ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 14

Kategori: Allmänt

-          W-w-what sa jag och släppte allt jag hade i händerna

 

-          I said it and i’ll say it again Melanie I love you sa han och kom närmare mig

 

-          Zayn…

 

-          I’m not going lose you again, sa han och kollade in I mina ögon

 

-          Again? What do you mean by again? Sa jag  och kollade på honom

 

-          I don’t know how your gonna take this… But i’m Zayn…You’re best friend…

 

-          What…no, no, no it can’t be you sa jag och höll för min mun jag började baka ifrån honom

 

-          Melanie listen i- han hann inte prata klart förrän jag avbröt honom

 

-          You left me without saying goodbye, you left me when i had the hardest time of my life, i lost the most important things, you weren’t there for me when I needed you the most, you promised me and you didn’t keep your promise, sa jag och kollade på honom sårat och besviket

 

-          Melanie listen I wanted to say goodbye I wanted to keep my promise but we just had to move, that day we toke that photo… my mom where already packing by then she got done when I got home, she told me right away that we were moving away from here I wanted to say goodbye, but I couldn’t I was too weak… I can’t only walk into my loves house and tell her that I’m moving away.. I just couldn’t stand to see you cry, I where in love with you already at that age…sa han och kom fram till mig och tog tag I mina händer

 

-          I loved you, I loved to be with you every second of my life, I remember every detail of our childhood I remember when we sang together… sa han och kom närmare och närmare mig för varje mening han sa

 

-          For how long have you known that I’m your best friend…sa jag och kollade på honom och väntade på ett svar

 

-          Remember when you sang in the studio? Sa han och kollade in I mina ögon

 

-          Mhm..?

 

-          That day sa han och log lite svagt

 

-          Why didn’t you tell me, sa jag och kollade bort

 

-          I was afraid… Afraid to lose you, sa han och kramade om mig, jag kunde inte göra något än att karma honom tillbaka, jag la mina armar runt hans nacke och han la sina händer på min höft och kramade mig hårdare

 

-          There is something i always wanted to do…Sa Zayn och lät lite nervös

 

-          What? Sa jag och kollade rakt in i hans ögon

 

-          This, sa han och kysste mig…det började pirra i magen på mig jag har inte haft den här känslan på länge, jag tvekade på mina känslor för honom, men inte längre.

-          I’ve missed you so much, sa Zayn när han äntligen hade slutat kyssa mig

-          I’ve missed you more sa jag och kramade honom

-          But wait..what about the fans, the paparazzi? Sa jag och började bli osäker på allt..

-          I don’t give a shit, they havet o accept that i’m in love and happy with it, if they don’t then they aren’t real fans, they are suppos to support our music not care about our lifes, sa han och bärde mina väska med ena handen och höll min hand med den andra handen, han ringed paul så han kunde ta oss till hotellet igen, när han var där så gick vi ut ochsom tur var, så var inte paparazzin där, vi gick snabbt in I bilen och satt oss, han höll mim Hand hela resan till hotellet, vi pratade om våra barndoms minnen, och jag berättade allt som hade hänt i mitt liv efter att han hade flyttat, jag såg hur sorgsen han blev, jag smekte hans kind och gav honom en puss på kinden

-          I’m fine now don’t worry, i’ve got everything i need here, sa jag och kramade om honom, det var lång resa till hotellet så jag försökte sova lite, jag lutade mig bakåt fast då bärde han upp mig och jag somnade i hans famn

 

Hotellet

 

Jag går upp till min hytt och ser att Louis sover, jag gick fram till honom och såg att han hade gråtit… Gråtit sig till sömns, jag tyckte så synd om honom, det måste ha varit svårt att hålla det där ifrån Zayn antar jag :/, jag kände att några händer kom runt min midja och jag visste direkt att det var Zayn, jag vänder mig och kollade ner på marken

-          Whats wrong? Sa han och lyfte upp mitt ansikte

-          Louis… I feel sorry for him, i mean he cried him self into sleep thats not right, sa jag ledset och kramade om Zayn, Louis var so men egen bror till mig, han förstod och visste allt om mig, vi hade kommit så nära varandra efter de här dagarna i hotellet så han förstod mig jätte bra…

-          He’ll be okay sa Zayn och lekte med mitt hår

-          I need to wake him up, sa jag och släppte taget om honom och gick försiktigt över till Louis

-          LOUIS IS THAT A CARROT, skrek jag och då hoppade han runt och sprang överallt

-          WHERE? Sa han och blev hyper

-          I don’t know where the carrot is but i’m here sa jag och skrattade

-          MELANIE skrek han och kramade om mig jätte hart

-          C-Caan’t b-breath, sa jag och försökte andas

-          Sorry i just missed you so much sa han och blev hyper

-          I was just gone for 3 hours? Sa jag och kollade konstigt på honom

-          You where? It feelt like ages sa han och kramade mig igen, den här gången kramade han mig löst jag kramade tillbaka

-          Ehm? I’m here too sa Zayn och blev sur

-          Naaaw sa jag och gick fram till Zayn och gav honom en snabb puss på munnen och sen över till min resväska och tog ut några kläder jag skulle ha på mig

-          Whats going on between you two sa han och blinkade åt Zayn

-          Nothing sa vi båda samtidigt och skrattade efteråt

-          Mels you know you can tell me everything sa Louis och kollade roligt på mig

-          Ofc i can sa jag och skrattade

-          Then tell me whats going on

-          Nothing we’re just friends right Zayn? Sa jag och log mot honom, det tog en stund innan han svarade

-          What..oh…yeah Friends sa han och kliade sig på nacken och log lite nervöst

-          Okay guy’s go now, i’m getting changed sa jag och puttade båda ut

-          But i have seen you change before why can’t i be inside sa Zayn och gjorde puppy dog eyes

-          Yeah “Before” sa jag och stängde dörren, jag byte om och sminkade mig och fixade mitt hår så här

Hår: http://weheartit.com/entry/22411641

Smink: http://weheartit.com/entry/16085363

Kläder: http://weheartit.com/entry/22411524

När jag kom ut så, hade killarna på sig det här : http://weheartit.com/entry/22411006

Zayn kom fram till mig och la armen om mig

-          You look great, viskade han

-          So are you, sa jag och log mot honom

-          Let’s Go guy’s, sa Liam vi började gå mot lobbyn

-          We’re are we going? Sa jag och kollade upp mot Zayn (han var lite längre) we’re going to have a interview, sa han och höll min hand, när alla satt i limon så började bilen köra, jag låg på Zayns knä och han lekte med mitt hår medans, Jag såg at Harry kollade lite då och då på mig och Zayn medans vi skrattade, det var inte roligt att få de två att bråka om mig, jag vill få de att bli vänner, men den drömmen jag hade…den var skrämmande, tänk om det verkligen händer, mina tankar avbröts av Louis som nu skrek inne i bilen, jag gick bort ifrån Zayns knä och satt mig bredvid Liam, Paul började höja musiken och jag tog fram min kamera och började filma när Louis och Zayn dansade videon blev så här: http://www.youtube.com/watch?v=5LnfCrJJ6Zg

Jag började skratta ihjäl mig när jag la ner kameran

-          This is so going on youtube sa jag och asgarvade alla började skratta med mig

-          We’re HERE skrek Louis och alla gick ut ur bilen och gick snabbt in i byggnaden för att undvika alla paparzzi frågor, när jag och Zayn precis skulle in så började allt spåra ur, alla paparazzin började komma närmare och fler kameror började komma upp och, de blockerade dörren så vi kunde inte komma in, Paul springer förbi alla paparazzin och puttar de så vi äntligen får komma in

-          Are you okay, sa Zayn och kollade ifall jag hade några sår eller något

-          Take it easy i’m fine sa jag och log svagt mot honom

-          Good because if those paparazzis touch- jag lät honom inte prata klart

-          Zayn, like i said i’m fine let’s go sa jag och vi började gå efter killarna, deras manager kom upp och gav de deras schema, först så skulle de ha intervju med 95-109 Capital FM sen skulle de ha photoshoot och sen så var de klara för dagen

Nu hade de en intevju som de skulle göra, jag satt åt sidan och lyssnade på de ha intervjun tillslut så började de prata om kärlek…

 

 

Zayns Perspektiv

 

Vi hade en massa kul på intervjun enda tills ämnet ”kärlek” kom upp, jag visste inte vad jag skulle svara ifal det kom en massa bilder på Melanie och jag, jag borde väl säga att vi bara är vänner :/

-          How about you Zayn are you dating anyone sa mannen och avbröt mina tankar

-          What?.. oh no i’m totally single sa jag och gav de en fejk smile

-          Really than who’s this girl, sa han och tog fram ett foto…

_____________________________________________________________________________________

Ni har väntat och Längtat ÄNTLIGEN ÄR DEN HÄR...DEL 14...

HAHA skojja bara <333

Loads of Love!

 

-Sana (: xx

Kommentarer

  • Ellie säger:

    Åh herre, min gud Det blir ju bara bättre och bättre. Fortsätt så :D Längtar ihjäl mig till nästa deeeel :D

    2012-02-04 | 13:52:23
  • Malin säger:

    Länkar så sjukt mycket till del 15 ! ;))

    2012-02-04 | 13:57:52
  • Anonym säger:

    Längtar till del 15!! :)

    2012-02-04 | 14:16:38
  • Sofia säger:

    Grymt kapitel! Längtar redan till nästa kapitel!

    2012-02-04 | 14:26:09
  • ZaynMalik looverfan säger:

    Omg den blir ju bara bättre och bättre. Längtar skjutit mycket till del 15! <3

    2012-02-04 | 14:26:28
  • ZaynMalik looverfan säger:

    Sjuuukt*

    2012-02-04 | 14:27:39
  • Filippa säger:

    Omg va bra !! Längtar tills del 15 :)

    2012-02-04 | 14:47:47
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Zeynab säger:

    OMG SANA, ÄLSKAR DEN! MÅSTE FÅ NÄSTA DEL !!!! <333

    2012-02-04 | 14:51:36
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Linnéa säger:

    Jag längtar tills del 15 kommer! Den här novellen är jättebra

    2012-02-04 | 15:01:09
  • Dimitri säger:

    http://www.facebook.com/pages/zaynmalikstorybloggse/297988516926083 Gilla

    2012-02-04 | 18:08:05

Kommentera inlägget här: