ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 29

Kategori: Allmänt

Hon vände sig om snabbt och kollade argt på mig och sa

-          Everything is because of you, she is with a horrible man right now and who knows what he does to her right now, sa hon och skrek på mitt ansikte jag började få tårar igen, hon kom fram till mig och gav mig en kram

-          I’m sorry honey it’s not your fault I’m just in a horrible mood right now…sa hon och torkade bort hennes tårar

-          No you’re right it is my fault! I should’ve never said that to her or treated her like that!

-          Let’s just hope that she is fine…

 

Melanies perspektiv

 

Jag vakande upp av att min farbror ropade på mig, jag byte om och fixade håret så här: http://weheartit.com/entry/23251079 (välj vikken du vill)

Jag gick ner för trappan och gick in till köket där min farbror var

-          Yes? Sa jag och väntade på att han skulle svara

-          You have to get ready Justin is coming over, sa han och drack sitt caffe

-          But it’s only 12 o’clock sa jag och kollade på min mobil

-          So? You’re going on a ”date” again, sa han och ställde sig upp, han gick förbi mig

-          How long is this going to last? Sa jag lite irriterat

-          Just soyou can get famous and start you’re singing career sa han och gick igenom alla kanaler på tv

-          What? I don’t want to be a singer? I mean I enjoy it but I’m not ready! Sa jag och kollade lite förvånat på honom, jag visste varför han gjorde det, men hank an inte använda mig så där

-          I’ll decide when your ready or not, sa han och höll min haka och puttade bort mig ifrån hans väg, det ringde på dörren så jag sprang och öppnade, det var Justin

-          Hey justin, sa jag och kramade honom

-          Hello beautiful, sa han och pussade min hand

-          Come in sa jag och flyttade på mig så han kom in

-          Ready to leave? Sa han och log stort mot mig

-          Yeah just going to find my phone and i’ll get back, jag sprang tll köket där jag hade glömt min mobil, jag tog den och skrek att jag skulle gå sen gick vi ut

-          So where are we going now? Sa jag och kollade på marken sen på honom

-          You’ll see, sa han och log mot mig

-          You’re mysterious bieber, sa jag och skrattade

-          But i know you like it sa han och blinkade, jag fejk skrattade och kollade bort ifrån honom, jag mådde verkligen dåligt och justin fick mig verkligen inte mig att glömma Zayn…de hade samma ögon, nästan samma stil allt fick mig att tänka på Zayn, jag erkänner det har ju bara gått 4/3 dagar fast jag saknar honom fortfarande, jag saknar hur han alltid fick mig att skratta hur han höll om mig när det var något fel, allt var perfekt med honom

-          Is something wrong? Sa justin och avbröt mina tankar

-          No everything is fine, so where are we going? Sa jag och fejk log

-          I was thinking maybe the cinema? Sa han och pekade på en bra film som fans på en tidning

-          Yeah that would be fun, sa jag och började gå lite snabbt

-          Wow you’re really in a hurry, sa han och skrattade, jag log mot honom och fortsatte att gå

 

Efter filmen

 

När filmen äntligen var slut så gick jag ut och justin kom efter några minuter

-          Wow that movie was really great sa han och skrattade

-          Yeah the funny part was when he falled out of the window sa jag och skrattade med honom, om jag ska erkänna så hade jag kul för en gångs skull :D

-          Let’s go there is one place left to go to, sa han och tog min hand, vi gick och gick tills han bad mig att blunda, jag gjorde som han sa och sen gick vi och tillslut så känndes det att jag gick på sand…vänta sand = strand!

-          Can i open my eye’s now, sa jag och ville öppna ögonen men han händerna för mina ögon

-          Almost there just hold on a little bit more, sa han och gick bakom mig med händerna fortfarande på mina ögon, han släppte tills slut och det såg ut så här: http://weheartit.com/entry/22468921

-          Oh my lord...sa jag och höll för handen för min mun..jag gick sakta fram och kollade på stället, det var så vackert, tänk att han hade gjort det här för mig! Allt det här med sanden fick mig och började tänka på what makes you beautiful videon…när jag kysste Harry för första gången och när zayn blev arg..det var tider..tider jag saknar. Jag skakade av mig tanken och försökte njuta av tiden jag och justin hade men det gick inte, det gick bara inte…

 

Zayns perspektiv

 

Jag och mamma satt i vardagsrummet efter ha gråtit som galningar, vi bestämde oss för att bara ta det lugnt, vi bytte kanal och vi kom till nyhets kanalen, mamma stannade där och kollade på en massa nyheter som kom det en nyhet om Justin Bieber, jag rullade med ögonen, jag skulle precis bort ifrån soffan och in till mitt rum men då här jag Melanies namn, och mamma ropar på mig som en galning

TV reporten: They are really in love! We have a lot of pictures of them having fun these 2 days together, Justin bieber really have fallen for this beauty, we’ll return with some other news about Justin’s new Crush, we’ll be right back

 

Jag kollade på tv:n sen på mamma, hon kollade på mig besviket för hon visste hur mycket jag älskade henne, jag satt mig på soffan och kramade om mamma vid midjan, jag saknade verkligen henne, hennes vackra ögon, hennes vackra långa hår, allt var perfekt när hon var i närheten nu när hon är flera tusen mil ifrån mig, gör bara ont, det förstör mitt liv, och att hon redan har gått vidare till en annan så fort… om hon verkligen kan komma över mig så här lätt så tänker jag glömma bort henne och hitta någon ny jag med! Jag började bli arg av alla tankar som var runt i mitt huvud, så jag stod upp och gick till mitt rum, jag la mig på sängen och sms:ade killarna att vi skulle ut och göra något bara vi 5

När de äntligen kom så bytte jag om till det här: http://weheartit.com/entry/5365790 (välj vikken du vill) vi gick till ett party som var i stan och där var det helt galet!

-          Zayn are you sure about this? Sa de till mig och kollade på mig, medans vi gick in till festen, de kollade äcklat på alla som dansade och drack

-          100% let’s just have fun! Sa jag och började dansa till musiken jag gick över till baren och beställde en drink, de hängde efter mig

-          What happened with Melanie? Sa Louis och kollade på mig medans jag drack min drink

-          Who’s Melanie? Sa jag och försökte glömma bort henne

-          Melanie is- jag avbröt honom och gick till några tjejer som dansade ensamma, jag började dansa med de och jag tog bara mer och mer drinkar tillslut så slocknade allt…

 

Melanies perspektiv

 

Jag och Justin hade verkligen kul med varandra,

-          Let’s take a swim, sa justin och drog upp mig

-          What i don’t even have a bikini with me, sa jag och skrattade

-          So? We can swim with our clothes on, sa han och tog av sig tröjan, WOW han hade verkligen 6-pack, jag kollade på honom chokat fast sen så kollade jag bort för at than market att jag kollade på han

-          Like what you see? Sa han och skrattade, jag tänkte på de han nyss sa…

-          Just like Zayn…sa jag och höll snabbt för munnen, sa jag just det där högt? Jag måste lära mig att inte tänka högt!

-          Zayn? Zayn in like Malik? Sa justin och kollade på mig

-          Just forget it, do you wanna take a swim or not sa jag och började springa

-          Yeah, sa han och sprang in i vattnet han bärde upp mig och dök ner i vattnet, vi båda hade ögonen öppna, han hade sina händer runt min midja, jag hade mina händer runt hans nacke, jag kunde se hur han kom närmare mig med ansiktet men jag släppte direkt och simmade till land, jag satt mig på sanden och började bara rita något

-          I’m sorry i-

-          It’s okay, sa jag tyst utan att flytta blicken ifrån sanden

-          Let’s go, sa han och tog upp mig ifrån sanden, vi åkte hem dyngblöta, han följde med mig enda till dörren och där stannade vi ett tag i tystnad

-          Uhm..Bye, sa jag och skulle precis öppna dörren men han tog tag i min arm och vände mig om mot honom

-          Not even a goodbye kiss? Sa han och gjorde puppy dog eyes

-          Jag gav honom en puss på kinden och sen gick jag in i huset, jag sprang in till mitt rum innan han såg mig vara helt blöt, jag duschade och bytte om till pyjamas och satte på Tv:n jag kollade runt olika kanaler tills jag kom till nyheterna, det kom några onödiga nyheter, jag skulle precis byta tills jag hörde….

____________________________________________________________________________________
sorry att det tog långt tid min laptop gick tyvärr sönder så det blir jäte svårt för mig att skriva men ska göra allt för att fortsätta
Load of love!
- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag är helt beroende :D

    2012-02-17 | 18:42:12
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Anonym säger:

    asså seriöst du suger! Hur gammal äru? Du skriver som en åtta åring!

    Zayn är inte så som du beskriver honom i novellen!

    DU. SUGER!!

    2012-02-17 | 18:55:36
  • Sofia säger:

    Omg I'm addicted!

    Du är ju gryyym!

    2012-02-17 | 20:27:04
  • Ewe säger:

    Du e grym! skynda dig ut med nästa del :D <3

    2012-02-17 | 21:26:11

Kommentera inlägget här: