ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 4

Kategori: Allmänt

Del 4

 

Zayns Perspektiv

Jag märkte hur hon kollade på mig, jag ville inte att hon skulle märka att jag var ledsen för det var jag inte.. eller? Jag vet inte vad som händer med mig jag får inte gilla henne!

-          I’m going to get some snacks sa jag och gick upp

-          I’m coming with you sa hon och kollade upp mot mig

-          No stay here sa jag lite bestämt mot henne

-          But i-

-          Stay sa jag lite argt, jag gick till köket och satt mig på ett hörn och lutade mig mot väggen jag hörde att någon var påväg till köket

-          I told you not to come! Sa jag argt

-          DUDE SORRY?!?!  Sa Louis

-          Omg sorry Louis a thought it was Melanie..sa jag och kollade bort

-          Dude whats going on?

-          Louis I don’t think I can do this sa jag och gick runt köket

-          Do what? Sa han och kolladepå mig, jag tänkte om jag verkligen ska berätta allt till honom, jag menar visst jag litar på honom men ska jag verkligen berätta..?

-          Huh..I think i like Mels..sa jag och kollade på marken

-          DUDE THATS GREAT-NE- jag hoppade på honom och höll för hans mun!

-          SHHHHHH sa jag och gick upp ifrån marken

-          Sorry but i knew it, sa louis och gjorde Happy-dance, jag stod och rullade ögonen och kollade på honom lite irriterat

-          Yeah,Yeah you were right but listen, i get mad everytime Harry is with her, the way they area round each other makes me freaging mad i don’t know why…

-          Dude you’re in love sa han och kände sig så stolt over at than hade rätt o matt jag gillade henne-.-

-          But i don’t want to be in love with her!

-          Why not? Sa Louis och kollade på mig so mom jag våre en Alien

-          Because…  i just dont know okay i just don’t want to!

-          Okay dude chill! Sa hna vi stod och snackade lite om vad jag skulle göra sen så kommer alla in I köket och mina ögon gick direkt till Harry som fortfarande höll på med Mels jag fick CP ryck jag började spänna mina muskler och var reda att slå till någon! Louis märkte att jag blev arg så han puttade på mig lätt så jag skulle slappna av, jag kollar bort ett tag och börjar prata med Liam sen kände jag några händer på mina ögon och jag visste direkt vem det var

-          Niall -.- sa jag och sparkade honom på benet sen så låtsades vi brottas på marken jag måste erkänna det var ganska roligt haha!

 

Mels Perspektiv

 

Jag visste inte vad som hade flugit in i Zayn han har blivit konstig och då menar jag det konstig! När han gick för att hämta snacks så slog jag på tvn och började kolla, jag ser att louis gick upp och gick emot köket jag undrade vad de pratade om efter att tag så tog det för långt tid så jag och resten av killarna gick till köket och sen så börjar alla prata med alla, Harry kom fram till mig och började prata och random shit haha. Jag kände några blickar ifrån Zayn, och det var inte vackra blickar.

-          Hello are you listening Mely-boo sa Harry och viftade sina händer framför mitt ansikte

-          Haha Yeah Hazza i am listening chill sa jag och skrattade sen ser jag att Niall och Zayn brottas haha och man såg direkt att Zayn vann den här gången. Efter ett tag så kommer Liam bakom mig och skrämmer mig!

-          WOAAH skrek jag och hoppade minst 2 meter upp i luften

-          HAHAHAHA, skrek alla de började rulla på marken av skratt

-          Yeah yeah i get scared very easy really funny sa jag och blev sur

-          Who want to take a swim sa Harry och tog av sig sin tröja och byxa han hade redan på sig badshorts och sprang ut och hoppade in i poolen alla sprang och hoppade i, alla förutom Zayn

-          Zayn C’mon sa jag och tog hans hand och försökte få upp honom men han satt där som en död staty

-          No..sa han och kollade bort

-          Why are you always looking away when i’m talking to you sa jag och vände hans huvud mot mitt håll

-          I’m afraid of water…sa han och kollade bort ännu en gång

-          C’mon you took a swim in the ocean yesterday remember

-          Yeah but I had to do it..

-          Please Zayn for me? Sa jag och gjorde puppy dog eye’s

-          I don’t have any clothes with me sa han och kollade in I mina ögon

-          Just go to Harrys room and borrow some bathshorts and i’m goingto borrow some bikini he said he had upstairs sa jag och sprang upp med Zayn bakom mig när jag var klar väntade alla på mig, när jag kom ner så var allas ögon på mig IGEN! Jag hade på mig den här http://weheartit.com/entry/22181482

-          Guy’s please stop staring it’s rude sa jag och vände mig om men precis när jag skulle gå in så bär alla mig och kastar in mig i poolen

-          I HATE YOU GUY’S sa jag och skrattade jag märkte att Zayn stod där och log mot mig

Jag gick upp ur poolen och gick bakom honom och hoppade på hans rygg

-          Woaaah sa han och höll om mina ben så jag inte skulle ramla

-          Hey there viskade jag i hans öron, jag såg hur han började rysa genom hela kroppen jag skrattade och la min kind på hans

-          LEGGO! Sa jag och pekade mot Poolen men då släppte zayn ner mig

-          I can’t sa han och kollade på poolen sen på mig

-          C’mon we can do this together sa jag och tog tag i hans hand och höll om den, jag tog honom till poolen och han var bakom mig hela tiden när vi var mitten av poolen så log jag mot Zayn

-          I’m in actual water sa han och började skratta

-          Yes you are sa jag och red på hans rygg i vattnet

-          Your still heavy even in the water sa han och blinkade åt mig

-          Oh no lover boy you just didn’t say that sa jag och simmade ifrån honom jag såg hur han fick panik så jag var tvungen o simma och ta honom till ytan han låtsades att han hade drunknat och att han behövde mun mot mun metoden så jag ropade på Liam sen så öppnar Zayn ögonen och ser att Liam precis skulle kyssa honom (på låtsas) så puttar han bort honom och alla börjar skratta

-          Dude fuck of sa Zayn och började skratta

Vi hade kul sen var det dags att gå hem

 

När vi var hemma så bytte båda om till pyjamas och sen satt vi i vardagsrummet och bara pratade sen kommer det där upp igen..

-          Mels do you like Harry ? jag kollade på honom om han var seriöst men han skämtade inte

-          I don’t know sa jag och det var då hans ilska slog till han slog på vardagsrums bordet och gick upp ifrån vardagsrummet han gick med bestämda steg in i sitt rum och stängde dörren med värsta smällen…varför ska han alltid göra allt svårt?

 

 

Zayns Perspektiv

 

Jag blev så arg att hon sa vet inte vad menar hon med det jag blev rasande och slog nästan sönder min mammas varit bord, jag gick till mitt rum innan jag slog sönder hela huset jag la mig på sängen och kollade mot taket jag hör att ytterdörren öppnas sen hör jag Mammas röst jag öppnar dörren lite och ser att mamma springer fram till Melanie och jag hör att hon gråter..vänta VA gråter!??!?!?!?!

Jag stängder dörren och försöker sova och försöker glömma dagen…

 

Nästa dag!

 

Jag vaknar av ett sms ifrån Louis jag öppnar meddelandet och det står

Wake up Sleepy head! – Louiii ;) x

What do you want – Zayn x

Nothing How does it go with Mels? – Louiii xx

Everything is Fucked up… I’m going to talk to her later Bye – Zayn xx

 

Jag la ner mobilen och knackade på hos Mels men hon  öppnade inte jag går in sakta och hör att hon ducshar så jag sitter och väntar på henne för jag behöver verkligen prata med henne..Jag kollar ppå alla foton men mina ögon fastnar på en av de! VÄNTA? Varför har Mels en bild på MIG och min BÄSTIS?!....

____________________________________________________________________________________

Sorry om den här delen blev tråkig men jag hade inget att skriva men nästa del blir EPIC!<3 Hoppas ni gillar deen här LoveYa

- Sana (: xx

 

 

Kommentarer

  • Beckis säger:

    Jätte bra Novell! :D <3

    2012-01-31 | 23:46:06
    Bloggadress: http://beeckiiz.blogg.se/
  • Ellie säger:

    Herregud vilken bra novell!! Fortsätt så tjejen! Den är ju asbra, längtar verkligen tills nästa kommer ut <3 :D

    2012-02-01 | 07:20:40
  • Filippa säger:

    Dålig?? Den va jättebra :) hoppas vi får mer snart. Längtar ;)

    2012-02-01 | 14:22:09
    Bloggadress: http://fillefisk.blogg.se/
  • olivia säger:

    Skriv meeeer !!!

    Älskar triangeldramat.... haha xD

    2012-02-01 | 15:38:48
    Bloggadress: http://bieberstoory.devote.se
  • lana säger:

    OMG BÄSTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! SLUTA ALDRIIIIG

    2012-02-01 | 15:47:32
  • anonym säger:

    meeeer !! :D

    2012-02-01 | 15:55:36
  • Rebecka säger:

    Omg så sjuuuukt bra är du !

    2012-02-01 | 16:46:45
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa
  • Leila säger:

    Jag älskar den <3 du e verkligen en bra skrivare längtar till del 5 <3333

    2012-02-01 | 17:16:43

Kommentera inlägget här: