ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 19

Kategori: Allmänt

Zayns pespektiv

 

Jag tog tag i Melanies hand och försökte få oss in i bilen på grund av paparazzin som täckte hela väge, jag hör att något ropade hennes namn och då vände hon sig om, och det gjorde jag med, och då ser jag att kvinnan som kollade kaxigt mot Melanie kommer fram till henne och boxar henne i ansiktet, jag fick panik, hon ramlade på marken medvetslöst och kamerorna blev helt galna jag kollade på tjejen som nu  var stolt över det hon hade gjort, jag gav henne en bitch-klap och såg henne springa in gråtandes, jag satte mig ner på knä och tog upp melanies ansikte som nu var blodig av slaget, jag började gråta och bärde upp henne och la henne in i bilen, Paul gasade med full fart och vi åkte direkt itll sjukthuset, jag kollade på hennes lilla medvetslösa kropp och det fick mig bara att gråta mer, killarna började gråta med mig och alla var tysta…

 

Sjukhuset

 

Vi satt och väntade på att doktorn skulle komma ut och ge oss svar på hur hon mår, jag började verkligen bli galen jag kunde inte sitta still, hela jag darrade av rädlsa,

-          She hit her head really hard, what if she forgets everything again? What is she get’s amnesia? What it- jag hann inte prata klart förrän Louis kom fram till mig och höll för min mun

 

Louis perspektiv

She hit her head really hard, what if she forgets everything again? What is she get’s amnesia? What it- jag sprang och höll för hans mun, jag kunde inte höra mer av det han sa, det fick mig och bara gråta mer! Melanie var som en syster till mig, HON är en syster för mig, det får nt hända henne något, jag kan inte låta något hända henne, jag kommer döda den där tjejen som gjorde det!

-          Stop it Zayn can’t you hear what you’re saying? Sa jag och kollade argt/bevsiket/förvirrat på honom

-          I’m sorry Louis i just can’t do this…I just can’t…han sa det sista I låg nivå han började gråta I min famn (låter bögigt HAHA sorry) min tröja blev nästan genom blöt, jag försökte trösta honom fast jag kunde själv inte sluta gråta, men att se Zayn så här förkrossad gjorde mig mer ledsen, jag stod upp och torkade tårarna och såg att doktorn kom, alla killarna ställde sig upp efter mig och sprang fram till honom

 

Zayns perspektiv

 

Jag grät sönder mig i Louis’s famn, jag kände hur han reste sig och torkade sina tårar, jag stod upp efter honom och ser att doktorn kommer, alla killarna springer fram till honom inklusivt i mig!

-          Where is she, what happened to her, is she okay? Sa jag och började stressa, Louis nöp mig på armen löst och gjorde ett tecken åt mig, så att jag lugnade ner mig

-          She is fine, she just needs to rest, but the weird thing is that she’s screaming a name over and over again…? Sa doktorn och började tänka

-          What kind of name? sa jag och kollade förvirrat på doktorn

-          Something like ”Zyan” or something

-          Zayn? Sa Harry och kollade på doktorn, han nickade och jag kollade chockat på honom

-          It’s me, sa jag och pekade mot mig själv, doktorn kollade chockat på mig sen så nickade han

-          Can we go see her? Sa Liam och väntade på att doktorn skulle svara, han kollade igenom sina papper och kollade tillbaka på oss 5

-          Yes, but don’t talk to much to her, she probobly will have a hard headeach after waking up, sa han och gick, vi sprang in till hennes rum och öppnade dörren försiktigt

Jag ser henne sova i lugnt och ro, jag satt mig på en stol som låg bredvid hennes säng, resten av killarna satt på en soffa och kollade på henne, jag kollade på louis som fick tårar, jag kollade på marken och sedan på Melanie hon hade som ett plåster på huvudet, det var där hon slog sig, jag kommer aldrig glömma bort allt blod som bara forsade ut…

Jag tar hennes kalla torra hand och håller om den, jag pussade övredelen av hennes hand och började få tårar, jag kunde känna att hon rörde på sig, jag kollade på henne, och hon började viska ett namn, hon började säga namnet högre och då hörde jag det tydligt hon ropade mitt namn, jag höll om hennes hand hårdare

-          I’m here Melanie, I’m here…viskade jag i tårar

Jag kollade på den där grejen som kontrollerar hur snabbt/långsamt ditt hjärta pumpar, den började pipa högt och, man såg att hennes hjärta började öka tempo, jag började bli rädd, jag kollade på Melanie sedan på aparaten, hennes hjärtslag började sjunka igen, det var på vanlig nivå nu! Jag andades ut och satt mig ner igen, jag pussade hennes övredel av handen om och om igen, jag kände hur hennes hand började hålla om min hand, jag kollade upp mot henne och såg att hon kollade på mig med sina svaga ögon, jag började le som en idiot och höll om hennes hand jätte hårt, inte så hårt att hon får ont, men lagom hårt

-          Hey viskade jag och kollade djupt in i hennes ögon

-          Hey..sa hon svagt och log lite

-          How do you feel? Sa jag och log mot henne

-          Better now that you’re here, sa hon och försökte le, fast jag såg hur ont hon hade

-          You don’t have to smile, i don’t want you in pain, sa jag och smekte hennes kind med ena handen och höll hennes hand med den andra.

-          I’m sorry, sa hon och hennes ögon började bli helt suddiga av tårarna som precis skulle ner

-          What? Why? Sa jag och kollade oroligt på henne

-          I made you guy’s cry, and you’re fans hate me…i’m sorry for not being perfect, i’m sorry for coming into you’re life… sa hon och kollade sorgset på mig

-          Shh…don’t say so, I love that you came into my life AGAIN! And why wouldn’t we cry? You’re life was in danger because of that crazy women, Nobody is perfect Mels, and I love that you’re not perfect, that’s what makes you beautiful and so much better than others, sa jag och smekte hennes kind

-          I-

-          Shh.. doctor told me to not make you talk a lot, and we both know how much you talk, sa jag och rullade med ögonen på låtsas,

-          Hey! Sa hon surt och skrattade

-          Truth hurts, sa jag och blinkade, hon skrattade igen, och det fick mig bara att le mer! Att se henne glad, gör mig glad, ser jag henne i smärta påverkar smärtan mig med!

 

Några timmar senare

 

Jag och melanie satt och pratade med varandra medans killarna sov på soffan, ja jag vet att doktorn sa att hon inte skulle prata mycket, men seriöst hon kan aldrig sluta prata hur ont hon än får!

-          Okay seriously you should get to sleep now, sa jag och skrattade

-          Okay, sa hon och höll med mig

Jag släppte taget om hennes hand, fast hon tog tag i den igen

-          Where are you going, sa hon oroligt och kollade på mig

-          Nowhere i’m only going to sleep with those sleepyheads sa jag och pekade på killarna som sov på varandra, Louis hade ramlat på golvet och kramat om Nialls fot och pratade med den I sömnen, jag och Mels skrattade åt honom tyst, så vi inte väckte de

-          Sleep next to me, sa hon och drog fram mig

-          No! I can’t i might hurt you, sa jag och bakade

-          No you won’t please, sa hon och gjorde puppy dog eyes

-          Fine..sa jag och la mig ner sakta, jag gav henne mest utrymme, fast hon drog mig bara närmar henne så hon kunde gosa med mig, jag var verkligen orolig ifall jag skulle göra illa henne, hon är så liten och svag, medans jag är stor och muskelberg (LOL)

 

 

Några timmar senare

 

Jag vaknde av mig själv och kände att Melanie inte var bredvid mig, jag öppnade ögonen snabbt och kollade runt men såg inte henne någostans, jag stog upp och började leta runt i rummet, sen hör jag en dörr öppnas och jag ser…Jag kollade chockat på henne och…

______________________________________________________________________________

Vem såg han och varför blev han så chockad?

Det får ni veta i nästa del ;)

Loads of Love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    OMG! Den är skit bra :D

    Du är ju en riktig författare Sana!

    2012-02-05 | 22:16:48
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Sofia säger:

    Neeej! Varje gång den slutar så himla spännande så längtar jag bara mer! Gryyymt kapitel!

    Keep up with the good work!

    2012-02-05 | 22:22:11
  • Filippa säger:

    Omg den får inte sluta så :) kommer vänta iäl ( stavning ) mig snart:) men ta den tiden som du behöver att skriva , och känn dig inte stressad av att alla vill ha mer för det blir alltid bäst när man tar det lugnt :) men du är lika bra på alla sätt !! Men kan inte du skriva en länk med dina andra storys ?? Skulle vilja läsa dom oxå :)

    2012-02-06 | 00:33:26
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Anonym säger:

    sååå braa!!

    Nästaaaa!!

    Jag längtar över mycket! -.- haha :)

    2012-02-06 | 17:56:15
  • Sofia säger:

    När kommer nästa?! Längtaaaaaaaaaar!

    2012-02-06 | 19:49:41
  • Nora säger:

    Sjukt bra, vill ju läsa mer! När kommer nästa? :D

    2012-02-06 | 20:03:29
    Bloggadress: http://alwaysthisway.devote.se
  • Pernilla säger:

    Heej, älskar å läsa de här!!! De e såååå romantiskt å samtidigt roligt å sorgligt!!! Keep up with good work girl!!! :D :D

    Som Filippa sa: Kan du inte skriva en länk me dina andra storys?

    Skulle va GRYMT! Ha de bra å titta gärna in på min blogg, sosapeyas.devote.se

    Puss å kram <3

    2012-02-06 | 20:11:06
    Bloggadress: http://sosapeyas.devote.se

Kommentera inlägget här: