ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 7

Kategori: Allmänt

Jag satt mig på henne och hon började skratta och försökte putta bort mig

-          Get off your actually heavy fatass, sa hon och lyckades putta bort mig

-          Oh no you didn’t sa jag och lät som en fjortis, jag började kittla henne för att hon skulle ångra det hon sa

-          Regret what you said sa jag och kittlade henne mer

-          Fine i regret it sa hon och försökte andas mellan skratten

-          Say: Zayn I Love You and your so sexy sa jag och tvingade henne och säga det

-          NEVER, skrek hon och då kittlade jag henne mer och mer

-          Fine..FINE sa hon och jag slutade kittla henne och väntade på att hon skulle säga det

-          Ugh i’m so going to regret this…Zayn i love you and your so sexy sa jag och rullade med ögonen

-          I KNEW YOU LIKED ME sa jag och blinkade åt henne

-          In your dreams Loverboy sa hon och gick upp mot sitt rum

Jag lutade mig mot soffan och kunde inte sluta tänka på det hon sa, även om jag hade tvingat henne till det…

 

 

Melanies perspektiv

 

Jag tror faktiskt jag börjar falla för den här killen, men jag är inte säker ännu, vi bråkar blir vänner hela tiden, jag undrar hur det skulle var ifall vi blev ihop…? Jag måste få bort tanken och inte visa några tecken på att jag gillar honom, fast det kommer bli svårt han är som en magnet  man inte kan motstå… Jag bytte om till det här http://weheartit.com/entry/21709705

Sen gick jag ner, jag ser att Zayn har somnat framför tv:n, gud vad söt han är nar han sover

-          Zayn, Zayn wake up, sa jag och försökte väcka honom, han vaknade aldrig jag stog och skakade på honom men inget hände, han tog tag i mig och kramade om mig som en nalle och sen började han snarka, Jag försökte få bort hans armar runt mig och tillslut släppte han taget och började asgarva

-          Whats so funny sa jag och fick ont i rumpan av fallet

-          Nothing, sa han och försökte hålla sig ifrån skratt

-          You never where asleep right? Sa jag och la armarna i kors

-          Nope, sa han och blinkade åt mig

-          You’re unbelieveble sa jag och gick därifrån

Han följde efter mig och sen satt jag mig på ”the kitchen corner”

-          What do you wanna do sa Zayn och satt sig på en stol bredvid mig

-          I don’t know, why not go over to Harrys place and we all take a swim sa jag och log

-          Melanie aren’t you forgetting anything? Sa han och la armana I kors

-          What? Sa jag och kollade nyfiket på honom

-          First of all! I’am afraid of water! And second of all we have a pool in this house 2! Sa han och log mot mig

-          Oh yeah right I forgot, well lets invite them for a pool party then, sa jag och ringed upp killarna och de sa att de var på väg

 

Zayns Perspektiv

 

Jag öppnade dörren till killarna och alla var redan på klädda, alla hoppade in förutom jag, jag hade inte ens bytt om! Jag väntade på att Mels skulle komma ner så hon och jag kunde gå in i poolen tillsammans, när hon kom ner så hade hon handduk runt kroppen jag log mot henne sen gick vi båda runt poolen och sen så tog hon bort handduken och hade det här på sig: http://weheartit.com/entry/9662364 Alla stog och stirra på henne, det fick mig o bli lite sur, jag vet att hon inte är min flickvän eller något men det gör mig arg att alla ska hålla på med henne…

När alla hade slutat dregla över henne kom hon övertill mig

-          C’mon get changed sa hon och väntade på att jag skulle byta om, jag hade på mig det här: http://weheartit.com/entry/14695848 när jag hade bytt om så stirrade Melanie på mig sen på mina magmuskler, jag skratta lite åt henne  och gick över till henne, jag viftade mina händer framför hennes ansikte för att hon skulle vakna upp. Man trodde hon var hynotiserad

-          Melanie? Sa jag och skakade på henne

-          Yeah what ? sa hon och vaknade till

-          Enjoying your view sa jag och blinkade åt henne hon boxade mig på armen löst och skrattade

-          Pfft..noo sa hon och försökte låta övertygande

-          Liar, sa jag och började skratta, precis när jag skulle säga en grej kommer Harry och bär upp Melanie och kastar henne in i poolen, jag blev irriterad fast skrattade åt hennes reaktion, när hon kom upp ur poolen så började hon jaga Harry, jag såg hur sur hon var och hur mycket Harry skrattade, när hon var ikapp honom så hoppade hon på honom, och han landade uppe på henne, jag kunde inte stå ut längre så jag gick därifrån, och jag hörde att Louis följde efter mig

-          Man are you okay? Sa han och la sin hand på min enda axel

-          No i’m not Harry always screw everything up, can’t you guys see that i like her? Sa jag och blev sur/ledsen

-          Dude why won’t you tell Harry that? He’ll understand! Sa han övertygande men det kunde jag ju inte göra för att tänk om Harry gillar Melanie? Jag visste inte vad jag skulle göra jag menar visst jag kan berätta till Liam och Niall också men problemet är Harry…

-          Zayn i know you like her but if you don’t do anything about it sooner or later Harry might take her! Att bara höra honom säga de där orden gjorde så att jag ville döda någon levande! Jag visste att han hade rätt men jag har svårt för kärlek!

-          I’ll try sa jag och gick ut till poolen igen då låg alla på gräset och kollade mot himlen, när jag och louis kom så stirrade alla på mig

-          What? Sa jag och kollade på de.

-          Zayn can i talk to you, sa Melanie och drog in mig i huset innan jag hann vara

-          What is it.. sa jag och försökte låta lugnt medans jag kollade på henne

-          It’s Harry…

 

Melanies perspektiv

Jag jagade Harry för att han hade kastat in mig i poolen, och när jag hann springa ikapp hoonm så hoppade jag på honom, han landade ovanpå mig, precis när jag kollade åt Zayns håll så går han iväg…mina tankar avbröts av Harry

-          Well hello there sa han och blinkade jag fejk log mot honom

-          You’re pretty heavy sa jag och skrattade, han gick bort ifrån mig sen la han sig på gräset bredvid mig

-          Melanie i need to tell you something sa han och kollade in i mina ögon, jag började bli lite obekväm så jag log mot honom med ett fejk leende

-          I really like you sa han och log mot mig, visst han var söt, rolig, stilig han har en jätte fin personlighet men det är inte han jag gillar…mitt hjärta tillhör någon annan just nu…

När jag såg att Zayn och louis kom tillbaka så stirrade alla på de, jag ville prata med Zayn så jag drog in honom

-          What is it... sa han och det lät som om han försökte dölja något..

-          It’s Harry… sa jag och stannade där jag visste inte hur han skulle reagera så jag började bli lite rädd

-          What about him sa han och spände sina muskler, jag såg hur han började koka upp av ilska

-          H-He told me that he liked me…sa jag och kollade bort för att inte möta Zayns blick, Zayn stod tyst, han hade fortfarande spända muskler han försökte lugna ner sig innan han sa något

-          And do you like him…sa han argt fast han försökte låta lugn

-          No..I mean i don’t kn- jag han inte prata klart förrän Zayn gick därifrån argt, jag sprang efter honom och tog tag i hans arm innan han kunde gå in i hans rum, jag kände hans hårda muskler spända, jag började bli rädd

-          Zayn please..sa jag med låg röst och försökte lugna ner honom

-          No don’t touch me sa han och bakade ifrån mig

-          Zayn please stop, sa jag och gick närmare honom, han försatte och bakade länge ifrån mig

-          Don’t make Harry wait on you sa han och blev bara argare genom att bara säga hans namn

-          Stop talking about Harry all the time i’m sick of this sa jag och blev arg, You always havet o bring him up, and when i want to tell you something you always flip out, sa jag och skrek på honom

-          We’ll sorry for caring so much sa han och skrek tillbaka

-          You don’t even care, i have been here a week and all you have done is to make me feel worse then I did before, sa jag och började gråtskrika,

-          I never wanted you to come anyways skrek han, jag visste inte vad jag som hände jag var bara så arg, jag tog upp min hand och gav honom en stor fet small på kinden, jag höll för munnen och började gråta, jag sprang in i rummet och började gråta…

Zayns Perspektiv

 

-          I never wanted you to come anywas, sa jag åt henne och sen hände en sak som jag aldrig hade förväntat, hon gav mig en stor fet smäll på kinden, det gjorde så ont så jag fick tårar, jag hörde hur chokad hon blev över det hon gjort så hon sprang in i sitt rum och allt jag gjorde var att gråta…Jag gled ner för min rums dörr jag började gråta, vad hade jag gjort, varför sa jag så, hatade jag henne, eller älskade jag henne? Allt var så fel, jag ångrar allt jag sa, att se henne gråta är det värsta jag vet, jag bad killarna att gå hem, fast det fortsatte o fråga en massa frågor men jag sa inget jag ville bara få ut de ifrån huset, när de hade gått la jag mig på soffan och började gråta igen, smällen gjorde så ont det gjorde ont på flera tusen sätt, det var redan rött och svullet efter slaget men det fanns inget jag kunde göra, jag vet att inget löser ifall man gråter men jag kunde bara inte hålla mig allt bara rann ner, det känns som om hälften av mig är borta, att höra din egen mamma säga att du har ändrats, få en fet smäll på kinden av den du gillar…Allt är fucked up jag hatar mitt liv, jag satt mig på soffan och grät mig till sömns

 

Nästa dag *Melanies Perspektiv*

 

Jag vaknade av en mardröm… Allt jag kommer ihåg var det där ljudet av smällen jag gav till Zayn… Jag ångrar det verkligen jag undrar hur han mår, jag mår skit efter allt men jag kunde inte hålla ilskan, och allt påminde mig om det förflutna som hade hänt och jag är rädd… Rädd för vad som kan hända…

______________________________________________________________________________________

Asså jag grät faktiskt här...vet nt varför men asså det är så sorligt när hon slår honom tycker så synd om honom!

Och en av mina läsare skrev att de önskade de kunde skriva lika bra! tro mig skriv en novell så kommer du ha många som älskar din novell ;* <3

Loads of Love!<3

 

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Filippa säger:

    Omg började gråta :) den var jätte bra (Y) längtar tills nästa <3

    2012-02-02 | 09:11:32
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • kevinsflickahhh säger:

    duuu du vet att det här inte är en novell??

    skulle mer säga detta som en roman...

    ps: den är bra iaf ^^

    2012-02-02 | 18:49:34
    Bloggadress: http://jjjosseppettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: