ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 31

Kategori: Allmänt

Jag vänder mig om och ser Zayn, jag blir helt chokad, han går fram till tjejen och pratar med henne, jag står helt fryst och kunde inte förstå att han är här! Justin kommer fram till mig och kramar mig, jag står helt still

-          Are you okay honey? Sa han och kramade om mig hårdare, jag vände mig om och kollade på Zayn som kollade på marken, jag gick bort ifrån Justins famn och gick fram till Zayn

-          Z-z-zayn? Sa jag och kollade på honom med tårar i ögonen, han hade också tårar nu

-          Yes? Sa han och log svagt mot mig

-          I’m so sorry, sa han och kramade om mig, jag kramade om honom och där stod vi och kramades, jag hörde Justin ropa mitt namn och då släppte jag taget om Zayn

-          Oh..yeah this is justin-

-          Her boyfriend sa justin snabbt och skakade hand med Zayn, han blev osäker och besviken på samma gång

-          Uhm..var allt som kom ut ur mina läppar, jag kunde ju inte säga att vi inte var ihop för vi har ju paparazzin överallt

-          I better get going the boy’s are waiting for me, sa zayn och kliade sig nervöst på nacken…

 

Zayns perspektiv

 

Jag packade mina grejer och gick ner till mamma

-          Mom i’m going over to harrys place sa jag och pussade henne och skulle precis gå

-          I hope you enjoy the day sa hon och log mot mig, jag kollade konstigt på henne hennes leende var exakt likadan som Louis leende tidigare idag…

-          Okay? Sa jag och gick ut, jag tog en promenad till Harrys hus och alla killarna var utanför med sina resväskor, de alla hade stora leenden på ansiktet, det började kännas konstigt, de hade säkert något på gång!

-          Vas Happenin sa jag och log mot de

-          Nothing much, sa alla i mun på varandra

-          Put this on, sa Louis och tog fram en ögonbindel

-          What for? Sa jag och tog den ifrån hans hand

-          Just do it! Sa han lite bestämt

-          Fine, sa jag och satte på mig

-          Let’s go, sa de och tog mig till bilen och då började bilen köra, jag undrar vart vi ska åka

 

Flygplanet

 

Vi satt oss på våra platser och jag tror jag satt vid Louis jag vet inte riktigt för jag hade fortfarande ögonbindeln på mig

-          Can i take it off now? Sa jag irriterat

-          No not now! Sa Louis och lutade sig tillbaka

-          This is so pathetic sa jag irriterat

-          Not when you know where we’re going sa han och retades, Oh and by the way put these on, sa han och tog på mig hörlurarna, han startade min favorit låt och med den somnade jag

 

Framme

 

Vi var äntligen framme och jag fick fortfarande inte veta vart vi var, när vi äntligen var i hotellet så fick jag ta av mig ögonbindeln, när jag såg var vi var så blev jag överlycklig jag fattade inte att killarna hade tagit mig till CARLIFORNIA! Det bästa är att Melanie är här!

-          OH MY GOSH thanks guy’s sa jag och kramade om de hårt

-          Woah chill dude, sa Liam och fick ont i ryggen

-          Sorry guy’s but i’m just so exided, sa jag och log stort

-          We’re going to the beach now you’re coming, sa Harry till mig och blinkade

-          Of course sa jag och gick upp till vår Hytt och bytte om

 

Stranden

 

När vi äntligen var i stranden var det fullt det var så vacker här, jag såg många par som höll på med varandra, jag la ner mina grejer på ett ställe och gick runt lite för mig själv, mina ögon fastnade på en tjej som verkligen liknade Melanie, jag kollade över mot tjejen och sen kom det en annan tjej som precis skulle slå till henne, jag sprang fram till de och stoppade tjejen, det var då jag såg att tjejen var Melanie

-          Don’t touch her, sa jag till tjejen som precis skulle slå till Melanie, jag ser att båda kollar över mot mig, jag går fram till tjejen och pratar med henne

-          Leave, and don’t ever come near her okay? Sa jag och kollade seriöst på henne

Hon var chokad och kunde knappt prata hon nickade och gick sin väg, när jag vänder mig om ser jag Justin krama om Melanie, det gjorde ont… verkligen ont, jag kollade på marken och då hörde jag hennes röst, den ängelika rösten jag har saknat

-          Z-z-zayn? Sa hon och kollade på mig med tårar i ögonen, jag började också få tårar jag hade saknad henne så sjukt mycket!

-          Yes? Sa jag i log ton med ett svag leende, jag var så glad att få träffa henne, igen hon är så vacker till och med vackrare än jag kommer ihåg henne

-          I’m so sorry, sa jag och kramade om henne, hon kramade hårt tillbaka, vi stod där och kramade varandra tills justin kom och förstörde stämningen mellan mig och Melanie

-          Oh..yeah this is justin-

-          Her boyfriend sa justin snabbt och skakade hand med mig, Jag visste inte vad jag skulle göra så jag skakade bara tillbaka, jag blev osäker och besviken samtidigt…

-          Uhm… var allt jag hörde Melanie säga, det gjorde mig ännu mer ledsen

-          I better get going the boy’s are waiting for me, sa sa jag och kliade mig nervöst på nacken

-          NO…i mean can’t you guy’s come over to my place? Sa Melanie och kom närmare mig, jag bet mig på läppen och jag hann inte svara förrän justin öppnade sin mun

-          I’m pretty sure he’s busy, sa han och la armarna runt henne, jag ville bara slå till honom, jag borde få vara den som gör så!

-          Actually i’m not, sa jag och log elakt mot justin

-          Good come over 7 o’clock here is my adres, sa jag och gav honom en lapp där det stod vilken gata jag bodde på, han nickade och jag gav honom en puss på kinden innan han gick över till de andra

 

Justins perspektiv

 

Jag gillar inte den där Zayn typen, jag såg hur Melanie kollade på honom, och hur han kollade på henne, gillar de fortfarande varandra? Det får de inte göra för Melanie är min, jag tror jag älskar henne… visst vi har typ känt varandra i en vecka snart men ändå, den där Zayn typen ska inte få henne, hon är min!

 

Melanies perspektiv

 

Jag och Justin gick till bilen sakta, och jag såg hur hans ansikte började bli arg, jag undrar vad han tänker på? Men aja skit i det, jag är himla glad att jag har fått träffa Zayn igen, varje gång jag ser honom faller jag mer och mer för honom, Ja, jag älskar honom fortfarande, hur mycket han än har sårat mig så kommer jag alltid älska honom, för han är så annorlunda, när vi äntligen var hemma, så var klockan nästan 7 jag fixade mig och bytte om till det här: http://weheartit.com/entry/23401926 jag hörde att det knackade på dörren och jag blev helt glad, jag öppnade och förväntade mig Zayn fast där stod Justin istället, han log mot mig, och jag log ett fejk leende tillbaka han hade på sig det här: http://weheartit.com/entry/23382671 det knackade på dörren igen och justin gick och öppnade, jag hörde killarnas röster, och då sprang jag direkt till dörren, jag puttade bort justin och kollade på Zayn han hade på sig det här: http://weheartit.com/entry/23399609 ( ni kan ”imagine” själva vad de andra hade på sig)

-          You look beautiful, sa Zayn och pussade min hand

-          You doesn’t look that bad either Malik, sa jag och låtsas blinkade åt honom, vi båda skrattade och sen så kom resten av killarn, de hoppade på mig och kramade mig

-          OH MY GOD WE HAVE MISSED YOU SO MUCH! Sa alla och kramade mig hårdare

-          Okay guy’s can’t breath, sa jag och försökte hitta andan

-          Sorry we just have missed you so much! Sa louis och bar upp mig och snurrade mig i luften

-          Haha missed you too Loueeh sa jag och gjorde konstig accent som fick alla att skratta

-          So where is the food, sa Niall och kom fram till mig

-          It’s in there fatass, sa jag och skrattade

-          You mean, sa han och låtsades tjura

-          Yeah yeah, just get in there , sa jag och puttade in Niall in till köket, han började gapa han hade nog aldrig sett så där mycket mat i hela sitt liv haha!

-          I’m so going to get fat efter this day! Sa han och bet sig på läpparna, alla satt sig på sina platser, precis när jag satt mig så stoppade Zayn mig,

-          Let me, sa han och drog ut stolen till mig

-          Aww thank you, sa jag och pussade honom på kinden. Jag kollar över mot Justin och han kollade surt på mig, jag satt mig och började ta mat, jag satt mellan Zayn och Justin, jag märkte att båda kollade mördar blickar på varandra då och då, det störde mig så jag blev irriterad och ställde mig upp och kollade på killarna

-  can i talk to you guy's ALONE? sa jag och kollade på justin och Zayn båda nickade och jag tog de till  vardagsrummet jag började prata...

____________________________________________________________________________________

Vad sa hon, och varför pratade de i enrum?
det får ni veta i del 32 :*
Svar på tal: Det gör inget att du skrev så och förlåt ifall du tog åt dig men jag gjorde honom så där för att det ska bli  spännande så klart han inte är så i verkligheten<3
och jag ska försöka skriva bar, fast för mig är bärde bättre xD men iaf<3
Loads of love!
- Sana (: xx

Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag älskar den här novellen!

    Jag är helt beroende av den :D

    2012-02-19 | 21:14:42
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Sofia säger:

    Asså den här noveller är som en drog för mig.Du är sjukt bra på att skriva och jag LÄNGTAR till nästa kapitel! ♥

    2012-02-19 | 21:20:21
  • Katarina säger:

    Så himla grym! <3 längtar tills nästa kommer :)

    2012-02-19 | 21:21:21
  • Zeynab säger:

    Omg underbar, längtar tills nästa kommer ! <333

    2012-02-19 | 21:34:18
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Bara säger:

    Åhh älskar berättelsen är helt besatt. Kollar din blogg 24/7 för att kolla om du har skrivit något. Tjejen du har talang skit duktig!!:)

    2012-02-19 | 23:35:42
    Bloggadress: http://baradasouqi.blogg.se/
  • Ely säger:

    GOOOO ZAYN! Haha, nerå men är glad att du förlåtit mej, jätte bra skrivet! <3 :)

    2012-02-20 | 01:00:17
    Bloggadress: http://onedirectiondetection.webblogg.se/
  • Saga säger:

    du bloggar här men inte på Bieberland.. Fast vi klarar oss för Diana är mkt bättre,

    2012-02-20 | 17:51:10
    Bloggadress: http://snyggadezigner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: