ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 15

Kategori: Allmänt

Jag kollade på bilden som han tog fram på en tv skärm och det var en bild på mig och Melanie kyssas

-          Who’s this girl? Sa han igen och kollade misstänksamt på mig jag kollade på killarna som nu också stirrade på mig, jag visste inte vad jag skulle säga, jag kollade över till Melanie och ser att hon precis gick ut,

-          We’re just friends, that was just an accedent sa jag och kollade på marken

-          Okay let’s move on then, Louis? Sa han och började prata med honom, jag gick upp ifrån stolen och gick ut ur rummet och letade efter Melanie, hon satt ensam i en av caférna som fanns i byggnaden, jag sprang dit och satt mig bredvid henne

-          I’m sorry, sa jag och kollade ner

-          Zayn… I don’t think we’re ready for a relationship sa hon och gick up ifrån stin stol

-          What are you talkng about? Sa jag och gick fram till henne

-          I can’t stand all the haterz that hates me, i can’t stand to see the one i love lie about us, I get it if you’re embaressed to be seen with me it’s fine I get it, I’m sorry for everything it might was a bad idea to come he- jag lät henne inte prata klart förrän jag kysste henne, hon blev helt avslappnad I kroppen och kysste försiktigt tillbaka, hon ville baka ur kyssen men ddet var något som stoppade henne, tillslut bakade hon undan ifrån mig,

-          Zayn, i don’t care how much i love you’re kisses it still won’t help sa jag och kollade bort

-          Please, I really need you in my life,  I can’t life without you, I promise to keep you away from danger, we just need to do this slowly, one step at time please… sa jag och höll om hennes hander

-          I don’t know sa hon osäkert och kollade bort, jag flyttade tillbaka henens ansikte mot min (de stog panna mot panna) jag kollade djupt in I hennes ögon

-          Please, sa jag och höll om henne jag gjorde puppy dog eyes, jag visste att hon inte kunde motstå mina söta ansiktsuttryck

-          Fine, why are you so cute sa hon och nöp mina kinder

-          You know Mom, dad bed-

-          Okay I get it I didn’t want to know the whole story sa hon och skrattade

 

Melanie’s perspektiv

 

Jag kunde inte mostå hans puppy dog eyes och + så ville jag verkligen ha ett förhållande med han men allt som har hänt oroar mig, min dröm…alla fans som hatar mig, jag är rädd för att allt ska spåra ur, paparazzin blir galna bara jag går ut, och jag hoppas verkligen Zayn håller de than lovar, för det gjorde han verkligen inte när vi var små, men jag hoppas han har mognat till, genom åren..

-          Let’s go we have a photoshoot in 15 minutes and we have to get ready sa Liam, vi gick länge in I byggnaden och sen så kom vi in till ett vitt rum och där var det en massa stylister som fixade kläder och smink åt killarna, (HAHAAHHA SMINK AHAH) när killarna var klara så tog de en massa kort, jag filmade lite och det började verkligen bli roligt för alla började dansa medans jag filmade, Videon blev så här: http://www.youtube.com/watch?v=KGyBL0fcfDM&feature=related

När jag hade filmat klart så tog de fler bilder, Zayn kollade över till mitt håll lite då och då, och blinkade åt mig med ena ögat, jag blev alledels röd och vände mig om varje gång han gjorde det, han skrattade lite och försatte med en massa bilder

-          Okay guy’s that was great, it’s just one thing thats missing, sa fotografen och kollade runt, tills hans blick stannade på mig, han la ner kameran och gick fram till mig

-          She’s perfect, sa han då började en massa stylisten sminka mig och tog in mig i ett rum och fixade mig  när jag kom ut såg jag ut så här : http://weheartit.com/entry/19789537 (smink och håret var så fast du hade mycket längre hår) de har kläderna hade du: http://weheartit.com/entry/20187650 (du hade leggings under fast inte hatten)

-          Perfect now go next to Zayn and Liam and pose, sa han, jag gick försitkigt fram och sen så gjorde vi några poser, det var jätte kul fast skämigt på något sätt, Zayn fick mig att skratta hela tiden och det älskade Fernando (fotografen) han gillade visst mitt leende, så Zayn fick mig och skratta mer och mer, det började bli sent och vi gick och bytte om till våra normala kläder, sen gick vi och kollade på alla foton som vi hade tagit, Zayn gick fram till fernando och sa något till honom och han nickade och log, sen kom Zayn till oss igen och la armen om mig

-          What was that about sa jag och kollade på honom

-          Nothing sa han och kollade bort med värsta största leendet på ansiktet

-          You’re a secret full badboy sa jag och slog honom lät på armen, han skrattade och drog mig närmare honom

-          But you love it right, sa han och blinkade,

-          Hm..? sa jag och låtsades tänka

-          Hey? Sa han och låtsades vara sur

-          Ofc i do, sa jag och pussade honom på kinden

-          Just the cheek? Sa han och låstsades vara besviken

-          Like you said one step at time sa jag och retades med honom, jag började gå mot Limon som redan var utanför, han följde surt efter, haha han är så söt när han är sur, när vi äntligen var i bilen låtsades Zayn vara arg på mig, jag kollade på honom och skrattade jag gick närmare Louis för att göra Zayn avundsjuk

-          Louis put you’re armes around me, sa jag och skrattade tyst

-          Haha why? Sa han och skrattade lite tyst med mig

-          I want to see how Zayn reakts, and he is pretending to be mad at me, sa jag och började skratta, Louis skratta tyst med mig och la armen om mig, jag kollade på Zayn som nu var helt arg, Han tog tag i min arm och drog mig till honom och höll om mig och lipade åt Louis, Louis låtsades vara sur på Zayn, jag började skratta och då kollade Zayn på mig konstigt och udnrade över vad jag skrattade över

-          You Jealous sa jag och retade honom

-          I’m not sa han och blev lite röd och lite sur

-          BLUSH! Sa jag och pekade på honom

-          I’m not Jealous sa han och la armarna i kors medans han kollade på mig

-          Fine then i’m going back to louis sa jag och låtsades röra på mig långsamt

-          NO, sa han och kramade om mig, jag skrattade åt honom och kramade om honom

 

Hotellet

 

När alla gick till sina hytt så kom Zayn in till min hytt med mig

-          Mels i was thinking if you might wanted to take a swim  with me downstairs, sa han och blev lite nervös

-          No thank you sa jag och låtsades inte bry mig om honom, han blev chockad och gick långsamt ut

-          I’m kidding ofc i want to sa jag och hoppade på hans rygg

Han blev glad direkt och började springa med mig på ryggen, jag skrek av räddlsa jag hade en känsla av att båda skulle ramla men som tur är, hände det aldrig!

-          Let me get my bikini first sa jag och hoppade bort ifrån hans rygg

Jag gick och tog fram min bikini och tog på mig det här ovanpå: http://weheartit.com/entry/18515070 (hon hade samma bikini också)

 

 

Poolen

 

Jag tog av mig tröjan och shortsen och hoppade in i poolen, jag väntade på att Zaynskulle komma ut ur omklänings rummet, medans jag väntade simmande jag undervattnet och simmade upp till ytan, jag jag kom upp ifrån vattnet ser jag Zayn, han såg ut såhär: http://weheartit.com/entry/22399059, jag stirrade på honom och hans magmuskler, han hade verkligen tränat på de

-          Vas happenin, sa han och skrattade

-          Wow you have been working out, sa jag och blev imponerad,

-          Yeah, i have to look good infront of my girl right, sa han och kom fram till mig

-          Y-Yeah..sa jag och log mot honom

-          So you don’t have any fear for water anymore? Sa jag och skrattade

-          Nah, sens I have been with you in the water I feel safe sa han och blinkade åt mig

-          Naaw, sa jag och dök in I vattnet, han gjorde samma sak och vi båda simmade mot ytan och hämta andan

-          Let’s make a competition sa han och kollade elakt på mig

-          Fine sa jag och kollade osäkert på honom

-          The first one who swims back and forth wins, and if I win you have to give me a kiss sa han och blinkade åt mig

-          And if I win you have to be friend with Harry, sa jag och log mot honom

-          What, No..Why? sa han lite surt

-          I don’t want to see you guy’s fight, i want to see the Bromance you guy’s had before i came in to your world and everything changed!

-          Fine sa han och log svagt, vi tog våra positioner, och när vi båda sa GO, så simmade vi allt vi hade, vi båda låg lika précis när vi var några meter ifrån att vinna och jag var några centimeter före honom fast sen så började Zayn skrika jag stannade till och simmade över till honom, precis när jag skulle fråga vad som hade hänt så simmade han iväg och gick till mållinjen

-          I won! Sa jag och började göra en seger dans

-          You Cheated sa jag och blev sur på honom

-          Give me the kiss now sa han och blundade och väntade på att jag skulle kyssa honom

-          No, you cheated and that means that  i won sa jag helt stolt, jag gick upp ifrån vattnet och han följde efter mig

-          But..But sa han och kollade surt på mig

-          Okey let’s make a deal if i kiss you, you still have to be friends with Harry, Deal? Sa jag och kollade på honom och väntade på svar

-          Fine..sa han lite surt/osäkert

-          You promise sa jag och kollade på honom lite konstigt

-          Yeah yeah, i promise can i get my kiss now, sa han och var helt otålig

-          Fine, sa jag och drog honom närmare mig jag tog min ena hand på hans nacke och skulle precis kyssa honom fast, då kommer…

________________________________________________________________________________

Here it is Number 15:teen, undra vem det är som kommer ;oo...

Loads of love!

 

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Gud vad bra du är! Behöver del 16 ;) asså bara om du orkar :)

    2012-02-04 | 15:45:06
  • olivia säger:

    jätte bra !! jag tror att det e harry som kommer...

    skriv mer snälla ! <33

    2012-02-04 | 17:03:52
    Bloggadress: http://bieberstoory.devote.se
  • Jennie säger:

    Men nej! Du kan inte bara sluta där ju!

    Jag vill läsa mer!!! .<3

    2012-02-04 | 17:06:03
  • Filippa säger:

    Snälla skriv en till ikväll eller 2 st ?? Nej skoja men 1 kanske ( om du orkar ) :) jättebra

    2012-02-04 | 17:06:04
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Linnéa säger:

    Skriv mer! Om du nu har tid du kanske har läxor ;)

    2012-02-04 | 17:16:33
  • Anonym säger:

    Seriöst jag behöver del 16!! :)

    2012-02-04 | 17:29:55
  • Zeynab säger:

    Omg Sana, du gör mig avundsjuk! Vill skriva bra som du! Vet exakt vad jag ska göra när jag äter godis senare på kvällen! Älskar dig<33:*

    2012-02-04 | 17:57:30
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Dimitri säger:

    http://www.facebook.com/pages/zaynmalikstorybloggse/297988516926083



    Min sida där det kommer stå när sana har bloggat! GILLA GILLA GILLA GILLA GILLA GILLA

    2012-02-04 | 18:06:31
  • Lisa säger:

    fyfan va grym du är på att skriva! :D

    2012-02-04 | 18:57:21
  • ellie säger:

    Otroligt, enormt, fantastiskt bra!! Jag kan verkligen inte vänta till del 16 ioch med att den slutade sådär!! :D <3

    2012-02-04 | 19:32:13
  • Sofia säger:

    Neej,den får inte sluta så då kommer jag bara längta mer till nästa kapitel! Så himla grymt kapitel!

    2012-02-04 | 20:23:09
  • Malin säger:

    mmer, kapitel 16 måste komma snart !!!

    du skiver så SJUKT BRA ! <3

    2012-02-04 | 21:17:14
  • Anonym säger:

    Du skriver jättebra! hoppas kapitel 16 kommer ut snart :) <3

    2012-02-04 | 21:48:28
  • Anonym säger:

    Snälla snälla jag vill se kapitel 16 innan jag sover!

    2012-02-04 | 23:26:50

Kommentera inlägget här: