ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 43

Kategori: Allmänt

Jag öppnar dörren och ser ett ganska igenkänt ansikte... Då kom jag på att det var en man i bilen som exakt likande killen framför mig. Jag började känna hur mina hjärtslag började bli snabbare och hårdare
- Melanie let me intreduce you to kenny your new bodygaurd sa Zayn och la armen om mig
- m-m-my what sa jag och kollade chokat på Zayn
- your bodygaurd sa han och log stor mot mig, jag log mitt fejka leeende mot kenny och kollade sen bort
Varför skulle min "bodygaurd" köra efter mig bara spdör och hur kunde han veta ifön början att vi skulle skaffa en bodygaurd? jag började verkligen freak out! något skumt är på gång och det är inte rätt helt enkelt!
- welcome in sa Zayn och log stort mot "Kenny"
- I'm pretty sure he is busy sa jag och stoppade kenny ifrån att komma in
- dont be silly i'm pretty sure he wants some cupcakes sa Zayn och släppte in Kenny. Jag hade en dålig känsla, jag kände mig inte trygg med honom i närheten.. Och det blir värre, ifall han är min öivvakt kommer han vara överallt där jag är... Jag måste verkligen prata med Zayn om det här, jag menar så klart jag inte ska anklada kenny för något han har gjort eller något men jag måste berätta att jag inte känner mig trygg med honom i närheten.
- Zayn, baby can i talk to you for a minute sa jag ich fejk skrattade och puttade iväg Zayn lite åt sidan
- yes babe what is it? sa han och la sina händer runt min midja
- its about kenny... I just dont feel comfy around him sa jag och kollade bort ifrån Zayn, jag 

Tyckte synd om honom eftersom han hade säkert lakt ner mycket pengar på den här bodygaurd grejen. Jag kände mig hemsk efter det jag sa men jag hoppades på att Zayn förstod...
- Babe-
- Zayn i'm sorry if that bodygaurd cost you alot of money i really didnt mean to be any harm i just-
- harm? what do you mean? its totally fine i understand but can you atleast try to get go know him he is a very nice guy sa han och la en bit av mitt hår bakom mitt öra
- and how do you know that? do you know that guy sa jag och höjde ena ögonbrynen mot honom
- pfft..huh.. Yeaah..daah sa han och kollade runt och vågade inte kolla på mig
- Zayn Jawaad Malik are you Lying to me? sa jag och lät som hans mamma
- Sowwy Melly can a kwiss mwake wuu happii?? sa han i bebis röst, jag kunde verkligen inte motstå hans bebis röst och det visste han, han drog fram mig till honom och kysste mig. Jag vilme retas med honom så jag kysste inte tillbaka, jag stod bara där och rörde inte ens på mig, han började bli sur och började kyssa mig hårdare. Tillslut så bet han mig på läppen och der fick mig att skrika, jag slog til honom på armen och jag märkte att jag började blöda. Wow han bet verkligen hårt
- Aww sowwy Melly sa han och gjorde bebis rösten igen
- oh just stop sa jag surt och blodet slutade inte så tillslut var jag tvungen o suga på min läpö och det hjälpte blodet att sluta forsa ut
- so about that bodygaurd sa jag och kollade på Zayn som lekte med mitt hårt
- just give him a chance, please? for me? sa han Och tog tag i mina händer
- Fine just because i love you sa jag och gav honom en lätt kyss
- lets go back to the kitchen and get to know kenny sa Zayn och tog tag i min hand och drog in mig i köket
- so kenny tell me about you sa Zayn nyfiket ich kollade underligt på honom, jag började skratta så högt att båda kollade konstigt på mig, jag höll för munnen och försökte sluta skratta
- Well i'm really protectiv and if any papzz get close they'll be in real danger! sa han och lät som en gangster
Jag hoppade till och kliade mig på nacken och låtsas log mot Kenny, jag var verkligen osäker men jag hade ju lovat att ge honom en chans för Zayns skull
Vi satt och pratade om honom och hur han skulle skydda "mig". tillslut så gick han hem och jag och Zayn gjorde klart våra cupcakes
- So how do you like Kenny? sa Zayn och tog en stor tugga av sin cupcake
- He's... Jag ville verkligen få Zayn glad och han vill få mig skyddad och jag kan verkligen inte säga vad jag egentligen tycker för han har lagt ner mycket pengar på det här bara för mig..
- He's okay i guess, he'll be a good bodyguard sa jag och det var den där känslan som jag verkligen ville slippa men nej då...skuldkänslor kom! jag hade verkligen skuldkänslor över att ha ljugit för min egen pojkvän jag älskar... Det kändes fel men han blev ju så lycklig av allt jag sa.
- i knew you would like him! sa Zayn och gav mig en bamse kram
- hehe... Det var allt som kom ut ur mina läppar ett "Hehe" jag fejk log mot honom och sedan kollade jag Bort jag ville inte ljuga jag känner mig hemsk...

Nästa dag Zayns perspektiv

Jag vaknar upp med största huvudvärken och kunde knappt röra på mig, jag tog upp min mobil och smsade Melanie att hon skulle komma
- i got your text what is it? sa hon oroligt och satt sig bredvid söngkanten vid mitt huvud
- i have a terriblw headache i cant even move sa jag och fick ont i huvudet bara av att prata
- aww poor baby sa hon och pussade mig på pannan försiktigt
- i'm going the store and buy you some medicin honey sa hon och släppte taget om mind hand och skulle precis gå men jag tog tag i hennes hand och drog fram henne igen
- your not going anywhere without Kenny sa jag ocj tog upp mobilen och ringde upp honom, jag såg hur hon rullade med ögonen och la armarna i kors

Melanies perspektiv

Jag rullade med ögonen och la armarna i kors jag kände mig som en 3 åring vf måste jag ha en vakt runt om kring mig bara för att gå till butiken och köpa medicin? När han hade pratat klart med honom log Zayn stort mot mig
- Zayn u didnt have to call him i-
- i dont want you to be attacked by fans or paparazzis, i care about you and like i promised i'm going to protect you somehow! sa han och pussade min hand
- i lo- jag blev avbruten av att det rang på dörrklockan, jag gjorde mig i ordning snabbt och gick ner och såg Kenny vänta ute med bilen
- Ready? sa han med sin mörka röst
- yeah lets just get this overwith sa jag och suckade
När vi var framme så var det fullt av fans och paparazzis, jag kände 

Hur hjärtslagen blev snabbare jag försökte lugna ner mig oc jag tror det funkade
- lets go sa Kenny och öppnade bildörren till mig, jag hörde hur alla skrek mitt namn
När jah kom ut ur bilen så började alla puttas och det blev väldigt trångt men tillslut så kom jag in till affären och köpte medicin. Nör vi skulle gå ut sp var det mer fans och paparazzis och jag började verkligen bli rädd
kassören ringde polisen så jag kunde gå ut ur affären utan att bli bombarderad av fans o paparazzis
När polisen äntligen var här så fick jag i alla fall bättre uttrymme till bilen men när vi kom till bilen så var det en massa dödshot meddelanden på den det stod t.ex: GO AND DIE B*TCH
Jag gick snabbt in till bilen och ville därifrån men när Kenny startade bilen åkte inte hem vi åkte någon annanstans
__________________________________________________________________________________

jag och dilan ska försöka göra kanske en del var :)

Loads of love!

- Sana (: xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: