ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 21

Kategori: Allmänt

Jag kollade chockat på min hand och sen på hennes, jag försökte stoppa blodet som bara fortsatte rinna jag gick och hämtade en massa papper och bandage, innan jag gjorde allt så försökte jag väcka henne, men hon vaknade inte jag började få panik

-          Wake up Melanie please! Sa jag och skakade på henne men ingen hände, jag torkade bort allt blod som bar rann ner för hennes hand jag ropade så högt jag kunde efter killarna

-          HARRY, NIALL, LOUS, LIAM HELP!!!! De sprang in snabbt och kollade på mig, tårarna började rinna och harry tog fram mobilen och ringde doktorn, medans så satt jag på bandaget och höll om det hårt så blodet skulle sluta forsa ut, efter ett tag så kom ambulansen och åkte iväg med henne, jag ville åka i samma bil men jag kunde inte, de lät mig inte, jag började slå på allting som var i närheten och kunde inte hålla mig, jag kunde inte förstå varför hon skärde sig själv, varför skulle hon göra något sånt, jag grät i Louis famn, han grät med mig och resten av killarna satt på trotoaren och hade händerna för ansiktet, jag puttade bort alla och satt mig i bilen, alla satt sig efter mig (vi låtsas att Zayn har körkort XD) jag gasade på och körde direkt mot sjukthuset, jag körde på rött ljus och killarna började verkligen bli rädda, jag körde som en galning över allt, när vi äntligen var framme sprang jag bara in till expiditionen och väntade på att kvinnan skulle säga vart hennes rum var

Det var i samma lokal som förra gången, jag sprang dit och alla killarna var efter mig

-          Zayn chill, sa Niall och försökte lugna ner mig, jag hade värsta stressen! Jag såg doktorn komma emot oss och suckade

-          What happened to her, is she okay is- Niall höll öfr min mun för att höra vad doktorn hadeatt säga

-          She have lost alot of blood..sa han och pausade där, jag kollade på honom chokad och väntade på att han skulle fortsätta

-          I don’t think that she’ll survive- jag tog tag i hans tröja och började skrika på honom

-          WHAT THE HELL ARE YOU KIND OF DOCTOR sa jag och skakade på honom, alla killarna försökte få bort mig ifrån doktorn, jag släppte taget och killarna höll om mig hårt så jag kunde lugna ner mig

-          I’m sorry Mr.Malik but there is some way to save her…sa han och började tänka, jag kollade på honomm förvirrat

-          Can we take some test on you guy’s? sa han och kollade på oss, alla nickade och vi tog blodprover allihop…

 

Melanies perspektiv

 

När Zayn hade lämnat rummet så gick jag snabbt upp och började känna mig snurrig igen, jag la mig ner och kollade på tv ens stund, sen blev jag kissnödig och jag gick på toa, när jag hade tvättat händerna snurrade det enorm i huvet på mig jag ramlade ner på marken och försökte resa mig upp, jag gick och la mig på sängen igen och såg en glasbit, jag la mig ner undertäcket och tänkte för mig själv…varför ska allt det här hända mig IGEN?!?! Jag förtjänar bättre liv, jag saknar mamma som alltid var där för mig när jag behövde någon att prata med, hur upptagen hon än var hittade hon alltid en tid för mig, hon betyder så mycket och att veta att hon är borta dödar mig innombords… jag skärde mig sakta med glasbiten och råkade skära upp hela handen, jag började bara blir mer snurrig, jag blundade och kände smärtan, jag hör dörren öppnas och stängas, jag känner några varma händer på min hand, jag försökte öppna ögonen men allt började bli svart…jag hör Zayn som nu var chokad och skrek mitt namn och försökte väcka mig men allt var försent det blev helt svart…

 

Jag öppnade försiktigt ögonen och ser att jag är i ett vitt rum, jag kollade över rummet och ser alla killarna förutom Zayn sitta på soffan och vänta på att jag ska vakna, när de såg mig så sprang de över och frågade en massa

-          Guy’s, Guy’s i’m fine…Where is Zayn, sa jag oroligt fast ändå på ett lugnt sätt

-          He is in the room next door, sa Louis och log mot mig

-          Wait what? Sa jag och började bli rädd jag försökte sätta mig upp, fast Liam puttade ner mig igen så jag log ner

-          You have to rest and so does Zayn, sa Liam och försökte lugna ner mig

-          Where is he? Sa jag och började nästan få panik

-          Well..The doctor told us that you had lost to much blood, and we all took some blood test and Zayn was the only one with the same blood type as yours so he donated some blood to you, sa Harry och log mot mig, jag kollade på killarna som log mot mig lugnt, jag började få tårar och kunde itne fatta att Zayn donerade blod till mig? TILL MIG!?

-          But why…? Sa jag gråtandes, jag visste inte om det var glädje tårar eller ledsna tårar

-          What do you mean why? Zayn can’t live without you, he is crazy without you? Sa Louis och kollade seriöst fast ändå lugnt på mig

-          I can’t believe that he put his life in danger because of me, sa jag och torkade bort mina tårar

-          Don’t say that, he wanted to do it and believe me he doesn’t regret one thing! Sa Harry och höll om min hand, jag höll om den hårt och blundade I några sekunder sen öppnar jag ögonen igen,

-          I want to see him, sa jag och log svagt

-          I’ll go and check with the doctor sa Liam och gick ut

-          How are you feeling? Sa Harry som fortfarande höll om min hand

-          Better than before sa jag och suckade

-          I can make you laugh, sa Louis och hoppade upp ifrån där han satt ifrån han började dansa som en kyckling som fick oss att kissa på oss, han skulle precis göra en pyramid dans, fast då kom doktorn in och förstörde allt…oh nej! Det var samma doktor som förra gången…

-          Do you feel better? Sa han och kollade på sina papper sen på mig

-          Yeah…sa jag kallt och kollade irriterat på honom

-          You’re lucky to have a boyfriends like him sa han och log mot mig

-          Boy what? Sa jag och kollade på honom förvånat

-          Boyfriend sa han igen och log

-          Oh, he’s not my boyfriend sa jag osäkert och kollade bort

-          Fine then, you’re allowed to Leave now, but in one condition! Sa han och kollade på mig sen på killarna och sen på mig igen

-          What? Sa jag frågandes

-          You have to taket hese 2 times daily! Sa han och gav mig några tabletter

-          Fine, just get me out of here, sa jag och gick upp ifrån sängen. Killarna hjälpte mig upp och följde med mig till Zayns rum, när vi kommer in så sätter jag mig på stolen bredvid sängen

Jag kollade på honom medans han sov, han var så söt, jag kunde inte förstå att HAN! Av alla människor sjänkte blod till mig, jag höll om hans hand och höll om den hårt

-          We’re going to leave you guy’s alone sa Louis och tog med alla killar ut, det var bara jag och Zayn kvar där nu

-          Hey Zayn, viskade jag…

 

Zayns perspektiv

 

Jag donerade det mesta av mitt blod till Melanie och det var värt det, jag kan inte leva utan henne! Hon har ändrat mitt liv på så många möjliga sätt och att hjälpa henne på det här sättet gör mig lycklig, lycklig att jag räddade hennes liv! Tänk JAG?!?!

Jag hörde hur dörren öppnades, jag hörde killarnas röst och en vacker tjej röst…det var melanie, hon satt bredvid mig vid sängen och höll om min hand, jag ville öppna ögonen och hoppa på henne, jag var så glad innombords, men jag kunde knappt prata eller öppna ögonen men jag kunde i alla fall höra som tur var!

-          We’re going to leave you guy’s alone sa Louis och gick ut med killarna, det fick mig att le, han var sån underbar vän älskade honom sjukt! Jag hörde hur Melanie började prata med mig

-          Hey Zayn…sa hon och pausade en stund sen började hon prata igen

-          i know that you can’t hear me right now, but i just want ot thank you for everything you have done for me, i don’t know how to thank you…you put you’re life in danger because of me, why didn’t you just let me die? I’ll never forget that day you told me that you loved me and the truth is that…I love you too…

____________________________________________________________________________________

Hur kommer han reagera, vad kommer hända sen?

det får ni veta imorgon

Loads of Love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Den här storyn är så bra :D

    2012-02-07 | 21:31:30
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Filippa säger:

    Omg grät typ hela :) snälla skriv ett imorron som ska vara lyckligt och inte så sorligt eller skriv som du skulle :)

    2012-02-07 | 21:45:05
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • elin säger:

    ååh, den här storyn är så bra .., måste bara få läsa nästa kapitel :)

    2012-02-08 | 15:18:39
    Bloggadress: http://mylifeisdance.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Gaaaaah, skynda med nästa kapitel!

    2012-02-08 | 17:50:14
  • Ewe säger:

    meeeeeeeeeeer :D <3

    2012-02-08 | 20:24:15

Kommentera inlägget här: