ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 32

Kategori: Allmänt

Jag tog de till vardagsrummet och började prata

-          Guy’s stop with the death glares wtf?

-          He started it, sa båda och peckade på varandra

-          I don’t care who started it please just stop it okay? Sa jag irriterat och gick därifrån

 

Zayns perspektiv

 

Jag såg henne gå ut ur vardagsrummet och då kollade jag argt på Justin

-          I want you to be as far as possible from her, sa jag hotfullt och gick fram till honom

-          And who are you to tell me that? Sa han och kom fram till mig kaxigt

-          Don’t puch it bieber, sa jag mitt framför hans ansikte

-          You can’t keep me away from her becuase she is mine now, She is my girlfriend, just let it go and go back to bradford of what ever you came from, sa han och gick därifrån, han äcklade mig verkligen, jag har älskar melanie i flera år och känner henne bättre än alla här! Hon ska följa med hem, jag tänker inte släppa taget om henne den här gången, jag kan inte leva utan henne!

Jag gick tillbaka till min plats och satt mig bredvid Melanie, hon log mot mig och fortsatte äta

-          So who want’s to play Truth or Dare? Sa Harry och kollade på oss alla glatt och mystiskt

-          I want, skrek alla utom jag, jag hatar sanning eller konsekvens, det är alltid någon som blir sårad eller något :/ jag var osäker men jag var fortfarande med på det

-          Okay Justin truth ot dare? Sa Harry till Justin

-          Dare, sa han och log

-          Hm… I dare you to kiss Melanie for 5 seconds, sa han och log mot honom, ilskan började kokas upp i hela kroppen på mig, jag ville bara strypa honom mitt på plats, jag satt där och kollade på när han gick närmare Melanie, det såg ut som om hon var äcklad eller något, det var konstigt…? Jag kollade på när de kysstes och jag såg att Justin älskade varenda sekund av kyssen medans Melanie bara var helt still, när det hade gått 5 sekunder så gick Melanie snabbt bort, hon torkade sina läppar med hennes tröja, och vi fortsatte

-          Truth or Dare, Melanie? Sa Justin och log mot henne

-          Truth, sa hon lite osäkert

-          Do you still have feelings for Zayn? Sa han lite kallt, hon blev helt tyst, hela rummet var tyst, jag kollade på Melanie som bara kollade på marken, hon sa ingenting på ett tag

-          Well? Do you? Sa Justin lite otåligt

-          Can’t you just chill, she might have a hard time to think about it? Sa jag argt,

-          Take you’re time Melanie, sa jag och tog tag i hennes hand och log mot henne svagt, hon höll om min hand hårt och ville inte släppa taget

-          I do…sa hon och kollade på marken fast sen på mig, sen på Justin, han vart helt chokad

-          How much? Sa Justin argt fast han försökte vara lugn

-          I don’t know a lot i think?`i mean everytime i see him i fall for him harder and harder, sa hon och kollade in i mina ögon, de orden gjorde mig överlycklig, de orden gjorde mig till den gladaste killen! Jag log stort och pussade henne hand, jag kollade upp mot Justin, han reste sig upp och gick, Melanie släppte taget av min hand och sprang efter honom

 

Melanies perspektiv

Jag kollade mot Justins håll och jag såg honom gå ut ur huset, jag släppte taget om Zayns hand och sprang efter justin, jag tog tag i hans arm och han vände sig argt om

-          WHAT? Skrek han, det fick mig att hoppa till, jag kollade på marken och sedan på honom

-          I’m sorry, sa jag och la armarna i kors

-          You know what, just forget about it why don’t you just go to Zayn

-          Justin listen, i’m sorry but i just don’t feel the same way as you do for me, i have loved Zayn is such an long time, and there is just something between us that i can’t let go, he is a part of me and without him, i feel like a peace of me is all gone, i’m sorry i really am, sa jag och la min hand på hans kind, han tog bort min hand och kollade bort

-          Zayn is a really lucky guy…sa han i tyst ton

-          What for? Sa jag och lyfte hans ansikte

-          Because he have you in his live, i mean look at you, you’re beautiful, talented, perfect and you just got everything i guy wants in a girl sa han och log mot mig, jag gav honom en puss på kinden och kramade om honom

-          Justin i’m sure you’ll find a perfect girlfriend, believe me she is out there somewhere you just got to open you’re eye’s and you’ll find her, sa jag och log mot honom

-          Thank you Melanie, and can you tell Zayn that i’m sorry for everything?

-          Of course sa jag och skrattade lite

-          But wait…what about this fake dating thing? You’re uncle is so going to be mad! Sa justin och började bli orolig, OH MIN GUD, jag hade helt glömt om det där fejk dejtning saken! Han kommer verkligen döda mig…

 

Zayns perspektiv

 

Jag såg hur hon sprang efter honom, och det fick mig att känna mig som en idiot tänk om hon hade känslor för honom, och sen kommer jag och förstör mellan de! Jag kände mig verkligen taskig,

-          Whats wrong Zayn? Sa Louis och kom fram till mig

-          I think i have destroid there realtionship…sa jag och kollade på marken

-          No zayn you haven’t, he asked her a question and she answerd it with the truth, and you know that you love her to! I mean she might had feeling for him too but i think her feelings for you is stronger!

-          You’re right but still, i mean i just camed her out of nowhere and-

-          Stop it Zayn! Just talk to her when she get’s back okay?

-          I don’t know, maybe it jsut was an bad idea to come here after all sa jag och kliade mig i nacken

-          No it wasn’t just go and talk to her! Jag nickade utan att säga emot, jag tog på mig skorna och gick efter henne, jag såg att hon precis skulle tillbaka till huset, hon märkte att jag kom emot henne, så hon började gå snabbare mot mig

-          Melanie i’m- jag hann inte säga något förrän hon kysste mig, den där känslan kom tillbaka, pirren i magen, fyrverkerierna i huvudet, allt var perfekt, ingenting kunde förstöra den  här stunden, jag njöt av varenda sekund som gick, jag bakade undan efter andan och kollade rakt in i hennes ögon

-          I Love you Zayn ONLY YOU! Sa hon och kramade om mig, jag sa ingenting och kramade henne tillbaka

-          I Love you too, viskade jag i hennes öra

-          But what happened to Justin, sa jag och släppte taget om henne

-          Don’t worry about it! We where only fake dating, my uncle made me do it, i promise

-          I believe you, let’s just go home, sa jag och tog hennes hand och gick in till huset

-          You guy’s seems to be happy sa Harry och blinkade åt oss, jag kollade surt på honom och han kollade bort, jag skrattade och det gjorde alla andra med, Harry kollade surt på mig och då gick jag fram till honom och nöp hans kinder

-          Don’t be sad hazza sa jag och slog till han löst på kinden, alla skrattade igen

-          C’mon melanie get up and pack you’re bags we’re going home sa jag och pussade henne på pannan

-          She’s not going anywhere, hörde jag en manlig röst säga, den där rösten, den gav mig kalla kårar jag började bli arg på något sätt jag vände mig om för att se vem mannen var och där stod han… Alex, jag började bli rasande han var orsaken till hur allt dåligt började, han fick mig och Melanie att gå ifrån varandra, glömma varandra, flytta ifrån varandra han gjorde mitt liv till ett helvete!

-          Alex… sa jag med arg röst

-          Zayn… Sa han och kollade äcklat på mig

-          She’s leaving NOW! Skrek jag åt honom

-          She’s not going anywhere Zayn, shes going to stay here for ever!

-          You’re nothing but a jerk sa jag och kollade äcklat på honom, hans röst skärde igenom mina öron, hans ansikte gjorde så att alla speglar sprack, han var en dåligt man! Han bör inte få vara vid liv!

-          Oh, so you’re going to play a bad boy now? And protect you’re little girlfriend, sa han och retades på ett elakt sätt

-          Leave her Alone or else-

-          Or else what Zayn? Are you going to call you’re mom? Sa han och retades igen

-          Don’t ever talk about her your stupid asshole

-          I’d cut that attitiud if i where you! Sa han och lät seriös den här gången

-          I’d let Melanie go if i where you sa jag och kollade på honom

-          Don’t make me mad young boy-

-          Don’t make me call the police you stupid jerk

-          Zayn, C’mon we can talk about this man to man okay? Sa han och lät lugnare, han tog ett steg närmare oss

-          If you take one step closer i’ll call the police! Sa jag, han backade och stannade där han stod först, han sprang fram till oss och tog tag i Melanie och sen….

__________________________________________________________________________________________

Vad kommer han göra med Melanie? ;oo

det får ni veta i del 33!

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är verkligen grym! <3 men snälla var inte så taskig och sluta så jag orkar inte vänta du skriver jättebra :D <3

    2012-02-20 | 21:38:56
  • sofia säger:

    Grym! Längtar tills nästa kapitel kommer!

    2012-02-20 | 22:28:57
  • Anonym säger:

    NÄSTAAAAAAAAA NUUU!!! XX

    2012-02-21 | 11:05:29
  • Anonym säger:

    NÄSTAAAAAAAAA NUUU!!! XX

    2012-02-21 | 11:05:55
  • Frida säger:

    Du är så grymt bra Sana! :D

    2012-02-21 | 16:39:20
    Bloggadress: http://fridiz.devote.se
  • Anonym säger:

    Verkligen älskar din novell! grymt bra <3



    Det är så att jag också startat en novell, och det skulle vara jättekul om du länkade mig på din blogg, eftersom det är du som inspirerat mig till att börja skriva.

    Den handlar inte om 1D eller något, men du kanske vill endå!



    Fortsätt med din novell, sluta aldrig, den är bäst!



    ( http://fantasynovell.blogg.se )

    2012-02-21 | 16:49:15
    Bloggadress: http://fantasynovell.blogg.se/
  • Zeynab säger:

    VÄRLDENS BÄSTA NOVELL FORTSÄTT !!! ÄLSKAR DEEEEEEEEEEEN, VILL SE NÄSTA JALLA :D<33333

    2012-02-21 | 19:03:29
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se

Kommentera inlägget här: