ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 46

Kategori: Allmänt

- i got this scar from him... I told him that i loved another guy and not him and he got mad and started to hit me and cut me everwhere i tried to escape but i was just so weak... I didnt want to tell you guys beacuse i didnt want you to get worried so i hid it and by somehow that photo of us got in my closet and Zayn found it...
Louis förstod allt bättre och ju mer jag sa Alex's namn så spände han musklerna av ilska men Lugnade ner sig då och då, efter att jag hade berättat klart så var han lugnt och förstående men jag ville verkligen inte att Zayn skulle veta om det här och jag vet nt ens om jag vill att han ska vet nu heller...
- why didnt you tell Zayn about this earlier?
- i...i was scared sa jag och andades djupt. 
- i suggest you should have told him he would have understand!
- i know... And i'm just a fool-
- dont say bad stuff about your self your not any of those your beautiful, nice,perfect, funny, and so much more! sa han bestämt
- that you loueh i love you! thank you for being here! sa jag och gav honom en puss på kinden
- i'm always here mels! sa han och kramade om mig
Dörren flög upp och där står....

Luckyoptimist.com-best_large

Melanies perpektiv:

Dörren flög upp och där står Zayn. Han ser att jag sitter på golvet bredvid Louis.
-Louis can you leave me and Melanie alone for a second, please. Sa Zayn
-Yeah sure man. Louis stannade framför Zayn innan han gick ut och klappade på hans axel.
-Trust her man. She would never lie to you. Believe her words. Sen gick han ut.
Zayn ser helt besviken ut. Jag ser att tårarna sitter där bakom hans ögonlock, men han kämpar emot. Han kommer sakta fram och jag går sakta upp från golvet, där jag satt.
-How can i be together with someone that doesn't trust me Zayn? Sa jag samtidigt som jag gick och satte mig på min sängkant. Jag kollade ner på mina händer.
-I just didn't know how to react. Im sorry. Can you please tell me why there was a picture of you and that guy?
Jag bestämde att berätta allt för honom. Han förstog mig. Jag t.o.m visade honom ärret som Alex hade gjort.
Han kramade mig en lång stund och bad om ursäkt flera gånger över hans beteénde.

Dagens planer var att killarna skulle åka till studion. Jag ville vara hemma och ta det lugnt.
Zayn tog en dusch, han bytte om och fixade till sig. Dom skulle bli intervjuade efter att dom spelat in deras nya låt ''I should've kissed you''. Zayn skrev den med killarna för någon vecka sen. Dom ska börja spela in den idag. När jag läste texten log jag lite för mig själv. Haha han sa att den handlade om mig. Jag gav honom en kyss direkt när han sa det.

Zayns perpektiv:
Idag ska jag och killarna till studion och spela in vår låt ''I should've kissed you''.
När jag skrev den tänkte jag på Melanie. Allt jag gör påmminner mig om henne. Hon ska inte följa med till studion. Jag ska be Kenny åka till henne när jag går.
Jag hör bilen tuta utanför huset.
-Melanieee!! The boys are here
-Waiiiiiit give me a kiss!
Melanie springer och hoppar i min famn. Jag känner hur hon luktar på mig, sedan kysser jag henne lätt.
-I love you. Säger jag innan jag stänger dörren efter mig.
Utanför mitt hus, medans jag går till bilen, smsar jag Kenny.
''Mel is home alone. Watch out for her!:) x Zayn''

Melanies perspektiv:
Jag är ensam hemma nu och jag vet inte vad jag ska göra. Jag hittar nog på någonting snart Jag går till vardagsrummet och sätter på nyheterna. Inget nytt. Det plingar. Jag går och öppnar. Där ser jag Melissa. En helt random tjej.
-Hi do i know you?
-Hi, no but you will, soon.
Trisha kommer in i huset. Jag går fram och krama om henne. Jätte hårt. Jag har verkligen saknat henne! Men vem är den där tjejen?
-Melanie this is Melissa. She is my sisters daughter. Melissa is going to stay with us for a while because her mum is doing a job in the US. And Melissa didn't want to go.


Vill ni ha nästa del ska det bli minst 10 kommentarer.
Hoppas ni gillar den här delen. Förlåt om den va kort. Hann verkligen inte skriva mer:(
x Dilan <3

Kommentarer

  • Melissa säger:

    HAHHAHA som mitt namn älskar denna måste läsa andra lägg upp den idag snälla <3

    2012-03-16 | 22:19:55
  • Andrea säger:

    Du är så duktig älskar denna novellen <3

    2012-03-16 | 22:20:48
  • Lovisa säger:

    DETTA ÄR DEN BÄSTA NOVELLEN J AA NÅGON SIN LÄST.FÖRUT! Just saying!

    2012-03-16 | 22:22:05
  • gabbe säger:

    Skriv längre för man vill bara iinte att de ska ta slut!!

    2012-03-16 | 22:23:13
  • gabbe säger:

    Skriv längre för man vill bara iinte att de ska ta slut!!

    2012-03-16 | 22:23:24
  • gabbe säger:

    Skriv längre för man vill bara iinte att de ska ta slut!!

    2012-03-16 | 22:23:26
  • lozan säger:

    GGGRRRYYYMMM LOVE IT nästa

    2012-03-16 | 22:26:40
  • Anonym säger:

    jag väntar på 47 du är skit duktig på det här

    2012-03-16 | 22:28:30
  • Anonym säger:

    omg grym älskade delen (men alla delar är bar) ;)

    2012-03-16 | 22:31:10
  • Anonym säger:

    ni anar inte hur mycket jag längtar till del 47 :) bra del ;)

    2012-03-16 | 22:32:10
  • Katarina säger:

    LOVE IT! <3 :D

    2012-03-16 | 23:27:30
  • Ellie säger:

    NO! Tänk om Zayn blir kär i henne eller någon annan av pojkarna?? :O

    Längtar till nästa :)

    2012-03-16 | 23:27:43
  • Sofia säger:

    2012-03-16 | 23:35:22
  • Sofia säger:

    Niiice like Icceee! (fråga inte)

    2012-03-16 | 23:36:01
  • zeynab säger:

    love it, love it, love it !

    2012-03-16 | 23:57:15
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Leen säger:

    Nästaaaaa

    2012-03-17 | 16:01:07
  • Anonym säger:

    När kommer nästa ??

    2012-03-17 | 19:15:42
  • Ellie säger:

    Älskar verkligen den här novellen det är den bästa 1D (zayn) novell jag har läst! Roligt att ni är 2 som skriver nu :D

    2012-03-18 | 10:55:05
  • Anonym säger:

    På Bieberland så snackade du massa om hur mycket du älskar Justin och ALDRIG kommer byta ut honom osv, nähä.. Det är därför du bloggar om den här fula 1D killen istället för Justin?-.-

    2012-03-18 | 11:22:19
  • Anonym säger:

    Den hära fula 1D killen råkar vara en av de snyggaste killen i världen

    2012-03-18 | 18:23:24
  • Lozan säger:

    Den dära fula killen från 1D råkar vara världens snyggaste kille!! (just sayin)

    2012-03-18 | 19:27:39
  • melissa säger:

    Hon kanske gillar både 1D (zayn) o justin ?! Man kan gilla 2 artister samtidigt, och det du säger är vad du tror och tycker , men kanske inte vad Andra tycker. Och den där fula 1D killen är faktiskt en va världens hetaste killar, tror nog du bör skaffa glasögon..!

    2012-03-18 | 20:40:29
  • melissa säger:

    Av*

    2012-03-18 | 20:41:07

Kommentera inlägget här: