ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 42

Kategori: Allmänt

Tidigare...

jag kunde inte kolla mer jag slet mig loss ifrån Zayns grepp och gick in till toaletten och låste dörren efter mig. Jag satt mig på toalettsittsen och brast ut i gråt jag hörde hur Zayn nästan bankade sönder dörren för att komma in
Jag ville verkligen inte prata med någon för jag var verligen ledsen det var en dålig idee att bli ihop med en världsstjärna som alla beundrar älskar och är förälskade i de... Jag slutade gråta och öppnade dörren tillslut, jag gick förbi honom som om inget har hänt
- Melanie i'm so sorry i'll try to fix everything i promise- jag avböt honom och suckade
- i dont think it'll be more "Us" Zayn...

Zayns perspektiv

Hon kollade på mig med en besviken look. Jag blev helt stum och inget kom ut från min mun när Melanie sa sådär. Jag backade sakta med små steg och gick in på mitt rum. Jag satte mig på min säng och lutade mig frammåt med handflatorna intryckt i  ansiktet. Jag tänkte för mig själv att jag måste göra något för att få henne att må bättre, jag måste visa henne att jag älskar henne och att jag alltid kommer att skydda henne och ingenting kommer att hända henne. Jag fick tårar...Ett liv utan henne skulle vara ett helvette. För jag kan inte leva utan Melanie.

Melanies perspektiv

Jag såg på Zayn att han blev chockad och ledsen, inget kom ut ur hans mun, han backade sakta och gick inte på sitt rum. Jag kände en stor klump i halsen och jag sprang in på mitt rum och la mig i sängen gråtandes. Varför är alla fans så hårda mot mig. Jag är en vanlig människa, jag borde få kunna vara tillsammans med den jag älskar utan någon problem, men med en superstjärna är det svårt. Jag vill verkligen vara tillsammans med Zayn. Men jag vet inte hur jag ska klara av det. Så jag bestämde mig för att ta en promenad.

Jag öppnade dörren sakta, kollade ut och såg ingen Zayn så jag passade på att gå ut. Jag tog på mig mina vita converse och tog på mig min svarta skinnjacka och gick ut. Det va ganska varmt, jag vet inte själv varför jag hade skinnjacka. Jag går och går utan att veta vart jag går, för det är tusen tankar som går runt i mitt huvud. Jag hör plötsligt hur en svart stor bil sakta kör bakom mig. Jag brydde mig inte först men efter ett tag så blev jag rädd. Jag stannade för att knyta mina skor och jag märkte hur bilen stannade också, men när jag fortsatte gå så började bilen sakta köra efter mig. Jag blev rädd och jag kände nervösiteten växa i min kropp så jag gick med snabbare steg till den gatan huset jag bodde i var på. Jag hör hur bilen gasar och kör förbi mig. Jag stannar till och andas ut ''Huh'' Tur, det hände inget tänkte jag för mig själv!

Jag öppnade dörren sakta och gick in. Jag stänger dörren efter mig och kollar upp. Jag ser Zayn stå framför mig.
''You know what your problem is Melanie..'' Säger han med armarna i kors.
''What'' Säger jag och kollar förvånat på honom.
''Your problem is that you don't want to fight for this love. If you really loved me, you wouldn't care about what people say. You know i love you and if you trusted me you would know that i'll always protect you.''
Jag var tyst för en stund. Han väntade på ett svar det ända som kom ut från min mun var:
''You're right Zayn...But still you're wrong. I do trust you, and i do wanna fight for us. But it's hard. You have to put yourself in my shoes!''
''I know, but i can't live without you Melanie..'' Jag såg hur det kom tårar från hans ögon.

Zayns perspektiv

När jag går ut ur mitt rum så tänkte jag ta ett snack med Melanie, jag gick in till hennes rum. Och hon var inte där. Hon kanske tog en promenad eller nått så jag satt mig framför tv:n och kollade på nyheterna. Ingenting nytt, jag hör hur dörren öppnas så jag går emot henne och börjar snacka med Melanie. Jag måste säga hur jag känner.

''You know what your problem is Melanie..'' Säger jag till henne med armarna i kors.
''What'' Säger hon och kollar förvånat på mig.
''Your problem is that you don't want to fight for this love. If you really loved me, you wouldn't care about what people say. You know i love you and if you trusted me you would know that i'll always protect you.''
Hon var tyst och jag väntade på ett svar tills hon sa r:
''You're right Zayn...But still you're wrong. I do trust you, and i do wanna fight for us. But it's hard. You have to put yourself in my shoes!''
''I know, but i can't live without you Melanie..'' Jag kände en stor klump i halsen och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna.
''I can't either Zayn, I love you more than anything in this world''
Hon kommer sakta fram till mig och ger mig en stor och lång kram.
''We have to work things out. We can't give up.''

Melanies perspektiv

Efter en lång stund av kramandes så går vi till vardagsrummet och sitter och försöker komma på hur vi ska göra för att undvika all hat. Det kommer vara svårt, så vi får bara se vad som händer med tiden.
Det ringer i min mobil och på skärmen står det ''Harry''
''Hello Harry''
''Hi Melanie, me and the guys are going to the beach, do you and Zayn wanna come?''
''Wait i'll ask Zayn if he wants to come.''
Jag frågar Zayn om han vill och han säger att han verkligen inte orkar och att han vill vara hemma och ta det lugnt.
''Did you hear that Harry? Zayn wants to spend time at home.''
''Okay, well i'll see ya later. Bye''

Zayns perspektiv

Jag orkade verkligen inte att gå till stranden idag. Ville vara hemma och tänka på saker och ting och vara med Melanie.
Jag kom plötsligt på en idé. Jag vet inte om Melanie kommer gilla den men jag kan fråga henne.
''Melanie i thought of something. Do you want a bodyguard?''
''Do you mean someone like Paul?''
''Yes, i mean you're always worried and scared that someone will do something to you because you're dating me. If you have a badyguard you don't have to worrie anymore.''
Melanies perpektiv

Han hade rätt men samtidigt, jag har inte råd med en livvakt. Hur ska jag betala honom.
''I can't afford it''
''Let me take care of it. Just say yes and that you won't break up with me?''
''Hmm..but i don't want you to pay for it''
''I take that as an yes''
Vi bestämde oss för att kolla på filmer och baka cupcakes. Det är så skönt att ha någon som Zayn. He really lights up my world like nobody else.
Vi går in i köket och tar ut recept från datorn. Jag skriker ut allt vi behöver tills honom och Zayn tar ut allt från kylen, och skåpen. Haha han ser så rolig ut när han stressar.
''Okay now we have everything we need, right?'' Sa han och log mot mig med sin sexiga leénde.
''Yes baby'' Sa jag och blinkade mot honom. Vi började blanda ihop allt och la allt i ugnen. Medans dom var i ugnen så satt vi och pratade, skrattade men plötsligt plingar det på dörren. Jag och Zayn går till dörren. Jag öppnar och ser......

Haha asså förlåt om det va så kort. Jag visste verkligen inte vad kapitlet skulle handla om, det tog mer än en timme för mig att skriva det här. Kom gärna med ideér!
Xo Dilan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är bra på att skriva ;) bra del ;)

    2012-03-10 | 21:47:15
  • Anonym säger:

    ÄLSKAR DELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!! <3

    2012-03-10 | 22:47:32
  • Sofia säger:

    LOOOOOOOOOOVVVVEEE IIITTTTT! Asså du är ju gryyym!

    2012-03-11 | 03:10:17
  • Anonym säger:

    SANA ÄR MYCKET BÄTTRE!

    2012-03-11 | 19:40:58
  • Nathalie säger:

    Ni e grymma båda två :D älskar denna:) Men snälla uppdatera mer för jag kollar in här varje dag och ser om ni skriver :)

    2012-03-12 | 17:47:52
    Bloggadress: http://http:

Kommentera inlägget här: