ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 36

Kategori: Allmänt

Vi gick ner till köket och ser att Trisha sitter där och gråter jag springer fram till henne och torkar bort hennes tårar
- whats wrong sa jag och kramade om henne 
- ive missed you so much sa hon och kramade mig jag torkade bort hennes tårar och log mog henne 
- welcome home sa hon och pussade mig på pannan
- thank you its good to be home sa jag och log zayn tog tag i min hand och drog mig ut vi gick på en kort promenad ensamma och pratade och hade kul
- wanna have some ice cream sa han och log 
- yeah sure sa jag och log stort precis när han skulle betala så ryckte jag snabbt pengar ifrpn min ficka och betalade han kollade surt på mig och bar mig upp och jag tappade nästan mi glass han gick runt med mig i sin famn med en hand medans han åt glass med den andra jag ville skämta med honom så jag putade med läpparna som om jag ville haen kyss så han böjde sig fram för att kyssa mig så tog jag min glass och kletade över hela hans ansikte han släppte ber mig och tog bort glassen ifrån ansiktet han blev sur och började jaga mig vi sprang runt i hela parken och till slut så fångade han mig 
- gotcha sa han och skrattade han hade sina händer vid min höft och jag hade mia armar runt hand hals 
han började böja sig fram till mitt ansikte och jag lutade mig uppåt mot honon och precis innan vi han kyssas så springer en folkmassa mot oss zayn tog tag i min hand och vi började springa igen vi beslöt oss att springa hem till Liam för han bodde närmast så vi sprang in till huset som tur var Så var alla killarna där och chillade och åt popcorn o hade på en film vi låste dörreb snabbt och stannade upp för andan alla sprang fram till oss och kollade på oss 
- what happened sa Lia och blev nästan skräckslagen 
- fans...everywhere sa zayn med stora andetag emellan 
Alla killarna började skratta förutom oss vi kollade på varandra och visste inte vad de skrattade åt vi satt oss ner på soffan och kollade på filmen som de kollade på, de kollade på the grudge... Jag hatade the grudge för jag är alltid svag för läskiga filmer...


Zayns perspektiv

Jag ser att Melanie har krupit ihop sig till en boll jag skrattade för mig själv och bar henne upp till mig och kramade om henne, jag visste genast att hon kände sig tryggare för hon började slapna av fast blev mer och mer spänd för varje läskig del so kom upp, när filmen var slut så stängde de ner tv:n och kollade på mig och Melanie, hon hade somnat i in famn hon var så söt! 
- so when are you asking her? sa liam och log mot mig stort
- i dont know if she feel the same way that i do...sa jag osäkert och kollade på henne hon såg så vacker ut även när hon sov!
- dude are you crazy she is in love with you, you guys kiss each other all the time and-
- i know but-
- no more buts it have to happen some day! Sa Harry och lät bestämd det fick alla o skratta utom honom, alla slutade skratta och allas ögon var på mig igen 
- i do it when i think we're ready sa jag och suckade jag vet att jag har väntat länge på att jag och hon ska bli ett par men om jag kan vänta 14 år så kan jag vänta ett par dagar till
- dude you where born ready sa Louis och slog mig löst på ryggen jag skrattade och började leka med Melanies hår alla kollade på oss och log stort mot oss
- you guys are like the perfect couple! sa Louis och la armen om mig jag log för mig själv o jag märker att Harry sätter på tv och då kommer det en nyhet om mig och Melanie, han höjer volymen och vi lyssnar på tjejen prata 

Tv reporter: this is the sweetest couple ever they cant get enough of each other but how long will this last this is one of the hottest couple in the US stay tuned for more information in our website!

jag log större när nyheten kom 
- wow even our fans, reporters, paparazzi love you guys sa harry och log ja log tillbaka jag märker att melanie öppnar ögonen och sträcker på sig jag flyttade lite så hon kunde sträcka på sig sen gnuggade hon sig på ögonen
- im tired sa hon och gäspade

- lets go home sa jag ocj tog hennes hand vi sa hejdå till alla killarna och sen gick vi sakta hemåt
- zayn what did you guys talk about when i was a sleep...i heard something about asking someone something? jag stelnade till och kollade bort....

__________________________________________________________________________________________

vad kommer han svara;oo?

jag ska försöka skriva så många jag kan men fortfarande, jag kommer ha svårt med tillgång till datorer!

Loads of love!

- Sana (: xx


Kommentarer

  • Sofia säger:

    Niiice!

    2012-02-25 | 09:40:47
  • Sofia säger:

    Niiice!

    2012-02-25 | 09:40:56
  • Anonym säger:

    Palla att du härmade http://onednovell.blogg.se med the grudge

    2012-02-25 | 11:01:13
  • Anonym säger:

    Har du hört talas om punkt? Kommatecken?? särskrivingar? Skriv svenska. Bara jobbigt att läsa när en mening är 10 rader för att du inte sätter punkt

    2012-02-25 | 11:02:45
  • Melissa säger:

    Sjukt duktig!!

    2012-02-25 | 18:42:01
  • mariana yakoub säger:

    Hej, ville bara säga att du är grym på att skriva din novell! Jag älskar den och jag läser den alltid innan jag går och lägger mig! Fortsätt så och skit i vad de andra tycker! Det ända jag vill är att du ska skriva lite längre texter och oftare! Förstår att det kan vara jobbigt att inte ha tillgång till dator osv! Annars älskar jag din novell! :D

    2012-02-25 | 21:30:51

Kommentera inlägget här: