ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 34

Kategori: Allmänt

Han kollade på marken sen mot oss

-          He is fine for now but i’m not sure how long it will take to him to get better as normal

-          I don’t care as long as he’s fine! Sa jag och puttade bort honom och sprang in till rummet, jag ser att han är vaken och försöker nå sitt vatten men glaset är för långt bort, jag går fram till honom och ger honom glaset han kollar upp mot mig med ett svagt leende och tar glaset ifrån min hand

-          How are you? Sa jag och höll hans hand

-          Better now that you’re here! Sa han och log mot mig större

-          Zayn i’m so greatful to have you here i can’t believe that you always take the risks for me! Sa jag och började bli lite ledsen

-          I’ll do anything for you babe, sa han och pussade mig på handen jag log mot honom och pussade honom på kinden, men precis då vände han sig om och då kraschade våra läppar mot varandra och vi kysste varandra, allt förstördes av killarna som kom in och skrek efter Zayn vi båda hoppade till och låtsades som inget hade hänt, de log stort mot oss och sprang fram till Zayn och kramade om honom, alla pratade i mun på varandra så ingen hörde det de sa

 

Zayns perspektiv

 

Melanie skulle precis pussa min kind men jag vände på mitt huvud så hon kysste mig istället, allt var perfekt tills killarna kom, allt ska alltid förstöra vår stund, vi båda bakade undan och låtsades som ingenting, de log stort mot oss men vi kollade bara på varandra sen på de, de sprang fram till mig och kramade om mig och pratade i min på varandra

-          Guy’s chill! Sa jag och försökte lugna ner de, alla blev tysta och de började prata en och en

-          You where so BRAVE! Sa Niall och åt sin macka

-          You’re a HERO DUDE! Sa Liam och skakade om mig

-          You’re INCREADBLE sa harry och log stort,

-          I LOVE YOU! Skrek Louis och hoppade på mig, jag kramade om honom och kollade konstigt på killarna och Melanie alla började skratta till och med jag, det gjorde ont eftersom jag hade blivit knivhöggd av alex… Ja han bärde på en kniv undrar verkligen varför :S

-          Thanks guy’s but what can i say i’ll do anything for my little princess sa jag och blinkade åt Melanie hon blev röd om kinderna och kramade om mig

-          Awwwwww sa alla killarna samtidigt, jag kollade konstigt på de och skrattade

-          How long do i have to be here? Sa jag och började känna mig obekväm

-          I don’t know, sa Melanie osäkert, jag kollade på killarna som nu inte ville kolla på mig det blev akward moment för alla,

-          Can someone call the doctor? Sa jag och bad de snällt

-          Yeah, sa killarna i mun på varandra och stängde dörren, det var nu bara jag och Melanie i rummet, hon satt sig bredvid min säng och höll om min hand

-          I want to go back home when you get better, sa hon och lekte med mina fingrar

-          By home you mean..?-

-          England, sa hon och log mot mig

-          So you’re moving in with me, sa jag och log stort mot henne

-          Uhm..i don’t know i mean i don’t think it’s fear for you’re mom to pay the food, the house, new clothes and stuff for me so i might buy me a house  for my self, sa hon osäkert med ett konstigt leende,

-          Don’t be silly, you’re going to move in with us, promise me that! Sa jag och tog fram mitt lillfinger jag ville göra pinky-promise för det var det vi alltid gjorde när vi var små!

-          Fine but i pay the bills too! Sa hon och tog fram sin lillfinger och krokade den med min

-          No you’re not paying anything! Sa jag och höll båda hennes händer

-          Yes i am Zayn, i want to please! I won’t move in with you if i don’t pay atleast the half of the house and the bills and stuff! Sa hon bestämt fast lugnt

-          Have i ever told you that you’re the greatest person i know, sa jag och satt mig upp ifrån sängen,

-          Hm…i don’t think so, sa hon och började låtsas fundera, jag slog henne löst på armen och båda skrattade

-          WHERE HERE! Skrek Louis med doktorn och killarna bakom sig

-          YOU DON’T HAVE TO SHOUT, skrek jag tillbaka och skrattade

-          Meany, sa han och låtsades bli ledsen alla skrattade och doktorn kom fram till mig

-          How do you feel? Sa han och tog upp min tröja, det var svullet och rött efter stygnet jag hade fått

 

Melanies perspektiv

 

Jag såg hur doktorn tog upp Zayns tröja, jag ser hur svullet och rött det var efter alla stygn jag kollade bort och höll för ögonen och kände några varma händer som höll om mina, jag öppnar ögonen och vänder mig om och ser att Zayn håller mina händer och att han kollar på mig med ett Allt-Är-Okej- min, jag log mot honom och kollade mot killarna som stog och stirrade på mig och Zayn, när jag vänder mig om så…

______________________________________________________________________________________

sorry att de blir korta! men jag hinner verkligen inte skriva, jag vet jag skrev 2 st varje dag förut men som sagt min laptop e sönder så jag skriver på vår familjedata...

Min FB namn är: Sana Sdrad ifall ni vill adda mig

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • zeynab säger:

    Underbar älskar den!<33

    2012-02-23 | 16:52:04
  • Anonym säger:

    Fantastisk novell älskar den men när kommer kapitel 35?:)<3333

    2012-02-23 | 17:37:05
  • Sofia säger:

    Asså det är otroligt hur begåvad du är på att skriva! Men kan du inte skriva 2 kapitel per dag nån dag i veckan ? Behöver det!

    2012-02-23 | 18:02:37

Kommentera inlägget här: