ZaynMalikStory

Svar På Tal

Kategori: Allmänt

Anonym: asså seriöst du suger! Hur gammal äru? Du skriver som en åtta åring!
Zayn är inte så som du beskriver honom i novellen!
DU. SUGER!!

svar: Asså jag är ledsen ifall du tog åt dig av den här storyn, men jag vet att Zayn aldrig är en sådan person, men som sagt det här är inte verklighet och jag fattar nt att du verkligen tog åt dig på fel sätt :/
Jag kommer som sagt fortsätta och skriva storyn, men jag uppskattar i alla fall din kommentar och + jag är 14 år gammal och du har dina åsikter och jag respekterar det helt men om du verkligen  tycker att jag suger tycker inte jag att du borde läsa min blogg just'sayn (:

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fan va omogen den där tjejen e!! Vafan man fattar ju att det inte är exakt hur Zayn e på riktigt

    Det e ju därför den heter NOVELL haha

    2012-02-17 | 19:19:18
  • Anonym säger:

    Jag älskar din novell och hur du beskriver Zayn exakt sådär. Älskar den bara!! fortsätt, du e bra

    2012-02-17 | 19:34:35
  • Pernilla :) säger:

    Ja tycker att du skriver jättebra å du ska verkligen INTE lyssna på dom som skriver sånt där, dom är bara taskiga å har inget annat å göra me sina liv än att sitta vid datorn å förstöra för människor!!

    Ha de bra å läs gärna min blogg!! Kram :) <3

    2012-02-17 | 20:11:05
    Bloggadress: http://sosapeyas.devote.se
  • Daniella säger:

    Hej! skriv denna as lång vill inte att den ska ta slut du är skitbra och om den nu ska ta slut kan du inte göra en annan novell om typ ngn i bandet som typ liam elr kanske tom ett annart band fortsätt så xox

    2012-02-17 | 22:29:22
  • pernilla säger:

    du är jätte duktig, så tro ingenting annat! du har "haters" & det beror bara på att du står upp för det du gör right? :) keep going, du är grym tjejen! xx

    2012-02-18 | 09:40:47
  • Dimitri säger:

    F*k henne? Du vet sj att due bra och hon e ba en liten f*ta! det är ine så att hon ska ta åt sig om vad du skrivet i dina storys, due bäst hunnii! <3<3

    2012-03-09 | 13:51:51

Kommentera inlägget här: