ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 24

Kategori: Allmänt

Jag och killarna kollade på Liam och Selena, medans de satt sig på en av soffarna som fanns i rummet, de satt och gosade och jag fick några mördarblickar då och då av henne men jag brydde mig inte jag kramade om Zayn och han kramade tillbaka, han kollade argt på båda och sen lugnt på mig

-          Let’s pack we’re leaving tomorrow sa Zayn och tog min hand och då började vi packa, när alla var klara så hade selena och liam gått, jag kastade mig på soffan och suckade, jag orkade verkligen inte med dramat just nu det är ju bara segt att allt dåligt alltid ska händ , jag undrar vad som händer när vi kommer hem, mina tankar avbröts av Harry som sprang in i rummet

-          She’s coming with us! Sa han mellan sina stora andetag

-          WHAT? Sa Zayn och ställde sig upp

-          Yup sa han och satt sig ner

-          He is not taking her with us home! Sa Zayn och slog handen hårt på bordet, det blev som en spricka på bordet, jag stalled mig upp och tog tag I Zayns hand som nu var helt röd, jag hämtade is och la det på hans hand, vi gick tillbaka till Harry som nu låg på soffan

-          What should we do, he won’t listen

-          What has gone into him! He usually be the bossy one, but I guess I have to be the bossy one now sa Zayn och kollade seriöst på oss, jag och harry satt där helt tysta, Zayn suckade lätt och satt sig bredvid mig och tog min hand och kollade in I mina ögon, han visste att jag var rädd..rädd för vad som kan hände eller kommer hända

-          I promise to protect you no matter what! She’s not coming near you sa han bestämt och kramade om mig, vi hör dörren öppnas och alla kollar och då ser vi alla komma in inklusivt Selena och Liam, selena kom över till mig och kollade på mig och Zayn

-          Can i talk to you Melanie? Sa hon snällt..FÖR snällt…

-          Uhm… Sure, sa jag och gick upp ifrån soffan, Zan klämde hårt på min hand och släppte inte, jag kollade på honom med en Det-Är-Okej aniktsuttryck, han nickade osäkert och släppte långsamt

Vi gick in till mitt rum och där stog vi tysta, jag var fortfarande rädd för henne, för det hon hade gjort men jag kunde väl iaf prata med henne eller?

-          I’m sorry for what i did i was just jealous…Friends? Sa hon och tog ut sina armar för att karma mig, jag nickade osäkert och hon drog fram mig för en kram, vi gick ut ur rummet och in till killarna

Zayn dorg iväg mig direkt och kollade på mig och väntade på att jag skulle säga allt hon sa

-          Zayn chill! She said sorry and that she wantd to be my friend.. sa jag och kollade bort jag visste att han skulle bli arg

-          And you forgived her? Sa han argt och spände sina muskler jag kollade fortfarande bort, jag var rädd för att möta hans blick, han började märka att jag blev lite bevisken/rädd så han försökte lugna ner sig

-          What did you tell her, sa han lugnt och kollade på mig, jag kollade tillbaka mot honom och andades in

-          I didn’t answer she just pulled me into a hug and…yeah…, jag kollade ännu en gang bort men all than gjorde var att karma mig

 

Zayns perspektiv

Jag kramade om henne och suckade genom kramen

-          Do you really think that she changed this Quick? Sa hon och kollade upp mot mig

-          I don’t know, but i don’t think so, sa jag och kollade på henne

-          Let’s go to sleep it’s getting pretty late sa jag och gick ut med henne till de andra så alla kunde gå och vila

-          Let’s get some sleep we’re going early in the morning tomorrow sa jag och kollade på alla, alla nickade och gick upp till sina rum, Louis jag och Melanie kunde inte sova så vi pratade med varandra tills alla blev trötta

 

Nästa dag

Vi alla bytte om till det här : http://weheartit.com/entry/22887376 (de såg ut EXAKT så där) och Melanie och sandra såg ut så här: http://weheartit.com/entry/22891400 (du får ha på dig vikken du vill, den andra är ”selena”)

Vi började gå mot flygplatsen och gick och tog våra platsen jag satt bredvid Harry och Melanie, Melanie satt emellan oss och raden bredvid oss, satt Selena Liam och Louis, jag tyckte synd om honom för han gillade varken Liam eller Selena just nu! Och niall satt med några tjejer

-          I feel sorry for Louis, sa jag och kollade på honom, han höll sig så långt ifrån de som möjligt

-          Me 2…sa melanie och kollade på marken, jag tog upp hennes ansikte och kollade på henne lugnande, hon var osäker på något men jag visste inte vad! När man äntligen fick ta av sig bältet sprang Louis och hoppade på oss, han höll om Melanie som ett skrämt barn

-          Woaah..sa hon och började skratta, jag började verkligen bli avundsjuk…även om de bara skämtade…wow jag måste verkligen falla för henne! Jag kollade på de medans de skrattade och allting, jag kollade ut genom fönstret och började bli trött jag slöt ögonen och somnade…

 

Melanies perspektiv

 

Jag håller på och skrattar åt Louis åt hans dåliga skämmande historier, han började prata lite med Harry (ps: han satt på Melanies knä HAHAAH) jag kollade över på Zayn som nu sov, han såg så söt ut! Jag tog kort på honom och la in på twitter

 

Tweet: Sleeping Beauty or what? http://weheartit.com/entry/18578302 (fast han var lutat mot fönstret)

Sen twittade jag: Home Sweet Home, Just some hours away from home! http://weheartit.com/entry/22879189

Jag tog ner mobilen och lutade mig på Zayns axlar och somnade

 

Några timmar senare

 

Någon skakar på mig och jag öppnar försiktigt ögonen och ser att Zayn skakar på mig och ropar mitt namn och väntar på att jag ska vakna

-          5 minutes more, sa jag och slog till hans huvud

-          Ouw…Noo Now, sa han och bärde mig ut ur flygplanet han försatte bära mig tills vi kom till en bil, Hade han bärt mig hela vägen ifrån flygplanet till Limon?

-          Did you really carry me all the way to the car, sa jag och gnuggade ögonen, han nickade sött och log mot mig

-          Naw, sa jag och gav honom en puss på kinden

 

Hemma

 

Jag och Zayn öppnade dörren till huset och Trisha hoppar på oss båda

-          OMG i’ve missed you guy’s so much sa hon och kramade om oss

-          You guy’s haven’t fight right? Sa hon och kollade på oss seriöst

-          Nope, best buds like we used to be sa jag och skrattade, jag kollade över på Zayn som nu kollade på Trisha, båda hade slutat le, jag kollade på de lite nyfiket och nervöst

-          Mom? Sa Zayn lite irriterat och seriöst medans han kollade på henne

-          I think we should talk! Sa trisha och tog oss till vardagsrummet

Vi sat toss på soffan och hon kollade sorgset på oss

-          I’m sorry guy’s, sa hon och började bli ledsen

-          What for? Sa jag och försökte trösta henne

-          That we moved away from you sa hon och tog tag i min hand

-          I-i-i…jag kunde inte få ut några ord ifrån mina läppar allt var så oväntat

-          And mom why won’t you tell her WHY we moved? Sa Zayn argt och kollade bort

-          We…We moved because…Becuase, uhm…you’re uncle…he…hon kunde inte prata hon stammade och började gråta, jag kramade om henne och kollade mot Zayn tårögd, han gick upp därifrån argt och slog till en vägg! Jag kollade på trisha som nu grät för fullt!

-          Can someone please tell me whats going on! Sa jag lite surt och började nästan gråta, trisha torkade sina ögon och försökte lugna ner sig

-          You’re Uncle told us to move away from you and you’re family as far as possible or else i don’t know what he would do…and at first i didn’t want to listen to him but things got very hard for us and he…

_________________________________________________________________________________

Vad sa han mer till Trisha? ;oo

det får ni veta i del 25 ;)

Loads of love

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Super bra :D

    2012-02-11 | 21:39:33
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • elin säger:

    omg , fett bra , vill ha kap.25 nuuuuu""!!<3

    2012-02-11 | 22:08:43
    Bloggadress: http://mylifeisdance.blogg.se/
  • Pernilla säger:

    OMG!! Så j**vla spännande ju!! Vill ha del 25 NUU!

    Kram :D <3

    2012-02-11 | 22:27:33
    Bloggadress: http://sosapeyas.devote.se
  • solee säger:

    omg, skit bra! när kommer kap. 25?!?! :D

    2012-02-11 | 22:53:36
    Bloggadress: http://onedirectioninourdreams.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Så mycke jag har längtat till den delen! När kommer nästa!!?

    2012-02-12 | 14:07:49
  • Sofia säger:

    OMG längttaaarrr!!

    2012-02-12 | 18:45:39
  • Ewe säger:

    skynda dig, jag dör vad bra :D <3

    2012-02-12 | 19:07:57
  • DJ AMAZAYN MALIK FAN säger:

    Du är riktigt grym, älskar din berättelse ohhh kan inte vänta tills del 25 kommer, vill ha nästa del nuuu! :D <33

    2012-02-12 | 20:56:28
    Bloggadress: http://zaynmalikstoory.blogg.se/

Kommentera inlägget här: