ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 39

Kategori: Allmänt

När vi var framme där vi skulle filma så gick Melanie i till smink rummet och satt dör själv jag tyckte verkligen synd om henne!
- guys i really feel sorry for Melanie! Shes having a hard time right now and i want her to feel safe like i promised her!
- well cheer her up somehow zayn take it easy! sa Harry och klappade mig på ryggen, jag suckade för mig själv och gick in till smink rummet där vi skulle sminkas och förbreda oss inför videon
När vi hade blivit klar med sminkningen bytte vi om och då gick jag tillbaka till Melanie och satt mig bredvid henne
- are you okay? sa jag tyst och tog tag i hennes hand och höll om den
- i dont know...sa hon och vågade inte möta min blick
- Melanie look at me sa jag och log mot henne svagt, hon vände sig om mot mig och hon hade röda ögon...hade hon gråtit?
- Melanie have you been crying?!?!?sa jag och ställde mig upp argt. Hon stöllde sig upp efter mig och kollade bort
- No..i just got something in my eye sa hon och försökte dölja det
- in both of them? sa jag och la armanra i kors
- Zayn look i'm fine dont worry about it sa hon och tog tag i båda mina händer och höll om de, jag höll om hennes händer hårt och kramade om henne
- i just dont want my girlfr- bestfriend to feel like this...

Melanies perspektiv

- i just dont want my girlfr- bestfriend to feel like this... Vänta ett tag kallade han mig just sin flickvän?! mitt hjärta började dunka snabbare men sen hörde jag att han ändrade till bestfriend. jag log stort för mig själv och Då märker jag att Zayn kollar på mig konstigt och ler mot mig också
- what are u all smily about sa han och skrattade
- uhm...loueh just did a funny face sa jag och pekade på louis som precis kom in i rummet
- oh..haha yeah he have the best funny faces i have seen! sa zayn och skrattade.
- 5 MINUTES LEFT, PLACES EVERYONE!!!! Skrek direktören
- gotta go see you in a bit sa han och pussade mig på pannan och sprang ut, jag gick sakta efter och kollade på deras inspelning. Det var fantastiskt, jag fick till och med vara med på videon och när de satt sig på soffa så satt jag på zayns knä. På slutet av inspelningen så sa de åt mig och Zayn att kyssa varandra, vi hade inget emot det så klart men att det ska vara med i videon där hela världen kommer se det, och att Zayn skrev själv att vi bara var vänner... Jag blev osäker över allt...
- What wrong i thought u wanted to kiss me? sa han ledset och kollade på marken
- Zayn i do but the thing you wrote in twitter... About us just being friends... Remember?

Zayns perspektiv

Hon hade rätt jag skrev ju att vi BARA var vänner allt kommer bli kaos... Men jag vill så gärna kyssa henne, visst vi kanske är bästa vänner men vi båda gillar varandra och vi har kysst varandra många gånger... Men det är ju skillnad... Jag ska få kyssen av henne jag tänker fråga henne ifall hon vill bli min flickvän snart nog så jag tar den här risken!
- i know what i wrote but lets just do it! sa jag och försökte övertala henne, tillslut sa hon ja, jag visste Att hon var orolig för fansen men jag tar risken som jag har lovat jag ska skydda henne vad som än händer och jag håller alltid det jag lovar!
- c'mon guys we dont have all day! sa direktören lite irriterat vi nickade och ställde oss där de bad oss att stå, vi gjorde oss beredda för kyssen
- action! sa direktören och kameran kom närmare mig och Melanie vi lutade sakta mot varandra och kysste varandra, oh vad jag hade saknat hennes läppar det kändes som om det bara var hon och jag i världen hela världen hade stannat och att vi var de enda ute!

Melanies perspektiv

När våra läppar äntligen mötte varandra så blev det gnistor överallt, det kändes som om det bara var jag och zayn ute och att världeb hade stannat! jag vet inte hur länge vi kysste varandra men jag hörde iaf att direktören sa bryt för länge sen men vi släppte fortfarande inte taget, efter ett tag så började jag tappa andan så jag bakade undan men Zayn ville fortsätta kyssen så han bet mig på underläppen och drog tillbaka mig till kyssen. Jsg la min hand pp hans bröst och försökte putta iväg honom men jsg visste sjölv att jag inte ville släppa taget om honom men det började bli skämmigt så tillslut lyckades jag outta bort honom
- wow... Sa Zayn och andades hårt jag log mot honom och bet mig själv på underläppen, mina känslor växte bara mer och mer för honom jag ville verkligen att han skulle bli min bara min! men jag skulle nog aldrig klara all press och hat jag skulle fp av fansen... jag skakade av mig tanken och Allt jag tönkte på var kyssen jag och Zayn var fortfarande jätte nära varandra, jag kunde verkligen inte kollade in i hans hazel förgade ögon jag skulle bara drunkna i de! han är så underbar jag har fallit för honom riktigt hårt!

Zayns perspektiv

Melanie skulle precis baka undan ifrån kyssen men jag bet hennes underläpp och puttade fram henne mot mig igen hon försökte putta bort mig men gjorde inte det jag visste att hon var för svag för mina kyssar fast efter ett tag så puttade hon iväg mig lite lätt och allt jag fick ur nig var ett "wow" jag kunde verkligen inte söga mer, hon bet sig på underläppen och det fick mig att bara vilja kyssa henne mer mina känslor för henne växer verkligen för varje dag! problemet just nu är bara fansen, jag vet att hon är rädd för all press och hat som hon kommer få ifall vi blir tillsammans men jag ör alltid en "Good boy'," och jag gör aldrig något fel men jag kanske vill vara " The bad boy" den här gången jag vill ta risker som jag själv sen löser! jag vet att jag kommer vara trogen och bra för Melanie och jag vet att vi båda känner likadant så varför inte bara ta risken...
Jag skakade av mig tanken och allt jag tänkte på var kyssen den var så perfekt och att vi fortfarande stod jätte nära varandra, de där läpparna jag ville så görna kyssa de igen men sen kommer killarna och drar iväg oss åt olika håll ifrån varandra
Hary och Liam tog Melanie någonstans och Niall och Louis tog mig åt ett annat håll
- guys? sa jag irriterat och kollade på de
- naaw did u want to spend some time with Melanieeee sa Louis och Niall o gjorde pussmuns ljud och de började låtsas hångla med varandra
- euw guys?!?! sa jag och puttade de båda, vi alla tre snackade om hur perfekt kyssen var och hur roligt det var när vi spelade in videon!
Efter ett tag kom Melanie tillbaka och killarna efter henne
- wanna go home now Sa jag och gick fram till Melanie och la armen om henne
- yeah im pretty tired sa hon och gäspade
- leggo sa jag och alla skrattade, vi sa hejdå till killarna och sen åkte vi hem och la oss

Nästa dag

Jag vaknar av min dumma alarm klocka som jag inte ens hade ställt in, jag trycker på "snooze" knappn o det irriterade ljudet gick bort, jag sätter mig upp och ser ett papper vid alarm klockan det stod:

Hey my bradford bad boi!

I'm sorry for telling you this now by this letter but i'm going on a trip for 1 months time i'll be home as soon as possible! take good care of Melanie and the House!

xoxo
Trisha!

jag la undan pappret och gick ner och kände den otroliga goda lukten av stekta ägg och toast mackor, jag går in till köket och ser att Melanie lagar allt, jag smög mig bakom henne och kramade om hennd bakifrån

Melanies perspektiv

Jag hörde att alarm klockan väckte mig men konstigt för jag hade inte ställt den? jag ser att det ligger en lapp på mitt sängsbord och det stod:

Hey my beautiful friend!

i'm going on a 1 months trip and i'll be home as soon as possible take care of my bradford bad boi and the house love you!

Jag satte ner lappen och jag tönkte att jag kunde överraska Zayn med frukost innan han vaknar
Jag gick ner och hittade ägg och toast i kyldkåpet och jag tog fram det och började steka äggen. Jag kände några starka armar ta tag i min i midja och det fick mig att hoppa till
- woah you scared me sa jag och skrattade, han skrattade med mig och vilade sin haka på min axel han kramade mig fortfarande bakifrån, han släppte mig efter ett tag och satte sig på sin plats
Jag dukade fram allt och vi började hugga in!
när vi var klara så la jag allt i diskkornen och skulle precis börja diska men då kom zayn och tog över
- let me do the dishes sa han och log mot mig
- its fine Zayn i'm pretty sure that i can do this sa jag och puttade på honom lätt
- so you think that i cant do a womans job sa Zayn och lät lite mystisk
- your a guy and yes i think you cant to a womanszjob sa jag elakt och skrattade åt honom han satte på vattnet och kastade på mig, jag skrek och kastade vatten på honom också och där blev det vatten krig vi båda var genom blöta och då tog zayn tag i min höft och började snurra runt och runt vi båda ramlade. Jag ramlade på honom och vi båda dog av garv
- that was fun sa jag och skrattade
- yeah..sa Zayn och skrattade
- Melanie i have something i want to ask you...

Zayns perspektiv

Yes nu kommer det nu ska jag fråga henne!!!!
- will you be my girlfriend? Jag kollade på henne och väntade på svar men allt som hände var att hennes leende försvann och hon satt sig upp...

________________________________________________________________________________________________________
Här är del 39 <33
sorry ifall det 'är fel stavat men jag försökte skriva snabbt genom min mobil så ni vet :)

loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    next one please (a)

    2012-03-03 | 10:39:29
  • Anonym säger:

    åh gud vad bra :D



    // http://fantasynovell.blogg.se

    2012-03-03 | 10:58:43
    Bloggadress: http://fantasynovell.blogg.se/
  • Anonym säger:

    NÄSTA

    2012-03-03 | 16:19:00
  • Anonym säger:

    Men c'mon! Vi pallar inte vänta flera dagar för ett kapitel! Du skrev typ 2 kapitel förut, sen slutade du med det. Sedan skrev du en varje kväll och nu har du slutat med det. Det verkar ju som att du aldrig kommer skriva.. #justSaying

    2012-03-04 | 10:26:36
  • Anonym säger:

    Snälla nästa har väntat 24 timmar nu snabba :P

    2012-03-04 | 20:07:34
  • frida säger:

    fortsätt skriiiiv :D

    2012-03-04 | 21:20:37
  • Katarina säger:

    NEEEJJJJJ ! varför slutar du där jag kan inte vänta tills nästa ... det är så himla bra asså jag älskar det :D <3 <3

    2012-03-04 | 21:55:28

Kommentera inlägget här: