ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 9

Kategori: Allmänt

Jag springer in och ser att Melanie sjunger…Nej det kan inte vara hon…är det hon som är Melly?! Hon kollade på mig och slutade sjunga, alla andra började klappa jag stog där och kollade chokat på henne jag började få tårar i ögonen när hon kom ut så sprang alla fram till henne och berättade hur duktig hon var, jag kollade på marken och sen kände jag att någon la sin hand på min axel, jag vänder mig om och ser Melanie, jag blir överraskad fast ändå glad, hon kollade rakt in i mina ögon oroligt och smekte min kind med ena handen, jag ville så gärna berätta att jag är hennes bästis men jag kan inte göra det, jag vet hur besviken hon blev när jag aldrig sa hejdå och lämnade henne…

-          You where great sa jag och log mot henne, hon log svagt tillbaks fast sen så kollade hon på min kind, hon såg sorgsen ut jag kramade om henne och hon kramade mig hårt, när vi äntlige släppte så, kom killen som hjälper oss med låten in och säger att vi ska fortsätta på låten

-          We’ll talk later sa jag och sprang in till rummet

När vi hade spelat in låten så satt vi där inne och skulle lyssna på den.

-          Mels come here sa jag och klappade på mitt knä så hon kunde sätta sig

-          Are you sure sa hon lite osäkert

-          100 % C’mon sa jag och sen satt hon sig, hon lutade sig bakåt

-          I’m sorry for yesterday it’s-

-          It’s fine I’m sorry for what I said, I didn’t mean it I promise! Sa jag och kramade om henne

-          No it’s not I slapped you, sa hon ledset

-          Don’t worry about it I deserved it sa jag och kollade in I hennes ögon

-          Guy’s stop talking we’re trying to hear the song sa Louis och blev irriterad

Vi satt och lyssnade på låten och den var AWESUM!

-          So what should we do now, sa Liam och var uttråkad

-          EAT, skrek Niall

-          Do a video skrek Louis, alla höll med och sen satt vi oss på en sofa allihop förutom Melanie

-          C’mon Melanie you hovet o be on the video, sa Harry och försökte dra henne till soffan

-          YEAH skrek alla och tvingade henne att vara med

-          Sit next to me viskade jag åt henne och sen satt hon mellan mig och Harry

 

Melanies perspektiv

-          Hi we’re One direction, sa alla samtidigt

-          And this is our best friend MELANIE skrek Louis, jag började skratta och döljde mitt ansikte I mina händer, jag känner att både Harry och Zayn försökte få bort mina händer

Vi satt där och de berättade om sin nya låt som skulle komma ut snart ”Gotta be you”

-          Look at Louis, sa Zayn och då kollade jag över och såg att Louis gjorde roliga grimaser, jag började skratta lite tyst med Zayn

-          Yoo whats going on there, Sa Niall och blinkade åt Zayn

-          Shut up fatass, Sa han och alla började skratta

-          We’ll thats all for this time, See Yaa, Sa Harry och stängde av kameran, jag sträckte på mig och gäspade

-          I’m tired sa jag och la mig på soffan

-          Wanna go home sa Zayn och bär mig på ryggen

-          Mhm..sa jag och nästan somnade

När vi äntligen var hemma så gick jag upp till mitt rum och bytte om till linne och shorts, sen la jag mig ner och somnade

 

Nästa dag

 

Jag vaknar av att Zayn skriker runt i mitt rum

-          VAS HAPPENIN

-          Shut up Zayn sa jag och la kudden över huvet, han kom fram till min säng och började hoppa

-          Stop it sa jag och försökte få bort honom

-          C’mon get up sa han och bärde bort mig ifrån sängen

-          Fine i’m up what is it sa jag och gnuggade ögonen

-          I’m bored sa han och låtsades vara ledsen

-          You’re unbelievelbe sa jag och skulle precis gå till mitt rum fast då drog han fram mig igen

-          I’m joking sa han

-          What is it? Sa jag och väntade på svar

-          We’re  going on a trip, sa han och började le stort

-          Yaaaay sa jag och började hoppa runt av glädje

-          Where? Sa jag och log stort

-          BAHAMAS BABY skrek han, jag fick häjrtattack hörde jag nyss bahamas?

-          OMG!!!!! Sa jag och hoppade runt

-          and the boys are coming with us sa han lite irriterat

-          Yaaaay skrek jag och började bli gladare, sen så kollade jag på Zayn som inte var så värst glad

-          Whats wrong? Sa jag och kollade på honom och försökte se vad problemet var

-          Nothing sa han och log mot mig…

 

Zayns perspektiv

 

-          And the boys are coming with us, sa jag lite besviket, jag ville sjukt gärna bara åka med henne fast det skulle aldrig funka och + så var det killarnas idee så de måste ju följa med

-          Yaaay sa hon och började hoppa runt, hon stannade till och kollade oroligt på mig

-          Whats wrong? Sa hon och försökte lista ut något

-          Nothing sa jag och fake log mot henne

-          LEGGO we have to get ready we’re leaving in 2 hours sa jag, vi båda gick in till vårt rum  och började packa

När jag var klar så knackade jag försiktigt på Melanies dörr och skulle kolla ifall hon var klar

-          Done yet?

-          Yeah but what should i wear, skrek hon genom rummet, jag öppnade dörren och såg at thon bara stog I BH och trosor

-          Oh gosh sorry sa jag och blundade

-          No it’s fine, you have seen me in bikini so it’s sort of same sa hon och log mot mig

-          Oh..sa jag och öppnade ögonen

-          Witch one should i wear,  this one: http://weheartit.com/entry/20754780 or this one: http://weheartit.com/entry/21777205

-          Uhm..the first one, sa jag och pekade mot den bruna

-          Okay sa hon och tog på sig den, hon såg verkligen snygg ut i den, hon såg snygg ut i allt

-          Shall we go? Sa hon och avbröt mina tankar

-          Yeah sa jag (btw Zayn hade på sig det här http://weheartit.com/entry/20255184)

Vi gick ner och sa hejdå till mamma sen åkte vi till flygplatsen, Killarna väntade på oss där, vi gick in i flygplanet och satte oss på våra platser, Som tur var så satt Melanie bredvid mig och inte Harry

-          So how long is the flight, sa hon och lutade sig bakåt

-          4 hours, sa jag och kollade ut genom fönstret

-          Oh my..sa hon och gnällde

-          Take it easy you’re sitting next to Zayn Malik you always have fun with him, sa jag och blinkade åt henne

-          What if I don’t want to sit next to Zayn Malik sa hon och försökte retas

-          Then I’ll do this, sa jag och började kittla henne

-          Okay, okay i get it i’ll have fun, sa hon och skrattade, gud vilket sött skratt

-          So what should we do sa jag och kollade på henne

-          I’m pretty tired i think i might go to sleep sa hon och försökte hitta en skön position att sova på,

-          Come here sa jag och höll om henne , och efter det somnade hon i min famn, jag höll på med hennes långa hår medans, jag började bli uttråkad så jag gik försiktigt upp och la henne ner på sitsplatsen sen jag gick jag över till de andra killarna

-          Yo guy’s i’ve got an idea sa jag och kollade på de med ett elakt leende…

 

Melanies Perspektiv

 

Jag vaknar av att jag var jätte kissnödig så jag var tvungen att gå upp, jag märkte att Zayn inte var på sin plats, men jag kunde inte tänka på det just nu för jag var jätte kissnödig, när jag hade kissat klart så skulle jag tvätta händerna och när jag kollar mig själv i spegeln så har jag en massa svarta märken över hela ansiktet jag skrek så högt att till och med jag fick ont i öronen, jag försökte tvätta bort det men det gick inte det satt fast, jag sprang ut ur toaletten med storm och letade efter Zayn ja visste att han hade gjort det här vem annars skulle göra något sånt

Jag hittar honom bredvid liam och louis som nu sitter och asgarvar

-          WHAT HAVE YOU DONE TO MY FACE???!?!!?? Sa jagoch blev jätte sur

-          Wft is that on you’re face sa Zayn och lekte oskyldig

-          Why don’t you ask you’re self and that black pen of yours sa jag surt

-          What do you mean sa han och förtsatte och leka so mom han inte visste vad som hade hänt

-          Look at you’re pants Jerk sa jag och log mot honom

-          OH no!!! Not my chinos!!! Skrek han, yup han hade glömt sätta på korken på pennan så nu är vi väl kvitt? Nepp jag ska ha min hämnd på honom förr eller senare!

Han sprang in i toaletten och försökte få bort svara färgen men det gick inte bort

Han satt sig på sin plats och surade, ja springer fram till honom med en massa blod på huvet och sen blir allt svart….

___________________________________________________________________________________
Jag hoppas den är bra någ:// Men nu måste jag plugga till mitt prov imorgon så ni kommer antaligen få del10 imorgon!
PS: jag har blivit kickad ifrån One direction - Swedish fans (snälla fråga inte varför-.-) Så nu måste ni se sjävla när mina storys kommer annars kan ni adda mig på facebook (Sana sdrad) så kan jag säga till!<3
Loads of Love
- Sana (: xx

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Herregud vad bra! :o du är asgrym oo kan inte vänta tills imorgon måste få veta vad som hände me henne!

    2012-02-02 | 19:29:14
  • Anonym säger:

    Skjukt bra mer!! <3

    2012-02-02 | 19:51:48
  • olivia säger:

    skitbra !! men bara fattade inte så mycket där på slutet... jaja men iaf skriv mer ! :D <3

    2012-02-02 | 21:56:49
    Bloggadress: http://bieberstoory.devote.se
  • ellinor säger:

    Omg, du skriver helt fantastic!!!kan knappt vänta tills imorgon! :D

    2012-02-02 | 23:13:58
  • Sofia säger:

    Jättebra! Längtar till nästa!

    2012-02-03 | 08:35:31
  • sara säger:

    snälla skriv del 10, 11 och12 idag!! PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <33333333333

    2012-02-03 | 14:53:08
  • Linnéa säger:

    Skriv mer snart. Jag kan knappt vänta tills du lägger ut nästa :D

    2012-02-03 | 16:52:48
  • Ellie säger:

    Kommer del 10 ut idag?? Lääängtar <3<3<333

    2012-02-03 | 17:47:40

Kommentera inlägget här: