ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 35

Kategori: Allmänt

När jag vänder mig om så ser jag att Zayn inte är på sängen, jag får panik och kollar runt mig, jag känner några varma händer över mina ögon

-          Guess who? Sa kill rösten

-          Hm..Santa? sa jag och låtsades att inte veta vem det var

-          No guess again? Sa han och skrattade

-          Hm..JUSTIN BIEBER? Sa jag och började låtsas fan-girla

-          No It’s Zayn, sa han och tog bort sina händer, jag  vänder mig om och skrattade

-          I have no idea who that is, sa jag och försökte hålla mig i skratt

-          Is this going to refreesh you’re memory, sa han och kom närmare mig och gav mig en snabb kyss

-          Maybe.. sa jag och skrattade

-          Come here, sa han och tog tag i min midja och drog fram mig till honom

-          I love the way you look into my eye’s, sa han och kolla rakt in i mina ögon och la sin panna försiktig på min, han fick mig att kolla bort, jag började rodna, jag vände mitt huvud så vi mötte varandras blick igen

-          Don’t look away, sa han och viskade, han kollade lite då och då på mina läppar, jag visste att han ville kyssa mig, jag böjde mig fram och kysste honom lätt på läppen

-          Love you’re kisses! Sa jag och bet mig på läppen, vi hörde någon komma in och båda vänder blicken och ser Louis och de andra där, de kollar på oss och börjar vissla och klappa, vi båda skrattade och Zayn kramade om mig hårt

-          You guy’s are like the best cuples! Sa Harry och låtsades få lyckotårar

-          Oh..we’re not..you know…like…uhm…a cuple… sa Jag och kollade på marken

-          WHAT? Sa Niall och Liam samtidigt

Jag kollade på Zayn som kollade på killarna sen på mig, han kommer fram till mig och tar tag i mina båda händer och kollar rakt in i ögonen på mig

-          Let’s go home! Sa Zayn och la armarna om mig

-          It sure looks like you guy’s are together, sa Louis och blinkade åt oss, vi båda kollade bort ifrån varandra och log för oss själva

 

 

Zayns perspektiv

 

Vi kollade ifrån varandra och log för oss själva, jag ville verkligen bli tillsammans med henne, jag ville kalla henne min! jag ville att hon skulle bli min, jag tror faktiskt jag har väntat länge nu, jag tror också att hon känner samma sak, hon kysser mig, hon har sagt att hon älskar mig och att vi båda vet att alla tycker att vi passar, vi har nog älskat varandra länge nog snart borde vi i alla fall bli ihop! Mina tankar blev avbruten av Melanie som pratade med mig

-          Zayn to earth? Sa hon och skrattade, jag log mot henne

-          Sorry was just thinking, sa jag och skakade av tanken

-          Aren’t you staying before going home it might be dangerous, sa hon oroligt och la sin hand på min kind

-          It’s okay i’ll make it home! Sa jag och tog tag i hennes hand, vi gick ut till bilen och det var fullt med paparazzis, jag försökte gömma Melanie, fast det gick nt de var på oss som klister märken, efter en lång stund kom vi till vår bil, vi körde iväg med full fart och åkte direkt till flygplatsen, som tur var hade Harry och Liam tagit våra väskor in till bilen medans vi var i sjukhuset, vi tog det snabbaste flyget till England som möjligt och som tur var det 22 minuter kvar tills planet skulle komma, vi satt oss i ett rum fullt med människor, vi försökte hålla så låg profil som möjligt

-          How do you feel, sa Melanie och kollade på min mage

-          I’m fine don’t worry about it, sa jag och höll om hennes hand, hon la sitt huvud på min axel och blundade, jag lekte med hennes fingrar tills en tjej kom fram till mig, jag kollar upp och hon ser glad ut

-          You’re Zayn Malik right? Sa hon och viskade, jag nickade lätt och log mot henne

-          Can i please get a photo and a autograph sa hon med darrande händer

-          Sure, sa jag och ställde mig försiktigt upp, Melanie kollar på tjejen och mig med ett leende och fanet ler tillbaka

-          Can you please take the picture, sa hon snällt och gav kameran till Melanie

-          Sure, sa hon gulligt och tog några kort på oss, jag pussade fanet på kinden och då gav hon mig ett papper, det stod hennes twitter namn

-          Follow me please? Sa hon

-          Sure, sa jag och gav henne en kram och sen gick hon fram till Melanie och tog kameran och kramade henne också, hon sa något till henne och båda skrattade, jag kramade, melanie bakifrån och la min haka på hennes axel

-          What are you guy’s talking about? Sa jag nyfiket

-          Nothing, sa båda samtidigt och skrattade,

-          It was nice to talk to you Alice, sa hon och kramade henne och då gick hon

-          So her name is Alice, sa jag och kollade på Melanie

-          Yup, sa hon och tog lappen ifrån min hand, hon tar upp sin mobil och följer henne på twitter, jag gör desamma och sen sitter vi igen och väntar på att planet ska komma det återstod bara 5 minuter, min och melanies mobil vibrerade och vi hade fått en Mention vi båda kollar och det står

Aliceloves1D: Just talked to @ZaynMalik1D and @Melaniexx they are a really cute cuple <3 xx

 

Jag och Melanie kollar på varandra och ler mot varandra sen kollar vi igen på våra telefoner, vi hörde en kvinnas rösat att vi skulle på planet nu, vi gick in sist så det inte blev folksamling, när vi äntligen satt på våra platser började planet åka

 

 

Hemma

 

Jag och Melanie öppnade dörren och gick in till huset, vi la ner våra väskor och började leta efter Mamma, vi hittade en lapp i köket som stog att hon skulle komma hem senare ikväll, jag la tillbaka papperet och sen packade vi upp våra saker vi satt oss i vardagsrummet och satte på en film och började mysa, vi båda somnade efter filmen

 

Nästa dag * Melanies perspektiv *

 

Jag vaknar av att Zayns sparkar mig, jag öppnar ögonen och set att han fortfarande sover, wow han rör sig verkligen mycket när han sover, jag vaknade och gick upp till mitt rum och sen byter jag om till det här: http://weheartit.com/entry/23662946 jag kommer ut ur rummet och ser att Zayn också bytt om han hade på sig: http://weheartit.com/entry/23662244

Vi båda kollar på varandra och ler stort vi går ner till köket och ser…

______________________________________________________________________________________

Vem ser de?

det får ni veta i del 36<3

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Lozan säger:

    One more :) xx

    2012-02-23 | 22:37:56
  • Anonym säger:

    bra ju

    2012-02-23 | 22:45:26
  • Sofia säger:

    I want I want I want!

    2012-02-23 | 23:26:39
  • Dilan säger:

    Skriv längre!!!!!!! Är helt beroende.

    2012-02-23 | 23:26:48
    Bloggadress: http://Rohniadilan.devote.se
  • Dilan säger:

    Skriv längre!!!!!!! Är helt beroende.

    2012-02-23 | 23:27:20
    Bloggadress: http://Rohniadilan.devote.se
  • melissa säger:

    På helgerna kan du väl göra två inlägg per dag? Eller när du har sportlov? För asså man kan inte sluta läsa din underbara novell! Svär kan läsa om hela novellen, all day and all night! :)

    2012-02-24 | 19:30:25
    Bloggadress: http://melissasplace.devote.se
  • Gurl säger:

    VAFAN? SERIÖST?. Kolla lite på du skrev på kaiptel 34. detta blev helt kontsigt nu

    2012-02-24 | 22:31:19

Kommentera inlägget här: