ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 25

Kategori: Allmänt

-          You’re Uncle told u sto move away from you and you’re family as far as possible or else i don’t know what he would do…and at first i didn’t want to listen to him but things got very hard for us and he… he sold our house and buyed this house and he told us to get far away from you and your family as possible..and then we lost contact…sa hon och började gråta mer…

-          W-w-what? Sa jag och stalled mig upp, jag kollade på Zayn som nu började gråta, jag började få tårar och sprang upp till mitt rum och la mig på sängen och började gråta!

 

Zayns perspektiv

 

Jag ser hur Melanie ställer sig efter allt mamma sa…det fick mig att gråta jag fick reda på det innan vi åkte till Bahamas, men jag kunde ju inte berätta till henne så jag  höll tyst om det! Jag vet inte hur hon kommer ta det men hon förtjänar sanningen, jag gick sakta fram till henne fast hon sprang in till sitt rum och stängde dörren hårt, jag sätt mig bredvid mamma som grät sönder sig!

-          Shh…everything is behind us now! Sa jag och försökte lugna ner henne, hon ställed sig upp gick upp till sitt rum, jag la mina händer för mitt ansikte och började få tårar, jag gick upp och knackade försiktit på melanies dörr, fast allt jag hörde var snyfftande, jag gick sakta in i rummet och satt mig på sängen,

-          Are you alright? Sa jag och la min hand på hennes axel, jag vände på henne försiktigt och hon var helt röd i ansiktet, jag bärde upp henne och kramade om henne i min famn hon började gråta mer och mer, jag började sjunga all back – chris brown till henne för att lugna ner henne, efter att låten var slut hade hon somnat i min famn jag la henne under täcket och gick sakta bort ifrån sängen men kände ett grepp om min handled, jag kollar på Melanie som fortfarande blundar

-          Don’t leave me, hörde jag henne viska, jag log för mig själv och la mig bredvid henne hon kramade om min midja och somnade om igen, jag la mig ner och kramade om henne och vi somnade i varandras famn

 

Nästa dag

 

Alla sitter i köket i en akward tystnad…

-          So how was the trip, sa mamma och log mot oss medans hon bröt tystnaden

-          Great i guess, sa jag och Melanie i mun på varandra, det blev tyst igen och det blev bara skämmigare för varje gång det blev tyst

-          We’re going to Harrys place, sa jag och bröt tystnaden, jag ställde mig upp och la min tallrik i disken och Melanie gjorde samma sak vi gick upp och bytte om

Zayn: http://weheartit.com/entry/22955341

Melanie: http://weheartit.com/entry/22964097

Vi gick och satte på oss skorna och sa hejdå till mamma och gick ut till bilen, Jag öppnade dörren åt henne och sen sprang jag till min dörr och satt mig, jag körde med full fart till Harrys hus. Vi knackar försiktigt på och han öppnar dörren och släpper oss in alla sitter där i tystnad och ler mot oss när vi kommer in

-          Did that bitch dump you sa jag och kollade på Liam som satt ensam och kollade på tv

-          She’s in the bathroom, sa han utan att vända blicken, jag rullade med ögonen och satt mig bredvid Louis som spelade nintendo DS

-          Vas Happenin sa jag och skrattade, han pausade spelet och kramade mig (Bro-hug) sen gick han upp och kramade Melanie, då kom selena in och kollade på oss allihop hon log mot oss och vände blicken direkt till Melanie och log mot henne

-          Can you help me get som snacks for the boys sa han medans hon log mot Melanie, jag kollade på melanie som kollade på mig, sen kollade hon tillbaka på henne, hon nickade svagt och följde med henne till köket…

 

Melanies perspektiv

 

Jag kollade osäkert på Zayn efter att hon hade frågat mig fall jag ville hjälpa henne med snacksen, jag kollade osäkert på honom sen på henne jag nickade och följde efter henne

-          Where is the snacks? Sa jag och började leta lite, jag känner henne ta tag i min handled hårt och trycker in sina naglar i min handled jag skulle precis skrika fast hon höll för min mun med sin hand

-          Listen here bitch, Zayn is mine, I am with Liam to get closer to zayn, I want you to stay away from zayn, sa hon och kollade djup in I mina ögon med hat! Hon skrämde mig det gjorde så ont det började blöda floder! Hon släppte taget om mig och skrek efter killarna, jag ramlade på marken av smärta och började gråta

-          HELP GUY’S!!! skrek hon och alla sprang in i rummet, Zayn springer ner till mig hon tar tag i ett bit papper och håller min handled hårt så blodet ska sluta, han bärde upp mig och satte mig på köksbordet, han torkade bort mina tårar och kramade om mig

-          What happened, sa Zayn kallt/argt mot Selena

-          She-

-          I accendently cut my self with a knife, sa jag och avbröt selena, Zayn kollade över mot mig

-          Be careful next time sa han och skulle precis pussa mig på kinden men jag bakade undan

-          What’s wrong? Sa zayn och kollade på mig

-          Nothing, sa jag och fake log, han visste att det var något men gjorde ingenting åt det, jag tog bort blodiga pappret ifrån handleden och kollade på den, Zayn tog tag i min hand och kollade noggrant på ”skär” märkena, han kollar på mig sen på Selena, jag drog bort min handled och skulle precis gå men Zayn tog tag i min arm och drog tillbaka mig

-          We need to talk NOW! Sa han och drog mig till ett annat rum

-          Zayn please just-

-          What happened! Sa han argt och kollade på mig, jag vågade inte möta hans blick

-          Zayn nothing happened like i said i accendently cut my self…sa jag och kollade på honom den här gången

-          Stop lying sa han och höjde rösten

-          Stop yelling at me sa jag och höjde rösten

-          Melanie tell me the truth! Sa han med samma ton

-          Stop yelling at me you sound like my mom! Sa jag och skrek på honom

Han höjde handen och slog till mig på kinden…

______________________________________________________________________________________

Vad kommer hände ;oo

det får ni veta i del 26 ;)

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Ewe säger:

    omg fantastiskt! :D <3

    2012-02-12 | 23:04:41
  • Katarina säger:

    Omg ja började gråta! snälla skriv del 26 idag :) <3 asså bara om du orkar:)

    2012-02-12 | 23:16:16
  • Lisa säger:

    herregud jag fick panik när selena gjorde så där mot melanie!!

    du är verkligen jätteduktig på att skriva

    2012-02-13 | 08:40:06
  • olivia säger:

    Gud vad hämskt :S skriv mer !!! <33

    2012-02-13 | 11:48:11
    Bloggadress: http://bieberstoory.devote.se
  • Sofia säger:

    Hatar när det slutar så men älskar det samtidigt ! Längtar så himla mycket till nästa kapitel!! ♥

    2012-02-13 | 13:23:44
  • Pernilla säger:

    Asså shit va ja fick panik när Selena gjorde sådär mot Melanie å i slutet när Zayn slog till Melanie!!!! Hoppas hoppas att del 26 kmr ut snart!!!!!!!!!!!!! AWESOME DUDE!

    Kram <3

    2012-02-13 | 16:23:01
    Bloggadress: http://sosapeyas.devote.se
  • Anonym säger:

    Snälla snälla lägg ut 26 idag! Skulle göra mig aslycklig :)

    2012-02-13 | 16:39:37
  • Frida säger:

    Omg,jag kan knappt vänta till nästa del kommer... :D<3

    2012-02-13 | 16:47:59
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • zeynab säger:

    AWESOME ! LÄNGTAR TILL NÄSTA DEL <33 :D

    2012-02-13 | 20:40:47
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Anonym säger:

    Skriv nästa snälla

    2012-02-13 | 21:03:43

Kommentera inlägget här: