ZaynMalikStory

I Hate That I Love You! Del 49

Kategori: Allmänt

Tidigare:

Zayns perspektiv

Jag gick in till vardagsrummet och tog fram BBC news och kollade lite, jag gick upp och hämtade en flaska med juice och satt mig ner framför TV:n igen

 

REPORTER: We’ve got new love going on in ENGLAND for One Direction fans! It seems like Niall and Melanie got something speciall going on, on their first date in Espresso…

 


 

Zayns perspektiv:

Jag stängde av tv:n direkt när Melissa kom in i vardagsrummet.
-What was that all about? Frågade hon.
-Nothing just stupid rumors. Jag gick upp från min plats och gick upp på mitt rum.
Jag tänkte för mig själv en liten stund. Det kan inte vara sant, det är Melanie och Niall, min bästavän och min flickvän. Dom skulle aldrig göra något sånt mot mig. Nej nej sluta Zayn, få det ut ur ditt huvud nu! Det knackade på dörren och där står Melanie med en kaffe i handen frn espresso.
-I got your favourite. Sa hon och log mot mig med hennes vackra leende.
-Thanks sa jag medans hon kom fram till mig och tog fram kaffet.
-Is something wrong Zayn, you look so stressed out?


Melanies perspektiv:

Jag och Niall bestämde oss för att fika. Han berättade för mig hur han kände för Melissa även om han inte känt henne så länge. Vi bestämde oss för att dra hemmåt. Men innan så ville jag köpa Zayns favorit kaffe.
När jag kom in i huset frågade jag Melissa vart Zayn var. Hon sa att han var på sitt rum. Jag gick upp och knackade. När jag öppnade dörren sa jag:
-I got your favourite. Jag gick sakta fram och han tackade. Jag såg i hans ögon att det var något som hänt.
-Is something wrong Zaynyou look so stressed out? Frågade jag
-I don't know Mel.
-What do you mean? Tell me! Sa jag lite stressat. Vad har hänt med honom herregud! Tänkte jag för mig själv.
-Okay, i saw the news and it was about you and Niall dating. I mean i know its not true, and im trying to not think that it is something between u guys but-
Jag avbröt honom med en kyss på läppen som varade länge. Den blev mer och mer passionerat. Jag backade lite sakta och sa:
-Zayn you are the only man i love. Niall is my friend and nothing more. Im yours, not Nialls, YOURS! Sa jag med ett stort leénde på läpparna.

Zayns perpektiv:

Jag blev så glad när hon sa så. Jag ville bara ta och krama henne och aldrig släppa taget.
När hon skulle ut ur mitt rum så gick jag och ställde mig framför dörren. Jag gick sakta fram till henne och började kyssa henne.
-I love you so much.
-I love you to.
- Jag bärde upp henne och nu hade hon hennes ben runt min midja och hennes händer runt min nacke. Jag la sakta ner henne och tog av mig min t-shirt. Jag tog av hennes tröja och sedan...
Dörren flyger ut och där kommer Louis in.
-OMGG EUWWWW I WAS NOT SUPPOSED TO SEE THAT. omg omg im scared for life!
-Omg Louis GO OUTT!!! Sa jag och Melanie samtidigt och tog täcket över oss.
-He was not suppose to see this...

Melanies perspektiv:

Det här var första gången med Zayn. Det kändes verkligen rätt. Jag är glad att han var min första.
Jag och Zayn gick upp och bytte om. Vi gick ner och där sitter alla i vardagsrummet.
Alla kollar åt vårt håll när jag och Zayn går fram till dom. Vi kolalr konstigt på killarna och Melissa
-Has something happened?
-Yes, can you guys sit down. Säger Harry med en allvarlig röst.
Jag och Zayn sätter oss i soffan bredvid varandra och blir lite nervösa. Undra vad det är dom vill säga till oss.
-So when you two were up there and did some ''stuff'' Sa Niall ironiskt och Harry fyllde i med att säga:
-We talked to each other about our lifes and how much stress we have and that we need a break.

Zayns perspektiv:

Jag blev helt chockad. Ville killarna sluta i bandet! Det här kan inte hända! Jag måste säga nått!
-No we are not taking a break from each other! I dont want us to split- Jag hann inte prata klart och alla började skratta.
-Omgash if you just saw your face omg we are hilarious, sa Liam och gjorde high five med Louis!
-What? omg did you guys lie to me? Bitches-.-
- No but seriously, we all need a break so we decided that we will go to Bora bora!!!! Sa Harry helt glad och hoppade runt med Niall och Liam!
-Are you guys serious? Omg but how? Do we even have vacation? Sa jag helt chockad.
-Me and the boys talked to our managment, and they agreed giving us two weeks of vacation. Sa Louis.
-Lets go and pack our bags then!!

Melanies perspektiv:

-What about us? Ska killarna åka på semester utan oss? Är dom seriösa tänkte jag för mig själv.
-You too dummy! Melissa go and pack you bags too! Sa Niall.
-But we can't afford Bora Bora have you seen that place? It's like heaven.
-Don't worry about it babe. Sa Zayn och kom bakifrån och kramade mig sen gav han mig en puss på kinden och gick upp för att börja att packa. Killarna gick hemmåt för att packa dom oxå. Jag och Melissa satt och packade tillsammans.

Nästa dag:

Melanies perspektiv:

Vi alla vaknade tidigt. Klockan fyra på morgonen. Paul kom med bilen och tutade utanför. VI hann inte ens äta frukost. Vi tog bara på oss kläder och skor sen tog vi våra väskor och gick till bilen. Killarna var redan i bilen.
Man såg att alla var jätte trötta men samtidigt såg alla fram emot den här resan. Det kommer bli så kul!!
När vi kom fram till flygplatsen lämnade vi allt baggage och gick till ett kafe. Det var en timme kvar tills vi skulle gå på flyget så vi gick och åt. Jag och Zayn gick runt i en affär medans Niall och Melissa satt kvar och åt. Dom passar verkligen dom äter lika mycket haha så söta. Louis,Liam och Harry satt vid stället där man brukar vänta på sitt flyg.
- Omg this smells so freaking good! Sa jag och sprutade parfym på min handled. Smell it Zayn.
-Yeah that one was good.
Jag gick därifrån sen.
-Aren't you going to buy it? Sa Zayn.
-No have so many perfumes at home. Sa jag och gick ut från affären. Jag höll på med mobilen samtidigt och jag gick till killarnas håll.
-Hello boys! what are you guys up to? Sa jag till killarna.
-Nothing much, just chilling and killing. Where is Zayn.
-He was right behind me. Omg vart tog Zayn vägen. Han va här nyss. Jag ser honom komma fram bland folkmassan med en påse i handen.
-This is for you my lady. Sa han och gav mig påsen.
-Omg you bought the perfume! Omg thank you so much Zayn i love you!! Kan inte fatta att han köpte parfymen till mig.
-It was nothing, love you to!

Flyget var äntligen redo och vi alla gick på. Det var första klass! Oy yeah. Jag och Zayn satt bredvid varandra. Niall satt med Melissa. Liam och Louis satt bredvid varanda och Harry satt med någon okänd. Stackars Harry.
-Are you excited Zayn?
-Im so excited, we're gonna have so much fun! Me and you are going to sleep in the same room okay?
-But what about Melissa?
-She can sleep with Niall.
-But they are not even dating. Niall never asked her out.
-Well than he should. We can go on dubble date.
-That would be so fun.
Jag och Zayn snackade dom första timmarna. Sen somnade jag på hans axel och hans huvud på mitt huvud.
Flyget tog ganska lång tid och vi sov hela resan. När vi kom fram så var allt så fantastikt. Vi körde bil till vårt hotell och jag tog kort.
Bora Bora Vacations

Helt fantastikt! Vi gick till våra rum och såhär såg min och Zayns utsikt ut.


Så jävla vackert. Vi packade upp våra saker och vi bestämde att träffas vid stranden för att planera vad vi skulle göra. Klockan var bara 12.00 på dagen. Det var så varmt så jag bytte om till bikini.
Tumblr_ljw4f5p1dq1qf7ikto1_500_large
(såhär såg min bikini ut)

Jag och Zayn gick till stranden och alla var redan där. Dom satt på deras handukar på stranden. VI gick fram till dom och började planera vad vi skulle göra. Sen känner jag två händer hålla mig tunt midjan och bära upp mig på ryggen.
-STOPP STOPP IT!!
-GOTCHA sa Zayn och hoppade från bryggan till vattnet!
Vattnet var så vackert! Ljus ljus blått. Man kunde se igenom allt.
Jag kände armar runt mig. Jag kollar bak och ser Zayn han kommer sakta fram och lutar sitt huvud mot mitt.
-I love you so much Melanie. Im so happy that we are here together......


SÅÅ ÄNTLIGEN! Minst 25 kommentarer till nästa! Och igen så ber jag om ursäkt för att det tagit så lång tid att skriva! Hoppas ni gillar den här delen.

xx DIlan

Kommentarer

  • 1DLOOVEEERFAAAN säger:

    OMG, dööööööööööööööööör, haha neee men seriöst ni två är såå grymma, älskar storyn, kan verkligen inte vänta till nästa del, kom igen people kommentera ;)



    - xo Manar :) xx

    2012-03-26 | 20:33:45
  • Anonym säger:

    bästa delen men alla är ju bra.... det blir bara spännande och spännande för varje del ;)

    2012-03-26 | 20:42:35
  • Sofia säger:

    Naawww,så guuuliiigt!

    2012-03-26 | 21:12:24
  • Zeynab säger:

    bästa delen, seriöst ni äger! Längtar till nästaaaaaa !

    2012-03-26 | 21:25:25
    Bloggadress: http://zeynabdallo.devote.se
  • Sanna säger:

    Grymt bra, jag behöver nästa nu!!!:)

    2012-03-26 | 21:56:45
  • ellie säger:

    AMAZAYN!

    2012-03-26 | 22:07:28
  • nagham säger:

    Sjukt bra asså, längtar tills nästa del kommer !

    2012-03-26 | 22:15:26
  • ...... säger:

    .............. Nothing to say ( the best part)

    2012-03-26 | 22:31:35
  • Leila säger:

    Den va fan asssssssss gryyyym <333

    2012-03-26 | 22:33:05
  • ..... säger:

    JÄTTEBRA VILL HA NÄSTA NU !!

    2012-03-26 | 22:34:52
  • Katarina säger:

    ÄNTLIGEN! SÅ HIMLA BRA ;D <3

    2012-03-26 | 22:42:26
  • Hdhsjdjdkk säger:

    JÄTTE BRA:D

    2012-03-26 | 22:55:39
  • Isacs Mamma säger:

    Önskar dig en underbar tisdag!

    2012-03-27 | 00:27:15
    Bloggadress: http://isacsmamma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Bra del :)

    2012-03-27 | 01:42:38
  • Maja säger:

    underbar!!!

    2012-03-27 | 06:17:49
    Bloggadress: http://sevenbeliebers.blogg.se/
  • Anonym säger:

    bra kapitel....ni är duktiga :)

    2012-03-27 | 06:46:59
  • Anonym säger:

    Asså så grymma ni är skit bra ju!

    2012-03-27 | 07:15:13
  • zippo säger:

    Snälla håll era löften nudå!!! :''''(((((( för lova inget ni inte kan hålla, då blir alla bara besvikna, säg sanningen istället! Hoppas det kommer en till del efter 25 kommntarer nu, annars blir jag ledsen :''( men SUPERBRA DEL IAF!!! :DDDD

    2012-03-27 | 13:13:56
  • Anonym säger:

    nästa del, bra jobbat:)

    2012-03-27 | 14:10:41
  • Sabrin säger:

    Amazayn !,Längtar verkligen till nästa :D !

    2012-03-27 | 15:35:25
  • ..... säger:

    Jätte bra :) Älskar eran novell :),Good job

    2012-03-27 | 15:42:34
  • Malak säger:

    jätte bra.. NÄSTA :D

    2012-03-27 | 15:53:45
  • Anonym säger:

    jättebra!

    2012-03-27 | 17:29:18
  • Anonym säger:

    Faboulouis ;D

    2012-03-27 | 17:54:52
  • Anonym säger:

    Brilliam;)

    2012-03-27 | 17:57:17
  • Anonym säger:

    Amazayn ;)

    2012-03-27 | 19:52:38
  • Anonym säger:

    Extraordiharry;)

    2012-03-27 | 19:57:37

Kommentera inlägget här: