ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 33

Kategori: Allmänt

Han tog tag i Melanie och backade snabbt ifrån oss

-          If you come any closer i’ll kill her, and if you call the polis, it’s over with this girl understod? Sa han och hotade oss, jag la ner mobilen i fickan och fick panik, killarna höll om varandra, det här var som att vara med i en skräckfilm fast i verkligheten!

-          Let her go! Sa jag bestämt och försökte hålla ifrån tårarna, jag var så rädd för vad som skulle hända, jag vill inte förlora henne jag kan inte leva utan henne!

-          Don’t puch it Malik, we had it so much better when you and you’re stupid mom left, allt han sa fick mig rasande jag skulle precis springa fram till honom men killarna höll mig tillbaka

-          Don’t! sa Louis och kollade seriöst på mig jag visste själv vad som skulle hända ifall jag gick nära, men jag ville inte att hon skulle vara i fara!

 

Melanies perspektiv

 

Jag började få panik, Alex hade ett stort grepp om min hals och det fick mig att nästan inte kunna andas, han gjorde sitt grepp löst så jag kunde andas, jag hade verkligen panik, det hade alla andra med! Varför ska alltid jag drabbas av det här, allt dåligt händer mig, det är sant jag borde aldrig ha hälsat på hos Trisha och Zayn allt blev bara dåligare för alla andra! Jag ger verkligen otur, jag såg hur arg och panikslagen Zayn var och det fick mig att börja gråta, allt det här hände så snabbt jag såg hur Zayn försökte hålla in tårarna, han skulle precis springa fram till oss, och då höll Alex hårdare om mig, och killarna höll om Zayn innan han hann komma nära oss

-          Don’t even try? Do you want her dead? Sa han och skrattade elakt

-          You’re a douche bag do you know that, sa han och kollade ilsket på honom, att se Zayn så där var läskigt men att han riskerade sitt och mitt liv var ingen bra ide!

-          Zayn please, sa jag och försökte lugna ner mig! Det gick inte allt blev bara svårare

-          Melanie you’re going home i promise to do anything to get you out of this freak house! Sa han och tog ett steg närmare mig och alex

-          Ah ah ah! Sa alex och varnade Zayn, han backade och stog vid killarna nu

-          What are you going to do with me, sa jag och började gråta, jag kunde inte hålla tårarna de bara rann och rann

-          You’re going to make me rich with you’re stupid talent and then i’m done with you sa han och kollade äcklat på mig

-          What are you going to do after you have gone all rich? Sa jag och mitt hjärta bara dunkade hårdare och hårdare!

-          Kill you, you don’t have to be alive after i’m done with you! Sa han som om allt redan var planerat

-          Please uncle alex don’t, sa jag och blev rädd jag började sprattla och det gjorde honom arg, allt Zayn och killarna gjorde var att prata, jag kollade på de medans jag sprattlade, och det fick mig att sprattla mer, jag kollade mot Zayn som nu sprang emot Alex och mig och vi hann inte reagera förrän både jag och Alex låg på marken, jag ser att Zayn slår Alex och boxar honom på ansiktet, Louis hjälpte med att slå honom och resten av killarna ringde polisen, efter att Alex var medvetslös så kom äntligen polisen vi berättade allt och då kom sanningen fram…

Alex var den som hade mördat mina föräldrar! Jag vet att det låter konstigt men det är sant han var mannen som körde lastbilen och allt var planerat! Han skulle döda min föräldrar så han kunde få ta hand om mig för alla pengar han skulle få för det, så han tog hand om mig och misshandlade mig varje dag! Jag lyssnade på vad polisen hade att säga och de tog honom till sjukhuset sen direkt till fängelse för livstid!

-          Zayn sa jag och kramade om honom, han kramade löst tillbaka, jag kollade på hans ansikte och såg att han hade ont någonstans

-          What’s wrong?

 

Zayns Perspektiv

 

-          Zayn sa Melanie och kramade om mig, jag kramade löst tillbaka, jag hade ont i magen på något sätt jag visste inte varför, jag försökte dölja smärtan men det gick nt

-          What’s Wrong? Sa hon och kollade oroligt på mig

-          Nothing, sa jag och fejk log men hon gick inte på det hon la armarna i kors och kollade på mig

-          Don’t lie to me, sa hon och kollade surt på mig

-          I’m not lying, sa jag och fejk skratta men då fick jag ont i magen, hon såg att jag fick ont och då tog hon upp min tröja, hon gapade och fick panik, jag kollade på min mage och det var fullt med blod, jag började få mer ont, och då ringde Melanie och killarna ambulansen och de kom så snabbt de kunde, jag satt mig i bilen och höll om Zayns hand hårt! Han skrek av smärta när de torkade bort blodet ifrån hans mage, jag försökte lugna ner honom och det hjälpte lite grann, när vi var framme så gick de snabbt ut ur bilen och åkte med honom till ett rum, de bad mig att vänta i väntrummet och det gjorde jag, efter ett tag så kom killarna och de satt sig bredvid mig

-          Are you okay? Sa Niall och kramade om mig

-          Yes, but zayn… sa jag och kollad på marken,

-          He’ll be fine, he is a fighter and never gives up! Sa Harry och tröstade mig

-          I know but…i can’t believe he hurted himself for me…AGAIN, i don’t want him in pain! I rather have his pain right now! Sa jag och började bli stressad

-          He thinks exacly the same way bu the really doesn’t want you in pain so he’ll taket hem for you! Sa Louis och höll om min hand, jag kramade om honom och sen satt vi där i tystnad och väntade på att doktorn skulle komma

1 timme och 15 min senare

Vi satt fortfarande och väntade på att doktorn skulle komma, alla hade nästan somnat förutom jag och Louis, jag hörde några steg närma sig oss och då kollar jag upp och ser doktorn, jag och Louis flyger upp ifrån våra stolar och springer fram till doktorn

-          Is he okay? Sa jag och började stressa, han kollade på marken och sa…

_____________________________________________________________________________________________
Vad sa doktorn och varför kollade han på marken innan han sa något, det får ni veta i del 33
Sorry för att jag skrev så kort men jag har verkligen haft en dålig dag!
kolla gärna in den här bloggen <3: http://fantasynovell.blogg.se
Load of love!
- Sana (: xx

Kommentarer

  • Daniella säger:

    Åååååh så bra du är på att skriva love it <3

    Kan du inte försöka skrivet längre och oftare för asså man bli beroende

    Bra jobb gumman

    Har du facebook annars vad heter du dåå???

    Ha en bra kväll <3

    2012-02-21 | 23:00:45
  • laura säger:

    Om zayn dör så tar jag livet av mig. Ibalnd skriver du bra och ibalnd dålig men en då älskar jag läsa din novell / kolla på min tumblr om du vill 1dlovebromance.tumblr.com // kram

    2012-02-22 | 00:34:34
  • Dilan säger:

    Har lagt upp en video där jag sjunger more than this kolla!:) OMG DIN NOVELL FUCKING SKRIV MER! ÄR BEROENDE!!!!

    2012-02-22 | 11:40:38
    Bloggadress: http://Rohniadilan.devote.se
  • Anonym säger:

    Faiil! Haha del 34**

    2012-02-22 | 13:30:59
  • Anonym säger:

    Åhhh, tack så mycket för länkningen!!! <3



    älskar novellen!!

    2012-02-22 | 16:29:28
    Bloggadress: http://fantasynovell.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Innan skrev du typ 2 varje dag nu knappt 1 :((

    2012-02-22 | 17:48:54

Kommentera inlägget här: