ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 38

Kategori: Allmänt

Vi satt på soffan och kollade på this means war, jag var nt säker på ifall jag kollade på filmen mest eller på Melanie jag kunde inte sluta kolla på henne och Louis. Hon satt mitti mellan Louis ben och kollade på filmen medans (misstolka inte) jag blev verkligen avundsjuk på de även om de bara spg varandra som syskon! när filmen var slut så började vi snacka om den
- wow i loved that part when they had that fight sa louis och kollade på oss glatt
- yeah sa alla i mun på varandra, alla satt tysta ett tag. Sen började Harry prata
- lets take a walk down the park Sa han och alla höll med de satte på sig sina skor och gick ut jag väntade på Melanie som gick och hämtade sin mobil sen gick vi ut
- so how did you like the movie sa jag och log mot henne
- loved it! sa hon och skrattade
- me too sa jag och skrattade
- are you sure that you even saw the movie you stared at me and Louis the intire movie sa hon och skrattade jag började bli röd om kinderna så jag kollade bort
- well its not my fault that your beautiful, its your parents fault! sa jag som ursäkt
- Naaw sa hon och pussade mig på kinden
- so what did you and Louis talk about sa jag och la mina händer i min byxficka
- nothing much sa hon och gick lite snabbaren mig
- Zayn come here for a minute sa louis och ropade på dig
- coming skrek jag tillbaka
- we need to talk sa han och drog iväg mig ifrån de andra
- vas happenin sa jag och log mot honom

Louis perspektiv

under hela filmen så pratade Melanie BARA om Zayn det var Irriterande men jätte gulligt! hon stod och pratade om hans personlighet under hela filmen de passar verkligen och båda älskar varandra lika mycket! Jag vill verkligen göra de båda glada och fixa ihop de! jag ropade på zayn att han skulle komma och det gjorde han
- vas happenin sa han glatt och log mot mig
- zayn i want to hook you and Melanie up! Sa jag och lät seriös
- you really would do that for me bro sa han stolt och kramade om mig
- yes, i know how much you guys mean to each other and i hate to see you guys not together you gys are like puzzle pieces, you guys only fit each other! sa jag med stolthet och jag såg hur glad han blev när jag sa det
- thanks Loueeh i love you man sa han och pussade mig på kinden alla framför oss såg det så de skrattade det gjorde jag oh zayn med!

Melanies perspektiv

Jag gick till de andra medans zayn och louis pratade. Jag undrar vad de pratar om för under filmen så pratade jag mycket om zayn och jag kommer verkligen skämmas ifall han säger att jag jar pratat om honom under hela filmen... Jag började prata med de andra killarna och vi skrattade och hade kul tillsammans. Jag kollade bakom mig och det gjorde alla andra vi ser att Zayn pussade Louis på kinden och då började jag och alla andra skratta det såg så roligt ut, zayn kom fram till mig och bar mig upp och började springa jag skrek och skrek för att han skulle släppa ner mig men han lyssnade inte jag kunde inte sluta skratta. Killarna skrattade och sprang bara efter Zayn vi kom Till stranden till slut och det var där han stannade han gick upp på en brygga med mig i sin famn, han log elakt och hoppade i vattnet jag skrek och simmade upp mot land. Jag satt mig på sanden och kollade surt på louis som skrattade sönder sig, jag gick fram till honom och puttade in honom i vattnet han slutade skratta och simmade upp.
- i hate you sa han surt och det fick mig och killarna att skratta. Han kom fram till mig och bar upp mig, zayn kpm och bar upp mig med. Louis höll båda nina ben och zayn höll mina händer de började svinga mig fram och tillbaka och sen kastade de in mig i vattnet, alla hoppade in efter mig och där var vi och simmade runt. Vi blev trötta efter ett tag så vi satte oss vid en brasa som Liam hade tänt
- do yu guys realize that this was the first time we meet sa jag och log mot de
- yeah sa alla glatt och kramade om mig
- that was one of the best times in my life sa louis och pussade mig på kinden jag log mot honom ovh kollade över mot zayn han blev sur på grund av pusen Louis gav mig, jag smög mig bakom honom och hoppade på honom. Han såg så rolig ut när jag skrämde honom
- not funny sa han surt och la händerna i kors det fick mig att skratta jätte mycke, jag rullae nästan på sanden för all skratt han satt sig på min mage och börjae kittla mig, och han vet att jag är littlig överallt jag skrek att hab skulle sluta men han gjorde inte det
- if you stop you'll get a kiss sa jag och övrtygade honom, han slutade direkt och hjälpte mig upp. Jag Började springa det snabbaste jag kunde för att han inte skulle få tag på mig men så klart så var han snabbaren mig. Han tog tag i mina höfter ich snurrade runt med mig han släppte ner mig ocj hade sin hand på min midja och jag hade mina händer runt hans nacke
- what about that kiss now sa han och flörtade med mig, jag skrattade och kollade på hilmen allt var perfekt! det var solnedgång och vi var på stranden det gjorde det så romantiskt. Jag kollade bakom zayn där killarna stod och glodde på oss, jag skrattade och pekade på killarna, zayn kollade på de och började också skratta
- they always have to spy on me sa han och la sin panna mot min, det fick mig att skratta, jag kollade in i hans ögon inget kunde bli mer perfekt än det här...

Zayns perspektiv

Jag lutade min panna på hennes inget kunde bli bättren det här! jag och Melanie stod så nära varandra, det var solnedgång och vi var på stranden, den kan inte vara mer romantiskt! precis när jag lutade mig fram för att kyssa hennes så började det regna. Vi båda skrek och började springa under ett tak, vi skrattade och satt oss ner på sanden och kollade på regndropparna falla ner ifrån himlen, jag kanske inte fick kyssen av henne men att sitta såhär va mysigt och vackert. Vi satt kvar där ett tag och pratade, när regnet hade slutat så gick vi hemåt.

Nästa dag

Jag och Melanie satt och kollade på nyheterna medans vi väntade på att killarna skull komma, vi skulle spela in videon till One Thing idag. Jag swappa genom kanalerna Tills vi kom till Hollywood news jag stannade på den kanalen och såg en nyhet och justin bieber och selena gomez, jag kollade på Melanie och hon log för sig själv medans hon kollade på tv skärmen. Det var en bild på de när de var på Vanity fari partyt igår
- they are a cute couple sa hon och log svagt
- yeah viskade jag, det blev en pinsam tystnad. Vi fortfsatte att kolla sen kom det en nyhet om mig och Melanie vi båda hoppade upp ifrån soffan och satt oss framför tv:n, jag höjde volymen och började lyssna på reportern

Tv Reporter:
Another romantic date with one of the hottest couple in the world, Melanie and Zayn had a romantic date in the beach yesterday, we've got a picture here. This cute couple havent confess that they are together yet, but they just can't get enough of each other. Stau tuned for more news abot worlds hottest couple!

de tog fram fler paparazzi bilder på mig och Melanie när vi var på stranden jag log svagt sen kollade jag försiktigt på Melanie hon höll på md sin mobil, hon kollade igenom hennes twitter Mentions. Jag läste igenom några av hennes mentions och blev arg jag tog mobilen ifrån Melanie och loggade in i min twitter och svarade på några mentions jag hade fått

Bradfordbadboi: it makes me sick to see @Zaynmalik1D with this ugly fag, what does he see in that bitch, he should date ME!

@Zaynmalik1D: get some repsect i see something in her you guys don't see! get a life and stop the Hate! @bradfordbadboi
@zaynmalik1D: guys we're just good friend nothing more! don't listen to the news! of course i love her but we're just friends! stop the hate please! (: xx

Jag loggade ut och gav Melanie mobilen jag kramade om henne och precis då flyger dörren upp och killarna står där glada och skriker, jag kollade surt på de och de blev tysta. Vi satt oss i bilen i tystnad
- whats wrong? Viskade killarna till mig och kollade ledset på Melanie
- our fans sa jag besviken och tog fram mina hörlurar oh lyssnade på musik hela vägen...
___________________________________________________________________________________________________
SORRY för att jag inte har bloggat och förlåt för att ni har fått vänta men jag har verkligen ingen tillgång till dator och det är svårt för jag är alltid upptagen men som sagt jag försöker FÖRLÅT så hemskt mycke!

loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Längtar till nästa

    2012-03-02 | 20:48:15
  • Sofia säger:

    Awsoooomee!

    2012-03-02 | 21:14:51

Kommentera inlägget här: