ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 5

Kategori: Allmänt

 

Del 5

Jag tog tag i fotot och kollade noga på det alla tankar bara surrade runt i huvet på mig varför har hon det här fotot, VARFÖR, HUR , VAR, NÄR fick hon det här fotot hon kan inte- mina tankar avbröts när jag hörde att dusch vattnet stängdes av så jag sprang ut ur rummet och stängde dörren efter mig,..

 

Mels Perspektiv

 

Jag kommer ut ur duschen och ser att fotot på mig och min Bästis Zayn ligger på marken jag springer fram till den och lägger den vid sängkanten, jag undrade just hur den ramlade?

Jag satt på mig de här http://weheartit.com/entry/22200354 och gick ut ur rummet, jag satt mig vid köksbordet och såg Zayn spela Fifa 2012 i vardagsrummet när jag åt klart så satt jag mig en bit ifrån Zayn, efter ett tag så stänge han av tvn och kollade på mig sen kollade han bort

-          Lets go we’re going over to Liam’s Sa Zayn och gick ut till bilen, jag följde efter och satt mig bredvid honom

 

Hemmos Liam

 

Alla sitter vid soffan tills Zayn ville prata med Louis, då lämnade han mig och Liam ensamma haha men vi hade kul vi körde en massa spel tills de kom tillbaka

 

Zayns Perspektiv

Jag drog in Louis i ett rum och jag började få panik louis var tvungen o lugna ner mig

-          Dude calm down wazzuup? Sa han och kollade på mig

-          MELS S-S-SHE WAS THAT GIRL…sa jag och hade panik!

-          Dude calm down what are you talking about?

Jag satt och berättade allt till honom från början tills nu. Allt började med att när vi var små typ vid 7 års åldern så gav jag henne en halsband där det stog best friends for ever och vi tog kort exakt den dagen jag gav den till henne så vi hade på oss den tills den dagen kom..där vi var tvungna att flytta jag var för rädd att säga hejdå till Mels så jag skrev ett brev till henne istället och jag vet nt hur hon tog det för jag åkte exakt den natten jag kommer aldrig glömma den dagen tänkte jag för mig själv. Efter att ha berättat alla detaljer så stod Louis i tårar

-          Dude that is so dramatic

-          Stop crying PUNK what should i do I can’t be her! She’s not my best friend she can’t be! I know they have exactly same name but it just can’t be her!

-          Dude chill there is only one thing to do, to find out! Sa Louis och lekte detektiv

-          Then what is it Sherlock? Sa jag sarkastiskt

-          Ask her If she have a necklace of something and then if she have it she is your best friend THAT you LEFT sa han lite surt

-          HEY if I didn’t left I never would knew you guys and it wasn’t really a choice it just happened sa jag och kollade bort

-          We should get back there going to think we’re dead or something sa Louis och sen gick vi tillbaka och vi såg de spela tumbrottning och Mels hade nog vunnit alla gångerna för Liam såg jätte sur ut HAHA!

-          VAS HAPPENIN?!?! Sa Louis och försökte låta som mig men ingen kan göra det bättre än mig!

-          You know what i don’t want to play this stupid game sa Liam och gick därifrån surt, jag kollar på Mels medans hon skrattar skiten ur sig!

-          HELLO DUDE ZAYN?!?! Skrek Louis på mig

-          Woaah chill what is it? Sa jag och kollade surt på honom

-          Stop staring at het dude sa han och flinade

-          Very funny its not my fault she is hot sa jag, jag höll direkt för munnen och tänkte; sa jag nyss det där högt…

-          Who is hot? Hörde jag en tjej röst, oh nej jag visste att det var Mels…

-          Uhm..i-i, fan jag kunde inte få ut några ord

-          Zayn thinks that your hot sa Louis snabbt och sprang iväg så vi var ensamma

-          Do you really think so? Sa hon med ett sött leende

-          What…pfft..no..i mean..your ugly sa jag snabbt och kollade bort wtf tänkte jag på?!

-          W-what sa hon och jag såg hur hon började få tårar, ohn vände sig om o sprang ut, allt jag gjorde var att sitta och kolla på henne medans hon sprang Louis kom mot mig med armarna i kors

-          What the hell did you say to her?

-          I told her that she was ulgy sa jag tyst och kollade ner

-          YOU TOLD HER WHAAAT?!?!? Sa louis och blev arg, det gjorde mig arg oxo

-          - i tol her that she was ugly okay? Sa jag och låtsades inte bry mig

-          Wow your a jerk sa han och gick därifrån, jag gick ut ifrån huset och går till bilen jag ser att Mels satt där och torkade sina tårar, jag kollade bort och satt mig vid raten och började köra

 

Hemma

 

När vi kom hem så gick vi båda till vårt rum och stängde dörren med en smäll, jag la mig på sängen och kände mig som en idiot… Men Mels kan inte vara tjejen på fotot! Det kan bara inte var hon!

 

Melanies Perspektiv

Jag kunde inte förstå det Zayn sa att jag var ful, jag har hört det förut men aldrig att precis han skulle säga så, jag började gråta och gick ut ur huset när han sa det, jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag gick in till bilen och grät där, men jag hann inte torka mina tårar för då kommer Zayn och kör oss hem, när vi kom hem så gick vi båda in till vårt rum och stängde dörren med en smäll! Allt han sa upprepades i mitt huvud om och om igen och det påminde mig om svåra tiderna när jag blev mobbad eller när pappa skrek åt mig och slog mig och kallade mig ful…jag började gråta och sen hörde jag dörren öppnad och jag ser Trisha

-          Honey why are you crying?

-          I-I-I hate Zayn sa jag och grät I hennes famn hon sa ingenting utan hon stog och tröstade mig som fick mig bara att gråta mer..

 

Zayns Perspektiv

Jag skulle precis gå ner för trappan sen hör jag snyftandes och jag hör hennes röst, jag hör henne säga att hon hatar mig..HATAR MIG! Det där fick mig och bli förkrossad, ifrån förkrossad till ilska, hatar hon mig hatar jag henne! Tänkte jag och gick in till köket och tog ut saft och satt mig ner, jag kollade ner på mitt glas och sen hör jag fotsteg bakom mig och när jag vänder mig om så ser jag mamma komma fram mot mig med bestämda steg!

-          What have you donet o this poor litte girl sa hon och kollade in i mina ögon men ilska

-          Nothing, i hate that she is so sensitive sa jag och blev arg

-          Stop acting as a jerk Zayn, you have changed with all this fame thing and I hate it, sa hon och slog handen mot bordet jag kollade argt på henne och gick in I mitt rum

-          I HATE THIS F*CKING WORLD, sa jag och slog handleden mot väggen igen men inte lika hårt som förra gången, jag sätter mig ner på sängen och gömmer mitt ansikte i mina händer, sen tänkte jag för mig själv.

 

 

Melanies perspektiv

Jag hörde att ytterdörren öppnades så jag gick ut ur rummet och ser att Trisha precis skulle gå

-          Where are you going sa jag lite oroligt

-          Oh honey i forget to tell you that i’m going to work all day and i might havet o away the whole tomorrow 2 but i guess i’ll see you in two days sa hon och pussade mig på pannan sen stängde hon dörren, jag trodde jag skulle svimma ska hon verkligen lämna mig med ZAYN i 2 dagar…jag satt mig ner på soffan och jag skulle precis ta kontrollen men då kommer Zayn och tar den ifrån mig, jag kollade surt på honom

-          Give me the remote sa jag argt och försökte få den

-          My home, my remote sa han och bytte kanal hela tiden, tillslut blev jag arg och hoppade på honom och där ligger vi och slår sönder varande för en kontroll tillslut så ville ingen av oss kolla på tv så vi gick iväg, jag gick till köket och efter ett tag så kommer han också

-          I’m going to eat that sa han och tog ifrån mig en skål med cornflakes ifrån mig, jag tog tillbaks den

-          Make your own douchey sa jag och skulle precis ta min första tugga sen kommer han och äter ifrån MIN sked! Jag blev sur på honom

-          Fine if you really want it here you go, sa jag med ett fake leende sen så hällde jag upp allt på hans huvud

-          Enjoy sa jag sarkastiskt och gick därifrån

-          F*ck sa han och sprang in i toaletten och försökte fixa sitt hår igen

Jag gick in till mitt rum och hämtade min mobil och smsade killarna att de skulle komma, efter en timme så ringde det på dörren

-          I’ll get it skrek Zayn och öppnade dörren

 

Zayns Perspektiv

 

Jag hör att någon plingar på, så jag skrek att jag skulle öppna, jag ser att killarna är här de ger mig en Bro-Hug och sen kommer de in

-          Not that i have a problem with u guys being here but why did you guys come? Sa jag och log mot de

-          Mels told us to come sa Harry och log mot mig, jag log svagt mot honom sen ser jag att Melanie kommer ner med ett leende och springer fram till killarna och kramar om de

-          VAS HAPPENIN?! Sa alla killar samtidigt jag rullade med ögonen och gick till vardagsrummet, alla följde efter och sen bestämde de sig för att kolla på en läskig film, alla ville sätta sig bredvid Melanie för de visste att hon skulle bli rädd för filmen, så hon kunde ha någon att gosa med så skulle de vara vid hennes sida, men iaf, filmen började och såg hur rädd Melanie blev det fick mig o skratta fast det som började bli irriterande var att hon satt nästan på Harrys knä av räddsla jag hörde honom viska att han skulle ”beskydda henne” så jag började bli arg…När filmen äntligen var slut så gick alla killarna hem

-          I’m going to sleep sa jag kallt och gick till mitt rum, hon såg verkligen jätte rädd ut, tyckte ganska synd om henne men hon ville ju trotts allt kolla på filmen så det är väl inte mitt fel

 

Melanies Perspektiv

 

Jag var verkligen rädd för att sova, jag hade minst försökt 6 gånger men vaknat upp igen, jag kunde inte hålla mig jag sprang ut ur rummet och knackade på hos Zayn, han öppnade inte så jag gick in och försökte väcka honom

-          Zayn..? Zayn? Viskade jag men allt jag hörde var en massa gnällande

-          ZAYN skrek jag och han hoppade till och stog i en Ninja position

-          Whaat, sa han lite surt

-          I can’t sleep sa jag och kliade mig på nacken

-          Come here sa han och flyttade på sig och gjorde utrymme för mig, jag la mig ner bredvid honom, han la sin arm runt min midja och började gosa med mig, jag kände mig så trygg hos honom, jag kunde känna hans nakna midja mot min mage (han hade bara shorts på sig) och kramade om honom och slöt ögonen

 

Morgonen

 

Jag vaknar av mig själv och sätter mig upp och när jag öppnar ögonen så skrek jag, jag såg….

___________________________________________________________________________________________
Tack så mycket för att ni läser storyn och förlåt för att det tog långttid alla ströde mig hela tiden xD <333
Och nu ska jag svara lite på era kommentarer! på en kommentar stog det om ifall jag hade hittat på allt det här eller om jag hade kopierat av någon eller översatt den här, men nej det här är min story so mjag har kommit på hoppas ni gillar den<33333
- Sana (: xx

Kommentarer

  • K säger:

    SÅÅ JÄÄVLA BRA, DU FÅR ALDRIG SLUTA SKRIVA PÅ DEN, GÖR EN BOK ELLER NÅTT, FÖR DU ÄR HEEEELT AWESOME!!

    åå, längtar som fan tills nästa del!!!!

    2012-02-01 | 18:55:58
    Bloggadress: http://www.katarinaa.devote.se
  • elin säger:

    först blev jag helt , JAAAA , han fatta , sen ba: NEEEEEJ vafan säger han??? Så kan han ju inte säga,,.

    Helt grymt! Det vore ännu bättre med lite fler bilder ;)

    xx

    2012-02-01 | 18:59:05
    Bloggadress: http://mylifeisdance.blogg.se/
  • Beckis säger:

    ÄLSKAR DEN HÄR NOVELLEN!!!! <333

    2012-02-01 | 19:06:31
    Bloggadress: http://beeckiiz.blogg.se/
  • Katarina säger:

    HERREGUD! <3! älskar det snälla skriv del 6 snart det är så bra man kan bara inte sluta läsa ;) <3

    2012-02-01 | 19:16:14
  • Linnéa säger:

    Skriv mera den är jättebra :D

    2012-02-01 | 19:16:46
  • anonym säger:

    rkt bra!!! meeer mer! :D

    2012-02-01 | 19:17:45
  • olivia säger:

    kan du inte skriva nr 6 idag, snälla ?? :D <33

    2012-02-01 | 19:37:31
    Bloggadress: http://bieberstoory.devote.se
  • Sofia säger:

    Såå himlaa braa!

    Längtar så mkt till nästa! :D <3

    2012-02-01 | 19:47:39
  • Jennie säger:

    SKITBRA! du måste fortsätta!

    Skriv på fb när nästa del kommer ut!

    2012-02-01 | 19:54:42
  • Filippa säger:

    Jätte bra ! Kom gärna ut med del 6 snart :) längtar sjukt mycket <3

    2012-02-01 | 20:04:03
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • aagnes säger:

    superduper bra!!! :D

    vad fick dig att börja skriva? :p

    2012-02-01 | 20:47:01
    Bloggadress: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: