ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 2

Kategori: Allmänt

 

Tack så mycket för de underbara kommentaren det gjorde min dag<3 och jo de är kända men det visste inte Melanie om för att hon är ifrån USA och Zayn bor ju i England så hon visste inte att han var så känd, hon visste att han var med på xfactor men inte att han var så här stor som han är nu J<3

Del 2

Jag öppnar dörren och ser henne gråtandes medans hon försöker dölja det jag går försiktigt mot henne

-          Melanie? Sa jag och kollar på henne oroligt, jag stod nu jätte nära henne och ja båda mina händer på hennes kind och tog upp hennes ansikte så hon kollade in i mina ögon

-          Zayn please… sa hon och vände bort blicken för att inte kolla in i mina ögon

-          What is it? Sa jag oroande

-          Nothing just lets just get down like nothing happened! Sa hon och torkade bort sina tårar

-          Melanie please i’m trying to help you here sa jag och kollade på henne och hoppades på ögonkontakt men hon kollade aldrig

-          Well don’t sa hon lite kallt jag började bli less på henne

-          Can’t you see that i wanna help you here sa jag lite arg och hon blev chokad först sen såg jag hur hon började bli arg

-          Well don’t i don’t need you sa hon och puttade ut mig ur sitt rum och stängde dörren med en smäll

-          Fine then i don’t give a fuck sa jag och gick ner till köket med arga steg

-          Honey where is- hon hann inte prata klart förän jag avbröt henne

-          I’m eating in my room sa jag argt och tog min tallrik upp till mitt rum jag satt och kollade på min fat och rörde inte ens maten jag puttade bort maten och la mig på sängen och tänkte vad är det för fel på tjejen…jag slutade tänka på henne och kom på att jag skulle göra vår What makes you beautiful videon så jag satt på mig mina kläder och gick ner och började prata med mamma

 

Melanies Perspektiv

Jag visste inte varför jag var så otrevlig mot honom men jag ville inte att Zayn skulle veta det där om mina föräldrar och allt som hade hänt det skulle bara göra mig mer ledsen så jag puttade ut honom ur mitt rum, jag hörde hur kan skrek genom ören allt han sa spelades upp i huvet på mig automtiskt det fick mig och gråta mycket mer jag vet inte vad jag ska göra jag vill kunna glömma bort mitt förflutna men det kommer bli svårt för jag kommer ändå lämna det här stället snart ändå jag vet inte vad jag ska göra…jag skämdes lite att jag aldrig gick ner o åt, så jag gick ut ur rummet och såg att Zayn och Trisha pratade med varandra sen ser jag att Trisha kollar på mig med ett roligt leende

-          What? Sa jag och började bli lite rädd för hennes leende

-          Get dressed honey sa hon bara och jag orkade inte svara så jag gick in och bytte om till det här http://weheartit.com/entry/22189386 (du hade exakt samma hår färg och hår typ och samma kläder som hon) När du kom ner så stirrade båda på dig med stora ögon, du kollade lite nervöst på de sen så kollade du på dina kläder du trodde du hade något konstigt på dig

-          Is there something wrong? Sa du och log nervöst

-          No honey you look great lets go sa Trisha och tog min hand och tog mig t bilen

 

Stranden

 

Du går ut ur bilen och kollar ut det var jätte vackert du kollar och du ser en massa kameror och 4 killar som sitter på sanden och pratar skrattar jag såg att Zayn just skulle dit då stoppade Trisha honom

-          Zayn take her to the others i’ve gotta go, take care of her! Sa hon och kollade seriöst på honom sen så gick hon därifrån. Zayn  kollade på mig sen så gick han och jag följde bara efter honom tills vi kom till de 4 killarna

 

Zayns Perspektiv

 

Precis när jag skulle säga emot mamma att jag inte ville ta hand om Melanie vi är lika gamla hon kan ta hand om sig själv men då skulle hon bara hota mig med utegångförbud så jag gick bara och jag kände hur hon följde efter. När jag kommer framtill killarna så kommer alla ögonen på Melanie jag rullade ögonen sen hälsade jag på alla

-          VAS HAPPENIN BOYZZ! Skrek jag och alla började skratta till och med Melanie

-          We’re just checking this hot girl out, sa Harry då kollade jag runt o då visste jag att han menade Melanie jag rullade med ögonen igen sen så ser jag att Harry och de andra går fram och presenterar sig

-          Hey i’m Harry sa han och skakade han med henne alla gjorde samma sak sen kommer Louis fram till mig och tar mig åt sidan

-          Dude why didn’t you tell us that you dated that Hot chick sa han och kollade över mot henne, jag kollade på Louis som om han skämtade med mig

-          Dude she is not my girlfriend? And she is not that hot sa jag och kollade på henne “head to toe” jag tänkte efter lite och jo hon var faktiskt jätte snygg!

-          You got to be kidding right? Dude I know you like her ;) det Louis sa fick mig och må illa tror han verkligen att jag ska gilla henne?!

-          No i don’t i don’t even care about her….Något inom mig ångrade det jag sa, vad är det som händer med mig?!

 

Melanies Perspektiv

Det var så kul att lära känna killarna och få träffa de! Medans de pratade med mig så kollade jag runt och letade efter Zayn och där såg jag honom, om jag ska erkänna så var han ju snygg och stilig..Vänta vad tänker jag på jag får inte gilla honom han är inte den rätta!

-          So Melanie where do you live? Sa liam

-          Uhm.. I live with Zayn and Trisha right now sa jag och log lite svagt

-          You know you can always change your mind and live with me sa Harry den flörtigaste jag kollade mot honom och började skratta

-          Dream on Flirty boy sa jag och blinkade åt han på skoj, alla började skratta sen såg jag att Zayn och Louis gick mot oss

-          C’mon guys we have to get dressed for the music video sa Zayn och förstörde stämningen

-          Fine sa alla och började prata I min på varandra

-          Wait sa Harry och alla stannade till och vände sig om mot mig

-          What sa jag och kollade på Harry

-          What are you going to do the whole videoshoot? Sa han och kollade på dig

-          Uhm..I’m going to watch you all doing it sa jag och skratta lite

-          I think i’ve got an idea sa han och kollade på alla andra med ett elakt leende på läpparna alla förstod vad han menade förutom  Zayn och jag

-          What are you guy’s thinking about sa jag och zayn samtidigt

-          I want you to be the girl in the video sa harry och kom fram till mig o tog tag i mina händer

-          Wait what? Sa jag och bakade lite

-          C’mon it’ll be fun sa alla förutom Zayn som blev sur

-          I don’t know sa jag och blev lite osäker

-          C’mon for us and our fans sa han och gjorde puppy dog eyes

-          Fine, I’m a total sucker for that cute puppy dog eyes of yours sa jag och skratta lite

-          HELL YEAAH sa alla och tog in mig I en liten bil där de fixade mig och när allt var klart så gick jag ut och alla stirrade på mig

 

Zayns Perspektiv

 

-          What the hell we’re you guys thinking sa jag och kollade argt på killarna

-          What? Sa Harry och kollade på mig

-          Why did you want her to be on the video and not that other girl? Sa jag och kollade på alla men mest på Harry

-          Because she is beautiful and she doesn’t know that, and she’s perfect for the video! Why are you acting all weird? Sa Harry och började bli lite sur

-          Nothing just forget it sa jag och gick ut ur rummet, när alla var klara gick vi ut och efter några minuter så väntar vi på att Melanie skulle bli klar och när hon kom ut så var alla ögon på henne…( hon såg ut så här http://weheartit.com/entry/16106369)

-          Woow…Sa alla och nästan dreglade över henne

-          Okay guy’s now i’m scared stop staring sa hon med sitt flin

-          Yeah yeah what ever let’s just make this overwith sa jag och gick därifrån

Vi spelade in videon och allt gick bra tills Harrys solo kom upp då han hade armen runt henne och var så här nära henne, om jag ska erkänna så kände jag mig avundsjuk men varför ska jag vara det jag gillar inte ens henne eller…

_____________________________________________________________________________________________
PS: Tack ås mycket att ni läser, och en till sak i WMYB den tjejen harry håller på med det är INTE Melanie! Melanie är mycket snyggare (asså hon i videon är också fin men just sayin)
LoveYa
- Sana (: xx

Kommentarer

  • Bibbi säger:

    hej, jätte bra! fortsätt så...hoppas vi inte får vänta för länge, hur länge tills 3:dje kommer tror du? :-) kram

    2012-01-31 | 21:08:21
    Bloggadress: http://thelifebibbisanlive.devote.se
  • Rebecka säger:

    Verkligen jätte mega bra! :)

    2012-01-31 | 21:13:08
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa
  • anonym säger:

    meeeeer mer! (:

    2012-01-31 | 21:19:01
  • Nora säger:

    Awesome, skriv mer! :D

    2012-01-31 | 21:21:00
    Bloggadress: http://alwaysthisway.devote.se
  • Katarina säger:

    Jättebra snälla skriv mera! Älskar det. :) <3

    2012-01-31 | 21:43:32
  • Sanna säger:

    sjukt bra! älskar det:)<3

    undrade fall jag kan vara med kanske vara tillsammans med Niall eller Harry(a)

    2012-01-31 | 21:59:27
  • Anonym säger:

    Bra, men du måste ändra lite där va? :p helt plötsligt byter du från att skriva "jag" till "du" vilket blev förvirrande. :)

    2012-01-31 | 22:30:40
  • alex säger:

    Jätte bra. , skriv meer :)

    Men asso dom e väl lite väl dumma mot varandra...??

    Och vet killarna typ vrf hon bor med zayn ??

    Men skriv mer det är jätte bra <33

    2012-02-01 | 10:31:46
    Bloggadress: http://alexlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: