ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 16

Kategori: Allmänt

Då kommer en av de som jobbar på hotellet och avbryter oss

-          Hey  you guy’s aren’t aloud to be here sa han och både jag och Zayn tog våra saker och sprang, vi sprang in i hans hytt och gömde oss där, vi båda började gapskratta, vi satt oss på hans säng och började prata om hur rädda vi blev

-          Haha it’s getting late i should go to bed now sa jag och gäspade

-          What about that kiss sa han och kollade på mig

-          You’ll get that kiss tomorrow sa jag och pussade han på kinden sen gick jag till min hytt och bytte om till pyjamas

 

Zayns perspektiv

Jag såg verkligen fram emot kyssen fast nej då, allt måste alltid komma ivägen, jag började bli trött, så jag gick och bytte om till bara short, jag la mig på sängen och kunde inte somna, jag tänkte på hur jag skulle kunna göra för att bli tillsammans med Melanie, asså visst det skulle vara lätt om jag bara frågade på henne, men som jag lovade jag ska ta steg för steg, jag tror jag ska fråga henne ifall hon vill gå ut på dejt, för en bra början.

 

Nästa dag

 

Jag vaknade tidigt och bytte om till det här: http://weheartit.com/entry/22420764 jag gick och knackade fösiktigt på Melanies hytt, och öppnade dörren försiktigt

-          Wake up sleepyhead, sa jag och hoppade på henne, men hon var inte där, det var en massa kuddar unde täcket, jag började leta efter henne, och när jag inte hade hittat henne fick jag panik, jag hörde att dörren öppnades och jag sprang fram till personen och kramade om den

-          Where have you been i’ve been looking everywhere after you, sa jag och kollade på personen, jag såg att det var städerskan, och jag släppte henne direkt och bad om ursäkt, jag hörde att några skrattade så jag kollade på vilka det var och jag såg att det var Melanie och Louis som nu rullade på marken av garv

-          That was so not funny sa jag och la armarna i kors oh blev sur på de

-          That *skrattar* was *skrattar* Hilarous, sa Melanie och försökte sluta skratta

-          Yeah Yeah i get it, where were you guy’s? sa jag och kramade Melanie bakifrån

-          We where watching some one in the lobby fight with one of the workers, sa hon och log mot mig

-          Yeah that was hilarious sa Louis och skrattade, när hang ick in I sin hytt så log jag stort mot Melanie

-          Why are you so happy sa hon och vände sig om mot mig

-          Do you wanna go out with me? Sa jag och försökte låta så gulligt som möjligt

 

Melanies perspektiv

-          Do you wanna go out with me? Sa han med sin gulliga söta accent, jag log mot honom och skratta lite åt hans bebis röst som han gjorde med flit så det lät gulligaren någonsin

-          I think about it sa jag och skrattade, han kollade på mig så här (kolla på tiden 2.55 tills 2.59 så ser ni hans reaktion) http://www.youtube.com/watch?v=nTbQlGgMqTw

-          I’m just kidding ofc sa jag och log mot honom

-          Great sa han och log tillbaka, han tog tag i min hand och drog ut mig

-          Where are we going, sa jag och kollade på honom medans han drog mig

-          We’re going to the mall sa han och log stort

-          Well let me get my Credit card sa jag och skulle precis vända mig om och gå tillbaka till hotellet men han drog tillbaka mig

-          Im paying, sa han och log stort

-          Oh no! You’re not going to waist your money on me! Sa jag och la armarna I kors

-          Please, sa han och gjorde puppy dog eye’s, jag kollade konstigt på honom, och försatte och säga nej

-          No i hate to be spoiled, sa jag surt

-          Please I want to sa han, vi stog och bråkade om att jag kunde betala själv men han forsatte att vara envis, tillslut så var ja tvungen att låta honom göra det,

Vi gick in i en affär som hade ett konstigt namn och tro mig allt var dyrt, jag ville ut ur stället men jag såg att Zayn tog tag i några random kläder och puttade in mig i en av provrummen och han kastade in in kläderna och tvingade mig att bära de. Han gav mig 3 klädesplagg

Första: http://weheartit.com/entry/14340764

Andra: http://weheartit.com/entry/11903547 (Shorts under)

Tredje: http://weheartit.com/entry/7899662

När jag hade prövat på alla och visat honom så tog han kläderna och gick till kassan och köpte de, jag gapade stort och kollade på honom

-          Let’s go we got so much more shopping to do, sa han och gick iväg, jag följde efter honom och sprang ikapp honom

-          Zayn how much did that cost? Sa jag oroligt och kollade på påsen med alla de tre kläderna

-          Dont worry about it, sa han och pussade mig på kinden, hur kunde jag tillåta honom köpa de där till mig, jag känner mig så skyldig, jag känner mig bortskämt…

Vi gick in i fler och fler affärer och tillslut så hade vi minst 8 påsar kläder BARA till mig, jag blev bara mer och mer bortskämd, jag började må dåligt och gick sakta bakom Zayn, jag la mina händer i min ficka och jag kände att jag hade något papper i min ficka så jag tog ut den och kollade vad det var, det var 200$ jag kollade på pengarna och kom ihåg att jag tog ut de, medans jag var med Louis, jag ser att Zayn går in til len annan affär och kollar på kläder, jag såg en annan affär i närheten jag sprang in dit och det var fullt med killkläder, jag gick igenom hela avdelningen och hittade 3 perfekta kläder åt honom

Första: http://weheartit.com/entry/15480548

Andra: http://weheartit.com/entry/15480611

Tredje: http://weheartit.com/entry/22186780 (köpte allt förutom väskan och kameran)

 

Efter det så gick jag ut och ser att, Zayn fortfarande letar efter kläder, jag hade några pengar kvar så jag gick till en affär de de sålde en massa smycken jag kollade runt och såg en perfekt halsand till Zayn den såg ut såhär: http://www.google.com/imgres?hl=sv&biw=1366&bih=667&gbv=2&tbm=isch&tbnid=5-DwVdZA52EnlM:&imgrefurl=http://themensgiftguide.com/blog/%3Fp%3D250&docid=XITdGBGUjzkeMM&imgurl=http://www.titaniumkay.com/images/necklace/8TICX8-TI.jpg&w=400&h=400&ei=H7QtT4zWJ-nE4gSo2PmbDg&zoom=1&iact=hc&vpx=672&vpy=301&dur=1169&hovh=225&hovw=225&tx=112&ty=176&sig=101549174739538655355&page=1&tbnh=151&tbnw=151&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:9,s:0

Jag gick ut och då såg jag precis, Zayn komma ut ur affären med 2 påsar till

Jag rullade ögonen och gick fram till honom

-          What have you’ve been buying without me? Sa han och kollade på påsarna jag hade I handen

-          Something for you sa jag och log mot honom

-          Where did you get the money sa han chockat och kollade på mig

-          I had 200$ in my pocket so i thought i would buy you something because you have almost buyed clothes for 100.000$ only for me? And that’s not fair! Sa jag och började gå mot hotellet, När vi gick upp så gick vi till min hytt och la ner alla påsar

-          So what did you Bought? Sa han och kollade nyfiket på mig

-          Take a look sa jag och gav honom påsen med kläder, han kollade och log stort

-          I love it, sa han och kramade om mig

-          Oh and i got you something else too, sa jag och tog fram asken som halsbandet var i

Han öppnade dne försiktigt och log stort

-          Oh.My.Gosh! sa han och tog upp halsbandet

-          Do you like it? Sa jag och log mot honom

-          I love it thank you, thank you, thank you, how did you know that i always wanted to have on of these sa han och log mot mig och pussade mig länge på kinden

-          I don’t know I thought it would look good on you so I justr bought it, sa jag och skrattade lite

-          Could you put it on? Sa han och sträckte fram halsbandet,

-          Ofc sa jag och satte den runt hans hals

Han kollade på den stolt och kramade om mig

-          I can’t thank you enough for this, sa han och kramade mig hårt

-          You don’t have to thank me it really wasn’t anything sa jag och skrattade

-          Oh yeah and I bought this to our date tonight sa han och sträckte fram en påse, jag tog upp klänningen och log stort mot honom den såg ut så här: http://weheartit.com/entry/22458606

-          Naaaw i love it sa jag och kramade honom

-          Get ready, i’ll be back in one hours time, sa han och pussade mig på kinden och gick sedan ut, Jag bytte om till klänningen och fixade håret och sminket så här

Smink: http://weheartit.com/entry/22458122

Hår: http://weheartit.com/entry/22433599

När jag var klar så väntade jag på Zayn, han skulle komma in när han var klar och jag visste att det skulle ta långt tid för honom, så jag loggade in i några skvaller sidor och såg en artikel om mig och Zayn jag klickar på den och det står….Jag kollar chokat på artikeln….

____________________________________________________________________________________

Vad står det och varför blir hon så chokad? ;oo..

Loads of Love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Filippa säger:

    Jättebra längtar tills nästa ;)

    2012-02-05 | 00:20:41
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Gryyyym som vanligt!

    2012-02-05 | 08:22:52
  • Jennie säger:

    Håller med Sofia, alltid lika bra!

    2012-02-05 | 10:31:49

Kommentera inlägget här: