ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 22

Kategori: Allmänt

Jag lyssnade på de sista orden som bara gick runt och runt I mitt huvud, jag visste redan at thon älskade mig, men på det sättet hon sad et fick mig att bara hoppa upp och krama om henne! Jag försökte tillslut att öppna ögonen och lyckades, jag kollade på hennes vackra ansikte som just blev glad över att se mig öppna ögonen

-          Hey sa jag och smekte hennes hand med tummen

-          Hey sa hon glatt fast tyst

-          How are you feeling? Sa hon lite oroligt och kollade bort

-          Melanie look at me, I’m fine i’ve never been better sa jag och log mot henne, allt kändes bättre när hon var här med mig!

-          I-I can’t believe you just donated you’re blood to me like that, sa hon och började bli ledsen, jag lyfte upp hennes ansikte och kollade rakt in i hennes ögon

-          It was my choice, and i can’t live without you! I don’t ever want to leave you ever again! That was a mistake to leave you there! Sa jag och kollade seriöst fast ändå lugnt på henne

-          Zayn i don’t like to see you like this, you’re weak because of me i want you to be happy and healty! Sa hon och kollade på marken

-          Like I said it was still my choice! Sa jag och log mot henne svagt, hon pussade mig på kinden och höll om min hand, vi kollade djupt in I varandras ögon men så klart så förstörs vår “moment” av killarna, de kommer in och kollar glatt på oss båda, vi släpper varandras händer och skrattar nervöst

-          So VAS HAPPENIN here? Sa Louis och blinkade åt oss, jag och Melanie kollade på varandra sen på killarna

-          Just talking sa jag och log mot de

-          Okay…Well how are you feeling?

-          Better, just a bit dizzy, sa jag och kollade min temperatur på pannan

-          Get some rest and we’ll get back to you later, sa Louis och la armarna och Melanie och gick, jag visste att han ville göra mig avundsjuk men det går inte för Melanie älskar ju mig ;)

 

Melanies Persepktiv

 

Louis la armarna om mig och tog ut mig ur rummet med de andra killarna, jag visste att han försökte göra Zayn avundsjukt och det fick mig bara att skratta mer!

-          You’re so funny Louis sa jag och boxade honom lätt på armen

-          I know right, sa han och blinkade åt mig

-          How long do we have to wait before Zayns gets normal? Horde jag Liam säga, jag vänder mig och ser att doktron svarar

-          It’ll take some more hours and then he’ll be same old Zayn again! Sa han och gick, jag rullade med ögonen och satt mig ner jag kunde fortfarande inte förstå att ZAYN MALIK hade skänkt blod till mig!

 

Några timmar senare *Zayns perspektiv*

Jag sov under de timmarna som var kvar, jag känner att något skakar på mig och ropar mitt namn försiktigt, jag öppnar ögonen lite och ser att det är Melanie som ropar och skakar på mig för att jag ska vakna

-          Hey, sa jag och gnuggade ögonen och kollade på henne med ett leende hon log försiktigt tillbaka

-          How are you feeling? Sa hon och höll om min hand

-          Much better sa jag och satt mig upp, hon kramade om mig hårt och pussade mig på nacken

-          I love you’re kissed, sa jag lite blygt och hon skrattade åt det jag sa och då började jag bli röd

-          Naww, hörde jag hennes säga, det fick mig o bli ännu mer rödare, sen kom killarna in och kollade på oss, Louis blinkade åt honom, och jag gav honom en Du-Kommer-Dö-Senare blicken, han fick stora ögon och började skrika som en tjej, alla skrattade

-          Ready to go? Sa Melanie och skrattade

-          Yeah sa jag och gick upp ifrån sängen, jag blev lite snurrig men det fick över, alla killar fick hjälpa mig t bilen och det var Harry som körde

 

Hotellet

 

Jag la mig i Melanies och Louis hytt, för Melanie skulle visst ”ta hand om mig”, jag sa att det inte behövdes men hon tvingade mig haha

-          You really don’t have to do this, sa jag och kollade på henne medans ohn fluffade till mina kuddar

-          But i want to sa hon och log

-          Okay..but i only going to let you do this if you sleep with me tonight, sa jag och blinkade åt henne

-          In you’re dreams sa hon och retades, jag drog fram henne så hon ramlade i min famn, jag gick närmare hennes ansikte och vi var några centimiter ifrån att kyssas

-          If you don’t then i’ll die sa jag och låtsades att bli ledsen, hon la sin hand på min kind och kom närmare mig, vi var 1 centimeter ifrån varandras läppar, jag blundade och väntade på att våra läppar skulle mötas men inget hände

-          I don’t Kiss strangers, viskade hon och gick snabbt ifrån min famn och började springa, jag gick upp ifrån sängen och sprang efter henne, vi sprang runt överallt tillslut så sprang hon in i hytten igen och då fångade jag henne

-          Got’cha sa jag och andades snabbt, wow hon är verkligen snabb!

-          It’s not fair, you’re a guy i’m a girl…sa hon och låtsades vara sur

-          Aww baby sa jag och skrattade…

 

Melanies perspektiv

 

-          Aww baby, sa han och skrattade… VÄNTA?!?! Kallade han mig just baby? Jag kollade på honom och log stort, jag hoppade och skrek inom mig, asså jag har känt Zayn i hela mitt liv och att han äntligen kallar mig det gör mig överlycklig!

-          So what do you want to do? Sa jag och kollade på honom medans han fixade sitt hår

-          Prank the boys sa han elakt och skrattade elakt

-          HAHA you know you scare me sometimes sa jag och skrattade

-          Let’s go sa han oc htog min hand, det var ganska sent så killarna sov

-          Shh.. sa Zayn och tog en flaska med vispgrädde och sprejade på Louis högra hand och tog en fjäder och började vifta den på hans nästa, han tog högra handen och kliade näsan och hela han ansikte blev till grädde, jag och Zayn sprang iväg och gick in till Harry och Nialls rum

-          I’ll Take Niall och you take Harry sa han och skrattade, jag tog fram en penna och ritade över hela Harrys ansikte, jag skrev ” I <3 Melanie” på hans panna och skrattade sönder mig, Zayn drog iväg mig och vi gick in till hans hytt för att göra ett prank på Liam, när vi öppnar dörren så ser vi…

 

________________________________________________________________________________

Sorry om den blev kort och att det tog lång tid men jag är verkligen inte på humor idag förlåt men nästa del blir bättre Love ya

Loads of love

- Sana ): xx

Kommentarer

  • Ewe säger:

    Ser vi vad...? sååå bra :D vill ha nästa del nu <3

    2012-02-09 | 20:43:21
  • Frida säger:

    Jätte bra, jag kan knappt vänta tills nästa del kommer! :D<3

    2012-02-09 | 20:54:57
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Katarina säger:

    Du är så grym! snälla skriv nästa del idag! <3

    2012-02-09 | 21:21:03
  • zeynab säger:

    Asså omg, döör så underbar! Längtar till nästa del! Love <33

    2012-02-09 | 22:05:20
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Sofia säger:

    Naaww how adoreble,läängtar tills nästa kapitel kommer ut!! <3

    2012-02-09 | 22:21:53
  • Filippa säger:

    Jag trodde att Zayn skulle dö :( men jättebra :) längtat tills nästa

    2012-02-09 | 22:26:04
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: