ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 1

Kategori: Allmänt

Zayns perspektiv

-          Mom where is my pants??!?!?! Sa jag och började stressa och försökte hitta mina jeans innan vi åkte till flygplatsen för att hämta upp en av mammas vänners dotter, jag har inte träffat henne än men mamma har pratat om henne och hur underbar hon är, det är jätte jobbigt men jag får väl leva med det. Eftersom hon ska bo med oss ganska länge framöver -.-

-          It’s in the living room, remember?! Sa mamma och började stressa hon med

-          Do i really have to come it’s just one girl? Sa jag och suckade

-          Yeah and she’s not just ONE girl she’s Melani and she is-

-          Yeah, Yeah I know she is very sweet kind and beautiful, I get it mom everyone gets it. You have talked about her for 2 months now please just stop already wont’cha? Sa jag och kollade irriterat på henne

-          Zayn did you just used that tone to me? You know I can ground you? Sa hon och höjde ögonbrynen mot mig

-          Sorry mom -.- sa jag och tog fram bilnycklarna och började köra mot flygplatsen.

När vi äntligen var framme vid flygplatsen så parkerade jag bilen och vi fick in. Vi satt och väntade i 10 minuter sen så ser vi att hennes plan just hade landat, Mamma tog min hand och vi började gå mot bagage stället och då fick mamma syn på henne och skrek hennes namn.

-          MELANIE!!!!! Skrek mamma och jag hoppade till och jag gick emot henne medans mamma sprang…Det var ganska skämigt men vad ska man säga you gotta love you’re family! Jag satte på mig mina hörlurar och började lyssna på några random låtar som kom fram.

 

Melanies Perspektiv

Jag väntade på att min väska snart skulle dyka upp och när jag äntligen fick tag på min väska så hörde jag någon ropa mitt namn jag vänder mig snabbt och såg Trisha jag började skrika och sprang fram till henne och kramade om henne. När kramen var slut så kollade jag  bakom henne, det stog en kille bakom honom och jag måste säga att han såg verkligen snygg ut ;oo…Jag kollar över Trisha och log mot henne

-          Oh… Yeah Melanie this is my son Zayn, sa hon och puttade fram honom

-          Hi i’m Melanie nice to meet you sa jag och log mot honom men han bara stog där och kollade på mig konstigt sen vände han sig om och började gå långsamt

-          ZAYN! Sa Tisha och drog honom fram igen och tog bort hörlurarna ifrån hans öron

-          MOM!?! Sa han argt och kollade på henne

-          Don’t be rude! Sa hon och log mot mig och kollade argt på Zayn

-          No it’s okay sa jag och log tillbaka, jag skulle precis ta upp min väska men då stoppade Tisha mig

-          No let Zayn carry that you have a lot to tell me Young lady sa hon och tog tag I min arm och hon höll om mig som om vi var värsta bästa kompisarna, jag kollade bak på Zayn som tog upp mitt bagage argt och gick bakom oss argt.

Zayns perspektiv

 

Medans jag lyssnade på musik stod de och pratade lite sen så ser jag att hon kollar över mot mig med ett litet leende, hon kollade sen på min mamma igen sen så känner jag mamma tar tag i mig och då ser jag att hon tar fram handen och förväntar sig att jag ska skaka hand med henne. Jag kollade konstigt på henne och gick sedan iväg långsamt, jag kände mig dum eftersom jag inte hälsade tillbaka men jag hann inte gå längre förän mamma drog mig tillbaka och hon tog bort mina hörlurar

-          ZAYN! Sa mamma argt och kollade seriöst på mig

-          MOM?! Sa jag och kollade surt på henne

-          Don’t be rude! Sa hon och log mot henne men kollade surt/ argt på mig, jag kollade över mot Melanie hon skulle precis ta upp sin bagage väska men då stoppade mamma henne och då hörde jag henne säga något som gjorde mig rasade!

-          No let Zayn carry that you have a lot to tell me Young lady sa hon och gick armkrok med henne som om de var värsta bästisarna! Jag blev arg och tog upp hennes bagage och gick argt bakom de. Jag märkte att jag fick några blickar av Melanie lite då och då men jag ignorerade henne helt…Jag kastade in hennes stora tunga väska in i bilen och sprang till framsätet och satte igång bilen. När vi äntligen var hemma så tvingade mamma mig att ta upp Melanies väska och visa henne runt i huset medans hon skulle laga mat.

-          Fina mom sa jag surt och gick in i en av gästrummen och visade henne vart hennes rum låg, hon kollade runt och log stort

-          Thank you sa hon och log mot mig mot mig och tog tag i bagage väskan och bär den till sängen

-          Mom told me to show you around sa jag och rullade med ögonen lite irriterat hon märkte att jag gjorde det…

-          No it’s ok i know you don’t want to but thanks anyways i just want to be alone for a minute sa hon och puttade löst mig ut ur rummet och sen så stängde hon dörren medans jag stog där som en tönt. Det känns som om hon döljer något men vänta? Varför ska jag bry mig? Tänkte jag och sen så gick jag till vardagsrummet och spelade lite Fifa 2012.

Melanis perspektiv

Jag puttade löst ut Zayn ut ur rummet och la mig på sängen och suckade för mig själv, jag låg där en stund sen gick jag upp packade upp allt! Jag kände mig genast som hemma igen…Jag kollade på bilden som var på min och min bästis, men det är konstigt att jag inte kommer ihåg honom, jag har känt honom så länge nästan hela mitt liv…tills han flyttade…och enda sen dess har jag inte kommit ihåg honom mina minnen bara raderades. Jag är verkligen tacksam att någon som Trisha tar emot mig i sitt hem när jag egentligen inte har någonstans att bo…Jag bor hem hos min morbror som verkligen hatar mig! Jag har börjat skära mig på grund av han jag måste alltid täcka de med smink innan jag går någonstans så jag slipper kommentarer om de! Jag är glad att jag ska stanna kvar här där jag är trygg och slipper allt hat som har kommit till mig enda sen min mamma och pappa dog…Ja nu vet ni min största hemlighet mina föräldrar är döda och det hände i en bilkrasch och jag SATT i bilen medans allt hände… Det är därför jag inte kommer ihåg något om min bästis eller något annat. Det gör ont att glömma min bästis som jag hade ända till jag var tio, och det är konstigt att Trisha vet allt om mig och min bästis, Hon säger att hans namn är Zayn..lite konstigt för hennes sån heter också Zayn och det är det som är så konstigt men nej jag tror inte att det är han, för jag vet hur Zayn var förut och om det verkligen skulle vara han skulle han inte uppföra sig såhär!

 

Zayns Perspektiv

Jag hörde att mamma ropade på mig så jag sprang in i köket och kollade på henne

-          What mom? I’m about to win this stupid game! Sa jag och försökte få henne o skynda sig o berätta vad hon ville

-          Zayn! Stop that attitude, and go and tell Melanie that dinners ready sa hon med bestämd röst jag suckade och kastade PS3 kontrollen mot soffan sen fick jag upp för trappan för att ropa på Melanie. Jag gick fram till hennes dörr och knackade på

-          Melanie dinners ready sa jag och väntade på svar

-          I’m down in a minute sa hon med sorgen röst, Vänta…Sorgsen röst? Har hon gråtit?

-          Melanie are you okay? Sa jag och började oroa mig, vänta varför ska jag bry mig det är inte som om jag är hennes pappa tänkte jag för mig själv, jag väntade fortfarande på svar men hon svarade inte jah väntade ett tag till sen kunde jag inte vänta längre jag öppnar dörren och ser…

_____________________________________________________________________________________________

Nå vad tykcer ni om första delen den kanske är tråkig först men tro mig den blir bättre!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    förlåt, men du kan inte skriva..

    2012-01-31 | 19:35:27
  • Julia säger:

    omg du kan ju inte bara sluta så!!! MEEEERR!!! skit bra!!

    2012-01-31 | 19:56:36
    Bloggadress: http://chokladpuddingen.devote.se
  • olivia säger:

    jätte bra !! skriv mer ! det är skitsmart att du skriver å engelska också :)

    men är 1D kända eller inte ?? :P <3

    2012-01-31 | 19:59:45
    Bloggadress: http://httpbieberstoory.devote.se
  • Pernilla säger:

    He, jätte bra blogg!!

    Skitspännande va de hoppas de kommer en del 2. :D Ha en bra dag å kika gärna in på min blogg : sosapeyas.devote.se Tre tjejer som skriver om sina liv :)

    Kram

    2012-01-31 | 20:00:02
    Bloggadress: http://sosapeyas.devote.se
  • anonym säger:

    meeeer!!

    2012-01-31 | 20:08:37
  • Rebecka säger:

    Jättebra verkligen ! :D

    2012-01-31 | 20:10:29
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa
  • Victoria säger:

    Det var jättebra!! Vill ha mer NU!!! :D

    2012-01-31 | 20:21:05
  • Någon som vet hur man skriver.. säger:

    Lilla gumman jag älskar zayn och allt men du måste seriöst lära dig hur man skriver bra idéer men du måste skriva lite mera utförligt och inte ha så bråttom när du skriver. Just nu så sög det där verkligen... träna lite mer innan du börjar publicera sånt här tack!

    2012-02-02 | 20:12:48

Kommentera inlägget här: