkte på vad jag skulle göra, inget av det här skulle ha hänt om jag inte hade kommit hit nu har jag satt alla oss i fara, de kommer tappa fans på grund av mig vad har jag gjort

-          Mels? Whats wrong sa han och tog upp mitt ansikte, han hade nu sina händer på min kind, jag tog tag i hans händer och tog bort de ifrån min kind

-          I want to be alone for a while, sa jag och kollade sorgset på Zayn,

-          Are you sure you’re okay sa han och kollade oroligt på mig

-          Pretty sure sa jag och stängde dörren, när jag hörde att Zayn gick till sitt rum så sprang jag och tog fram min resväska och började packa allt…Jag låter galen som lämnar ZAYN MALIK så där men för mig är han en normal kille och inget mer, det känns som om jag har känt honom hela mitt liv, det är något speciellt med honom, tänk om han är min Bästis han på fotot jag kollar på varje natt innan jag sover, han jag aldrig har slutat tänka på sens alla åren, mitt liv har verkligen förändrats sedan min bästis flytta, allt har gått fel sens han lämnade mig utan förväll, jag började få otur i livet, först att han flyttade och sedan olyckan, minnesförlusten alla mina år hos terappin för att få min minne tillbaka, det gör bara ont att tänka på det, jag saknar mina föräldrar, jag brukade gråta efter min bästis varje dag och vad jag hade gjort för att förtjäna ett sånt här liv det fick mig i tårar varje dag, och det gör det fortfarande, jag började packa och försökte göra allt så snabbt som möjligt när jag äntligen var klar så öppnades dörren och Louis kommer in när han ser mig gråtandes och med resväskan så skulle han precis säga en sak men jag stängde dörren och höll för hans mun innan han hann säga något när jag hade stäng dörren så släppte jag honom

-          What…Where…Why? Han kunde inte prata han visste inte vad han skulle säga

-          I’m sorry louis but i have to leave this place

-          What have Zayn done sa han och kollade på mig oroligt

-          Made me fall for him HARD…

-          And that’s a bad thing? Sa han och kollade chockat på dig

-          You don’t understand sa jag och tog fram min data när jag hade visat honom allt så började han få tårar och kramade mig

-          I can’t believe that our fans are so cruel sa han och höll för munnen

-          I’m really sorry i didn’t-

-          Don’t be it’s not you’re fault sa han och kramade mig igen

-          Are you sure that this is the right choice to do, Zayn really likes you… sa han och kollade seriöst/besviket på mig

-          It’s the right choice I don’t want you guy’s to lose your fans because of me…

-          If they leave us they aren’t fans sa han och kollade på mig

-          …Louis i want you to promise me not to tell anybody that i’m leaving sa jag och kollade seriöst på honom medans jag torkade tårarna

-          I-I-I..I promise sa han och började gråta

-          Please Louis don’t make this any harder sa jag och började få tårar, jag gick ut med min resväska och jag väntade på Paul som skulle ta mig till flygplatsen jag ser en massa paparazzin som tar kort på mig inne i hotellet där jag satt och väntade (de var utanför och tog kort) jag försökte dölja mitt ansikte men vad jag än gjorde så fick de kort på mig gråtandes, när limon äntligen var framme så skyddade Paul mig ifrån alla paparazzin, när jag äntligen var i bilen suckade jag och började bråka, jag satt på mig mina hörlurar och lyssnade på deras nya singel Gotta be you, jag började gråta ännu mer när jag hörde Zayns del… det var en lång väg till flygplatsen så jag försökte sova genom bilresan för att rensa tankarna

 

Dröm: Jag skrattade och sprang, jag var i stranden och Zayn jagade mig, jag försökte springa snabbare men det gick inte han var mycket snabbaren mig när han fick tag på mig så bärde han mig och kastade mig in i vattnet jag skrek och sprang ut ur vattnet

-          I hate you it’s ice cold skrek jag åt honom och började frysa, han sprang fram till mig och tog tag i min höft och puttade fram mig våra läppar kraschade in i varandra och han kysste mig, jag försökte springa ifrån honom men han hade hårt grepp om mig, när han släppte mig ifrån kyssen så sprang jag igen, och den här gången sprang jag långt in i vattnet där han inte vågade komma in, men jag hade fel han hoppade in i vattnet och simmade efter mig

Han kramade mig bakifrån i vattnet jag vände mig om och han dök ner i vattnet med mig i sin famn han öppnade ögonen undervattnet jag gjorde samma sak och sen kysste han mig, jag simmar snabbt upp mot land och tog ett stort andetag

-          You havet o admit i’m the best kisser

-          Hm..i don’t know sa jag och låtsades tänka

-          Hey sa han och gjorde puppy dog eye’s

-          You know i’m a sucker for that one sa jag och nöp hans kinder

-          Totally sa han och skulle precis kyssa mig, jag vände mitt huvud så han pussade min kind, han kollade surt på mig medans jag simmade mot land

Helt plötsligt hör jag Harry ropa på mig

-          Melanie, skrek han och sprang fram till mig

-          Yeah? Sa jag och log mot honom, han kom fram till mig och kysste mig, jag visste inte vad jag gjorde så jag kysste tillbaka, jag drog snabbt bort och kollade på Zayn som nu var på väg mot Harry med arga steg

-          WTF did you just kissed my girlfriend? Sa Zayn och gick argt mot Harry

”girlfriend”? Tänkte jag omg vänta är jag och Zayn ihop`? jag står och kollar på hur de bråkar sen får jag nog

-          STOP IT! Skrek jag och blev arg, jag gick emellan de och kollade argt på båda

-          Who do you Choose? Sa Harry och kollade argt på Zayn

-          Wtf is that for a question she is my girlfriend she choose me sa Zayn och kollade argt på Harry

-          Right? Sa Zayn och kollade chockat på dig, jag ryckte på axlarna och kollade osäkert på båda

-          WTF do you mena by that sa Zayn och blev arg?

-          I don’t know okay?! Sa jag irriterat

-          I can’t believe that you say i don’t know, we’re so over sa Zayn och gick därifrån

-          I’m with ya bro sa Harry och gick iväg med Zayn, jag satt mig ner på Sanden och började gråta, jag såg en glasbit i närheten jag tog den och kollade på den, jag drog den genom min handled och…

Dröm över:

Jag vaknade helt svettig och satt fortfarande i bilen jag fick panik och kollade överallt på mig och kollade ifall jag hade skärsår eller något men som tur var, var allt okej och inget av det där hände...

 

Zayns perspektiv

 

Det hade gått 2 timmar nu jag började bli orolig så jag gick in till rummet och kollar och ingen är där, jag börjar leta efter louis, jag gick runt och frågade efter honom men ingen hade sätt till honom, jag gick ner till lobbyn och såg honom sitta där, jag gick bakom honom försiktigt och ta min hand på hans axel försiktigt han hoppade till och gjorde karate moves, jag ramlade av rädsla och han hjälpte mig upp…Vänta hade han gråtit?

-          Louis have you been Crying? Sa jag och studerade hans ansikte

-          No.. sa han och försökte dölja det

-          Whats wrong? Sa jag och kollade seriöst på honom

-          Nothing sa han och gick upp till sin hytt

-          Seriously something is wrong!  Sa jag och blev irriterad på honom för att han inte berättade

-          Just chill everything is fine sa han och blev sur

-          Fine…Where is Melanie sa jag och blev nyfiken, bara Jag sa namnet fick honom och gråta..vänta varför gråter han, har det hänt henne något?

-          Louis…Where is Melanie sa jag och började bli seriös

-          I-I-I…I can’t tell you i promised her, sa han och gömde sit ansikte i hans händer, han började gråta och allt jag gjorde var att tvinga fram svaret ur honom

-          SERIOUSLY YOU HAVE TO TELL ME WHERE THE F*CK SHE IS!!! Skrek jag och började få panic

Han pekade mot datorn och jag tog fram den och gick på en av skvallerbloggarna och såg en massa bilder på henne gråtandes och hon hade en resväska…vänta VA?

-          Louis where did she go, where is she going? Sa jag och börjde få riktigt panic

-          She’s going Home…sa han och försökte lugna ner sig

-          Home as in England? Sa jag och kollade på honom oroligt

-          No..Real Home…sa han och började gråta mer

-          No..No..NOOO skrek jag och sprang ut och kallade snabbt på en taxi

-          To the airport please Hurry sa jag och stressade jag kunde inte fatta att jag lät henne åka iväg, jag hatar mig själv, hon får inte lämna mig jag älskar henne jag kan inte tillåta ett till hejdå längre!

 

Melanies Perspektiv

 

Jag satt och väntade på mitt flyg det var 5 minuter kvar så jag gjorde mig redo för att åka, jag fattade inte att jag flydde ifrån mina känslor ifrån den killen jag älskar, det är något speciellt med honom men varför kan jag inte se det, jag hatar minneslusten det har ändrat mitt liv…Det var nu 3 minuter kvar och de ropade upp i högtalarna att man skulle gå ombord  på planet.. jag gick vände mig om och tog förväll till Bahamas, precis när jag skulle in i planet hör jag någon ropa mitt namn, jag kollar bak och ser Zayn springa fram till mig, han stannade några meter ifrån mig

-          Don’t leave me..viskade han, att bara se honom fick mig att gråta jag kunde inte hålla mig jag började stört gråta framför honom

-          I can’t i havet o leave i just can’t sa jag och skulle in i planet…sen kom de orden som förändrade allt

-          Don’t leave Melanie I LOVE YOU….

_______________________________________________________________________________
OMG jag grät när jag skrev den här...Så många känslor som finns...
Njut!<3333
Loads of love!
- Sana (: xx

Kommentarer

  • elin säger:

    ja , great , nu kommer jag verkligen kunna somna , men av glädje tårar ,,. så gulligt ! <3 du är så jävla grym ! <3

    2012-02-03 | 23:36:57
    Bloggadress: http://mylifeisdance.blogg.se/
  • ellie säger:

    Asså gud, jag vet nt vad jag ska säga, I'm speechless. Du är så underbar! :D <3

    2012-02-03 | 23:49:42
  • anonym säger:

    meeer!! :D

    2012-02-04 | 00:28:37
  • anonym säger:

    den skulle va bra om du inte skrev så mkt, man orkar knappt läsa :)

    2012-02-04 | 00:59:01
  • Anonym säger:

    Nej det är bra att den är lång! Så sjukt jävla bra! Fortsätt med den här eller skriv om nån annan i 1D :) jag älskar dom!!!!

    2012-02-04 | 08:37:06
  • Filippa säger:

    MEEER !!! :)

    2012-02-04 | 08:38:18
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Smiiiiilla säger:

    Kan inte jag få vara med i novellen? Eller att nån heter smilla :) skulle vara jätte snällt! Älskar den!!!!!

    2012-02-04 | 08:50:14
  • Fahima säger:

    Älskar den del 14 måste bara komma <333333 nuuuu

    2012-02-04 | 09:37:38
    Bloggadress: http://topclassgiirls.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Omg jag började gråta när jag läste den!

    Skynda med nästa kapitel längtar redaan!

    2012-02-04 | 09:45:29
  • Jennie säger:

    Håller inte med den där uppe, det ska vara långt :D

    Älskar dom, skynda skriva 14!!! <3

    2012-02-04 | 10:45:00
  • Anonym säger:

    omg del 14 del 14 del 14 nuuu jag behöver den verkligen haha

    2012-02-04 | 10:48:49
  • Malin säger:

    fick typ tårar i ögonen av att läsa den, så sjukt bra!!

    skynda med mer, läännggttarr så himla mycket ! :)

    2012-02-04 | 11:06:37

Kommentera inlägget här: