ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 26

Kategori: Allmänt

Jag höll för min kind som nu sved jätte mycket tårarna började rinna jag kollade på honom sen sprang jag ut…

 

 

Zayns Perspektiv

 

jag blev så arg att hon döljer saker för mig, så Jag höjde handen och slog till henne, jag ångrade mig så jävligt mycket SLOG JAG NYSS TILL HENNE?! Jag skulle precis säga något men hon sprang ut, jag sprang efter henne, fan vilket idiot jag är, jag slår den jag älskar mest! Vad är det för fel på mig?

-          Melanie please stop i’m sorry! Sa jag och sprang efter henne, hon sprang ut och sprang någonstans killarna stoppade mig och frågade vad som hände

-          I-i-i hit her in the face…sa jag och satt mig på soffan och började gråta…Varför gör jag alltid fel…

 

Melanies perspektiv

 

-          Melanie please stop i’m sorry! Sa han och sprang efter mig, jag började springa ifrån honom, vem vet vart jag sprang, jag ville bara bort därifrån jag förstod inte varför han slog mig över huvudtaget…Jag vill verkligen inte ha något med honom att göra han får mig och må dåligt fast ändå bra på något sätt…jag kom till huset och knackade på, jag försökte torka tårarna så ddet inte såg ut som om jag hade gråtit

Trisha öppnar dörren och ler men när hon såg mig så försvann hennes leende

-          What happened to you? Sa hon och drog in dig i huset

-          I don’t know what you’re talking about sa jag och låtsades inte veta vad hon pratade om

-          Then what is that red big market on you’re cheek?sa hon och tog fram en spegel så jag kunde se vad som hade hänt..det var ett stort handslagt märke på min kind, jag täckte för den med min hand och précis när jag skulle saga nåt så öppnas ytterdörren och Zayn springer in till köket

-          Melanie listen i didn’t-

-          Bye Trisha, sa jag och sprang upp till mitt rum…

 

Zayns perspektiv

 

Jag kunde inte sluta gråta efter det jag hade gjort mot Melanie alla försökte trösta mig men inget kunde göra mig gladare, jag gick upp och tog på mig skorna och när jag gick ut ur huset så tog någon tag i min arm, jag ser att det är selena, det gör mig bara argare att se JUST henne här

-          WHAT? Skrek jag på hennes ansikte

-          Take it easy Babe, i’m just here to make sure you’re okay, sa hon och började flörta med mig

-          Dont call me babe and get off me, sa jag medans hon höll på och började klänga på mig

-          C’mon Zayn you know you want me, sa hon och försökte kyssa mig, jag puttade bort henne och kollade argt på henne

-          Stay away from me, i love melanie and nobody else GET IT?! Sa jag och gick in I bilen och stängde bilddörren hårt! Jag körde hem och sprang in genom dörren och springer in till köket och jag ser melanie prata med mamma

-          Melanie listen i didn’t-

-          Bye trisha, sa hon och sprang upp till sitt rum, jag slog hårt på köksbordet och satt mig och la mina händer för mitt ansikte

-          What have happened to her? Sa mamma och la armarna I kors och kollade surt på mig

-          We had a little argument and i hit her…sa jag och sa det sista med låg ton

-          ZAYN JAWAAD MALIK YOU DID WHAT? Sa hon och började skrika åt mig, jag skämdes så jävligt mycket för det jag hade gjort!

-          I know i’m so ashamed i try to talk to her but she keep going away i don’t know what to do mom i really don’t know, det slutade med att jag började gråta jätte mycket i min mammas famn och försatte att trösta mig men inget hjälpte jag har slagit den jag älskar mest det gör så ont!

-          Shh..Zayn i can talk to her if you want me to? Sa hon och kollade på mig?

-          No i have to do this my self sa jag och torkade bort mina tårar, jag stalled mig upp och gick sakta mot melanies dörr. Jag tog ett djupt andetag och knackade försiktigt

-          Melanie? Jag fick inget svar tillbaka så jag öppnade dörren försiktigt, och jag ser att hon sitter och kollar på bilden, när vi var små, jag går försiktigt fram mot henne

-          What do you want? Sa hon och kollade upp mot mig med röda tjocka ögon, det dödade mig att se henne sårad! Hon gråter på grund av mig det är inte rätt!

-          Melanie i’m sorry…i don’t know why i did that  i am terrably sorry i really mean it! Sa jag och gick närmare henne men hon bakade bara ju närmare jag kom

-          Zayn i hate you just leave me alone i’m done with you, I regret that I ever did LOVE YOU! Sa hon och började gråta igen, de där orden…de brände sönder mitt hjärta, det gjorde så ont jag öbrjade också gråta

-          Melanie you don’t mean it please, sa jag och försökte gå närmare henne men ohn fortsatte att backa

-          I DO MEAN IT I HATE YOU, I HATE YOU, I HATE YOU sa hon genom alla tårar som rann genom hennes vackra ögon, hon puttade ut mig ur sitt rum och låste dörren efter sig, jag går in till mitt rum och stängder dörren, jag glider ner för väggen och sätter mig på golvet och gråter mig till sömns…

 

Nästa Dag

 

Jag vaknar av en jätte stor huvudvärk, jag går på toaletten och kollar mig själv i spegeln, jag hade tjocka röda ögon efter allt gråt, min röst hade blivit helt förstörd när vi egentligen skulle spela in våran nya låti I Wish som jag hade skrivit och killarna hade hjälp mig med den, jag gick ner till köket och ser att mamma och Melanie sitter ädr helt tyst, jag brukar vanligtvis sätta mig bredvid Melanie men hon hatade ju mig…alla de där orden hon sa till mig fortsattes att upprepas i mitt huvud vad ska jag göra för att få tillbaka henne, jag har aldrig slutat gilla henne och det kommer jag aldrig att göra heller! Jag satt mig bredvid Melanie i alla fall men precis när jag skulle sätta mig så tog hon sin tallrik till disken och gick ifrån köket, hon hade inte ens ätit klart…jag kollade besviket på mamma sen så skippade jag frukosten, jag hade verkligen ingen lust att äta efter allt detta,

-          Mom i’m going to the studio in 1 hour, the boys are coming over,

-          Okay! Sa hon och började diska, jag horde dörren och jag sprang för att öppna, jag ser att killarna och selena är där, VARFÖR måste just hon komma?

-          Hey guy’s sa jag och gav alla en kram till och med liam..vi hade blivit vänner eftersom jag inte brydde mig längre om selena

-          Why can’t i get a hug, sa selena och öppnade sina armar för en kram

-          In you’re dreams, sa jag och gick upp till mitt rum för att byta om, när jag skulle upp för trappan så ser jag att Melanie är påklädd till det här: http://weheartit.com/entry/22796711

Hon gick ner till killarna och gav de en varsin kram, jag gick upp och fixade mig till det här: http://weheartit.com/search?utf8=✓&query=Zayn+Malik+style

När jag var klar så kollade alla på mig och var tysta

-          What? Sa jag och kollade på mina kläder ifall jag hade något konstigt på mig eller något

-          Nothing let’s just go sa Harry och log mot oss

 

 

Studion

 

När vi äntligen var framme så sprang jag in till rummet och var helt hyper alla killarna kom in och melanie…vänta Melanie?

-          Why is she in here? Viskade jag till Niall och kollade över på hur hon och Louis gullade med varandra

-          She is going to sing with us! Sa Niall med hans söta accent

-          Oh..jag var inte så förvånad för ohn var ju jätte grym på att sjunga!

Vi började spela musiken och jag hade första värsen, jag kollade alltid över på Melanie som fortsatte att gulla med Louis

När det äntligen var Melanies tur så kunde jag inte sluta stirra på henne, hon kollade över mot mig och kollade besviket på mig, sen kollade hon på marken och blundade, hon sjung så vacker det var som en ängel bara kom fram till dig och sjöng för dig! Jag kollade lite då och då på Selena som kollade argt på Melanie, jag började ana något…De där märkena Melanie har på händerna det är inte knivsår…det är selena, allt var selena, jag stoppade musiken och gick ut ur studio rummet, jag går argt mot Selena och jag…

____________________________________________________________________________________

Vad gjorde han?

det får ni veta i del 27 ;)

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Skyyynda dig med nästa kapitel!! ♥

    2012-02-13 | 22:22:11
  • Frida säger:

    Super bra :D

    Nu börjar det bli spännande... :D

    2012-02-14 | 06:51:06
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Katarina säger:

    Det är så bra att jag tror att det har hänt på riktigt ;o älskar det! <3

    2012-02-14 | 10:25:53
  • Rebecka säger:

    OMG, ge mig mer !

    2012-02-14 | 16:29:00
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa
  • Nathalie säger:

    Hej jag följer allt du skriver och tycker du är grymt bra :) Så snälla uppdatera mer för våran skull:D

    2012-02-14 | 17:31:02
  • Anonym säger:

    Du har blivit riktigt seg .. men din novell är min favorit!

    2012-02-14 | 20:06:12
  • Ely säger:

    Hej! Du jag har inte så många läsare så kan du snälla rara söta länka min novell? snälla? :(

    Du skriver jätte bra! (:

    http://thisonedirectioninfetction.blogg.se

    2012-02-14 | 20:08:33
    Bloggadress: http://http://thisonedirectioninfetction.blogg.se
  • melissa säger:

    Du är ju sjuukt duktig! Du borde bli författare elr nåt sånt :D när kommer nästa del ? Vill läsa mer, Nu nu nuuu! Puss&Kram

    2012-02-14 | 21:38:42

Kommentera inlägget här: