ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 23

Kategori: Allmänt

Jag och Zayn öppnar dörren och Ser Selena, vi båda blir chokade och jag ser att Zayn spänner musklerna och var redo att springa fram till henne o slår ner henne, jag höll emot och försökte lugna ner honom, vi kollar på Liam som nu skrattade för fullt med henne, när de såg oss så slutade de skratta

-          What is she doing here, sa Zayn argt och kollade på Liam och sen på Selena

-          I invited her, here sa Liam och stod upp

-          Why did you ever think of doing that? Don’t you know that she got Melanie almost killed? Sa han och började nästan skrika

-          Zayn please, sa jag och försökte lugna ner honom

-          No let go of me, sa han och ryckte bort mitt hårda grepp om honom, jag tappade nästan balansen och var nära på att ramla…

 

Zayns Perspektiv

 

Jag ryckte bort Melanies hårda  grepp om mig som nästan fick henne och ramla, jag gick argt emot Liam och väntade på svar

-          Zayn i’ll do what ever i want, sa han bestämt och kollade argt på mig och började nästan höja rösten

-          You know what she did, and i can’t believe that YOU invited her, she is a total bitch who doesn’t deserve to be alive right now sa jag och skrek på honom, han började spänna sina muskler, det började jag med han började komma närmare mig med arga steg

-          She came to apoligaze to Melanie, you have nothing to do with it! Sa han argt

-          In fact I have a lot to do with it! I promised to be there for her and I’ll always will be so get that bitch away from here before she get hurts, sa jag hotfullt och kollade på henne med värsta blacken

-          Let’s Go Sell, sa han och gick förbi mig och ut genom dörren och stängde den med en stor smäll

-          Zayn i- jag lät henne inte prata klart förän jag sprang fram till henne och kramade om henne, hon kramade om mig och vi stog där i några minuter och kramade varandra

-          I’m sorry sa jag och kramade om henne hårdare

-          What for? Sa hon och kollade på mig genom kramen

-          For everything, sa jag och släppte henne ifrån kramen, hon hade sin hand runt min hans och jag hade mina händer på hennes höft…

-          Don’t be it wasn’t you’re fault sa hon och pussade mig på kinden

-          Let’s go to sleep and forget everything, sa jag och drog med henne till hennes rum, när vi kommer dit sitter alla killar där förutom Liam, vi går och sätter oss med de

-          Vas happenin, sa Louis och kollade på mig och melanie som nu satt på mitt knä

Jag blev lite arg när han sa så, för det fick mig o tänka på Selena och Liam

-          Selena was in Liams room and they where laughing and stuff and then Zayn and Liam got into a fight…svarade Melanie istället för mig

-          OH..sa alla killarna och kollade på varandra, Louis stalled sig upp och kollade på mig

-          Why did he bring her here? Sa han och kollade på mig

-          He said that she wanted to ”apologize” to her, but I don’t believe her because you all heard her, sa jag och kollade seriöst på de, de förstod vad jag menade och nickade bara

-          That BITCH skrek Louis och kastade iväg en sak som var i närheten

-          Mhm…sa jag och kollade på Melanie som nu kollade på marken, alla ögon var på henne

-          Are you okay? Sa jag och kollade på henne, hon nickade och gick upp ifrån min famn och gick in till toaletten, jag kollade på killarna som bara ryckte på axlarna, hon kanske bara skulle på toaletten eller något, vi började prata om vad vi ska göra för att hålla selena borta ifrån oss som möjligt, medans de andra pratade så kom ju aldrig Melanie ut ur toaletten undra vad hon gjorde? Jag började bli orolig så jag knackade på

-          Melanie is everything okay in there? Sa jag och väntade på svar…

 

Melanies perspektiv

 

Jag gick bort ifrån Zayns famn och gick in på toa, jag satt mig på toalocket och kollade på marken, jag förstod inte varför allt dåligt händer på grund av mig, jag är otur för alla! Jag fick harry och zayn att bråka, sen fick ja zayn och liam att bråka, jag kan inte förstå att jag bara sitter och kollar på när allt händer, visst jag försöker stoppa Zayn ibland men allt blir bara värre jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag satt och tänkte på vad jag kan göra för att allt ska bli bra men mina tankar avbröts av en knackning på dörren

-          Melanie is everything okay in there? Horde jag zayn säga

-          Yes…everything is fine, sa jag och öppnade dörren, han kramade om mig och kollade på mig ett tag

-          You sure sa han och kollade på mig

-          Yes Zayn let’s just get to sleep, när vi gick till de andra så kollar vi runt och alla springer til dörren, vi följer med de och vi ser, det vi aldrig skulle kunna tänka oss se, vi kollar och ser Liam och Selena kyssas, alla kollar surt på liam, och han märkte det, han slutade kyssa henne och kollade på oss

-          What? Sa han lite kaxigt

-          Drop the attitued bro! Sa Niall och la armarna i kors

-          What if i don’t want to? Sa Liam och gick fram kaxigt mot Niall

-          YOO sa Harry och gick emellan de

-          Lets go guy’s, sa Zayn och drog min hand in till hyttet, alla andra följde med förutom Liam och Selena, de gick till Liams hytt

-          Wtf is she still doing here? Sa Louis och kollade på alla oss

-          I can’t believe that he was just about to start a fight with me! Sa Niall och kastade iväg sin macka som han åt

-          He’s a Jerk, sa Louis och tröstade Niall

-          Let’s go to sleep everybody, sa Zayn och gick till min säng och jag la mig bredvid honom

 

 

Nästa dag

 

Jag vaknar och ser att alla killar har redan bytt om och är redan klara, jag sätter mig upp och då ser Zayn att jag är vacken, han kommer över till mig och pussar mig på pannan

-          Good morning sa han och log

-          Good morning handsome sa jag och blinkade på låtsas, vi båda skrattade

-          What are you guy’s laughing about sa Louis med mat i munnen, det fick oss och skratta mer vi låg nästan på marken och dog av garv, han svalde allt som fanns i munnen och låtsades vara sur

-          You guy’s are mean sa han i baby röst, jag gick fram till honom och gav honom en puss på kinden

-          Better? Sa jag och pratade som en Bebis

-          Yees but it would be better with a kiss sa han i bebis röst igen och låtsades blinka, han sa så för att göra Zayn avundsjuk och det blev han, han blev till och med sur jag låtsades gå med på Louis plan

-          If that makes u happy then i’ll kiss you, Louiiii sa jag och gick sakta fram med ansiktet, vi var 10 centimeter ifrån varandra fast precis när jag skulle gå närmare för att göra han avundsjuk, så drar han bort mig och kramar om mig

-          SHE IS MINE, skrek Zayn i bebis röst, jag och Louis brast ut i skratt, Zayn stog där helt sur, fast vi fick honom att skratta, han kunde inte hålla sig så han började skratta med oss sen blev han seriöst igen

-          No but seriously she is mine sa han och kramade mig bakifrån, jag och louis skrattade lite, och då kommer alla andra in…till och med Liam och Selena…

_____________________________________________________________________________________

Förlåt att det tar långt tid men jag har inte varit på humor de här senaste dagarna men här är del 23 sorry att den är kort!

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Super bra! :D

    2012-02-10 | 22:16:55
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Ewe säger:

    As bra :D skynda me fortsättningen :)

    bra jobb btw <3

    2012-02-10 | 22:21:41
  • Anonym säger:

    NÄSTAA!

    2012-02-10 | 22:25:43
  • Sofia säger:

    Gryymt! Love the drama BTW! Längtar till nästa!! <3

    2012-02-10 | 23:36:39
  • olivia säger:

    Skriv mer , den e jätte bra :)

    2012-02-11 | 11:59:54
    Bloggadress: http://bieberstoory.devote.se

Kommentera inlägget här: