ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 6

Kategori: Allmänt

Jag ser att det är blod droppar på sängen så jag går upp och letar efter Zayn

-          Zayn ZAYN skrek jag, jag började bli orolig, fast sen hör jag att vattnet slår på i badrummet i hans rum, jag knackade försiktigt på och väntade på svar

-          Zayn are you okay? Sa jag oroligt

-          Yeah, Ah..i’m fine sa han och det lät som om han hade ont någonstans, jag kunde inte stå ut jag öppnade dörren och såg att han hade rivmärken på bröstet, jag kollade chokat på honom

-          Who have done this to you sa jag och gick fram till honom rörde rivmärkena, men tog bort handen för han började små gnälla

-          We’ll, actaully you did sa han och skrattade lite

-          What sa jag och kollade chokat på honom

-          Well you actually came to my room because you where scared of the movie and I let you sleep in my arms and then all of a sudden you started to scream in your sleep I tried to wake you up but you didn’t and then u started  to scream louder and you started to hit me everywhere but after a while you stopped and you the cuts are a bit to deep so It started to hurt so I started to bled and now I’m here getting clean sa han och små skratta lite på slutet, han såg så söt ut men jag kunde inte fatta att jag hade gjort det…jag kanske hade mina hämska drömmar om min pappa igen..

-          Oh my gosh I’m so sorry Zayn I never really wanted to hit you its just that… jag kunde inte fortsätta jag kunde inte berätta till honom, det skulle få mig att gråta!

-          Its just what? Sa han och kollade nyfiket på mig

-          Nothing lets just make you clean sa jag och försökte stoppa blodet som fortsatte att droppa ifrån de djupa såren

-          Thanks, sa han när jag var klar

-          For what? Sa jag och log mot honom

-          For this sa han och visade sina sår som nu hade plåster på sig

-          No need to thank me sa jag och log mot honom

-          No really i mean it sa han och kramade mig, jag kramade tillbaka och sen blev det lite skämigt för vi släppte inte på ett tag, tillslut släppte jag honom och det blev ganska akward men sen gick jag till mitt rum och bytte om till det här

Och zayn hade på sig den här

 

jag gick ner till köket och ser att Zayn äter flingor, jag bestämmer mig för att skrämma honom – BUUUU! Skrek jag och han hoppade till och ramlade ifrån stolen, jag började asgarva och rulla på marken Zayn kollade surt på mig

-          That was so not funny sa han och försökte att inte skratta

-          YESSS it was!!! Sa jag och börja skratta mer

-          You better run sa han och började le mot mig elakt, jag visste att han skulle jaga mig så jag gick upp och sprang överallt så han inte fick tag på mig!

-          Wow you’ve got faster sa han och ökade farten till slut så kände jag några varma starka händer runt min midja som tog tag i mig, jag började skratta och då vände han på mig så jag nu stod med ansiktet mot honom

-          Got’cha Melly viskade han och la sin panna emot min, Vänta kallade han mig just Melly…Det låter så bekant varför kan jag inte komma ihåg det…Jag gick ifrån Zayns grepp och satt mig på soffan och suckade för mig själv…

Zayns Perspektiv

Jag jagade henne och jag trodde aldrig att hon skulle vara så här snabb så jag var tvungen att öka farten till slut så tog tag i henne runt midjan och fick henne att stanna, jag hörde hennes vackra skratt och sen så vände jag henne mot mig

-          Got’cha Melly, viskade jag åt henne…Vänta varför kallade jag henne just för Melly? Det kallade jag min bardomsbästis, När jag kollade på Melanie så gick hon ifrån mig och satt sig på soffan och suckade, jag undrar vad hon tänker på?

-          Whats wrong sa jag lite oroligt

-          It’s just that…That name you just called me…it reminds me of something, i think i’ve heard it somewhere, sa hon och tänkte, jag kollade på henne och jag kände hur mitt hjärta började dunka hårt…

-          Uhm…Do you wanna go for a walk sa jag och försökte ändra samtal

-          I would love that sa hon och log mot mig

Vi gick ut och bara snackade, helt plötsligt så kändes det som om någon förföljde oss så jag kollade bak och såg inte någon, jag försökte skaka av mig det och sen försökte jag koncentrera mig på Melanie, men helt plötsligt så ser jag en blixt och sen så kommer det bara mer och mer, jag tog tag i Melanies hand och började springa, hon hade ingen aning om vad som hände så hon blev ganska rädd när vi började springa, vi sprang in i en affär och gömde oss där

-          Zayn whats going on sa hon och kollade på mig

-          Paparazzi…sa jag och kollade ut genom skyltfönstret och kollade ifall de var borta

-          Oh…sa hon ledset, hon gick ut och började gå hemåt, jag sprang efter henne och tog tag i hennes arm…

Melanies perspektiv

 

Jag frågade varför vi sprang och då sa han att paparazzin var där, jag kunde inte tänka mig att han verkligen skämdes för mig…jag kände hur tårarna verkligen samlades under mina ögon och innan jag verkligen började gråta gick jag ut och försökte komma ihåg vilket håll vi kom ifrån, jag känner att någon tar tag i min arm och jag ser att Zayn ställer sig framför mig och tar upp mitt ansikte så jag kollade på honom

-          Whats wrong sa han och la sin hand på min kind, jag drog bort hans hand och kollade in i hans ögon,

-          Whats wrong? Sa jag argt?, you wanna know whats wrong? You are ashamed to be seen with me that’s what’s wrong sa jag och lät tårarna kontrollera sig själva

-          No, that what not what I meant Melanie listen-

-          Save it sa jag och började gå hemåt, han gick sakta bakom mig och jag hörde honom sucka för sig själv, jag visste verkligen inte att han skämdes för att folk skulle kunna se oss gå runt som VÄNNER?! När vi äntligen var hemma så satt jag mig på soffan och lutade mig bakåt och blundar en stund, när jag öppnar ögonen så ser jag Zayn framför mig jag skrek till och blev surare på honom

-          Please just let me explain! Sa Zayn och tog tag i min hand och höll om den!

-          Fine you got 2 minutes sa jag och la armarna i kors och väntade på att han skulle förklara

-          Look i ran away with you because i know how overprotected my fans can be, and going to be if the see me with some girl they don’t know about and that is going to start rumors about us and then the death threats is going to go around twitter/facebook/myspace and other stuff and i don’t want that I really care about you and I don’t want to drag you in to my crazy life it’s hard with all the hate I just want to protect you from all this fame thing I promise that I’ll try to protect you with my whole life sa han och kollade in i mina ögon

-          Aww, var allt jag fick ut, jag visste inte att han verkligen brydde sig så mycket om mig! Jag rufsade till hans hår och började skratta åt hans reaktion

-          Hey it takes 45 minutes to make it look like this sa han och pekade på hans sexiga hår som stod upp som spikar

-          Sorry gosh sa jag sarkastiskt och rullade med ögonen

 

 

Zayn Perspektiv

 

Allt jag sa till henne var allt jag verkligen menade, jag tycker verkligen om henne…Jag kan inte håll mig borta ifrån henne hon är som en magnet, men det är något med henne som gör henne speciell…

__________________________________________________________________________________
Svar på tal: Jag har skrivit många storys tidigare och då handlade det om Justin Bieber om ni vill läsa de så finns de på Facebook jag heter Sana Sdrad på facebook adda om ni vill läsa mina andra storys, och just nu gillar jag Zayn och det fick mig att börja skriva<333
Tack så mycket ännu en gång att ni läser!
PS: Min Kusin Dilaan Anwer gillar inte att jag Lägger in en massa inlägg att mina storys delar har kommit så ni mste tyvärr kolla lite då och då ifall mina storys har kommit! annars kan ni kolla på vår sida, så kan jag skriva i en av kommentarfälten att den har kommit
Loads of love!
- Sana (: xx

Kommentarer

  • Filippa säger:

    Du är JÄTTRBRA :) Vill kunna skriva som dig <3 fortsätt att skriva !!! Längtar redan tills nästa <3

    2012-02-01 | 21:54:44
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • anonym säger:

    rkt bra!! meeer mer! (:

    2012-02-01 | 21:55:37
  • ellie säger:

    OMG vad bra, du bara mst fortsätta de är ju asbra, när kommer nästa ut? :D

    2012-02-01 | 22:14:39
  • Smilla säger:

    Fooortsääätt!!

    2012-02-01 | 22:41:00
  • ellinor säger:

    hey, man kan inte se vad det är de har på sig :/ men gosh vad bra du är fortsätt så :D

    2012-02-02 | 07:15:02

Kommentera inlägget här: