ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 50

Kategori: Allmänt

Jag och Zayn gick till stranden och alla var redan där. Dom satt på deras handukar på stranden. VI gick fram till dom och började planera vad vi skulle göra. Sen känner jag två händer hålla mig tunt midjan och bära upp mig på ryggen. -STOPP STOPP IT!! -GOTCHA sa Zayn och hoppade från bryggan till vattnet! Vattnet var så vackert! Ljus ljus blått. Man kunde se igenom allt. Jag kände armar runt mig. Jag kollar bak och ser Zayn han kommer sakta fram och lutar sitt huvud mot mitt. -I love you so much Melanie. Im so happy that we are here together......
Melanies perspektiv:
Efter att vi simmat en liten stund så gick vi upp och åt på en restaurang lite längre bort från våra ''bungalows''. Jag och Niall, Zayn och Melissa bestämde att äta tillsammans. Dom andra killarna skulle bada och sola. När vi kom fram till resturangen hade jag bara min bikini på mig eftersom det var så varmt. Såklart så hade jag mina pilot glasögon. Vi alla beställde, såklart så beställde Niall och Melissa mest. Vi snackade om allt möjligt. Vi skrattade och hade kul. Tiden gick så fort och klockan var redan fem så jag och Zayn bestämde att gå hem och byta om. Niall och Melissa stannade kvar.
Nialls perspektiv:
Jag skrev ett sms till Melanie där det stod ''Please can you go with Zayn, I wanna be alone with Melissa and tell her how i feel? xx '' Hon svarade med ett stort ja och en glad smiley. När dom gick började jag snacka med Melissa. Efter ett tag ville säga exakt hur jag kände för henne.
-So i wanted to tell you something. Uhm it's like, i have feelings for you even though i don't know you that well. I mean i would like to you know? And when i first saw you i was like, you are the one. This is so crazy, it's the first time i confessed somethiing like this to a girl face to face.
-Niall you are just so sweet! I really like you too but..
-Oh no not but...
-Im sorry, but i just got out of a realtionship, im still vulnerable and i don't want to get hurt again. Do you know what i mean? -Yes ofcourse. We can take it one step at a time.
-Yeah, let's get back. Are you done? -Yea.
Zayns perspektiv:
Jag hoppas att det gick bra med Niall och Melissa. Om Melissa blev tillsammans med Niall så skulle jag veta att hon va i goda händer.
Jag hade svettats så mycket så jag sa till Melanie att jag skulle ta en dusch. Jag hoppade in i duschen. Jag sjunger medans jag duschar. Jag känner några händer på min midja jag vänder mig om och ser Melanie. Hon är så vacker tänker jag för mig själv.
Vi duschade tillsammans och gick ut efter en stund. Vi alla hade bestämt att gå på en fest som vi hade blivit bjudna på. Tur att det var ute fest, det är ju så varmt. Jag bytte om till svarta shorts och en vit t-shirt med ett halsband. Jag fixade håret som vanligt.
Melanies perspektiv:
Jag bytte om till svarta jeans shorts med ett USA linne och ballerina.Vi bestämde att vi alla skulle träffas på stranden där festen skulle hållas. När vi kom dit var alla redan där. Dom hade rude boy-RIhana på. Vi såg många människor som dansade på dansgolvet.
-LET'S DANCE ZAYN!
-OKAY IM JUST GONNA TELL THE BOYS TO COME AND DANCE WITH US.
Vi var tvungna att skrika eftersom musiken var så hög. Vi festade ganska länge. Från åtta på kvällen till tre på natten. Vi gick och åt sen gick vi tillbaka till festen en liten stund. När vi kom hem var jag helt död så jag gick och la mig.
Dagen efter:
Jag kollar bredvid mig och jag ser ingen Zayn. Han duschar säkert. Jag gick in till badrummet och där fanns ingen Zayn. Han är säkert ute tänkte jag. Jag gick och borstade mina tänder och bytte om till jeans shorts och ett linne med bikini under. Jag gick direkt till resturangen. Där var Zayn säkert. När jag går dit ser jag Zayn prata med Melissa.
-Hi why didn't you wake me up Zayn?
-Oh im sorry i forgot. Jag var så irriterad på honom. Hur kunde han glömma. Jag sov bredvid honom. Ohh va irriterande. Jag blev ännu mer irriterad när jag såg honom sitta med Melissa. Jag vet inte varför jag var såhär idag. Humör svängningar säkert.
Vi åt och jag var tyst under hela stunden. Melissa och Zayn pratade lite då och då om hur familjen hade det. Dom skrattade och jag blev ännu mer irriterad så jag gick upp och drog därifrån.
-Melanie where are you going? Ropade Zayn på mig. Jag kollade inte ens på honom och fortsatte att gå.
Jag gick till baren som var vid stranden och beställde en stor slush. Jag satte mig i solstolen och började sola. Då och då drack jag min slush. Jag var ensam ett bra tag.
Vi alla hade bestämt att åka vattenskooter idag. Vi hade en egen guide som visade oss om hur man gjorde. Zayn och Liam åkte tillsammans, Harry & Louis och Niall & Melissa så jag åkte ensam med gudien. Skulle Zayn låta mig åka ensam? Omg. Aja skit i, tänkte jag. Jag njöt inte av stunden. När vi var klara gick jag snabbt till bungalowen. Ikväll skulle vi äta allihopa. När jag gick dit satt alla och skrattade och när jag kom blev alla tysta.
-What are you guys talking about? Sa jag snällt.
-Nothing much. Sa Niall och fortsatte hålla på med Melissa. Alla snackade med henne och hade kul. Jag kände mig utanför....

Ganska kort del I knoow! Men ni får komma med ideér för jag vet inte vad jag ska skriva om. Det får väl bli eran uppgift. Kom med ideér om vad som ska hända.
Dilan x

Kommentarer

  • daniella säger:

    Hej kan ni inte skriva om att Melanie blir ledsen och då börjar zayn trösta henne och.de.börja.prata osv...

    2012-03-27 | 22:00:36
  • Sofia säger:

    Ohh,someone's jealous! :)

    2012-03-27 | 22:29:48
  • .... säger:

    Att melani ställer sig upp och går där i från och gråter sen springer zayn efter henne och då tar han hennes hand och frågar vad har hänt?? Och då säger hon att känner sig utanför "ingen bryr sig om henne längre " hahahaha asså jag vet inte du får hitta på nånting helt enkelt :D ( jag har inga bättre idéer sorry) :*

    2012-03-27 | 23:32:15
  • Leila säger:

    Skiiiiit bra <333

    2012-03-27 | 23:39:25
  • Malin säger:

    Jag tycker det ska fortsätta gå, att hon blir mer och mer utanför tills hon tar upp det med melissa och så händer det... något ♥♥♥

    Skitbra iaf, önskade bara att melanie var jag ♥♥



    kolla min blogg, har ritat en bild av Zayn där ;**

    2012-03-28 | 07:42:49
    Bloggadress: http://malingutt.devote.se
  • cassandra säger:

    Det ska fortsätta så i nästa kapitel och tillslut frågar Melanie zayn varför han har blivit sådan ? :P Sen blir det bråk

    2012-03-28 | 16:18:10
  • Katarina säger:

    GRYMT KAPITEL! :D men skriv vad du vill allt blir ändå bra ;) men snälla gör inte så att dem gör slut oki? <3

    2012-03-28 | 17:07:39
  • Zeynab säger:

    Skitbraaa! Asså vet inte direkt, men mer drama först sen, så blir komplicerat och efter KÄRLEK !!

    2012-03-28 | 20:02:41
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Anonym säger:

    bra del :)

    2012-03-28 | 20:23:11
  • Anonym säger:

    grym del :) fortsätt så tjejer :)

    2012-03-28 | 20:24:02
  • Anonym säger:

    Amazayn Kapitel ;),Nästa kapitel kan va dramatisk ;) !

    2012-03-28 | 21:25:40
  • Anonym säger:

    Grymt! När kommer nästa? :)

    2012-03-30 | 21:37:41
  • anonymt säger:

    Vad fan är de här för blogg ni bloggar ju inte ens jävla skit blogg om ni vill att folk ska läsa den borde ni fan blogga och plus jag saknar den tiden då du skrev flera per dag och långa och nu knappt en gång i veckan shiit asså nu är de påsklov så bi kmr säkert hitta,på ngt som ex "hej jag var med kompisar kunde inte skriva" nu när de är påsklov vill man ju se mest! Just saing! Ta inte lika upp men ni borde skärpa er!

    2012-03-30 | 21:46:14
  • Anonym säger:

    OMGG så bra!! Jag tycker att Melanie ska börjar gråta och går där ifrån och att Zayn inte bryr sig så mycket och säger typ att hon är självisk för att hon bara tänker på sig själv. Sen börjar de tjafsa och Melanie säger åt honom att Melissa har gjort honom till en annan person, då säger han att de vill inte att hon ska känna sig utanför men då blir Melanie arg för att hon själv blir utanför ELLER, så kan Melissa vara ond och har sagt saker om Melanie och fått killarna att tro på det sen bråkar Zayn och Melanie och för att göra det sorgligare så har Melanie inte någon vid sin sida och ingen som tror på henne o blablabla. Lol skrev ett helt kapitel. När jag väl börjar skriva slutar jag inte haha. Men storyn är GRYM, kan inte vänta tills nästa! Det spelar ingen roll vad som händer den är ändå alltid grym :) x

    2012-03-30 | 22:11:58

Kommentera inlägget här: