ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 28

Kategori: Allmänt

Det ringde på dörren och som vanligt så tvingade han mig att öppna, jag öppnar dörren och ser JUSTIN BIEBER… jag håller handen för munnen och kollar på honom chockerat! Jag undrade vad han gjorde här, min farbror puttade bort mig ifrån dörren och hälsade på justin och hans gäng bakom honom, jag gick upp och bytte om till ”middags” kläder: http://weheartit.com/entry/23132522

Jag går ner och sätter mig bredvid min farbror, han fejk ler mot mig och sedan kollar han på justin

-          Well we came here to talk about the record right? Sa min farbror och tog en tugga av maten

-          Yeah, sa han och log mot mig, jag öbrjade bli röd om kinderna och tog en tugga av maten

-          We’ll when can we start? Sa min farbror och kollade lite seriöst på Justin

-          Whenever it’s okay for you sir, sa han och åt klart sin sista tugga

-          We’ll let’s go then, sa han och tog tag i min handled hårt och drog upp mig,

-          Where are we going sa jag och drog bort min handled ifrån hans grepp

-          You’re going to record a song with Justin, sa han och puttade in mig i bilen

 

Studion

 

Vi mötte upp justin och de andra i studion

-          Hey beautiful sa justin och gav mig en kram

-          Hey sa jag lite blygt och log mot honom, han var verkligen snygg, men inte snyggaren Zayn…vänta varför tänker jag på zayn?

-          Ready? Sa han och kollade på mig med ett sött leende

-          Think so, sa jag och suckade, han ledde mig in till mikrofonen och låten började spelas, låten hette Overboard

När vi änltigen var klara så satt vi oss och lyssnade, justin var verkligen en flörtig och rolig kille påminde mig lite om Harry faktiskt, fast så klart så var Harry mycket flörtigare

Jag började tänka på killarna och det fick mitt leende att försvinna, jag kollade bort och gick upp ifrån stolen, jag hörde några steg bakom mig och såg Justin där

-          Whats wrong? Sa han och tog upp mitt huvud så jag kollade in i hans ögon, mina ögon började vattna till och några droppar ramlade ner på govlet

-          Nothing, sa jag och torkade bort tårarna, allt fick mig att tänka på Zayn och killarna till och med Justin fick mig att tänka på honom, båda deras Hazel färgade ögon, deras Spiked up hår och deras söta sätt att bry sig om en! Jag kollade in i Justins ögon sen på marken, jag hörde min farbror prata med Scott (scooter) och de kom fram till mig och justin

-          You guy’s havet o pretend to date each other, sa scooter och la sina armar runt oss

-          Wait what? Sa jag och bakade undan

-          I don’t know justin, and i’m sorry i don’t want to do this! Sa jag och gick min väg, jag känner ett starkt grepp om min arm, jag vänder mig om och ser min Farbror helt arg

-          You’re going to do it, i dont care if you like it or not! Sa han bestämmt och drog mig tillbaka, jag visste varför han gjorde det här, för att plåga mig OCH att tjäna mycket pengar på det!

-          She’s going to do it sa han stolt, jag fejk log och vände mig om, för att de inte skulle se min ledsna min…

-          Great now listen close you guy’s are going to go out like on dates and stuff and then when you guy’s are all over the magazines, Justin you are going to say that you guy’s are dating and stuff! Sa scooter och kollade på oss med ett leende

-          What ever sa jag och rullade med ögonen

-          Okay, sa justin lydande, jag kollade på honom och han kollade på mig med en Det-Kommer-Gå-Bra min, jag nickade och äntligen så skulle vi ut ur studion, vi blev jätte nöjda med låten och justin kunde inte sluta ge mig en massa komplimanger om min röst och hur vacker jag var, det kanske var en av rollspelen han ska spela medans vi ”dejtar” eller?

-          Okay we’re going to start with this ”dating” thing today so have fun guy’s, sa scooter och gick iväg med Alex (farbrorn)

-          Ready? Sa han och tog tag I min hand

-          Not really but let’s just get it over with! Sa jag och höll om hans hand,vi gick till hans bil som tur var så var paparazzin inte där, han körde oss till en resturang: http://weheartit.com/entry/22701328

-          Wow it’s beautiful, sa jag och kollade på utsikten

-          So are you, sa han och drog ut stolen åt mig

-          Naaw, sa jag och log mot honom, jag visste verkligen inte om det var ett rollspel eller ifall han menade det..?

Vi började äta och prata om Random grejer, han var verkligen rolig men ingenting med gämnfört med Zayn…där var han igen ZAYN ZAYN ZAYN…varför var han alltid i mitt huvud, jag sa ju allt jag hade att säga till honom…eller? Jag skakade av mig tanken och förtsatte att tänka på min och Justins ”dejt”

-          I really had a great time with you Melanie, sa han och pussade min hand innan vi gick ut ur resturangen

-          Me too, sa jag och skrattade lite

-          See you tomorrow i’ll pick you up at 2 shart, sa han och blinkade, han tog min hand och vi gick sakta mot hans bil, han stannade till innan vi var nära bilen

-          What is it? Sa jag och kollade på honom

-          Why not just take a walk home? Sa han och log

-          Okay, sa jag lite osäkert och började gå sakta med honom bredvid mig

Vi gick tysta men efter en stund så började justin prata

-          I don’t want to sound mean or anything but your uncle scares me..alot sa han och blev lite nervös

-          It’s okay, and yeah he scares me too, sa jag och blev tyst, jag kollade på marken och vågade inte möta Justins blick

-          Is something wrong sa han och stannade till

-          No i’m fine let’s just go home, sa jag och började gå lite snabbare, han gick bredvid mig nu, han tog tag i min hand och höll om den, han hade mjuka och sköna händer exakt som Zayns…INTE IGEN…! Jag släppte snabbt taget om Justins hand och fejk log mot honom, han kollade konstigt på mig men brydde sig inte,

-          Did you hear that? Sa jag och kollade runt om kring mig, jag hörde fotsteg bakom oss, men vi såg ingenting för det var kolsvart ute

-          Don’t worry about it, i’m pretty sure it’s the wind or something sa han och la sin hand runt min axel, jag gjorde ingenting åt de utan vi gick tyst och långsamt hem

-          We’ll i guess are little walk ends here, sa jag och kollade på min farbrors hus sen på Justin

-          I really had a great time and i’m looking forward to tomorrow sa han och lekte med mina hander

-          Yeah me too sa jag lite osäkert, han gav mig en godnatts puss och började gå sin väg, jag kollade på honom tills han var borta, jag suckade och gick in I huset, när jag öppnar dörren så star min farbror där

-          So? Sa han och la armanra i kors

-          So what? Sa jag och kollade frågandes på honom

-          What happened did you see any paparazzis? Sa han och blev lite nyfiken

-          No i don’t think so? Sa jag och tänkte på det

-          They might got scared of you, have you seen you’re self you’re ugly and don’t deserve this what was i thinking sa han och spottade på mig, jag började få tårar och jag sprang upp till mitt rum och började gråta, vad jag saknade trisha hon höll alltid om mig när det var något, hon pratade alltid med mig när jag hade problem eller när jag hade det svårt. Jag gick och tog en dusch och bytte om till pyjamas och la mig under täcket, jag grät mig till sömns…

 

Nästa dag *Zayns perspektiv*

 

Jag vaknar ännu en dag utan Melanie..det har gått 2 dagar och jag har inte rört mig ifrån hennes rum, jag har inte ätit så bra heller, fast mamma brukar tvinga mig lite då och då, och hon brukar hämta mat till mig så jag i alla fall kan äta i rummet, jag tog fram datan och surfade på nätet, jag kollade runt på några skvaller sidor och såg en nyhet om mig, jag kollade på den och det var en bild på mig när jag hade pyjamas och skulle hämta posten, mitt hår var helt huller om buller och mina ögon helt röda, jag tog och läste en bit av texten

WHAT HAVE HAPPENED TO ZAYN MALIK?

It seems like Zayn is heardbroken by something or should I say by someone, the Heartthroub Zayn Malik seems to be dumped by this young lady *bild på Melanie* but why? Keep reading and you’ll find out!

Jag tog bort sidan och gick till en annan och där var det bild på Melanie och Justin Bieber jag klickade bort…Vänta ett tag…MELANIE OCH JUSTIN BIEBER?`jag tog tillbaka sidan och klickade på artikeln

 

NEW ROMANCE?!

It seems like Justin bieber have fallen in love with this young lady *bild på Melanie och justin på restaurangen* But what happened with her and Zayn Malik? It seems like both are in love, the rumors say that they are having a new date today we’ll come with more news about this new cute couple later on!

 

Jag slog ner data locket och gick ut ur rummet , jag gör ner till vardagsrummet och ser att mamma sitter där, jag sätter mig bredvid henne och kramar om henne jag känner hur tårarna börjar rinna igen, jag kunde inte motstå att se henne med någon annan det gjorde mig både arg och besviken, jag borde aldrig ha gjort sådär hon förtänade det inte! Allt är för sent…

-          Honey? Sa mamma och började borsta mitt hår med hennes fingrar

-          I miss her so much sa jag och började gråta mer

Hon ställde sig upp argt och gick därifrån, jag kollade förvånat på henne sen följde jag efter henne

-          Mom what’s wrong? Sa jag och torkade bort mina tårar

Hon vände sig om argt och sa…jag blev chockad och fick tårar igen…

____________________________________________________________________________

vad sa Trisha och varför fick det honom att bli chockad och varför fick han tårar igen ;oo

Det får ni veta i nästa del av I Hate That I Love You! del 29 ;)

Loads of love!

- Sana (; xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag kan knappt vänta tills nästa del kommer :D

    Du är super bra på att skriva noveller Sana :D

    2012-02-15 | 20:42:18
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Sofia säger:

    Asså varför är du så bra på att skriva! Jag kommer typ bli desperat nu eftersom att jag längtar tills nästa kapitel! ♥

    2012-02-15 | 20:45:27
  • Anonym säger:

    såå spännande <3

    2012-02-15 | 20:56:14
  • ANONYM säger:

    snälla nästa kapitel ikväll! skiiiiit braaa! :dddd

    2012-02-15 | 20:56:31
  • Zeynab säger:

    ÄLSKAAAAAAR, ÄR BERONDE KOLLAR OM SIDAN VARENDA SEKUND, SVÄÄR BÄSTA DU <333

    2012-02-15 | 22:01:52
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Pernilla :) säger:

    Kan inte vänta tills nästa del kommer ut ju!! Ha de bra :)

    Kram

    2012-02-16 | 19:01:43
    Bloggadress: http://sosapeyas.devote.se
  • Anonym säger:

    Tror vi kommer vänta länge -.-

    2012-02-16 | 21:45:05

Kommentera inlägget här: