ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 8

Kategori: Allmänt

Jag gick sakta ner för trappan och såg Zayn sova på soffan, jag gick sakta fram och kollade på honom, Han hade påsar underögonen och hans ögon var alldeles röda och tjocka av allt gråtandes…jag kollade på honom tills jag kom till hans svullna kind, den var fortfarande röd och svullen, jag kunde inte fatta att jag hade gjort så mot stakars killen, jag gick in till köket och försökte glömma allt jag satt mig ner och började äta, jag hör några steg bakom mig och jag är rädd för att vända mig om! När jag såg honom, fick jag bara mer skuldkänslor, han mådde inte bra utav det här, jag kände hur de varma tårarna kom, jag kunde inte bara sitta där och äta, jag gick upp och bytte om och gick på en promenad  ensam för att rensa tankarna …

 

Zayns Perspektiv

 

Jag vaknade av att någon i köket höll på och laga något, jag stretchade lite och gick till närmaste spegel och kollade på mig själv… Jag såg förskräcklig ut, jag hade tjocka påsar under ögonen och de var helt röda, min kind var fortfarande öm, det gjorde ont bara jag pratade, jag gick sakta in till köket och såg henne äta, jag gick och kollade efter något att äta, sen hör jag att hon lämna bordet och går till sitt rum, hon kommer ut efter ett tag på kläd så här: http://weheartit.com/entry/22267368 (hon hade håret och sminket så också och sen hade hon svarta jeans på sig) jag såg att hon gick ut och stängde dörren efter sig, jag undrar vad hon ska göra tänkte jag för mig själv.

Jag gick till hennes rum och tog fram fotot, jag vet att jag inte får gå in i andras personliga liv men varför har hon en bild på mig om min Bästis?!

 

Flashback:

-          Melly i want you to have this, sa jag och gav henne en halsband där det stog best friends 4 ever! Hon hade ena halvan och jag hade andra halvan,

-          Thank you Zayn, sa hon och gav mig en puss på kinden, wow vad jag älskade hennes pussar, jag kommer ihåg vår första!

-          Okej guy’s let’s take a picture now, sa mamma och då vände vi oss om och gjorde roliga grimaser, mamma tog fotot och vi fick kolla på den

-          I love it, sa hon och kramade mig

-          I love it too, sa jag och log mot henne, jag har gillat henne enda sen vi träffades, jag borde nog säga att jag gillar henne och att jag har gjort det i flera år nu! (de var 7/8 år gamla)

-          Melly there is something i want to tell you, sa jag nervöst och kollade på marken

-          What is is Zayn sa hon och försökte få ögon kontakt

-          I-I-I love…your shirt, sa jag snabbt och kollade bort

-          Thank you i love yours , sa hon och skrattade, varför kan hon inte fatta att jag älskar henne

Den dagen gick vi runt och hade kul enda tills jag var tvungen att gå hem… Allt var packat och klart jag såg jätte stora lådor och alla våra möbler var borta.

-          Whats this mom? Sa jag och kollade på henne

-          Honey we’re moving away, sa hon och började gråta, jag kunde inte hålla tårarna så jag började också gråta

-          But what about Melly i can’t leave her, I love her mom I LOVE HER, skrek jag och började gråta

-          I know honey please just don’t cry, we have to go now, sa hon och tog min hand

-          Do you want to say goodbye before we leave? Sa hon och kollade på mig innan vi gick in I bilen, Jag kollade in på Mellys fönster och såg att hon var vaken

-          No..I just can’t, i can’t sa jag jag började gråta…

Flashback over!

Jag hörde att Melanie kom hem igen, jag sprang in i mitt rum och som inget hade hänt, sen log jag där och tänkte på Melly, jag undrar hur hon mår just nu, jag undrar vart hon bor, och vart hon är, jag har inte träffat henne på 10 år, jag har aldrig slutat tänka på henne, när jag var på Xfactor så sjöng jag om henne, Ja låten let me love you av Mario var till henne, hon var min inspiration till att börja sjunga, vi hade sjungit med varandra sens vi var små jag kan känna igen hennes vackra sång röst var jag än är!

 

Melanies perspektiv

 

Efter en lång promenad så gick jag in till mitt rum och la mig på sängen och suckade för mig själv, jag tog fram fotot på mig och min bästis, och jag stog och kollade på den…Alla minnen började komma tillbaka…

Flashback:

Mellys perspektiv

 

Jag vaknade nästa dag och sprang över till Zayns hus, men då såg jag en skyllt där det stog ”For Sale”

Jag kollade in i huset genom alla möjliga fönster, allt var borta, ZAYN VAR BORTA!

-          MOOOOOOOM, skrek jag och började gråta jag sprang in i huset och kramade om henne

-          He’s Gone! Skrek jag och började gråta mer

-          I-I’m so sorry honey sa hon och började få tårar, jag visste att hon visste om det!

-          Why didn’t oyu tell me i wanted to atleast say goodbye, WHY DIDN’T HE SAY GOODBYE MOM WHY? I LOVE HIM WHY DIDN’T HE SAY GOODBYE, sa jag och skrek på henne

-          Shhh, honey shhh sa hon och försökte lugna ner mig, jag sprang in I hennes famn och började gråta. Det gick flera veckor och jag hade inte slutat tänk på Zayn han var min första största kärlek! Jag förstår inte varför han inte sa hejdå! Det dödar mig! Det dödar mig levande, det svider inombords

-          C’mon where going to the Mall sa mamma och gick in i bilen med mig, Pappa körde bilen och vi var på väg till köpcentret, precis när jag fick ett Sms så hör jag en smäll och sen blev allt svart…

Flashback over:

Jag kom aldrig ihåg med än det, om jag ska vara ärlig så visste jag inte ens vem jag var…Ja Jag hade minnesförlust jag kom aldrig ihåg något så jag fick gå till en terapis varje dag i 5 år för att komma ihåg allt, när jag visst vem jag var och att mina föräldrar hade dött i en krasch så, grät jag i flera dygn i rad, jag var tvungen att bo med min farbror i flera år, och det var ett helvete, jag gick i en skola där alla mobbade mig och, jag blev till och med slagen av min farbror och han ville inte ha kvar mig hemma hos honom, men tack vare Trisha som kontakte mig och ville att jag skulle hälsa på så fick min farbror och hon prata, han lät mig gå och stanna hur länge jag ville… Och nu är jag här och bråkar med en kändis varje dag?! Jag skakade av alla tankar och började gråta ut allt, jag går ner till vardagsrummet och sätter mig där och kollade på tv, jag ser att dörren öppnas och Trisha kommer in jag springer och kramar om henne, jag kunde inte hålla tårarna som kom, jag ser henne som en egen mamma nu när jag bor här med de ett tag, hon betyder lika mycket som min egen mamma!

-          I’ve missed you so much sa jag och släppte henne så hon kunde ta av sig ytterskoran

-          I’ve msised you to honey, how has it been here these days sa hon och log lite mot mig

-          Uhm…jag hann inte saga något förän Zayn kommer ner och kramar om Trisha

-          Zayn what happened to your cheek sa hon och kollade chokat på honom sen på mig

-          Uhm... me and Louis where playing a game who hits hardest so…yeah that’s what happened sa han och kollade bort

-          You and Louis are so childish sa hon och gick till köket, jag och Zayn kollade på varandra med sorgsna ögon en stund sen gick vi båda till köket I tystnad

-          Mom i’m going to get changed i’m going to record a song with the boys today sa han och gick upp för trappan

-          Take Melanie With you skrek hon så han horde, jag kollade på honom och han svarade inte hang gick upp och byte om,

-          Get dressed honey sa hon och pussade mig på kinden

Jag gick upp till rummet och bytte om till det här : http://weheartit.com/entry/22081323

 

Zayns perspektiv

 

Jag bytte om till det här : http://weheartit.com/entry/22014870

Och gick ner då såg jag Melanie bakifrån, även om vi hade bråkat så kunde jag väll fortfarande tycka att hon e snygg eller?

Jag gick ut genom dörren medans hon gick bakom mig, vi satt oss i bilen och det var en obekväm tystnad mellan oss

 

I studion

 

När vi kom dit så blev alla glada att se oss, jag kollade över mot Melanie lite då och då för att se hur hon mådde, hon log lite do och då, och skrattade åt Louis

-          Okay let’s record the new song sa Liam och vi gick in till rummet och då började musiken spelas jag kollade på Melanie lite då och då som lyssnade på medans vi sjöng, Låten heter Gotta be you! jag började sjunga min del och kollade på Melanie, när vi hade spelat in hälften av låten så tog vi rast Alla sprang ut till Melanie och kollade vad hon tyckte

-          I love the song it’s Awesuuum, sa hon och skrattade

-          Thanks sa alla förutom jag som stod helt tyst

-          Let’s go eat something sa Niall och smekte sig själv på magen

-          Fatass skrek louis och alla började springa till matsalen jag gick efter de, Jag kollade bakom mig och såg att Melanie satt kvar, jag gick till killarna och började äta en liten macka och när vi skulle tillbaka så stoppade jag allihop

-          YEAAH MAN,skrek louis

-          Shut the f*ck up…Listen, sa jag och blev överraskad, jag kollade lyssnade på den vackra rösten…det var då det slog mig, den där rösten…det påminner mig om………….

_______________________________________________________________________________

Del 9 kommer bli jätte spännande :D

Tack för att ni läser och förlåt för att jag inte lägger upp på vår sida "One direction - Swedish fans men min kusin blev arg men ni kan ju kolla lite då och då för att kolla ifall min novell har kommit Älskar er!

Loads of Love

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Julia säger:

    meer ! ♥

    2012-02-02 | 13:54:58
    Bloggadress: http://lifebyjl.blogg.se/
  • Julia säger:

    Omg mer mer mer! Du ska skriva 3 st idag ;) nej men MEEEER

    2012-02-02 | 14:00:39
    Bloggadress: http://chokladpuddingen.devote.se
  • elin säger:

    jag kan inte läsa mer , jag behöver en kort pause , jag börjar gråta !!!! <3

    2012-02-02 | 14:15:26
    Bloggadress: http://mylifeisdance.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Mer snäll dör den e så bar! <3 :D

    2012-02-02 | 14:39:06
  • elin igen :P säger:

    men assså ååh, gud , nu hoppas jag att han fattar och att hon pratar med honom... FORTSÄTT skriva , du har en talang människa! Grymt bra, började som sagt till och med gråta efter typ halva såå<3<3<3

    2012-02-02 | 14:49:39
    Bloggadress: http://mylifeisdance.blogg.se/
  • olivia säger:

    skitbra, skriv mer ?! <33

    2012-02-02 | 15:08:41
    Bloggadress: http://bieberstoory.devote.se
  • Filippa säger:

    Mer mer mer !!!! Jättebra ännu en gång <3 x

    2012-02-02 | 15:44:58
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • ellie säger:

    Snälla kvinna fortsätt skriva!!! DU ÄR GRYM JU!! <3<3 :D

    2012-02-02 | 16:03:41
  • anonym säger:

    MEEER! :d

    2012-02-02 | 16:38:19
  • zippo säger:

    Asså, du skriver verkligen superspännande! hur gammal är du egentligen?

    2012-02-02 | 16:38:42
  • lana säger:

    SNÄLLAAAAAAAAAAAA MEEEER!!!! DU E GRYMMMMMM!!!!!

    2012-02-02 | 16:40:21
  • ellie säger:

    Glömde fråga: När kommer del 9 ut? :D LÄNGTAR...

    Ps. Du borde skriva en bok!

    2012-02-02 | 16:42:43
  • Anonym säger:

    OMG!! Varför just sluta skriva dääär? hah jag vill ha meeer!!

    2012-02-02 | 16:48:40

Kommentera inlägget här: