ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 18

Kategori: Allmänt

Jag öppnade dörren och ser att Niall, Harry, Louis och Liam stog där och när jag öppnade dörren så skrek de

-          HAPPY 14th ANNIVERSARY, skrek alla och kramde mig

Jag började få tårar och kramade de tillbaka

-          How did you guy’s know about this, sa jag och tårkade bort glädje tårarna

-          Zayn told us, sa Harry och la armen om Zayn

-          Are you guy’s friends now sa jag glatt och kollade på de med stort leende

-          Yup, sa Zayn och pussade Harry på kinden, jag kollade konstigt på båda, och båda skrattadwe åt min ansiktsuttryck

-          HAHA that’s what we call BROMANCE, sa Harry och pussade Zayn å kinden, jag rulladem ed ögonen och vände mig åt rummet som nu var en massa ballonger på marken taket och en massa party prylar överallt och en stor skylt som stog ”Happy 14th Anniversary” på, Louis satte på hög musik och vi började dansa loss, när alla var trötta så ropade Zayn på oss

-          Guys come on it’s time for Childhood videos, sa han och blinkade elakt mot mig, jag kollade osäkert på honom, och han startade videon, det kom en video på mig när jag sprnag runt i bikini i cirklar sen ramlade jag ner på rumpan, man såg sen hur Zayn kom fram och pekade på mig och skrattade medans, videon var jätte rolig fast skämmig på några ställen, alla skrattade och hade det jätte kul! Det började bli sent så alla gick till sängs, Zayn stannade uppe med mig lite, och vi stog och pratade om hur underbart den här dagen var, efter åt började jag bli trött

-          Thanks for everything Zayn, really sa jag och kramade om honom

-          You’re welcome, sa Han och pussade överdelen på min hand

-          Goodnight sa jag och pussade honom på kinden och stängde dörren efter mig

 

Zayns perspektiv

 

-          Goodnight sa hon och pussade mig på kinden och stängde dörren

-          Goodnight Melly…viskade jag och log för mig själv, jag gick in till mitt rum och hoppade på min säng och kunde inte sluta tänka på hur glad melanie blev för idag!

 

Nästa dag

 

Jag vaknade av att någon hoppade på min säng, jag öppnar försiktigt ögonen och ser att liam hoppar på min säng, jag puttar bort honom så han ramlar på sin säng, jag kollade surt på honom och gnuggade på ögonen

-          What the hell man, sa jag och gäspade

-          Let’s go we’re going to record the new song, sa Liam och log stort

-          New song? Sa jag och kollade konstigt på honom

-          Yeah? One thing? Remember? sa han och kollade på mig om jag var seriös

-          OH.. sa jag och kliade mig på magen

-          Get dressed we’re waiting outside sa han och stängde dörren, jag bytte om till det här : http://weheartit.com/entry/22512548 (killarna hade på sig det där också)

När jag gick ner så kollade jag direkt mot Melanie och log mot henne hon hade på sig det här: http://weheartit.com/entry/22512923

-          I love you’re shirt, sa jag och pussade henne på kinden

-          Thanks, sa han och kramade mig

-          LEGGO, skrek Louis och vi gick in i bilen, det var fullt med paparazzin som täckte för bilen så vi inte kunde köra någonstans,  Paul skrek åt de att ifall de inte flyttade på sig skulle han fortfarande köra, det fick paparzzin och flytta på sig, vi körde snabbt iväg och, kom till en studio som var jätte stort!

-          Wooow, hörde jag melanie säga och kollade på byggnaden

-          It’s huge, sa Niall och åt sin macka (TJOOCKIIIS<3333) han kollade runt och började gå in, alla följde efter honom och sen gick vi bara runt tills en kvinna kom fram till oss

-          You’re One Direction right? Sa hon och skakade hand med oss alla förutom Melanie

-          Yeah sa alla samtidigt

-          I’m sorry but Fans aren’t aloud in here, sa hon kaxigt och kollade på Melanie som var bakom oss

-          Oh she’s not a fan she’s with us sa jag och tog tag i hennes hand, jag såg hur Kvinnan kollade äcklat på Melanie det fick mig och slå till henne, men Melanie stoppade mig, det var som om hon kunde läsa mina tankar, hon kollade på mig och nickade ett nej, jag kollade bort och följde bara efter killarna

När vi gick in i det där rummet man spelade in så började musiken, jag kollade över på Liam som började

” I tried playing it cool, Girl when I'm looking at you, I can't ever be brave
Cause you make my heart race” När han började sjunda den delen kollade jag på Melanie och log mot henne, hon log tillbaka och då började Harry sjunga “Shot me out of the sky, You're my kryptonite, You keep making me weak, Yeah, frozen and can't breathe”

Sen började min del och jag kollade på Melanie genom hela låten, hon kollade på mig oftast fast ändå på de andra ibland, när vi hade gjort hela låten så satt vi oss ner och lyssnade på låten, Melanie satt sig på mitt knä, och lyssnade på låten, jag kunde se hur hon log genom låten, även om hennes rygg var mot mitt ansikte

-          Do you like it, viskade jag i hennes öra

-          No…sa han och fortsatte lyssna på låten

-          What? Sa jag chockat och blev lite besviken

-          I love it, sa hon och skrattade

-          That’s so mean i really thought you hated the song sa jag och la armarna i kors

-          How could I ever hate it, you’re sexy voice make it better sa hon, jag kände hur hon frös till is efter de thon sagt

Melanies perspektiv

 

-          How could I ever hate it, you’re sexy voice make it better sa jag, jag frös till och tänkte, SA JAG VERKLIGEN DET DÄR HÖGT?!?!, jag stelnade till och jag hörde hur Zayn garvade gulligt, fan att jag alltid ska tänka högt

-          So you think my voice is sexy, sa han och gjorde så här: http://www.youtube.com/watch?v=MKyzjNNbWts (kolla på tiden 0.33 så ser ni vad han gör med ögonbrynen så gjorde han mot henne ;)<3)

-          Maybe, sa jag och skrattade

-          Uhh? Meany, sa han och låtsades bli sur

-          You know, you’re so much cuter when you smile, sa jag och började retas med honom

Han började le direkt, det fick mig och skratta hundra gånger mer än vad jag redan gjorde

-          Guys we’re trying to listen to our song here, sa Liam lite irriterat

-          Sorry viskade både jag och Zayn

När de hade lyssnat klart, minst 3 gånger så älskade de låten, vi gick tillbaka till bilen och som vanligt var det fullt med paparazzin där, vi försökte tränga oss igenom, Zayn tog tag i min hand och vi skulle precis in i bilen när jag hörde en tjej röst ropa mitt namn, jag vänder mig och snabbt och då slog hon till mig och allt blev helt plötsligt suddigt och helt svart…

_____________________________________________________________________________

Sorry att den blev kort men kom inte på något spännande xD <3

Loads of Love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Den är skit bra!

    Jag kan inte vänta tills nästa del kommer ut :D

    2012-02-05 | 19:57:56
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Amanda säger:

    Nästa del nununu hahah nej men den är skit bra :))

    2012-02-05 | 20:13:47
  • olivia säger:

    ååh , skitbra !! skriv mer nuuuu!

    ärligt, skriv emr idag för detdär slutet var inte snällt att sluta med ju !!! :( <33333

    2012-02-05 | 21:10:02
    Bloggadress: http://bieberstoory.devote.se
  • Katarina säger:

    Älskar det snälla skriv del 19 idag :) <3

    2012-02-05 | 21:22:09
  • Sofia säger:

    Grryyymt kapitel som alla andra!

    Men den slutar så himla spännande så att man längtar bara mer till nästa kapitel!

    2012-02-05 | 21:52:54
  • Ewe säger:

    åååå så himla bra... kan inte vänta t nästa del xx

    2012-02-05 | 22:01:48
  • aw säger:

    Seriöst :( varför sluta du skriva just dääär :'( hahah nästaaaaa

    2012-02-05 | 22:03:36

Kommentera inlägget här: