ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 27

Kategori: Allmänt

Jag går argt mot selena och jag var så här nära på att slå till henne men någon håller emot mig, jag kollar och ser at tdet är Melanie

-          Don’t hit her! Sa hon och släppte min hand

-          Melanie? Sa jag och kollade fundersamt på henne, hur kunde hon skydda Selena efter det hon har gjort!

-          Zayn she is my friend she doesn’t deserve to be treated like a bitch! Sa hon och kollade på mig sen på marken

-          Melanie why are you saying this? She almost killed you? Jag kollade på henne besviket fast hon svarade inte, hon gick ut ur rummet och jag började så klart springa efter henne

-          Melanie why are you acting all weird? Sa jag och kollade på henne

-          Weird? Sa hon och kollade på mig

-          Yes weird, sense when did you like slutina? (selena+slut=slutina SORRY) sa jag argt

-          Sense we got friend okay? Sa hon argt och kollade bort

-          Look at me! Sa jag bestämt och argt

-          Stop telling me what to do i’m sick of it, i hate you just leave me alone! Sa hon och började få tårar, hon har sagt at thon hatar mig minst 3 gånger nu, det gör lika ont varje gång hon säger det

-          No i’m sorry i didn’t-

-          Just get away from me? Sa hon och sprang iväg tårögd, jag bankade till väggen hårt! Varför ska jag vara sån idiot? Visst jag vill skydda henne och va med henne föralltid men allt det här med Selena har allt bara blivit värre! Vad ska jag göra, jag kan inte leva utan henne och varje gång jag pratar med henne så spårar allt ut!

-          She doesn’t want you anymore honey, hörde jag Selena säga bakom mig

-          Shut up Slutina, sa jag och vände mig om och kollade argt på henne

-          Slutina? Really? Sa hon och kom närmare mig

-          Yeah REALLY! Sa jag och rullade med ögonen irriterat

-          Zayn you deserve better than her…Like me? Sa hon och började hålla på igen

-          Get away from me, i don’t want a slut to be my girlfriend i only like MELANIE and nobody else! Sa jag och skrek framför hennes ansikte,

-          Oh poor baby, you should really see this, sa hon och tog tag i min hand och gick till ett film rum, hon satte på videon som fanns i en DVD spelare, videon började spela och jag såg Melanie på duken, hon började prata

Video klippet: uhm…i don’t know how to say this but i….*började få tårar* i-i-I don’t love you zayn, I never have, you are just a mistake, it was a mistake to see you again, everything was better when you where out of my life- *grät nu* I’m sorry I can’t do this, I’m sorry but I just don’t think it’s good for us to be near each other…im sorry I just can’t do this…

Video klippet slut

 

Jag grät genom hela videon, jag känner några hander runt min hals, jag kollar bakom mig och ser att selena har sina hander runt min hals bakifrån, jag puttade bort henne och gick ut ur rummet

-          No this have to be fake, sa jag och torkade tårarna

-          Well it’s not you heard every word she said, and she clearly means it with all of her heart, sa hon och la sin hand på min kind, jag kollade bort ifrån henne och puttade bort henne, jag gick tillbaka till killarna och sa åt de att jag skulle hem

 

Hemma

 

Jag kommer hem och springer in till mammas rum, men hon var inte där, jag letar över hela huset tills jag hör hennes röst i Melanies röst, jag går närmare dörren och lyssnar på deras konversation

-          Trisha i just can’t do this, i just don’t know…

-          Please don’t leave us I’ll do anything sa mamma med sorgsen röst…Grät hon?

-          I feel terrible, I just can’t stand to be near him, he brakes my heart in every single way…I thought it was good to be with the one you have loved in so many years…but I thought wrong everything just got worse i…I just can’t stand to see his face right now, sa honoch började gråta I min mammas famn, jag kunde inte hålla tårarna, jag sprang in I mitt rum och la mig på sängen och grät och grät och grät…

Nästa dag

 

Jag väcks  av mamma som sitter på min sang, och jag får några blöta saker på ansiktet…vänta blöta saker? GRÅTER MAMMA IGEN?!?! Jag öppnar ögonen och kollade på henne, hon var röd över hela ansiktet, jag satt mig upp och kramade om henne, jag började också gråta jag vet inte varför det bara kom…

-          What is it mom what happened? Sa jag oroligt och torkade hennes tårar

-          She is…GONE! Sa hon och började gråta mer och mer

-          W-w-what? Sa jag med darrande röst, jag satt mig upp och lämnade mamma i rummet jag springer in till melanies rum och ser att alla hennes saker är borta…förutom en sak..Fotot på oss när vi var små, jag tog upp fotot och allt blev suddigt på grund av alla tårar som kom ner, jag kunde inte fatta att mitt livs kärlek var borta PÅ GRUND AV MIG, mina ben började bli svaga och jag ramlade helt plötsligt på marken gråtandes jag lämnade inte henens rum, utan jag låg där och grät och grät och grät, jag brydde mig inte om vem som såg mig, hon var borta nu…på riktigt, mamma ringde killarna men inget fick mig att må bättre, jag ville ha melanie tillbacka ingen annan, ingen annan i världen betydde något för mig förutom hon och mamma! Hon var så viktig för mig men ohn är borta nu…så långt bort ifrån mig att det dödar mig, det dödar mig att hon är långt bort ifrån mig och speciellt när hon ska till sin Farbror, den hemskate mannen jag känner, jag hatar honom, jag kan inte fatta att hon ska dit efter allt han har gjort mot oss och henne!

-          Zayn please stop…sa harry och torkade bort hans egna tårar medans han tröstde mig, alla satt i mitt rum och grät, ingen visste ifall Louis var död eller inte, han låg på min säng och grät sönder sig, vi båda var lika ledsna allihop, jag kan inte fatta att jag fick henne att må så dåligt att hon flyttade ifrån mig!

-          I’am such an terrible person i can’t believe i just made her leave! She was my everything and now…everything is gone, I hate my self I HATE MY SELF, sa jag och skrek åt mig själv, jag ville bara ta sönder hela huset, jag var inte hel utan henne, jag hatade mig själv!!!!!

 

Melanies perspektiv

 

Efter ett långt samtal med Trisha, så lämnade jag deras hus 3 på kvällen jag hade köpt biljetter tillbaka till USA, Carlifornia, ja, jag var tvungen att bo med min farbror det dödade mig att vara långt ifrån Zayn på det sättet men det känns som det enda rätta just nu, jag kanske åker tillbaka…eller inte, det gör ont att veta att han är så långt ifrån mig, det får mig och gråta bara jag tänker på honom, han är världskänd och hur ska jag kunna sluta tänka på honom när han kommer finnas överallt…

När jag äntligen var framme så var min Farbror där, jag sprang fram till honom och gav honom en kram men han gav ingen kram tillbaka, jag kollar upp mot honom och han kollar äcklat på mig, jag slutade le och tog min väska och började gå långsamt bakom honom, han sa ingenting till mig,

 

Hemma

 

Hem ljuva hem, tänker några som kommer hem efter några månader i England men nej då för mig var det, HELVETE igen… jag har blivit misshandlad av min farbror varjedag och jag vet verkligen inte varför jag återvände, han är en elak, bortskämd, snål, allt dåligt en person kan ha, har han!

-          Melanie get here, sa han bestämmt

-          Yes uncle? Sa jag och gick fram till honom, han drog i mitt hår och drog fram mig till honom

-          I want to have this house clean by 8 o’clock SHARP, we’re having some guests tonight and i want the house to be spotless! Sa han och släppte taget om mitt hårt och puttade in mig I en vägg, jag fick ont men visade det inte, jag kollade på klockan och klockan var 6 och hans hus har minst 8 rum eller mer? Jag började städa och när jag äntligen var klar och bara hade disken kvar, så kommer farbror Alex in (vi kallar honom det) han kollade runt köket och sen på mig, han gav mig en hård smäll på kinden som fick mig att ramla på golvet och skrapa upp knät

-          Ouch…sa jag och höll mig ifrån att gråta

-          Have you seen the clock stupid idiot? Sa han och började skälla på mig, jag tog fram min mobil och kollade på klockan det stog “8:05 PM” jag kollade upp mot honom och sen på marken som nu var blodig av mitt skrapade knä

-          I’m sorry, sa jag tyst och fortsatte att kolla på blodet som fortsatte att rinna

-          Clean that up and get a shower you smell like oyu just came from the streets sa han och kollade äcklat på mig, Fan vad jag saknar Trisha och hennes varma famn…och Zayn…

_____________________________________________________________________________

ni har rätt jag har blivit seg med att skriva storyn, jag är hemskt ledsen men jag har så många prov som håller på att komma och jag måste verkligen plugga...(jag skrev den här i smyg...för mamma tror att jag tränar till provet xD)

Förlåt igen för dålig upptadering men jag ska försöka förbättra mig, inget prov eller något ska komma emellan mina noveller <3

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Den är så himla bra :D

    2012-02-14 | 22:28:34
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • melissa säger:

    Du är ju hur grym som helst! Hur gammal är du förresten ? :)

    2012-02-14 | 22:38:37
  • Katarina säger:

    Herregud vad bra jag grät! <3

    2012-02-14 | 22:48:37
  • Ely säger:

    JAG BYTTE BLOGG, SNÄLLA LÄS! :(

    HAR SKRIVIT TILL KAPITEL 4 ;)

    men a, du skriver as bra! :)

    2012-02-14 | 23:10:50
    Bloggadress: http://onedirectiondetection.webblogg.se/
  • Sofia säger:

    Sjukt gryymt kapitel!!

    2012-02-14 | 23:45:13
  • Anonym säger:

    Du e verkligen grym :D helt fantastiskt <3

    2012-02-15 | 00:12:07

Kommentera inlägget här: