ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 47

Kategori: Allmänt

Tidigare
________________________________________________________________________________

Melanies perspektiv:
Jag är ensam hemma nu och jag vet inte vad jag ska göra. Jag hittar nog på någonting snart Jag går till vardagsrummet och sätter på nyheterna. Inget nytt. Det plingar. Jag går och öppnar. Där ser jag Melissa. En helt random tjej.
-Hi do i know you?
-Hi, no but you will, soon.
Trisha kommer in i huset. Jag går fram och krama om henne. Jätte hårt. Jag har verkligen saknat henne! Men vem är den där tjejen?
-Melanie this is Melissa. She is my sisters daughter. Melissa is going to stay with us for a while because her mum is doing a job in the US. And Melissa didn't want to go.

Melanies perpektiv:
Jag blev lite chockad när Trisha sa att Melissa skulle bo hos oss. Jag menar hon kunde iallafall berättat. När dom kommer in så visar Trisha Melissa vart hon ska bo under den tiden hon kommer vara kvar. Jag går bakom dom och betraktar deras rörelser och ansiktsuttryck. Melissa går in i rummet och packar upp. Jag hade gått till köket och tog ut saft till mig själv. Jag var lite borta för jag visste inte vad jag skulle tycka om att Melissa.
-Hi Melanie i've missed you!
-I've missed you to. Sa jag samtidigt som jag tog en klunk av min saft. Jag kollar ner efter jag druckit.
- Im sorry Mel, i really forgot to tell you about Melissa. I didn't even tell Zayn, he will be as chocked as you are.
-No it's okay, the thing is i wasn't prepared for it, you know?
-Yeah, im sorry it won't happen again.
-Hi guys. What are you talking about? Säger Melissa när hon kommer in i köket.
-Nothnig much, Trisha im going out for a walk. By the way, Kenny is a guy that will come with me, he is my bodyguard.
-Zayn told me. Take Melissa with you okay?
Alltså jag skulle verkligen uppskatta att hon inte skulle säga så, jag visade inte att jag inte ville ta med henne utan jag sa att hon kunde komma och vi skulle gå när Kenny kom, alltså om fem minuter.
Jag bytte om till det här:
5887620489_719c20e787_b_large
Melissa till det här:
Tumblr_lx311dqjww1r458y9o1_500_large
Kenny kom och vi började promenera. Kenny var alltid två-tre meter bakom mig och Melissa.
Melissas perspektiv:
Mamma fick jobb i Usa. Jag är van att bo i London, Jag vill inte flytta. Jag är inte redo. Plus det är ett år kvar i high school. Jag kommer börja i college snart. Så för mig är det onödigt. Jag frågade om jag kunde bo hos Trisha. Hon tyckte det var okej, Jag pratade med Trisha hon sa att jag var mer än välkommen.
Påväg hem till Trisha berättade hon att det bodde en tjej hos dom som var tillsammans med Zayn. Jag frågade henne om det var Melanie hon snackade om. Hon svarade ja och frågade hur jag visste. Jag kollar ofta på nyheter särskilt kändis skvaller. SÅ jag visste mycket. Jag är ett stort one direction fan, och jag är mer än stolt att ha Zayn som kusin. JAg och Trisha snackade väldigt mycket. Det brukar inte vara så eftersom när hon kommer och hälsar på hos oss brukar vi inte snacka så mycket men det ändrades snabbt.
Jag var lite nervös först när vi började gå på promenaden. Det kändes lite skämmigt i början för det blev tyst jag avbröt tystnaden.
-So your name is Melanie right?
-Yes, and you Melissa?
-Yeah that's moi! Sa jag lite glatt och försökte le.
-Ooo i see that you can speak france.
-Haha no just a little bit. How old are you?
-Im 19, and you?
-Im 18, soon 19.
-Thats awesome. How does it feel to be Zayn Maliks cousin? haha
-I'm very proud to call myself Zayn Maliks cousin. It's kind of annoying sometimes cuz some people tries to get to him by me. They use me-.-
-Oh i know how it feels, but you just have to be smart and not be around people like that;)
-True! How does it feel to be Zayns girlfriend?
-I just love him so much. I don't think about that he is Zayn Malik, the famous guy. I just see him as Zayn, my lovely boyfriend that i love so much.
-That's so cute.
Melanies perpektiv:

Jag och Melissa trivdes med varandra och vi snackade om massor av saker. Vi promenerade i mer än en timme. Efter ett tag tröttnade vi så vi vände tillbaka till huset. Fast vi gick förbi McDonalds som fanns i närheten.
Vi köppte mat åt Trisha också.
När vi kom hem ser jag en lapp på kylen.
''I'll be coming home tomorrow. Take care of Melissa and Zayn-Trisha''
-Well i guess we're gonna be alone untill tomorrow. Sa jag och kollade på Melissa.
-But the food..Sa Melissa
-You can eat it. Jag hann inte ens prata klart och hon hade öppnat påsen och börjat äta på pomme fritsen.
hahaha jag tror jag dog lite. SÅ söt.
Vi bestämde att kolla på film. Men vi bakade cupcakes innan vi satte på filmen. Under tiden snackade vi massor. Melissa berättade att hon precis gjort slut med sitt ex Christian och att han var hemsk.
-But why didn't you break up with him sooner! Omg he is a jerk.
-I don't know, i guess it was the love that kept me from not breaking up with him.
-Yeah that's sad.
''DING''
- The cupcakes are ready!! Skrek jag. Samtidigt hörde jag dörren öppnas. Zayn och killarna kommer in i köket och börjar gapa och skrika. Melissa kommer in och alla stannar upp och kollar tyst på henne medans hon står med cola och chips i handen, hon står helt still och vågar inte röra sig. Hahaha så synd.
-You guys this is Melissa, Zayns cousin.
-Yes guys this is my cousin säger Zayn och kramar om henne.

Zayns perpektiv:

Jag blev lite chockad över att se Melissa. Sist jag såg henne var för ett år sen. Hon har ändrats fett mycket jämfört med då. Killarna skakar hand med henne men när Niall ska skaka hand stannar han upp och säger
-Hi i'm Niall...
Man ser att han kollar in i hans ögon och hon i hans.
-You have beautiful eyes Melissa.
-Thank you, your eyes are beautiful to.
-I feeeel some lööööve in the aiiiiiir. Sjunger jag och louis samtidigt som vi hoppar runt Melissa och Niall. Liam skriker get a room!
Stackars Melissa hahaha.
Nialls perpektiv:

Jag tror jag föll direkt när jag såg Melissa. Hennes honungsfärgade ögon med långt brunt rakt hår. Solbrun kropp och perfekt kroppsform. Alla bestämde att kolla på film. Tur att tjejerna bakat cupcakes. Jag älskar det! Jag och Melissa satt bredvid varandra Melanie satt brevid Melissa och Zayn bredvid Melanie. Liam och Harry satt på andra soffan och Louis låg på golvet med kudde under huvudet, lutat mot soffan under mina fötter. haha
Vi bestämde att kolla på Paranormal Activity 3. Jag kände under filmen hur Louis höll om mina fötter och Melissa gömde sig i min famn. Jag hade min arm runt henne. Det kändes bra. Jag måste bjuda ut henne. Men vågar jag...
Melanies perspektiv:

Vi bestämde att killarna skulle sova över hos oss idag. Jag tror Niall verkar vara intresserad av Melissa. Jag och Melissa sitter i mitt rum på morgonen.
-Melissa i think Niall is in to you.
-No.. Really?
-Yes haven't you noticed? I mean he is all over you.
-Uhm... He is cute sa hon med ett stort leénde på läpparna.
Det knackar på dörren där står Niall.
-Melissa can i talk to you for a second?
- Yeah sure. Melissa går ut från rummet och står nu utanför min dörr och snackar med Niall.
Jag kunde inte hålla mig så jag gick och ställde mig bakom dörren och tjuvlyssnade på deras konversation.
-What do you want? Sa Melissa trevligt.
-Uhm..I think you..Uhm..and I...go and.....

Vad kommer Niall fråga? Vad kommer Melissa svara?
Vad kommer dom andra tycka?
Mer än 20 kommentarer till nästa del. Hope you liked it.
X Dilan

Kommentarer

  • ZaynMalikFan säger:

    Sååå sjukling braa, älskar alla delar och kan verkligen inte vänta tills nästa kommer, vill ha den nuuuu ;) x

    2012-03-18 | 21:59:38
  • ellie säger:

    Bjuda ut henne? :)

    2012-03-18 | 22:06:48
  • Anonym säger:

    Alltså den är så grym den blir bättre och bättre för varje del

    2012-03-18 | 22:11:08
  • sofia säger:

    Nice!

    2012-03-18 | 22:12:04
  • Anonym säger:

    Grym alltså älskar den

    2012-03-18 | 22:12:39
  • zeynab säger:

    Sjuuuktbra älskar den! <3

    2012-03-18 | 22:24:10
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • melissa säger:

    Jävligt bra!

    2012-03-18 | 22:44:29
  • Anonym säger:

    sååå bra!!

    2012-03-18 | 22:55:36
  • zippo säger:

    Måste alla kommentarer vara från olika personer? Spammning å gång... ;)

    2012-03-18 | 22:56:10
  • Anonym säger:

    BÄSTA!

    2012-03-18 | 23:21:33
  • jessiica säger:

    Såååååååå braaaaaaa:D:D:D

    2012-03-19 | 00:19:49
  • Lisa säger:

    heeeej, det där var skitbra skrivet förutom att jag önskar att jag var melissa och melanie^^

    2012-03-19 | 07:26:27
  • Anonym säger:

    fortsätt så här tjejer ;) och det här var en bra del ;)

    2012-03-19 | 07:38:30
  • Jennie säger:

    jättebra!!!

    2012-03-19 | 07:40:04
  • zippo säger:

    15 kommentarer nu :)

    2012-03-19 | 09:48:22
  • zippo säger:

    16 med den här ;)

    2012-03-19 | 09:49:36
  • zippo säger:

    Kom igen! Ska jag behöva skriva alla kommentarerna själv?

    2012-03-19 | 09:51:56
  • zippo säger:

    Jahapp då gör jagbvål det då :D

    2012-03-19 | 09:53:48
  • zippo säger:

    Hej, jag heter zippo, är 1000 år och bor på månen. Jag hade besök av väldigt trevliga marsianer idag, vi moonwalkade och hade jättekul tsm :D

    2012-03-19 | 09:58:01
  • zippo säger:

    Den 20:onde kommentaren får faktiskt nån annan göra! Men vänta... Jag gjorde just den! Oops! ^.^

    2012-03-19 | 10:00:29
  • kattster säger:

    du har fått 20 kommentarer nu. Sluta fiska efter dom, det verkar inte intressera någon av er att fortsätta skriva, varför då fortsätta? Superbra del annars!

    2012-03-19 | 17:09:25
    Bloggadress: http://www.katarinaa.devote.se
  • lozan säger:

    Du kan be om 1000 000 komentarer vi kmr att komentera tro mig så, hurry up next part :)

    2012-03-19 | 18:41:28

Kommentera inlägget här: