ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 20

Kategori: Allmänt

Jag hör dörren öppnas och ser att Selena kom in med ett elakt leende (vi kallar henne Selena, jag hatar inte selena men hade bara lust att hon skulle heta så xD) Jag kollade chockat på henne sen, så började jag kokas upp, jag börjad bli arg och var reda att slå henne, slå till henne riktigt hårt så hon får veta hur Melanie känner sig!, jag kände några starka händer som höll mig så jag inte kunde attackera henne

-          Dude chill, sa alla killarna och höll mig, jag försökte ta mig ut ur deras grepp men de släppte inte taget, jag kollade argt på henne och hade bara lust att döda henne

-          What are you doing here, sa jag mellan tänderna

-          Well i came here to visit you honey sa hon och kom närmare mig, jag började spratla och ville bort ifrån killarnas grepp men de höll bara hådare

-          Don’t call me honey sa jag och kollade på henne jätte argt

-          Get out of here now, sa Harry och kollade seriöst/argt på henne

-          Fine but let me tell you this Zayn, sa hon och kom närmare mig

-          One day i’ll take you’re little ugly princess and kill her, sa hon hotfullt och gick därifrån, killarna släppte mig och jag, satt mig på soffan och la händerna för mitt ansikte, jag hör att dörren öppnas och kollar upp, jag ser Melanie komma in och jag springer direkt fram till henne och kramar henne

-          Woaah..sa hon och hann inte reagera, hon kramades försiktigt tillbaka och kollade konstigt på mig

-          I’ve been worried as sick, sa jag och kollade ifall hon hade några märken eller sår

-          I was just talking with the doctor, i ’m free to go, sa hon glatt och log mot oss, det gjorde mig glad att se henne le igen utan att hon fick ont den här gången…

 

Melanies perspektiv

 

Jag vaknade tidigt av doktorn som ville prata med mig i enrum, så jag gick försiktigt ifrån sängen för att inte väcka Zayn, och jag lyckades, vi gick till hans kontor och då började vi prata

-          I have seen that you had a car accendent like 10 years ago is that right?

-          Yeah..? sa jag osäkert och började tänka på allt som hände..

-          Well you’re head hit the ground pretty hard and it might be a chance that you’re going to forget some people around you, but don’t worry it’ll get over sooner or later sa han och log som om det var goda nyheter

-          Do you think this is okay? I don’t want to live my life like that again…I was in mental hospital my whole life just because my stupid amnesia, I’m tired of this stupid thing, I’m tired of people telling me that I don’t have to worry about it! The truth is that I do, I do think about it everyday and I’m afraid to forget everyone again, I don’t want to live that live EVER AGAIN, sa jag I tårar jag kunde inte fatta att han tyckte att allt skulle bli bra?

-          I’m sorry but there is nothing I can do about it!

-          I hate my life, why can’t I have a stupid normal life as everybody else, sa jag surt och torkade mina tårar

-          I’m really sorry for everything that has happened in you’re life but what I’m sorry you have to stay a few more days just to check if everything is okay, sa han och kollade på mig

-          No I’m going home now I’m not staying here! Sa jag och ställed mig upp

-          But it can be dangerous you- jag lät honom inte prata klart utan jag gick och stängde dörren med en smäll efter mig, jag gick in till mitt rum för att hämta mina saker och precis när jag öppnar dörren så hoppade Zayn på mig och kramade om mig

-          I’ve been worried as sick, sa han och kramade mig hårt, jag kramade försiktigt tillbaka

-          I was just talking with the doctor, i ’m free to go, sa jag och log mot de, det gjorde fortfarande jätte ont att le, men de gick på det, de trodde jag mådde bra och att allt var okej, men det var det inte, jag kände mig snurrig och trot, men jag var tvungen att vara pigg för jag ville inte att Zayn skulle tvinga mig och stanna kvar I några dagar till här!

 

Hotellet

 

Jag gick in i min hytt och la mig ner och suckade,  Zayn hoppade på sängen och gick mig att ramla ner

-Ouw… sa jag och skrattade, jag började bli mer och mer snurrig så jag ställde mig upp och la mig på sängen

-          Sorry , sa han och skrattade lite tyst

-          I’m going to sleep, sa jag och låtsades gäspa

-          Yeah you proboly should, sa han och pussade mig på kinden och gick ut ur rummet, jag känner mig skyldig för alla lögner jag säger, men jag vill ha ett normalt liv nu!

 

Zayns perspektiv

 

Jag gick ut ur rummet och gick till Harry och Nialls rum, alla satt där och pratade och skrattade

-          Vas Happenin sa jag och hoppade på Harrys rygg

-          Where is Melanie, sa Louis och skrattade

-          She got tried so she went to sleep, sa jag och la mig ner och suckade

-          You’re Alright man? Sa Liam och klappade mig på magen

-          Yeah, i mean why shouldn’t i be…sa jag lite osäkert

-          Doesn’t seem like it sa Liam och kollade på mig förvirrat

-          It feels like Melanie is hiding something from me…sa jag osäkert och kollade bort, alla kollade runt på varandra sen på mig

-          Like what? Sa Niall och bröt tystnaden

-          I don’t know, sa jag och kliade mig på huvet och började tänka lite, tänk om hon inte mådde bra och ljög för oss för att slippa vara i sjukhuset? Nej det kan det väl inte va Melanie skulle väl aldrig ljuga för mig…Eller skulle hon?

Vi satt där och snackade, och mina tankar flög iväg och jag började skratta med killarna vi hade kul och pratade om gamla minnen och om hur vi träffades genom X-factor

-          Ahh.. i really miss that, sa Niall och skrattade

-          Yeah me too, sa alla i mun på varandra

Vi satt och pratade lite till, sen så gick mina tankar tillbaka till Melanie, jag undrade ifall ohn fortfarande sov? Jag satt mig upp och var på väg mot dörren

-          Where are you going? Sa Louis och kollade på mig med ett svagt leende

-          I’m going to check on Melanie if she’s awake, sa jag och gick ut, jag knackade försiktigt och gick in sakta

-          Melanie are you awake? Sa jag och tände lampan

Hon låg där helt vacker som vanligt, hon sov som en ängel, jag gick försiktigt fram till henne och smekte hennes kind, jag höll om hennes hand och kände något blött, jag kollade på min hand och såg blod…

__________________________________________________________________________________

Vad är det som händer VARFÖR BLÖDER HON oM HANDEN!?!

det får ni reda på, på del 21 ;)

Loads of Love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Du överträffar dina förväntningar! Du är skit bra på att skriva storys! :D

    Kan knappt vänta tills del 21 kommer :D

    2012-02-06 | 21:24:52
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Katarina säger:

    Asså de är skit grym men det är inte snällt och sluta så :/ jag måste få veta vad som händer i del 21 och ärligt talat så tycker jag att du ska skriva en bok eller skriv flera berättelser du är bara bäst ;) <3

    2012-02-06 | 21:43:15
  • Filippa säger:

    Jättebra men du kan inte sluta såå :( lägtar tills nästa :)

    2012-02-06 | 22:13:15
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Neej! Den slutar alltid så... :D

    Meen jag längtar så himla mycket till nästa kapitel!!

    Sjukt begåvad är du!

    2012-02-06 | 22:27:57
  • Pernilla säger:

    Asså omg!!! Ja dööör när de slutar så där!! HAHA kan inte vänta tills del 21 kommer ut!!! <3 :D

    2012-02-06 | 22:38:16
    Bloggadress: http://sosapeyas.devote.se
  • ayhan kamil' säger:

    Deeeeeeeeeeeeen är så jävla bäst kan knappt vänta t nästa kapitlet! :D <333333

    2012-02-06 | 22:49:05
    Bloggadress: http://ayhankamil.blogg.se/
  • Ewe säger:

    OMFG sååå sjukt bra :D du måste komma ut med ett nytt kapitel snabbt jag kan inte vänta :D <3

    2012-02-06 | 23:42:21
  • Nora säger:

    Du är sjukt bra på att skriva! Hoppas att nästa kommer snart? :)

    2012-02-07 | 15:23:29
    Bloggadress: http://alwaysthisway.devote.se
  • Sofia säger:

    Sjukt begåvad är du! När kommer nästa kapitel!

    2012-02-07 | 19:50:32
  • sofija säger:

    lägg upp del 21!!! får panik går in och kollar typ var femte minut om du har lagt upp den ahahahahh!!!!

    2012-02-07 | 19:56:39
  • Orkar inte vänta...:( säger:

    Hej, ja ÄLSKAR den här historien elr va de nu e!! Den äger sååå mkt å ja orkar verkligen inte vänta tills del 21 kmr ut!! Förlåt för att ja kanske stressar dej men den äger å man blir ju beroende!! :D

    2012-02-07 | 19:57:56
  • Matilda säger:

    Fin!

    2012-02-07 | 20:41:13
    Bloggadress: http://SomeOnee.devote.se
  • Emma säger:

    Bra!!

    2012-02-07 | 20:45:32
    Bloggadress: http://www.sjalvkansla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: