ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 30

Kategori: Allmänt

Jag skulle precis byta kanal tills jag hörde namnet Zayn Malik, jag sprang fram till tv:n och lyssnade noga på vad de hade att säga om honom, det kom en bild på han och några tjejer som dansade, han var helt full! Reporten började prata:

TV Reporter: What is this? Is Zayn Malik in a club with 2 chicks? Who are these girls, well some sources tell us that he had been drinking a lot and didn’t know what he was doing he’s band mates helped him home! We’ll return with some news about Mr.Malik and his wild night!

Jag började känna hur de varma tårarna gick ner för min kind jag stängde av tv:n och la mig på det kalla golvet och rullade ihop mig till en boll och grät mig till sömn

 

Nästa dag

 

Jag vaknade med ett jätte stort huvudvärk, jag gick till toaletten och kollade på mig själv i spegeln, jag såg hemsk ut! Jag tvättade ansiktet med kallt vatten och bytte om till det här: http://weheartit.com/entry/23325407

Jag gick ner för trappan och hörde min farbror prata med en man, jag kände igen rösten och visste direkt att det var Scooter jag tjuv lyssnade

-          This is so not good! Sa scooter med oroande röst

-          It’s better that way! Sa min farbror

-          No it’s not it’s not a good thing that he is in love with her! Sa han och började bli stressig

Vänta VA? Är Justin kär i mig? Nej, nej vänta det är måste vara en dröm, han kan inte gilla mig? Det skulle ju vara fejk kärlek inte äkta… så allt han har gjort är med mening! Vi har dejtat på riktigt! Oh nej jag gillar ju inte honom på det sättet! Hur kommer han ta det… och vad ska jag säga till honom?

 

 

Zayns perspektiv

 

Jag vaknade med största huvudvärken jag kom inte ens ihåg något ifrån igår, bara att killarna sa att det var en dålig idé att gå till en klubb, jag skakade av mig tanken och gick till toaletten och tvättade av ansiktet med kallt vatten sen bytte jag om till det här: http://weheartit.com/entry/23325480

Jag gick ner till köket och ser mamma, hon satt och läste en tidning, när hon hörde att jag kom ner till köket så kollade hon på mig argt hon la ner sin tidning hon läste och kollade surt på mig

-          Where were you last night, sa hon och la armarna i kors

-          Non of you’re buissnes, sa jag kaxigt och gick till kylskåpet

-          Yes it is Zayn, why we’re you dancing with these two girls, sa hon och tog upp tidningen och där var det en bild på mig och två tjejer som dansade med mig eller snarare PÅ mig…

-          I just decided to have some funt hats all, sa jag och började dricka ur vatten flaskan jag tog ut ur kylskåpet, hon tog tag i flaskan och höll den ifrån mig

-          What’s wrong with you now a days? Sa hon argt och kastade bort flaskan

-          Why do you care? Sa jag argt och la armarna i kors

-          Because i’m you’re mother, this is because of Melanie isn’t it, she moved on and you are trying to forget her, so you started to drink and go to slut parties and trying to forget her, I’m i right? Zayn i know that you’re not like this, you love Melanie and you wouldn’t ever do anything to hurt her! Sa hon med lite lugnande ton på slutet, jag började få tårar men jag höll mig stark, jag blev arg och gick därifrån jag tog på mig min jacka och skor sen drog jag ut för en promenad

-          Stupid love! Sa jag och tog upp en cigarett paket ur min jacka, jag satt mig på en bänk som var i närheten, en tjej kom fram till mig, och började darra som fan!

-          Yes? Sa jag lite oförskämt

-          I’m sorry, but would you like to sign this for me? Sa hon med en rädd ton i rösten

-          No get away from me! Sa jag argt och tog ett bloss ifrån min cigarett, hon började få tårar och hon sprang iväg, jag kände mig skyldig för det jag gjorde, men jag var inte på humör och jag ville verkligen vara ensam

-          I can’t believe you just did that! Hörde jag en röst säga bakom mig, jag vände mig om och ser att Louis står där

-          Who cares she’ll get over it, sa jag och tog ett bloss till, Louis tog min cigg och kasta iväg den, han trampade på den och släkte den

-          Wtf man? Sa jag och kollade lite irriterat på honom

-          Zayn you have gone to far! First Melanie, and now you’re fans? What comes next, are you going to jump out of the band too? Sa han lite argt och besviket

-          Listen that will never happen and-

-          And what Zayn? Are you happy with you’re life haven’t you seen what a differens it was when Melanie was here and now that she is gone you’re a Wild crazy dude nobody wants to get close to?

Allt han sa gjorde ont men det är ju sanningen, jag har ändrats till och med jag har sett det, jag har varit arg på mamma, jag har dansat med två horor i en klubb som jag inte ens känner till, jag har varit dum mot alla jag älskar, jag har inte haft respekt eller något, vad är det jag håller på med?! Jag älskar Melanie och visst det kommer en massa nyheter om henne och Justin Bieber men… Hon ska bli min igen! Jag ska kämpa för henne!

-          I know i’m sorry for everything, i am such an jerk, but it’s just that i got crazy when i saw her on the news with Justin…sa jag och kollade på marken, jag skämdes verkligen för det jag hade gjort!

-          Justin as in..BIEBER? sa Louis och ställde sig upp helt chokat

-          Mm..sa jag och nickade

-          OMG… That girl can get who ever she wants seriously?! Sa Louis och kollade på mig och blinkade, jag slog till honom på huvudet och skrattade

-          Yeah i mean who wouldn’t love her, she is beautiful, caring, funny, kissble cheeks and-

-          Okay, okay lover boy i don’t want to know everything sa Louis och skrattade, jag skrattade med honom också

-          We’ll i actually have a surprise! Sa Louis och blev jätte glad

-          What? Sa jag och började bli jätte barnslig

-          I can’t tell you it’s a surprise dummy! Sa han och slog mig på mitt bakhuvud

-          Fine, sa jag och låtsades sura

-          Just pack you’re bags and come over to Harrys place okay? Sa Louis och kollade på mig glatt

-          Fine but if it’s a stupid thing i’ll kick you hard! Sa jag och varnade honom

-          Believe me you’re going to love it! Sa han och gick sin väg, jag gick hem och sprang upp till mitt rum utan att prata med mamma, jag började packa alla mina saker…

 

Melanies perspektiv

 

Justin kom hem till oss och satt sig på soffan bredvid mig med sina armar runt min axel, han visste inte om att jag visste att han gillade mig.

-          Uhm..Justin there isn’t paparazzis in here right, sa jag och låtsas skrattade för att undvika akward moment..XD

-          Oh..yeah right, sa han och tog bort armen sakta ifrån min axel

-          So are we going out today again? Sa jag och försökte att inte låta ointresserad

-          Yeah we’re going to the Beach today

-          Again? Sa jag och skrattade

-          Yeah and this time with swimsuit sa han och skrattade

-          Fine i’m just going to change, sa jag och gick upp till mitt rum och bytte om till bikini under och en skjorta och shorts under bikinin

-          I’m ready sa jag och log mot honom

-          Let’s go, sa han och höll min hand precis när vi gick ut, vi gick till hans Range Rover och han körde till stranden när vi var där, var det fullt med tjejer och killar, jag började bli orolig vad som helst kan hända här…

-          Is there something wrong? Sa han och kollade på mig konstigt

-          No everything is fine let’s go, sa jag och gick ut ur bilen, han följde efter mig och vi la ner våra grejer på sanden, jag kände hur folk stirrade på mig, det var verkligen obehagligt men jag låtsades som ingenting framför justin

-          Ready to take a swim sa han och tog av sig sin jeans och tröja, han hade shorts under och han hade verkligen tränar mer, hans magrutor syndes bättre än igår… Oh nej han försöker imponera på mig, och det fungerade för jag är verkligen känslig för killar som har magrutor det är så snyggt! Jag stirrade på honom och sen kollade jag på hans ansikte han hade en Visst-Är-Jag-Snygg min på sitt ansikte, jag log mot honom och tog av mig min shorts och skjorta, när jag var klar så stirrade han på mig

-          Close you’re mouth before you catch a fly sa jag och skrattade

-          You look so hot sa han och kom närmare mig han la en hand runt min midja, han la sin panna mot min och han kollade rakt in i mina ögon

-          You look hot as well sa jag och log mot honom, jag gick bort ifrån hans grepp och där började det bli lite skämigt, alla stirrade hela tiden och det var verkligen obehagligt

-          Why is everybody staring at us, sa jag och kollade på justin

-          Don’t care about them, sa han och tog min hand

-          Let’s just enjoy this beautiful day, sa han och drog mig till vattnet

-          I’ll try,  sa jag tyst för mig själv

Justin bärde upp mig och kastade in mig i vattnet, jag blev sur på honom och puttade in honom också, jag kände några blickar på mig igen och då gick mitt leende bort, en tjej kom fram till mig lite bitchigt och såg äcklad ut

-          So you’re Justins new girlfriend, sa hon och kollade på mig från top till tå

-          Uhm..var allt som kom ut ur mina läppar jag visste inte vad jag skulle säga, hon höjde handen och skulle precis slå till mig men då hörde jag en röst… en röst jag saknat en röst som både gjorde mig lycklig och förkrossad, jag kollade på vem som sa det och jag såg…

___________________________________________________________________________________
Vem såg hon?
(sorry om Zayn blev så bitchig och kaxig men jag gör honom så för att det ska bli spännande Sorry <3)
Loads of love!
- Sana (: xx

Kommentarer

  • Ewe säger:

    jätte bra :D <3

    2012-02-18 | 20:30:02
  • Ellie säger:

    Den är ASBRA eller nej mer... Lyssna inte på alla avundsjuka jävlar som kommenterar något dumt, dom är bara avundsjuka -.- Du är jäkligt bra :D

    2012-02-18 | 20:35:46
  • Direcioner säger:

    Den är så braaaaaaaaaa!!! Men kan du inte skriva lite oftare? Känn ingen press eller nåt men asså om det går :)

    2012-02-18 | 21:27:54
  • Choviii säger:

    säg inte att de var ZAYN !!!!!!!! Omg i can't waaaiiiiiittttt <33333333

    2012-02-18 | 21:40:36
  • elin säger:

    OMG!!! meeeer ! <3

    2012-02-18 | 22:05:56
    Bloggadress: http://mylifeisdance.blogg.se/
  • ANONYM säger:

    snälla ett kapitel till ikväll? jättebra!

    2012-02-18 | 22:20:47
  • Ellie säger:

    Sjukt bra ska jag bara säga :)

    kan inte vänta tills kapitel 31 vill läsa den nu !! :D

    2012-02-18 | 22:36:44
  • Ellie säger:

    Skit i vad andra säger om dina noveller/berättelser bara fortsätt det är ju så spännande och veta vad som händer i nästa kapitel :) Längtar !!<333333

    2012-02-18 | 22:40:20
  • Sofia säger:

    OMG! Ett kapitel till idag? Snällla!! :D ♥

    2012-02-18 | 22:42:26
  • Anonym säger:

    Hon såg Zayn!!! :D

    Och sry för kommentaren... Och jag är inte avundsjuk? Har en egen novell och jag raiga bara fatt jag blev less på att Zayn var så elak. #nohate :/

    2012-02-18 | 23:15:20
    Bloggadress: http://onedirectiondetection.webblogg.se/
  • josse säger:

    hej duu det du skriver är AWSOME men när du skriver bärde så är det inte rätt svenska och jag stör mig på det så du kan väl skriva : bar . istället?? plzz annars är det jätte bra (bland mina vänner är jag en ordpolis så jag är bara tvungen och påpeka det ;D )

    2012-02-19 | 13:31:35
  • Anonym säger:

    OMGGGG -.- meeeeeeer!

    http://www.facebook.com/pages/Zayn-Malik/322291701134902 like my page! <3

    2012-02-19 | 14:07:34
  • Zeynab säger:

    1. Skit i vad andra säger, seriöst som om dem kan bättre? NEJ! För du äger, älskaaaaar deen ! <3

    2. Fortsätt med det du gör, dem är för underbara älskar dem. <333

    2012-02-19 | 18:55:30
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Frida säger:

    OMG!

    Den här novellen är så bra :D

    2012-02-19 | 21:08:17
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se

Kommentera inlägget här: